Eetcafé De Babbel

Langstraat 1 4374 AN Zoutelande Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé De Babbel

Hartverwarmend diner aan de kust

Aan de Walcherse kust, die ook wel 'de Zeeuwse Riviera' genoemd wordt, vind je eetcafe de Babbel. Er heerst hier een knusse familiesfeer die hand in hand gaat met de kaart vol hartverwarmende gerechten, zoals heerlijke slibtongetjes en sate. Tevens heel geschikt voor een feestje of groepsdiner.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Babbel

- Ontbijt 09:00 - 11:00

7,2
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Als lunch hier een Zeeuwse vissoep besteld.
Ik vraag me af wat de chef zelf van zijn huisgemaakte (?) soep vindt...
Bediening correct.
Gezellig terras!
Marcel .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Prima diner gegeten met 2 personen. Varkenshaas met Zeeuwse spek en een varkenshaassaté. Varkenshaas was nog wel mals, maar had rose mogen zijn. Garnituur en friet voldoende.

Als dessert: opa's appeltaart. Lekker flink stuk. Smaakte prima, ondanks iets te droge bodem/korst.

Verder vriendelijk personeel.
Sante69 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
De reservering via Iens was niet doorgekomen omdat het personeel die avond 'niet op de mail kijkt'. Een tafeltje improviseren was niet meer mogelijk. We zijn maar weer vertrokken en hebben iets verderop bij 'De Fiets' prima gegeten.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Jaarlijks gaan we een a twee keer naar Zoutelande en omgeving ivm "Sweet memories" vroeger jaarlijks met de kinderen in "Het Kustlicht". Toen was "De Babbel" nog een goed lopende bakkerij, maar is kennelijk ergens later eetcafe geworden. Heeft een een voudige maar lekkere kaart met een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Weer heerlijk gegeten mijn vrouw 3 heerlijke Sliptongetjes, die ruim bemeten waren, en ik een lekker stoofpotje. Volgend jaar weer :)
Sanne .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
In onze herfstvakantie zijn we bij de Babbel gaan eten, omdat dit een van de weinige plekken in de buurt was waar je goed vegetarisch kunt eten.
Het is zo goed bevallen dat we in diezelfde week nog twee keer terug zijn gegaan.
Goed eten, voor ieder wel een goede keus, eerlijke prijs, geweldige service.
Complimenten voor het meisje van de bediening die netjes en vriendelijk bleef, terwijl een groepje naast ons het haar ontzettend moeilijk maakte.
Zeker een aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Merkwaardig, dat er bij de eetcafe's zo weinig tot geen beoordelingen zijn, want de cafe's en vooral ook de terrasjes nodigen uit en bijvoorbeeld de lunchkaarten tonen interessante keuzes. Op het zonovergoten terras van dit eetcafe gisteren koffie gedronken met uitzicht op de enige erg gezellige winkelstraat en met uitzicht op de hoge duinen. Toen ook de dinergasten gezien en voor vanavond gekozen om hier te eten. Ontvangst erg gastvrij, tafel schoongemaakt, een heerlijke droge witte wijn vooraf en een heerlijke Merlothuiswijn bij een rundvleesstoofpannetje. Als ik een stoofpannetje zie op een menukaart hoef ik verder niets meer te denken. Was erg lekker en bij een volgende komst weer dit eetcafe.
Michelmeeuwse .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Lokatie is mooi. Eerst uitwaaien op het strand en dan gelijk over de dijk in het centrum gelegen, Gezellig en warm interieur. Ontvangst en bediening was erg hartelijk. Er waren kleinere kinderen bij en dat ging allemaal zonder problemen. Voor hun een kindergerechtje terwijl wij aan ons voorgerecht begonnen. Geen probleem allemaal. De menukaart heeft voor iedereen wat. Van de voorgerechten is zeker de boerensalade een aanrader. We hadden verschillende hoofdgerechten en iedereen vond ze lekker. De hoeveelheid was genoeg zeker samen met een voorgerecht en een dessert. Kortom: lekker eten tegen een schappelijke prijs.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Buiten op het terras geluncht, aangezien het weer daartoe uitnodigde. Medewerker stond ons vriendelijk te woord. We bestelden twee broodjes. Broodje gezond was zeer rijkelijk belegd! Beide broodjes weden geserveerd met garnituur en in eigen oven afgebakken. Prima prijs, kwaliteit verhouding.
JohnArcel .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Buitenom dat het "toeristisch" seizoen voorbij is, konden wij bij eetcafe de Babbel s'avonds nog lekker eten.. daar waar de andere eetgelegenheden tot onze verbazing gesloten waren..
achteraf gezien een uitstekende loop van omstandigheden hebben wij hier heel goed kunnen eten, en de bediening was ook erg gemotiveerd!! de menukaart was verassend, uitgebreid en tot mijn vrouw haar blijdschap eens een kaart met leuke vegetarische gerechten.. echt een topper!! en een aanrader voor de vegetariers onder ons.. gemoedelijke sfeer en netjes schoon.. voor ons zeker een reden om nog eens terug te komen!!!