Eetcafé Centraal

Birkstraat 7 3768 HB Soest Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Centraal

Meta K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gegeten met 6 vriendinnen. Bediening was vriendelijk, maar door de drukte en onze kritische noot raakten ze wat van de wijs. De kwaliteit van de gerechten was zeer wisselend. Het voorgerechtenplankje en de vis mix waren heel goed,terwijl de garnalenmix enorm tegenviel. (Vooral qua prijs/kwaliteit verhouding).
De wijn was prima en fijn dat er gratis water bij was
De sliptong was heel goed en ook de beenham was prima. Terwijl de ossenhaaspuntjes wat grof gesneden waren en drijvend in de fantasieloze saus (tip: serveer de saus in een apart kommetje zodat men zelf de dosering kan kiezen). De vegetarische wraps waren het dieptepunt. Slechts gevuld met smakeloze vlees vervangers. Door een foutje kregen we met 5 personen de hoeveelheid van 1 persoon. Dat werd niet opgemerkt door de bediening en men reageerde nogal verbaasd.
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekkere burgers gegeten hier. Genoeg keus en de burger met galapeno peper is ook echt goed pittig. Ik ken geen andere zaak waar ze zulke leuke biersuggesties doen en bediening is vrolijk en informeel. Genoeg keus aan toetjes.
Frans321 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Met vier personen gegeten bij eetcafe Centraal. Aangename en vlotte bediening. Per keuze op de kaart is een speciaalbier advies aangegeven. En dit bleek steeds prima te passen. Gerechten smakelijk, goede porties. Kortom, prima zaak als je in ongedwongen sfeer lekker wilt eten in een eetcafe.
Lokven .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij dit eetcafe. Eindelijk eens geen mega hoeveelheden op je bord, maar normale porties. Meer dan genoeg variatie in het menu. De prijzen zijn goed, wij hebben met 2 pers. gegeten voor nog geen €50,-. Inclusief drinken, hoofd-en nagerecht. Echt een aanrader voor een ongedwongen avondje uit.
John H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Smakelijk gegeten, ruime porties friet en salade bij schnitzel, biefstukreepjes in saus een aanrader, vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteitverhouding.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Eetcafé Centraal, aan de oostrand van Soest, is recentelijk helemaal gerestyled en heeft nu een overwegend zwart-wit, modern interieur. Wat gebleven is, zijn de krappe tafeltjes: ruim voldoende voor een koffie of een biertje, maar het blijft behelpen als je met je disgenoot voor een 'aangekleed' hoofdgerecht gaat. Voor je auto is gelukkig meer ruimte: je kunt nagenoeg pal voor de deur gratis parkeren. Een voor een eetcafé erg ruime keuze aan hoofdgerechten (twintig, in prijs variërend van 11½ tot 16½ euro), maar van de vijf nagerechten zijn er maar liefst vier op basis van vanilleroomijs met slagroom. De menukaart wekt de indruk dat alle bijgerechten apart moeten worden besteld, maar het door mij gekozen hoofdgerecht ('schnitzel 2.0') ging vergezeld van royale porties frites, gemengde sla, en mayonaise. Twee jonge meiden vormen de gastvrije, vlotte en deskundige bediening. De drankenkaart toont foto's van bierglazen en vermeldt zelfs alcoholpercentages, maar - raar maar waar - géén prijzen!
Yhuisco .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Eetcafé geschikt voor zowel een bezoek met als zonder kinderen. We moesten wel redelijk lang op onze gerechten wachten maar het eten smaakt prima. Mosterdsoep en Saté zijn echte aanraders. Prijzen zijn zeer redelijk, personeel heel vriendelijk. Echt een eetcafé waar je tegelmatig terugkomt.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Wat een gezellige tent met heerlijk eten!
Op een zeer drukke avond kwamen we hier aan en het was even de vraag of we nog wel terecht konden, maar het zeer vriendelijke personeel bood ons een tafeltje aan dat wel dicht bij een grote groep was, erg netjes dat ze dat even aangaven, toch maar gedaan en dat ging ook prima!
Het eten was ook erg lekker, gewoon eerlijke gerechten, lekkere saté en de spareribs zijn zeker aan te bevelen! Vallen zo van het botje af, kun je zelfs met mes en vork eten als je wilt!
Personeel heel erg netjes, zelfs met zo'n volle zaak wordt voortdurend de tijd voor je gevonden en wordt je netjes benieuwd, enige minpuntje is dat na het toppunt van de drukte het personeel even de aandacht een beetje laat verslappen en het allemaal ietsje langer duurde, maar dat mocht de pret niet drukken, dit café is zeker aan te bevelen!
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Een gezellige omgeving.
Eten prima en service goed.
Een eetcafe super voor een onderweggetje, zondagavondje of ikhebgeenzinnetje.....
Geen culinaire hoogstandjes maar een recht voor zijn raap super avondje met vrienden onder elkaar.
Laila V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Gezellige setting, beetje huiskamerrestaurant, de bediening is echter van weinig kwaliteit, ontvangst is vaag en een 2e keer vragen of je iets wil drinken zit er niet echt in.
Kaart is wel origineel, typische eetcafe gerechten, maar al vrij lang niet aangepast. Ik krijg alleen echt kromme tenen, van menukaarten waar je weer voor alles moet bijbetalen. Appelmoes voor €1,20 en dan een eierdop met appelmoes krijgen vind ik echt een gemiste kans...smaak van het eten is wel oke.