Eetcafé d'r Pley

Meer informatie over restaurant Eetcafé d'r Pley

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Drhenk .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Lekker gegeten in dit gemoedelijke eetcafe. Ook leuke bier-spijscombinaties worden aanbevolen. Goede prijskwaliteitsverhouding.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Eigen gemaakte friet, salade met geitenkaas en Limburgs Spaakhammetje. Alles even lekker. Erg aardige mensen. Gezellige sfeer. Zeer aan te bevelen.
Culinaire-betweter .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Met z'n vieren 's middags op het terras gezeten. Zag er gezellig en uitnodigend uit. We namen koffie en daarna friet met zuurvlees ( 18 euro!!). Ik heb nog nooit zo naar azijn smakende saus geproefd en dit leek niet op het "zoer vleis" waar Limburg trots op is. De friet was erg vet. Dit hebben we kenbaar gemaakt aan de serveerster over de nasmaak van het zuurvlees. Zij kwam terug en zei dat het helemaal volgens recept gemaakt was, maar dat het misschien wel nog even had moeten trekken. Hoe dan ook, en werd verder niks mee gedaan.
4 koffie en 3 friet zuurvlees voor meer dan 60 euro.
Ik kom nooit meer terug en mijn vrienden ook niet.
Jhammie .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Wij komen met enige regelmaat in dit eetcafe gedurende enige jaren.
Het is onze vaste stek voor een heerlijke uiensoep !
Maar ook andere gerechten zijn prima verzorgd.
Het personeel cq de eigenaren zijn altijd vriendelijk.
Kortom voor ons een prima plek om te ontspannen.
Liesje51 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Vandaag hier een hapje gegeten, wijntje erbij, en op verzoek ook een karaf water. Het was allemaal wel in orde, het was gezellig, maar tot onze verbijstering stond er 3 euro op de rekening voor 'Noorbeeks bronwater', dat bij navraag gewoon kraanwater bleek! Op onze kritische opmerking hierover kregen we van de eigenares notabene gelijk, maar ze liet het verder zo. Als je bronwater op de rekening zet, moet je ook bronwater serveren. Ik vind dit echt onbehoorlijk en hier hou je geen prettige nasmaak aan over!
Mithril .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Vandaag ben ik met mijn gezelschap zes personen neergestreken op het terras d'r PLey, het zag er leuk uit voor even een kopje koffie met eventueel een punt vlaai, vlaai was aanwezig dus hebben drie mensen van mijn gezelschap een punt vlaai besteld bij de koffie,waaronder ikzelf. De koffie was heel matig, maar de vlaai was ronduit slecht, ik had een pruimenvlaai evenals mijn zus , en mijn man had een punt kersenvlaai, het deeg was droog en oubakken de vulling leek op een oude jam of stroop. We hebben de punten vlaai laten staan en hierover een opmerking gemaakt tegenover de bediening/eigenaresse? Zij zei dat de vlaaien afkomstig waren van de beste bakker en dat wij de eersten waren die hierover klaagden ze stonden bekend om hun goede vlaaipunten, daar moesten wiij het mee doen. Maar volgens mij en mijn tafelgenoten was het overduidelijk een oubakken fabriekspunt die voor echte vlaai door moest gaan . Daarom zullen wij in ieder geval nooit meer wat nuttigen bij d'r Pley

'
'