Eetcafé by J en J

9,4
Voordelig
P. D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zouden bij Klein Paramaribo eten, maar dat was geheel verlaten. Ik herinnerde mij de Iens top 10 en we besloten hier heen te gaan. Heel mooi eetcafé in het centrum van Assen. Prima ontvangst en super bediening, (Ik werk op een school met horeca opleiding waar we jongeren opleiden voor het beroep. De ober bij J en J is een voorbeeld van hoe het moet. Voorkomend, attent en vooral authentiek. Fijn om te zien.) De saté en de varkenshaas gevuld met zongedroogde tomaatjes waren super. Dit is een echte aanrader en een heel mooi restaurant in Assen. Prijzen zijn alleszins redelijk. Hier kom je vaker.
Arie-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
heerlijk restaurant, sfeervol ingericht, uitmuntende bediening en professioneel personeel. geweldige gevarieerde keuken met voor iedereen wat wils.
Jan Willem W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer gastvrij, gezellige sfeer, warme uitstraling, en een goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs, kortom ervaar het zelf eens.

Fam. Wiessenberg
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke en alerte bediening. Aandacht voor details (leesbrillen ;). Mosterdsoep, mixed grill en de soes met ijs maakten een heerlijk diner. Zeker vaker heen. Keuk adresje. Ik zag dat je ook kunt afhalen. Pronken met andermans kookkunsten; lekker.
Naomi M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik ben hier nu een aantal keer geweest en het bevalt zeer goed. Het personeel geeft mij het idee dat ze me al jaren kennen en dat vind ik fijn. Vriendelijke gezellige jongens! Het eten is heerlijk. De kip is zalig en bijgerechten worden op tijd aangevuld. Leuke sfeer ook!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op zaterdag 29 oktober met een groep lekker wezen eten bij eetcafé by J&J.
Kwaliteit is erg goed en de bediening ook , Lekkere malse biefstuk, de vleesschotel öok een aanrader en wat te denken van de boerensnitzels die bijna niet op het bord pasten.
Super voor elkaar en ga zo door.

Gr Henk Boone.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten, was een specialiteit van kalfssucade buiten de kaart om, was super mals. Bediening keurig, en sfeer en aankleding deed warm aan.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Erg lekker eten. wij hadden kalfs sukadevlees, heel erg lekker mals vlees en de mixed grill. Als toetje de soes met ijs, slagroom en chocoladesaus. Om je vingers bij af te likken. Het eten is niet duur en het is een ongedwongen sfeer met een prima gastheer. Een absolute aanrader om naar toe te gaan!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Lijkt op een bruin cafe waar we met z'n vijven heerlijk hebben gegeten. Al bij binnenkomst voelden we ons prettig, vriendelijke en warme bediening. Een aanrader, wel een beetje achteraf maar het zoeken waard.
J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Voor het eerst hier en wat een leuk restaurantje. Netjes, gezellig en het eten helemaal prima.
Had de mix gril , voldoende en de spare ribs subliem. Daar mocht wel wat meer van . . . Mijn dochter had de saté en volgens haar ook prima.
Lekkere gebakken aardappelen en friet erbij. Met een salade.
ook het toetje prima in orde.
Komen zeker terug, vriendelijk prijs daar. Top !
Oh ja, muziek helemaal goed . . .
Ingridscholten .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We kwamen hier voor het eerst, omdat we op vakantie zijn. We werden heel vriendelijk welkom geheten en de bediening was super. De porties waren groot. We hadden een heerlijke schnitzel met ham, kaas en tomaat en alle bijbehorende gerechten waren ook heel lekker. Buiten op het terras en ook binnen zag het er gezelig uit. Alles was netjes en schoon. Een aanrader!
Garmt S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hebben zojuist heerlijk gegeten bij J&J!! Heerlijk van smaak en goede porties. Vriendelijke en gezellige bediening. Een aanrader voor iedereen!
Emceejee .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zaterdagavond spontaan binnengestapt bij J en J, hapje eten. We waren net op tijd, na een poosje was het eetcafé vol.
Heerlijk gegeten, goede porties, er werd regelmatig gevraagd of er voldoende was en of het smaakte. Vriendelijke bediening, alles keurig getimed

De groentequiche, als bijgerecht, was ook erg lekker. Volgende keer de kok maar es het recept ontfutselen :)

Zeker een adresje om te onthouden.
Roelof K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Prima eetcafé, lekker normaal... simpele gerechten, maar is een kunst om simpele gerechten ook goed te serveren! Dat is bij j&j zeker het geval! Heb overheerlijke spareribs gegeten, bediening was prima! Al met al super, we gaan hier zeker vaker komen!
Thiemo H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met vrienden heerlijk gegeten bij j & j. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Vooral de spareribs zijn een aanrader! Ook voor de lekkere speciaalbiertjes kun je bij ze terecht. Het personeel is beleefd en vlot. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerda2000 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijke , simpele gerechten en lekkere spareribs gegeten in deze eetcafe.
De bediening is zeer vlot en beleefd.
De verschillende drankjes passen ook goed bij het eten.

We komen hier zeker terug met ons gezin.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Vrijdag 6 mei heerlijke spareribs gegeten en de kids een heerlijk en leuk uitziend kindermenu! We werden heel hartelijk ontvangen en hadden een super plaats bij het raam. Het is gezellig ingericht en een fijn terras, ik vind het een aanrader voor iedereen!
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteravond voor het eerst hier gegeten, en het was een groot succes! Zeer hartelijke ontvangst en gastvrij personeel. Het was moeilijk een keuze te maken qua hoofdgerecht gezien er veel gerechten op de kaart stonden die mij erg lekker leken. Kwaliteit van het eten was super! En de prijzen vielen erg mee. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten gister. Mix grill prima voor elkaar. De Spareribs waren super en de biefstuk lekker mals.

Jeroen en team bedankt voor deze topavond

Zeker voor herhaling vatbaar.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Soms val je spontaan per toeval ergens binnen omdat het niet op de standaard route ligt.
Nu ligt Assen behoorlijk op de schop, dus omleidingen door straten waar he anders nooit komt. Dit keer viel ons dit eetcafe op door een nieuw terras wat we niet eerder hadden gezien of omdat het niet op was gevallen.
Nieuwe eigenaar sinds paar maand bleek achteraf.
Het eten was goed, zeg maar gerust zeer goed voor een eetcafe.
Brood met smaakvolle kruidenboter.
Mosterdsoep met de juiste toon aan pit.
Ook de schnitsel was mals van binnen, terwijl de buitenkant krokant was gebakken.
Aardappelen, friet en salade op smaak.
Dessert verrassend lekker, een oranje eclaire gevuld met mousse van ananas, jango, sinasappel en oranjebitter. Bijzondere smask en super leuk uitziende dessert.
Maar goed dat de weg is opgebrokken, anders deze parel niet ondekt.