Eetcafe City

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Angelique222 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Wij waren voor de lunch naar Eetcafe City gegaan op deze maandag. Aangezien ons vaste eettentje gesloten was besloten we hier wat te eten. Het tafeltje achterin voor 2 personen was de eerste tegenvaller aangezien er een deur direct achter mijn stoel was waar het personeel ontzettend vaak doorheen moest, dit gaf een onaangename tocht. Ik had een uitsmijter carpaccio. Op zich zag het er veelbelovend uit maar bij nader inzien was dit tegenvaller nummer 2. Het brood was soppig, het eitje was niet lekker gebakken en de sla was ook niet vers. Al met al heb ik het voor de helft opgegeten ondanks de honger die ik had. De serveerster vroeg of het allemaal had gesmaakt en wij wilden onze feedback geven maar daar had deze dame geen zin in toen wij wilden uitleggen wat wij niet goed vonden en liep gewoon weg!? Afrekenen liet ze ook aan een collega over die ze daar nadrukkelijk om vroeg want ook daar had ze kennelijk geen behoefte aan. Toen de collega vervolgens vroeg of alles naar wens was geweest kwam de dame nog wel even onderbreken dat ze dat al had gevraagd en dat het niet nodig was om dat nogmaals te doen!? Ik vertelde haar collega heel beleefd dat als je om feedback vraagt je ook moet luisteren naar het antwoord, juist als deze feedback je leert dat de klant geen fijne ervaring heeft gehad. Zij heeft ervoor gezorgd dat de ervaring vervelend werd, buiten het feit dat we niet lekker hadden gegeten. Een half uur na vertrek moet ik zeggen dat ik mijn lunch nog aan het opboeren ben en het geen lekkere nasmaak heeft. Jammer maar wij gaan niet meer terug.
Noralie .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Een paar dagen geleden ben ik met m'n kinderen hier gaan lunchen. Voor de eerste keer, omdat ik meestal uit gewoonte ergens anders heen ga. Maar dat heb ik mooi doorbroken, want City was een zeer aangename verrassing. Het was druk toen we binnenkwamen. De bediening is vriendelijk en vlot. Na niet al te lang wachten stond het eten op tafel. De borden zijn netjes opgemaakt, de sla goed vers. Eindelijk eens een eetcafeetje dat niet zo zuinig is met de zalm in de salade! De tosti voor m'n dochter was van goed en lekker brood gemaakt, niet van die alledaagse boterhammen. Mijn zoon had een wrap met pittige kip, die viel wat pittiger uit dan verwacht, maar hij vond het desondanks toch zo lekker dat hij toch alles op at.
De sfeer is gemoedelijk en we komen hier snel terug, waarschijnlijk voor het diner!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Vanwege een verjaardag zijn we hier gaan eten.
We kozen voor het maandmenu, waarbij je nog keuze hebt uit 2 voor en 2 hoofdgerechten. We namen beide een ander gerecht, het zag er mooi opgemaakt uit en smaakte voortreffelijk. Ook de bediening was zeer attent! Echt een aanrader.
Lhilgers .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Gisterenmiddag, voor Moederdag, met 8 personen geluncht bij Eetcafe City. Een aanrader, veel keuze op de kaart, heerlijke soep en mooi opgemaakte borden. De porties zijn ruimschoots voldoende. De bediening is heel vriendelijk en laten je heerlijk rustig genieten, staan niet gelijk achter je om de bestellingen op te nemen of te informeren of je nog iets te drinken wilt. Een aanrader!