Eetcafé Da Vinci

Zuid Willemsvaart 249 5211 SH Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé Da Vinci

Het Italiaanse familiegevoel

Bij Eetcafé Da Vinci kun je terecht voor een authentieke Italiaanse sfeer. De traditie van eenvoud gecombineerd met een fijnzinnig smakenpalet, dat is wat je terug ziet in de gerechten die hier bereid worden. De sfeer is ongedwongen en huiselijk en het liefst zien ze alle gasten voldaan en tevreden naar huis vertrekken. Laat je een avond verwennen en geniet van het Italiaanse familiegevoel.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Da Vinci

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 02:00

• Af te huren
6,3
Mieke.dekker .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het eten was heerlijk de bediening vriendelijk. Fijne sfeer, maar ze zitten niet in de leukste omgeving van Den Bosch, beetje druk verkeer voor de deur. Zeker als er dan een auto staat te wachten voor het verkeerslicht met loeihard kadoeng kadoeng lawaai. (Het was heerlijk weer tijdens ons bezoek en de deur stond open.) Maar we hebben heerlijk gegeten.
Saskiavangelder .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij eetcafé Da Vinci. Goede service, ook een mogelijkheid om iets aan te passen aan het menu. Ik eet namelijk weinig koolhydraten en zodoende werd de pasta vervangen door extra groente.
Het eten was smakelijk en werd mooi opgediend
Diana .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
We konden voor het IENS menu kiezen uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten. Voor iedereen wat wils. Prima om de keuze eenvoudig te houden. Past ook goed bij een eetcafe. We wilde er graag een rode wijn bij drinken en konden ook daar kiezen uit 3 wijnen. De riserva 2011 uit Puglia sprak ons het meeste aan en bleek ook een hele goede keuze te zijn. Aanrader voor als u hier nog gaat eten! Kortom hier kun je eten met een goede prijs/kwaliteitverhouding en een zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar die het zijn gasten echt naar de zin wil maken en een mooie gezellige avond wil bezorgen. Wat ons betreft is dat gelukt!
Jannykorff .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
De verse pasta was erg lekker! De eigenaar is een bijzonder vriendelijke man die het zijn gasten echt naar de zin maakt.
Petervandendungen23 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Bediening was hartstikke aardig en behulpzaam en ze maakte voor ons ook nog een echt Italiaans drank/nagerecht. (scroppino) Kan het gewoon aanbevelen.
Guido_jesse .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Lekker gegeten, de bediening was prima. Voor het geld prima, maar ik zou zelf niet zonder de Iens-actie voor het 3-gangenmenu gegaan zijn (te duur). Decor was matig, maar dat stoorde niet.
N-clemens .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Erg leuk, klein eetcafe met zeer vriendelijke bediening. We hadden het "shell"-menu en dit was eenvoudig, maar erg lekker. Goede porties. We hebben de menukaart verder niet gezien, maar gaan zeker nog een keer terug om het menu te proberen. Ook leuk om een keer met de kinderen naartoe te gaan, pizza's zagen er lekker uit.
De sfeer is knus, maar doet ook wat oubollig aan. Aan de buitenkant van het pand verwacht je niet zo'n gezellig restaurantje.
C_gijsbrechts .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Alles vers bereid en dat proef je, heerlijk. Je moet af en toe te lang wachten op je eten, maar dat is de moeite waard. Het interieur mag wat gezelliger, beetje uit de tijd. Voor het eten gaan wij zeker nog een keer terug
Anabounty .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten was goed. Niet erg veel. Helaas erg weinig keus. Er is ook geen kaart. De bediening was goed. Meneer deed erg zijn best, iedereen naar het zin te maken. Alleen de sfeer, de inrichting konden beter.
Carelsnijder .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben een heel gezellige avond gehad bij Da Vinci, het personeel uit de bediening was ziek en de eigenaar moest nu zelf zorgen voor de bediening. Dit ging op een hele gemoedelijke manier en hij verontschuldigde zich steeds dat het langzamer ging als normaal. Helemaal geen probleem uit eten hoort niet zo snel te gaan, lekker rustig aan genieten. Aan het eind kregen alle klanten ook nog een drankje van het huis om het goed te maken. Voor ons zeker een tentje waar we vaker terug zullen komen. Gr Carola en Carel
Jan.van.leijenhorst .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Raar restaurant, voor de IENS actie was geen menukaart, wij konden op basis van de mondelinge informatie kiezen uit 3 voorgerechten, hoofd - en 3 desserts
Wij hadden om 19 uur gereserveerd en de voorgerechten kwamen om 20.15 uur, bij een klein restaurant wel erg lang. De smaak van het eten was redelijk, maar wat duurde alles lang.
Bij het afrekenen bleek een 3 gangenmenu € 32.= te kosten, volgens mij veel meer dan de standaardprijs, voor dit bedrag had ik iets veel beters verwacht. Ik en mijn vriendin voelen zich enigszins getild en zullen niet meer teruggaan naar dit restaurant.
Richard_classens .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Erg goed gegeten, vooral de kalf is aan te raden. Bediening was goed, regelmatige check of alles prima was en bovenalles niet duur.
Tonvw .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het eten was lekker en dit betreft alle bestelde gerechten van zowel het voor, hoofd en nagerecht.
Goede bediening en een rustige plek om gezellig te eten.
Wilmavanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
De Prijskwaliteit verhouding is niet slecht, maar de gerechten waaruit we konden kiezen waren zeer eenvoudig ook de presentatie was simpel. Maar voor even snel n hapje eten prima.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het restaurant was eenvoudig, maar wat we voorgeschoteld kregen was heerlijk, de wijn gewoon een huiswijntje, maar voor die prijs was het prima. 3-gangenmenu voor een goede prijs. Bediening was goed en enthousiast.
Sem93 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Het eten was werkelijk om te genieten , erg lekker en voor elk gerecht 3 keuzes.
Alleen je kreeg geen kaart het werd zo opgenoemd wat een beetje lastig was , ook kreeg ik een geschreven bon waar alleen maar bedragen op stonden dit vond ik heel vreemd . Ik kon dus niet controleren of de prijzen überhaupt kloppen.
Rien.versteeg .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
De gerechten waren op een goed/hoog niveau bereid. De bediening was zeer vriendelijk echter wat timide. De sfeer was ongedwongen en zonder meer prettig. Dit restaurant verdient meer klanten.
Igrasman .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We hebben hier gegeten met de tank en dineer bon. Er was voor elke gang telkens keuze uit 3 gerechten, deze waren telkens erg lekker. Tijd tussen de gerechten in is wat aan de lange kant, maar hierdoor sta je dus niet al na een halfuur buiten. Er mocht wat vaker gevraagd worden of we nog wat te drinken wilden, aangezien op een gegeven moment iedereen z'n glas leeg had. Toch al met al een zeer geslaagde avond, en ben benieuwd hoe de rest van het menu smaakt.
Nicoengels .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We waren met z'n vieren. Eén was kritisch, de ander positief. Mijn vrouw en ik waren erg enthousiast. Ikzelf voelde me erg welkom, op mijn gemak en gezien door de bediening. Het eten vond ik verrassend lekker. In mijn arbeidsverleden kwam ik regelmatig in dure restaurants, iets was me weinig deed. Dit eetcafé vond ik zo basic, zo één op één dat ik later tegen mijn vrouw zei: "dit is goud".
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij vonden het eten erg lekker maar een beetje weinig. De sfeer is erg oubollig en oogde niet helemaal schoon. Het personeel was erg aardig en omdat we nog trek hadden kregen we voor 40% korting een pizza calzone????
Wij gaan er zeker een keertje terug!