Eetcafé de Bank & Co

Dorpsstraat 40 3981 EB Bunnik Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Bank & Co

Beste bank in Bunnik!

Als je een geschikte locatie zoekt voor een gezellige borrel, heerlijk diner of een simpel kopje koffie en je bent in de buurt van Bunnik, ben je op de goede locatie bij De Bank & Co. Het restaurant is gevuld met tafels op verschillende hoogtes en met, zoals de naam al zegt, de prachtige banken. Kortom: een heerlijk en knus restaurant. Geniet!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Bank & Co

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Bank & Co

Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Alle gerechten van ons gezelschap waren heerlijk bereidt en zeer smakelijk.. gastvrij ontvangst door vriendelijke bediening. Ook de opmaak van de gerechten is altijd zeer verzorgd. Spare ribs zijn hier lekker gekruid, maar vooral heel lekker gegaard. Zelfde voor de beenham enz. Wij komen hier vaak (en vaker)
balkst .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Bediening was goed, liet je rustig de tijd nemen om even bij te kletsen en om daarna de bestelling op te nemen.
Eten was erg lekker en qua prijskwaliteit echt een aanrader.
G V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goed gegeten maar de groente had beter gekund had een grondige smaak Voor de rest een aanrader.
En zullen zeker nog eens gaan
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hier gegeten en met dit restaurant kennis gemaakt d.m.v. de AH restaurantactie.
Het menu is niet heel groot maar biedt wel een divers aanbod!

In het restuarant is de bediening attent, maar de dame maakt wel wat foutjes doordat ze ons niet goed verstaat. We denken dat ze relatief nieuw is. Deze foutjes worden wel snel weer opgelost.
Het eten smaakt voortreffelijk en de porties zijn van mooie groote!
We komen hier zeker nog eens terug!
Esge .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een fijne gelegenheid om uit te gaan, je bent echt gast, zonder dat hele formele. Prima eten en gezellige bediening. Een aanrader.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellig gezeten ter gelegenheid van ons 44-jarig huwelijksfeest en heerlijk gegeten met heel vriendelijke bediening ondanks de grote drukte.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was goed; alleen de irish coffee was belabberd, met doodgeslagen slagroom; er werd geen reactie gegeven na ons commentaar.
Rinette C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zeer klantvriendelijk goed restaurant. Doen veel moeite voor mensen met voedselintolerantie.
De kok kwam aan tafel praten.
Bediening gezellig.
Eten heerlijk voor een goede prijs.
Een aanrader!
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
in een woord uitstekend zowel het eten als de bediening niets op aan te merken, gaan zeker daar meer naar toe.zullen het ook aan vrienden vertellen.
Mies V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De gerechten waren heerlijk, vooral het hoofdgerecht. Mooi opgemaakt en heel erg lekker! De paprikasoep was minder, weinig smaak en niet genoeg gebonden. Het nagerecht was heerlijk, vooral het ijs bij het grand dessert!
bepvinke .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima, gezellig restaurant. Fijn personeel, vlotte bediening met af en toe een grapje.
goede kwaliteit van de gerechten. Was hier al eerder geweest en kom graag weer terug.
J. P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Alle gerechten vonden we heerlijk. Het zag er allemaal ook heel verzorgd uit.
Vriendelijke medewerkers. Wachttijd was precies goed. Zeker een aanrader.
Marry Z.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij vonden de gerechten erg smakelijk en verzorgd, het personeel was ook erg vriendelijk !
Zeker een restaurant om vaker te bezoeken !
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Gastvrije en vriendelijke bediening. De biefstuk was perfect naar onze wens gebakken. Als nagerecht een heerlijk kaasplankje en een mooi ijsassortiment.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Snelle en aardige bediening eten was geweldig , mosselen warden erg lekker . De kip sate was ook erg goed maar de says was wat aan de dik ,de patat was wat aan de droge Kant , voor de rest was het prima.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
J
willemvdv .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het is altijd weer goed verzorgd en gezellig.
De keus van gerechten is erg goed, de porties meer dan genoeg.
Maar vooral de vriendelijkheid en de service staat hoog in het vaandel.
Elke Keer weer een feest om hier te eten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Hebben heerlijk gegeten en de porties zijn ook voor een wat grotere eter voldoende (je vertrekt niet met een gevoel dat je thuis eerst een boterham pakt).
Leuk zoals de beenham met een scherp mes vast gespietst op hout wordt opgediend.
Ries S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
wij hebben een gezellige avond gehad, het was niet druk [dinsdagavond]. eten was prima jong die ons hielp zeer behulpzaam kwam vragen of alles naar wens was en of wij nog wat nodig hadden. Hij maakte ook grapjes.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij herkennen de goede beoordelingen totaal niet. Dit restaurant serveert snackbargerechten maar dan tegen een hogere prijs. De soep van de dag was een flauwe hap, het leek wel uit blik. De saté was een droge bonk vlees. We werden neergezet op een plek minder dan een meter van de kassa die bij elke aanslag een irritant piepje gaf.
Wat een afknapper.
Goedenavond,

Wat jammer om te lezen dat uw bezoek aan ons Eetcafé geen succes is gebleken. We zullen het meenemen.

Wel nog een verzoek van onze zijde. Mocht u toch besluiten nog eens naar de Bank&Co te gaan, zou u dan op het moment zelf willen laten weten als er iets niet naar wens is? Dan kunnen we er direct iets aan doen, mogelijk was uw beleving dan positiever uitgevallen.

Met vriendelijk groet, Team de Bank&Co