Eetcafé de Bank & Co

Dorpsstraat 40 3981 EB Bunnik Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Bank & Co

Beste bank in Bunnik!

Als je een geschikte locatie zoekt voor een gezellige borrel, heerlijk diner of een simpel kopje koffie en je bent in de buurt van Bunnik, ben je op de goede locatie bij De Bank & Co. Het restaurant is gevuld met tafels op verschillende hoogtes en met, zoals de naam al zegt, de prachtige banken. Kortom: een heerlijk en knus restaurant. Geniet!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Bank & Co

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Manjawilma .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben hier zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. We zouden vaker komen als er meer keus voor vegetariërs zou zijn.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Hebben er heerlijk gegeten met de AH bonnen. Prachtig opgemaakte borden en lekkere gerechten. Fijne bediening,kortom reden om snel terug te komen.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Gezellig en goed gegeten. Zoals altijd is er een vriendelijke bediening. Ook wordt goede uitleg gegeven over gerechten als daar onduidelijkheden over zijn.
H H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Leuk restaurant, aardige mensen en goede bediening, eten is goed, zeker een aanrader. Het is nu de tweede keer dat we hier hebben gegeten en beide keren erg goed.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Met onze AH-bon togen wij naar Bunnik, waar wij door een zeer jong team gastbrij onthaald werden, ondanks dat wij een uur voor onze reserveringstijd arriveerden. Een gratis bord met broodjes met ajoli werd direct aangeboden, waarna wij onze keuze uit de kaart konden maken. Alle gerechten konden gekozen worden en de drie goedkoopste gekozen voor-, hoofd- en nagerechten kregen we gratis. Bij de biefstuk werd een rode wijn saus aangeboden, maar deze was niet als zodanig herkenbaar. Het leek wel of de maïzena was uitgeschoten bij het aanmaken en het geheel had een muffe smaak, waardoor dit niets aan het vlees toevoegde, eerder afdeed aan de smaak. Na dit aan de bediening gemeld te hebben, zou dit aan de kok worden doorgegeven, maar een terugkoppeling kregen we niet meer. Het kaasplankje mét een glas port was keurig en heel lekker. Aanrader!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Echt goed gegeten bij de bank & co! Eigenlijk waren we verrast. We hadden geen hele hoge verwachtingen, maar alle gerechten waren uitstekend. Vooral de geconfeite eend was erg goed. Het interieur is netjes verzorg en de ober die ons bediende was vriendelijk en enthousiast. Zeker een aanrader
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten en erg vriendelijk personeel. We komen zeker terug.
We hadden carpaccio en zalmtartaar als voorgerecht. Vooral de carpaccio was heel erg goed. Als hoofdgerecht hadden we de ribeye en de eendenborst, deze waren perfect bereid.
LotJos .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zondagavond hier gegeten (AH restaurantactie), we konden kiezen uit de hele kaart, lekker gegeten, porties goed, vriendelijk personeel.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Zeer aan te bevelen.
Als je in de buurt van Houten op vakantie bent, ga dan vooral bij Banc en Co in Bunnik eten.
Hidde Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We waren met de AH-actie voor het eerst bij De Bank en Co en waren verrast! De bediening was prettig professioneel, de 'sixties' inrichting grappig en het eten van a tot z prima, ook hoe het werd opgediend! Bij het afrekenen enigszins verrast, want de ah-site gaf aan dat het driegangenmenu € 28,- kost, dus je verwacht voor dat bedrag twee menu's. We mochten á la carte drie gangen uitzoeken en we betaalden ieder gerecht volgens de kaart en de drie goedkoopste gerechten van respectievelijk de voor-, hoofd- en nagerecht waren gratis. We hebben er niets van gezegd, omdat het het meer dan waard was, maar vinden wel dat het beter gecommuniceerd moet worden gecommuniceerd moet worden.
Cecilia V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Omdat ze ons bij het drankje niet meteen de kaart hebben gegeven, duurde het uiteindelijk bijna 3 kwartier voordat we ons eerste gerecht op tafel hadden. Gelukkig ging het daarna lekker vlot en de gerechten maakte uiteindelijk alles goed!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten, in rustige omgeving,
De mannen van de bediening waren zeer relaxed
Gerechten zagen er prachtig uit, smaak
was prima zeker voor herhaling vatbaar
Echt een aanrader!
lida_olijslagers .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten, in een ontspannen sfeertje. Gezellig druk. Spontane bediening.
Als voorgerecht hadden wij beiden carpaccio. Hoofdgerecht super malse biefstuk en een heerlijke eendenbout. Goed wijnadvies gekregen. Dessert was appelcrumble en dame blanche.
Dit eetcafé kunnen we iedereen aanbevelen. Wij maakten trouwens gebruik van de AH-actie.
Jacobinevp .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het eten was prima en de prijs redelijk, maar de bediening maakte meerdere fouten.
Garnituur bij ons hoofdgerecht moesten we om vragen en vervolgens werd het bij de verkeerde tafel gebracht, met als gevolg dat ons hoofdgerecht al bijna op was toen de friet geserveerd werd. De salade moest nog gemaakt worden, omdat het op was dus die kwam uberhaupt nadat ons hoofdgerecht al op was. Mosterd na de maaltijd.
We bestenden een glas wijn die niet gebracht werd. Bij opnieuw vragen alsnog, maar toen bleek het glas ook dubbel op de rekening te staan.
Kortom, met de service kan het zeker beter. Bediening was wel vriendelijk.
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker gegeten, vind alleen de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Tafeltje naast ons sloot bijna aan aan ons tafeltje waardoor prive sfeertje met familie enigszins verdwenen was.
Liesbeth N.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat hebben wij heerlijk smakelijk gegeten, wat een verassing voor ons dit leuke restaurant op onze doorreis. Leuk vrolijk personeel en prachtig geserveerd eten wat ook nog eens lekker was en met de AH restaurant actie vriendelijk qua prijs. Echt een aanrader!
John W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel. Het voorgerecht zalm minimaal voor 9.95
Ook bij het hoofdgerecht een schaaltje frites extra besteld was erg weinig op de rekening stond wel 4,50 extra!! En dat voor een klein schaaltje! Biefstuk heerlijk en het dessert Diverse ijs en bavoroises subliem met zuivere smaken!
Groetjes Elly en John Wiggers
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Fijne tent! Spare Ribs waren heerlijk! Prettige bediening en erg vriendelijk! Wordt niet moeilijk gedaan. Verder waren wij erg gezellig en mochten we terug komen.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gezellig eetcafe... Goede vriendelijke bediening en zeer smakelijk eten. Wat weinig groenten,maar alle 8 vriendinnen waren content!
Dolf M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
prima bediening, mooie producten en goede atmosfeer. komen zeker terug. goede prijs versus prestatie. goede akoestiek zorgt voor een prettig verblijf. aanrader