Eetcafé by J en J

• Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gastvrij,
Lekker en goed eten ,
In een ongedwongen sfeer ,
We gaan zeker nog een keer heen.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Weer super lekker gegeten! En omdat ik geen lactose kan verdragen, werd alles zo maar aangepast!!
Eén van de weinige gelegenheden waar ik zonder problemen en spanning kan gaan eten!!!
Complimenten!!!!
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Vanavond weer super (laktosevrij) gegeten!! Overal wordt rekening mee gehouden en ik durf hier gewoon zonder problemen te eten!!
Ook de persoonlijke aandacht is TOP!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Vanwege mijn elektrische rolstoel was er geen ruimte toen ik voor eerste keer boekte. Contact met Eetcafé en onderling nieuwe datum gepland. Hele goede ontvangst en begeleiding naar fijne plek, die speciaal voor mij zo was gecreëerd. Zeker een aanrader.
Marlon M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Met enige regelmaat komen wij bij J en J en het bevalt ons iedere keer zeer goed. Het eten is heerlijk en de service is top. Jeroen zorgt er voor dat je je echt welkom voelt.
Dank je wel Marlon voor je recensie. Fijn dat jullie het altijd naar de zin hebben. Groetjes aan Marc!
Danka V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Ooit hier bij toeval terecht gekomen vanwege de overeenkomst van onze initialen J&J. Sinds dien komen wij hier met enige regelmaat. Van voorgerecht tot nagerecht altijd heerlijk. Service is super. Wij hadden gebeld om te reserveren en helaas bleek er geen tafel meer beschikbaar. 10 minuten later belde men terug, dat er toch nog een tafel beschikbaar was. Waar maak je dit nog mee? Kortom een aanrader.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Goed verzorgd
Regina W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
We vonden de Prijs-kwaliteitsverhouding van het eten goed, maar de drankjes veel te duur.
Beste mevrouw Westerveld, bedankt voor uw bericht en uw recensie. Fijn dat het eten en de prijs daarvan is bevallen. Jammer dat de drankjes voor u tegen vielen. Dit is de eerste keer,dat wij horen dat onze drankjes duur zijn, en liggen naar onze mening onze prijzen zeker niet hoger dan andere eetcafé's of restaurants. Tussen de € 2.00 - 2,40 voor een frisdrank of biertje, en tussen de € 3,45 - 4,25 voor de wijn.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker vlees, nette prijs, aardige bediening, rappe keuken, ontspannen sfeer (eetcafé). Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. En komen graag terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prijs kwaliteit prima. ontvangst zeer hartelijk net als de bediening gedurende de avond. Ook het vertrek met een hartelijke goed.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
In het kader van sinterklaasavond ben ik met de groep wezen eten in het sfeervolle eetcafé by j en j. Het eten was voortreffelijk, vooral de huisgemaakte tiramisu. ook was de bediening heel vlot. Toen ik aangaf dat ik die avond nog elders een activiteit had, kon ik meteen mijn toetje bestellen. Kortom een zeer geslaagd etentje
Bedankt voor deze mooie recensie! En bedankt voor jullie komst..
e.j. J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een gezellig, ongedwongen, relaxed en knus eetcafé. Met een mooie gevarieerde maar beperkte menukaart waaruit voor iedereen wel iets lekkers te kiezen viel. Als sidedish/bijgerecht kregen we naast patat en gefrituurde aardappelrozetjes ook een salade. Als er nog een schaaltje warme groente bij was zou dit helemaal perfect zijn.
Ondanks dit smaakte het eten prima! Een aanrader als je een gemoedelijke plek zoekt om rustig uit eten te gaan.
Jeroen ga zo door.
Dag mevrouw Jonker, bedankt voor de mooie recensie. Fijn dat u lekker heeft gegeten.
Graag wil ik 1 toevoeging doen. De rozetten op het bord (bord garnituur) komen uit de oven en naast de friet en de salade serveren wij gebakken aardappelen uit de pan en zeker niet uit de frituur :-) Juist dat vinden gasten vaak bij ons zo lekker " echte gebakken aardappelen " Met vriendelijke groet, Jeroen
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg gezellig eetcafe, met heerlijk eten. Super vriendelijk personeel!
Sergio D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een klein en compacte inrichting wat een leuk en gezellige sfeer brengt! Leuke en speelse service waardoor het niet te formeel is en lekker losjes is!
Jort D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijk gegeten met goede prijs kwaliteit verhouding, komen zeker nog eens terug! Spareribs een echte aanrader voor de vlees liefhebber.
Jesper K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
eetcafe J & J is een echte aanrader, vriendelijk personeel, het eten is heerlijk en je word snel geholpen, kortom hou je van een lekker hapje en een drankje ga dan naar eetcafe J&J
Bedankt voor dit mooie cijfer en uw recensie!
Sabine J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De plankjes zijn echt een aanrader! Het personeel is vriendelijk en op een fijne manier aanwezig. Behalve bier van de tap hebben ze ook heerlijke speciaal biertjes die het proberen waard zijn!
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
houd je van gezelligheid maar niet te druk icm heerlijk en betaalbaar eten. Dan raad ik en mijn gezin dit restaurant aan. Gisteren gegeten. 1 woord: Fantastisch