Eetcafé de Avonden

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Avonden

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Chili C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gezellig tafelen met op de achtergrond een levendige bar; de akoestiek is trouwens prima. Bediening is ongedwongen en attent. Op het schoolbord staan de menu’s van de dag, bijvoorbeeld stamppotjes of surf en turf met ossehaas en gamba’s. Gekozen van de kaart de gegrilde tournedos –uitstekend gebakken overigens- en de kaasfondue, heerlijk met Roquefort er door.
Keus uit lekkere tapbiertjes.
Antonius T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
voorgerecht prima
na half uur gevraagd wanneer hoofd gerecht zou komen
zij ober net 5 minuten geleden uw voor gerecht af geruimd
leugen ik was lastig zij dan rekend u maar af dan ik eet het zelf wel op
dus een dikke nul
Trudi53 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Via diner-cadeau hier terechtgekomen. Het zal ook niet voor het laatst zijn geweest. Een bar en eetgedeelte waar je prima kunt eten. Brood als binnenkomer, wordt in een zakje geserveerd. Mooi, heeft het tenminste geen kans om uit te drogen. Wij aten o.a. Gegrilde entrecote met zalige verse friet. De rode huiswijn smaakte er goed bij. Sympathiek personeel in een gastvrije sfeer.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Paar keer gegeten en gedronken bij De Avonden, gelegen aan de rand van Betondorp.
Het is er prima, je moet wel tegen de rookkamer bestand zijn, de rooklucht blijft in de kleren van de rook-gasten zitten!
De ambiance is zoals dat gewoon is bij een eetcafe zonder kapsones en de bediening is amicaal en attent.
Aanrader voor value for money maaltijd.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Het decor is een echt Amsterdams eetcafé, niks meer en niks minder. De muziek is niet overheersend en zalig op de achtergrond en dus ook lekker Amsterdams. Het eten is eenvoudig, maar het verdient dus een vette 9 want de gamba's-piri-piri zijn op smaak, lekker heet , goed van knoflook en rode pepers voorzien en compleet met stokbrood. De spare-ribs zijn meer dan voldoende, de sauzen op kwaliteit en in ruime hoeveelheid op tafel. De frites was ouderwets lekker. De dame-blanche was smaakvol, voldoende (en niet te veel) chocoladesaus, beste dot slagroom en goed ijs. En dan.....de bediening, daar is een vette 10 eigenlijk nog te weinig. We werden deze avond geholpen door Wendy, en die had mijn hart gestolen. Het liefst zou ik daar dus een 11 voor geven. Voor ons was het de eerste keer dat we er waren, maar zeker niet de laatste keer. We komen gauw nog eens terug
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Soms moet je even verder kijken in je eigen omgeving en ontdek je "De Avonden". Van buiten lijkt het een gewoon café maar binnen is het een gezellig eetcafé waar men zowel binnen als buiten (al dan niet afgedekt in de serre) heerlijk kan tafelen. Geen uitgebreide menu's maar een goede burgerlijk keuken waar zorg aan besteed is. Goede kwaliteit, lekker op smaak en ruim voldoende. Ik ging tenminste rollend van tafel en ik ben geen kleine eter. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Die is heel erg schappelijk en verbaasde mij zelfs. Kortom: een aanrader!
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Vanavond heerlijk gegeten. Hete liefde gegeten echt een aanrader als je van een beetje pittig houdt, ook de mosselen die me vriendin at waren top!!!! Ik zeg op maar de volgende keer.....
Marion C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vreselijk slecht eten, de tonijn carpacio Leek uit de magnetron te komen deze was lauw, kreeg ik met pesto jakkie bah, wasabi en sojasaus was beter geweest, mosselen maar een paar op denk vergeten te wassen een grote kraak van zand in mijn mond, sla bij de mosselen vergeten, spareribs te lang doorgekookt met garen weinig smaak , vier garnalen in de piri piri voor negen euro ook wel prijzig, ijs toe, wat kan je verknallen aan ijs, gekristalliseerd harde ijsstukjes, kortom eens maar nooit meer, jammer bediening en ambiance is prima, ik zou op zoek gaan naar een kok die het wel begrijpt.
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Gezellig eetcafe voor een snelle hap. Lekkere bereide gerechten en goede patat, zeker niet onbelangrijk, en voldoende vlees en groenten tegen goede prijzen. Ook de bediening is erg aardig en behulpzaam.
Klaas Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Wij hebben hier al diverse malen gegeten, echt prima eten, alles vers klaargemaakt door een goede kok, een goede bediening en een gezellige ambiance. Ook voor het "natafelen" een aanrader ! Heerlijke, afwisselende gerechten !! ( met name de gegrilde kip is een aanrader !)
Wanda-proever .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Wij hebben hier al verschillende keren gegeten. Het is een gezellig eetcafé met een warme sfeer. Je moet er wel van houden dat er een gezellig (Nederlands) muziekje aanstaat. Op de kaart staan oa sate, spareribs maar ze hebben ook een wisselde daghappen. Wij hadden asperges vers van de boer met beenham, een eitje en krielaardappeltjes als dessert hadden wij een warm chocolade cakeje met vanille ijs allen erg smakelijk. De prijzen voor een hoofdgerecht variëren tussen de 10 en de 20 euro, dat maakt dat er een goed prijs kwaliteit verhouding is.
Ze hebben een prima huiswijn en verschillende biertjes op de tap wat ook prima borrelen is.