Eetcafé de Bank & Co

Dorpsstraat 40 3981 EB Bunnik Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé de Bank & Co

Beste bank in Bunnik!

Als je een geschikte locatie zoekt voor een gezellige borrel, heerlijk diner of een simpel kopje koffie en je bent in de buurt van Bunnik, ben je op de goede locatie bij De Bank & Co. Het restaurant is gevuld met tafels op verschillende hoogtes en met, zoals de naam al zegt, de prachtige banken. Kortom: een heerlijk en knus restaurant. Geniet!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Bank & Co

Franscoby .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit super gezellige restaurant!
Zeker voor herhaling vatbaar en gelukkig is er ook aan de vegetariërs gedacht.
D V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit gastvrije restaurant. Bediening was erg vriendelijk en het eten lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
PHILIPPA .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een leuk en gezellig restaurant, goed ingericht. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. De gerechten waren prima van kwaliteiten alleen de frites waren te vet (twee keer gebakken?) en dat hebben wij gemeld. Zeker een restaurant om terug te komen.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten, hele fijne en vlotte bediening, gasten worden op het juiste moment geholpen. Hoofdgerecht was een grote portie, had iets minder gemogen, was wel voortreffelijk!
Willemvdv .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zoals wij gewent zijn was het weer uitstekend. Vlotte en vriendelijke bediening met kennis van zaken.
Ondanks de drukten verliep alles zonder stres en op een rustig manier.
Pandree .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vlotte vriendelijke bediening. Heerlijk eten op een originele manier geserveerd. Een royale carpaccio en een zeer smakelijke makreelmousse als voorgerechten. We kozen beide de beenham als hoofdgerecht. Daar hadden we geen spijt van. Goed van smaak en los van het bot. De groenten hadden een goede bijt en de patat was heerlijk knapperig. Tot slot hadden we als nagerecht de perentaart en de chocoladeganache. Beide van zeer goede kwaliteit en huisgemaakt. En dat allemaal in het kader van de ah-actie. We konden gewoon à la carte eten waarvoor hulde! Dit is echt een aanrader.
Sofie G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bonnen bij de Bank en Co. Het eten was (weer) heel lekker en het personeel is zeer vriendelijk. Wij zullen hier zeker terug komen!!
Tonzeist .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We kwamen hier via de AH-actie en hadden dit restaurant gekozen op basis van de recensies. Deze kunnen we alleen maar beamen, leuk restaurant, vlotte, vriendelijke bediening. We zaten in een gezellige nis, eten was mooi opgemaakt en erg lekker, kortom aanrader.
Inekesopers .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
fijn sfeervol restaurant, zeer de moeite waard!
Lekker eten, leuk opgediend!
Vriendelijk personeel, voor wie niets te veel was, maakten ook gezellig een praatje met ons!
Kreeg ook duidelijk uitleg over wat bepaalde gerechten in hielden.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Geen heel bijzondere gerechten maar gewoon goed eten.
Mooie porties,zowel geitenkaas als spare-ribs waren heerlijk. Minpuntje vond ik zelf de mango bavarois welke bij het nagerecht kwam.

Wat betreft de inrichting mooi en modern, ik zou zelf daarnetgen zelf de verlichting iets minder fel doen, maakt het in mijn ogen wat gezelliger en zorgt dat het systeemplafond wat minder de aandacht trekt
RWB .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We zijn hier al vaker geweest, prima eetcafé met wel gekkigheidjes. We waren met acht personen, de reservering verliep gladjes; het personeel is vrolijk en vriendelijk.

Er was een behoorlijk uitgebreide keuze aan dagschotels buiten de kaart, verrassend. De gerechten waren zonder uitzondering prima, en de porties vlees en vis ook. Bijzonder blijft -net zoals de vorige keer- dat de kok of een of de groente heel erg duur vind of een bourgondiër is. Op het plankje een vingerhoedje groente-assorti en voor 8 personen een klein schoteltje op tafel erbij. Op het plankje een miniscule hoeveelheid frites in een mandje (te kort gefrituurd helaas) maar dat werd wel rijkelijk gecompenseerd met 3 bakjes los op tafel. Zou de kok een vitamine-allergie hebben? Hmm we houden het er maar op dat hij Bourgondiër is, want het vlees is zeer goed (ribs, rib-eye) en de vis ook (zalm, gamba's) ook qua hoeveelheid.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Leuke gezellige eetgelegenheid. Top personeel, alert en erg vriendelijk. De keuken is ook geweldig, de kok komt zelfs nog even langs om te vragen, of alles naar wens is. Leuke informele sfeer.
Manjawilma .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Zoal gewoonlijk heerlijk gegeten. Een minpuntje is het houten plankje waarop het lekkere voorgerecht werd geserveerd. Dat kan niet meer, het staat natuurlijk wel leuk.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We waren zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten. Met mijn 25 jaar ervaring kon ik heel goed merken dat de gerechten en de details met veel zorg en finesse waten bereid. Bediening uitstekend en alert.
Janbart1953 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Voor een eetcafe prima eten en goede service.
Personeel doet er alles aan om het verblijf aangenaam te maken.
Het menu is voor elk wat wils en je betaald het duurste gerecht van de twee menu's.
Kortom een aanrader en prima locatie om lekker te eten.
Mercury1 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben geweldig gegeten mijn mad had dii uit gezocht. We hebben daar gegeten van de AH actie, wat ik hier super vind ze hebben geen speciale kaart dus je kan alles eten. Zeker een aanrader voor iedereen. We komen hier zeker terug.