Eetcafé de Bank & Co

Dorpsstraat 40 3981 EB Bunnik Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Bank & Co

Beste bank in Bunnik!

Als je een geschikte locatie zoekt voor een gezellige borrel, heerlijk diner of een simpel kopje koffie en je bent in de buurt van Bunnik, ben je op de goede locatie bij De Bank & Co. Het restaurant is gevuld met tafels op verschillende hoogtes en met, zoals de naam al zegt, de prachtige banken. Kortom: een heerlijk en knus restaurant. Geniet!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Bank & Co

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

marjan R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
ik heb met collega's gegeten was heerlijk, restaurant gevonden via ah restaurant actie. genoeg keuze voor een 3 gangen diner.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vanaf het moment dat je binnenkomt heb je een prettig gevoel. Ze denken graag mee om er een heerlijke avond van te maken
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het is vooral een gezellig en toegankelijk eetcafé. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gelukkig niet opdringerig zoals je dat vaak tegenkomt bij veel zaken.
M G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben smaakvol gegeten. De bediening was vriendelijk en zeer correct. Een aanbeveling. We gaan er zeker nog vaker eten.
HelenK .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Met de AH actie met vrienden hier gegeten. Wij kenden het restaurant niet, maar het lag precies in het midden van onze woonplaatsen. Vriendelijke ontvangst, menukaart bood voldoende keuze. Voorgerechten zagen er top uit, smaakten ook top. De spareribs waren heerlijk, de biefstuk was keurig medium gebakken, de beenham was verrukkelijk en tot slot de "dagvis" was ook heerlijk van smaak. Als dessert werd gekozen voor oa het kaasplankje en de dame blanche. Alle borden waren bij iedere gang met zorg opgemaakt. Wij zijn zeer positief over dit restaurant en kunnen het iedereen aanbevelen!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben met 4 personen bij De Bank gegeten het was erg goed! Leuke vlotte bediening vertellen uitgebreid over de menukaart . Wij vinden De Bank echt een aanrader om naar toe te gaan!
MHJansen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Met de AH-kortingsbon hier gegeten. Het eten was erg lekker en het personeel was vriendelijk, alert en maakten een praatje met de klanten. Gewoon een heel goed restaurant om goed te eten in een relaxte sfeer.
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een AH actie, is een mooie gelegenheid om elders een keer te eten. De Iens waardering van 8.6 maakte ons nieuwsgierig, helaas herkennen wij de hoge waardering niet.
Bij het voorgerecht met gepekeld rundvlees, vroegen wij ons af op de pekel vergeten was. Wrap met kip was een verrassing.
De klassieker beenham smaakte goed, maar de garnering was karig en smaakte evenals de salade zeer vlak, daarbij was de salade ook te koud!
Het nagerecht dame blanche was oke, jammer van de slappe slagroom, het nagerecht met appel crumble viel wat tegen, er was 1 bol ijs en een grote bak, te hete appel crumble.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellige gemoedelijke sfeer. bediening zeer vriendelijk . de keuze van gerechten is niet groot, wij vinden het voldoende. het eten wordt erg mooi opgediend en is lekker.
Gerard O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
kwamen van AHactie waardoor de prijs de helft was maar nog teveel.ongezellige zaak.stonden niet als gereserveerd,mochten vrije tafel uitzoeken (veel gereserveerde tafels maar kwam niemand voor. .voorgerecht oke.hoofdgerecht niet oke.taaie biefstuk,wijnsaus waterig en groente, goedkoper kon niet.visgerchten van paar andere gasten, kwamen stinkend langs.bah!toetje maakte nog iets goed.advies: doe maar niet....
J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Alles was wel goed, behalve de wachttijden tussen de gangen, vooral die tussen voorgerecht en hoofdmaaltijd.
Die was eigenlijk onacceptabel lang, terwijl het toch niet echt druk was.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer met vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn. Prettig was ook dat ons, als matige drinkers, niet steeds gevraagd werd of we nog wat wilden drinken.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Erg goed gegeten ,leuke en vlotte bediening ,wij komen zeker een keer terug.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Verrassend goed en smaakvol. Overal is aandacht aan besteed. Spareribs erg goed. Scholfilet ook met aandacht en smaak bereid. Dessert een feestje. Kortom, wij keren graag nog eens terug.
Dirk Jan T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Voor mijn vrouw is vanwege een aantal allergien die vooraf gemeld waren, een heerlijke salade en een geweldige risotto buiten de kaart om bereid. En de rosé is ook top! Chapeau!!
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wat een leuk restaurant met prima bediening. Vriendelijke jonge mannen die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. De niet overvolle kaart biedt keuze genoeg voor alle smaken. Alles met zorg bereid en smaakvol. De ribeye precies zo gebakken zoals wij besteld hadden. En een chocolade mouse "to die for". Wij komen graag nog een keer terug.
Kenny V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Een opmerking als "wilt u nu al uw hoofdgerecht, of wilt u nog even borrelen" geeft aan dat de mensen begrijpen wat HoReCa inhoud. Echt geweldig gegeten met misschien nog wel betere bediening. Kortom: aanrader en wij gaan zeker terug!
verhoeven1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken.
Leuk menukeuze.
Geweldige actie: de geslaagden eten gratis!
Bedankt voor de leuke avond.
Alide S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij hebben een leuke avond gehad bij de Bank& Co. In het midden van het land, dus goed aan te reizen en we waren er zo vanaf de snelweg. Het eten was erg goed en het personeel vriendelijk.
Antoinette J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, met AH-actie heerlijk á la carte kunnen eten. Gevarieerde kaart, voor elk wat wils. Kortom: echt een aanrader dit adres!