Eetcafe de Andere Oever

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Andere Oever

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
- Diner vanaf 16:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Trudi S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vanavond naar de culinaire BBQ geweest. Wat een heerlijk eten werd er geserveerd.
Oester, grote garnalen naast de vis was er ook heerlijk vlees, de wijnen waar inclusief.
En de bediening was super!!!!
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk geluncht in Eetcafé de Andere Oever.
We aten een lekkere salade met geitenkaas, met alles erop en een broodje ernaast!
Heel goed verzorgd.Het was mooi weer dus we konden lekker buiten op het terras zitten. De bediening is top en erg vriendelijk.
Em52 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zomerkaart, uitgeprobeerd: hoofdgerecht biefstuk met mango was zalig groentes completeerde het gerecht. En de huisgerechten zelfgemaakte patat en appelmoes zoals altijd lekkkkkker.
De zomerse soep met ijs was goed, kan je zo inpakken en meenemen om de gehele zomer te eten. Leuk gemaakt met het team Eric.
Ook de verbouwing is mooi. We hadden mooi weer dus eerst op het terras en daarna naar binnen, perfect georganiseerd. We komen zeker de andere gerechten uit proberen.
K
Koksmuts1 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
De Andere Oever is een bijzonder restaurant omdat er mensen werken met een verstandelijke beperking, onder professionele begeleiding. Je kan er goed eten tegen een hele redelijke prijs. Ik was hier jaren geleden al eens geweest en was toen erg tevreden. Enkele weken geleden las ik in de krant dat er een asperge avond op komst was. Een drie gangenmenu inclusief wijn arrangement voor slechts 37,50 pp. Reden om er eindelijk weer eens heen te gaan.

Bij binnenkomst kreeg iedereen een glas champagne. Op tafel stond heerlijk brood met onder andere kruidenboter.
Het voorgerecht was een salade met witte en groene asperges, gerookte zalm, een rilette van zalm, zalmeitjes een komkommerschuim. Het bord zag er prachtig uit, het was een flinke portie en smaakte voortreffelijk. De Grüner Veltliner die erbij geschonken werd paste er prima bij.
Het hoofdgerecht bestond uit dikke witte asperges (heerlijk), een landhoender bout, nieuwe aardappel, morilles en een heerlijke morillesaus. Ook dit was een ruime portie en smaakte heerlijk. Er werd een erg lekkere rode wijn bij geserveerd.
Dessert was een bolletje aardbei sorbetijs en een glas met aardbeien/rabarber en amarettoroom, daarbij een aardbeien prosecco. Erg smakelijk.
Zelfs de dubbele espresso daarna was bij de prijs inbegrepen... Nergens eet je zo uitgebreid en kwalitatief zo goed met zulke heerlijke wijnen voor zo'n bescheiden bedrag.

De andere oever ligt helaas een beetje uit het zicht waardoor je geneigd bent het over het hoofd te zien maar het is zeker een bezoek waard. De bediening is vriendelijk en professioneel, het interieur is modern en sfeervol en het eten is echt uit de kunst. En bediend worden door mensen met een verstandelijke beperking is heel erg leuk.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Super lekker eten bij de andere oever! Voor deze prijs krijg je bij geen enkel ander restaurant zoveel kwaliteit. Je helpt hier ook de medewerkers met een beperking door hier te eten (die ondersteund worden door de begeleiding) echt een aanrader!
Oscar P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
In dit bijzondere restaurant (onderdeel van Odion, instelling voor mensen met een beperking) heerlijk gegeten. Simpele eerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Zelf gebakken foccacia vooraf. Bijgerechten allemaal zelf gemaakt. huisgemaakte appelmoes, huisgemaakte friet, saus van getrokken fond. Jammer dat het niet wat drukker was. Ambiance is zakelijk en toch warm.