Eetcafé de Bank & Co

Dorpsstraat 40 3981 EB Bunnik Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Bank & Co

Beste bank in Bunnik!

Als je een geschikte locatie zoekt voor een gezellige borrel, heerlijk diner of een simpel kopje koffie en je bent in de buurt van Bunnik, ben je op de goede locatie bij De Bank & Co. Het restaurant is gevuld met tafels op verschillende hoogtes en met, zoals de naam al zegt, de prachtige banken. Kortom: een heerlijk en knus restaurant. Geniet!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Bank & Co

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Bank & Co

Rinette C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
in een woord uitstekend zowel het eten als de bediening niets op aan te merken, gaan zeker daar meer naar toe.zullen het ook aan vrienden vertellen.
Mies V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De gerechten waren heerlijk, vooral het hoofdgerecht. Mooi opgemaakt en heel erg lekker! De paprikasoep was minder, weinig smaak en niet genoeg gebonden. Het nagerecht was heerlijk, vooral het ijs bij het grand dessert!
bepvinke .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima, gezellig restaurant. Fijn personeel, vlotte bediening met af en toe een grapje.
goede kwaliteit van de gerechten. Was hier al eerder geweest en kom graag weer terug.
J. P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Alle gerechten vonden we heerlijk. Het zag er allemaal ook heel verzorgd uit.
Vriendelijke medewerkers. Wachttijd was precies goed. Zeker een aanrader.
Marry Z.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij vonden de gerechten erg smakelijk en verzorgd, het personeel was ook erg vriendelijk !
Zeker een restaurant om vaker te bezoeken !
Greet H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Gastvrije en vriendelijke bediening. De biefstuk was perfect naar onze wens gebakken. Als nagerecht een heerlijk kaasplankje en een mooi ijsassortiment.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Snelle en aardige bediening eten was geweldig , mosselen warden erg lekker . De kip sate was ook erg goed maar de says was wat aan de dik ,de patat was wat aan de droge Kant , voor de rest was het prima.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
J
willemvdv .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het is altijd weer goed verzorgd en gezellig.
De keus van gerechten is erg goed, de porties meer dan genoeg.
Maar vooral de vriendelijkheid en de service staat hoog in het vaandel.
Elke Keer weer een feest om hier te eten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Hebben heerlijk gegeten en de porties zijn ook voor een wat grotere eter voldoende (je vertrekt niet met een gevoel dat je thuis eerst een boterham pakt).
Leuk zoals de beenham met een scherp mes vast gespietst op hout wordt opgediend.
Ries S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
wij hebben een gezellige avond gehad, het was niet druk [dinsdagavond]. eten was prima jong die ons hielp zeer behulpzaam kwam vragen of alles naar wens was en of wij nog wat nodig hadden. Hij maakte ook grapjes.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij herkennen de goede beoordelingen totaal niet. Dit restaurant serveert snackbargerechten maar dan tegen een hogere prijs. De soep van de dag was een flauwe hap, het leek wel uit blik. De saté was een droge bonk vlees. We werden neergezet op een plek minder dan een meter van de kassa die bij elke aanslag een irritant piepje gaf.
Wat een afknapper.
Goedenavond,

Wat jammer om te lezen dat uw bezoek aan ons Eetcafé geen succes is gebleken. We zullen het meenemen.

Wel nog een verzoek van onze zijde. Mocht u toch besluiten nog eens naar de Bank&Co te gaan, zou u dan op het moment zelf willen laten weten als er iets niet naar wens is? Dan kunnen we er direct iets aan doen, mogelijk was uw beleving dan positiever uitgevallen.

Met vriendelijk groet, Team de Bank&Co
gerwin T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben met de collega's genoten van een heerlijke avond. De bediening is goed en het ritme van de gerechten ook. Zeker een aanrader.
NelK .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Weer met de AH actie hier heen geweest, wat een heerlijke gerechten, je mag uit de hele kaart kiezen, de duur ste gerechten worden berekend. Hierdoor kun je met alles kennis maken.
Uiterst vriendelijke en attente bediening!
Wij hadden 1 klein aandachtpunt(je), wij namen als nagerecht het kaasplankje en vonden de kaas wat te koud geserveerd, maar verder alles zeer oke!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Goede en vlotte bediening in een restaurant met een gezellige uitstraling en vriendelijk personeel . Aanrader en we gaan zeker nog eens terug naar dit restaurant.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De AH restaurantactie was een goede gelegenheid samen met mijn zus naar de Bank te gaan. We hebben allebei een druk leven dus dat gebeurt veel te weinig. Wat fijn dat dan de service zo goed is. Lekker ontspannen, met aandacht en warme sfeer. Er is geen speciaal menu voor deze actie, we konden kiezen van de kaart. Heerlijk gegeten! We hebben genoten en komen zeker terug.
Annemiek U.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
heerlijk gegeten via AH tweede menu gratis alles gerechten waren goed bereid warm en overheerlijk, de bediening was vriendelijk en hulpvaardig
marjan R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
ik heb met collega's gegeten was heerlijk, restaurant gevonden via ah restaurant actie. genoeg keuze voor een 3 gangen diner.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vanaf het moment dat je binnenkomt heb je een prettig gevoel. Ze denken graag mee om er een heerlijke avond van te maken