Eetcafe de Andere Oever

- Diner vanaf 16:00
Zondag Gesloten

Trudi S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vanavond naar de culinaire BBQ geweest. Wat een heerlijk eten werd er geserveerd.
Oester, grote garnalen naast de vis was er ook heerlijk vlees, de wijnen waar inclusief.
En de bediening was super!!!!
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk geluncht in Eetcafé de Andere Oever.
We aten een lekkere salade met geitenkaas, met alles erop en een broodje ernaast!
Heel goed verzorgd.Het was mooi weer dus we konden lekker buiten op het terras zitten. De bediening is top en erg vriendelijk.
Em52 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zomerkaart, uitgeprobeerd: hoofdgerecht biefstuk met mango was zalig groentes completeerde het gerecht. En de huisgerechten zelfgemaakte patat en appelmoes zoals altijd lekkkkkker.
De zomerse soep met ijs was goed, kan je zo inpakken en meenemen om de gehele zomer te eten. Leuk gemaakt met het team Eric.
Ook de verbouwing is mooi. We hadden mooi weer dus eerst op het terras en daarna naar binnen, perfect georganiseerd. We komen zeker de andere gerechten uit proberen.
K
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Super lekker eten bij de andere oever! Voor deze prijs krijg je bij geen enkel ander restaurant zoveel kwaliteit. Je helpt hier ook de medewerkers met een beperking door hier te eten (die ondersteund worden door de begeleiding) echt een aanrader!
Oscar P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
In dit bijzondere restaurant (onderdeel van Odion, instelling voor mensen met een beperking) heerlijk gegeten. Simpele eerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Zelf gebakken foccacia vooraf. Bijgerechten allemaal zelf gemaakt. huisgemaakte appelmoes, huisgemaakte friet, saus van getrokken fond. Jammer dat het niet wat drukker was. Ambiance is zakelijk en toch warm.