Eetcafé by J en J

9,5
9,1
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Drie weken geleden bij de J & J geweest. Mijn vrouw had de gamba's op spies besteld ( 6 stuks op spies) en ik het duo van het rund. Het eten was prima, de sfeer en bediening prima.
Afgelopen zaterdag op herhaling. Mijn vrouw had de tonijn en ik het vertrouwde recept: de spare ribs. Ook nu weer heerlijk gegeten. De tonijn was prima. Er had wel wat meer saus bij gemogen. De uitbater gaf aan dat je dat gewoon aan moet geven. Dan wordt dat meteen geregeld.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
eten was erg lekker...
we komen zeker weer een keertje terug.
zeer vriendelijke bediening....
leuke sfeer ... lekker kleinschalig .
sandra K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
heerlijk eten !!! echt een aanrader
en hele goeie klantvriendelijke personeel die altijd even een praatje komt maken. er hangt een gezellige sfeer
we komen zeker weer terug !
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Twee keer geweest, één keer afgehaald, en één keer gegeten. Zowel afhaal als in het restaurant is het eten prima. Ga zeker nog een keer terug !
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Goede service, heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.
Wij gaan hier zeker vaker heen!!!
Arjan Vrieling Winschoten
Eef S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten ..gezellige sfeer en top bediening..ik wil elke dag wel eten bij J&J met als afsluiter de J&J koffie met slagroom ????
AHK .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke zaak, heerlijk eten voor een schappelijke prijs en ontzettend aardige bediening. Wij waren hier voor de eerste maar zeker niet voor de laatste keer!
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wat hebben we ontzettend lekker gegeten. Een fijne sfeer,kortr wachttijden en een goede gastheer. We komen zeker nog een keertje terug!
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij eetcafé by J en J. Had al goede verhalen gehoord, en er was ook niks aan gelogen. Eten, sfeer, bediening etc echt alles was echt top !! Leuk avondje uit, wij komen zeker vaker terug
Larissa N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Echt geweldig lekker gegeten! Binnen is het netjes, mooi en sfeervol en goede service. Daarnaast een super prijs-/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader dus!
P. D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zouden bij Klein Paramaribo eten, maar dat was geheel verlaten. Ik herinnerde mij de Iens top 10 en we besloten hier heen te gaan. Heel mooi eetcafé in het centrum van Assen. Prima ontvangst en super bediening, (Ik werk op een school met horeca opleiding waar we jongeren opleiden voor het beroep. De ober bij J en J is een voorbeeld van hoe het moet. Voorkomend, attent en vooral authentiek. Fijn om te zien.) De saté en de varkenshaas gevuld met zongedroogde tomaatjes waren super. Dit is een echte aanrader en een heel mooi restaurant in Assen. Prijzen zijn alleszins redelijk. Hier kom je vaker.
Arie-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
heerlijk restaurant, sfeervol ingericht, uitmuntende bediening en professioneel personeel. geweldige gevarieerde keuken met voor iedereen wat wils.
Jan Willem W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer gastvrij, gezellige sfeer, warme uitstraling, en een goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs, kortom ervaar het zelf eens.

Fam. Wiessenberg
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke en alerte bediening. Aandacht voor details (leesbrillen ;). Mosterdsoep, mixed grill en de soes met ijs maakten een heerlijk diner. Zeker vaker heen. Keuk adresje. Ik zag dat je ook kunt afhalen. Pronken met andermans kookkunsten; lekker.
Naomi M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik ben hier nu een aantal keer geweest en het bevalt zeer goed. Het personeel geeft mij het idee dat ze me al jaren kennen en dat vind ik fijn. Vriendelijke gezellige jongens! Het eten is heerlijk. De kip is zalig en bijgerechten worden op tijd aangevuld. Leuke sfeer ook!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op zaterdag 29 oktober met een groep lekker wezen eten bij eetcafé by J&J.
Kwaliteit is erg goed en de bediening ook , Lekkere malse biefstuk, de vleesschotel öok een aanrader en wat te denken van de boerensnitzels die bijna niet op het bord pasten.
Super voor elkaar en ga zo door.

Gr Henk Boone.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten, was een specialiteit van kalfssucade buiten de kaart om, was super mals. Bediening keurig, en sfeer en aankleding deed warm aan.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Erg lekker eten. wij hadden kalfs sukadevlees, heel erg lekker mals vlees en de mixed grill. Als toetje de soes met ijs, slagroom en chocoladesaus. Om je vingers bij af te likken. Het eten is niet duur en het is een ongedwongen sfeer met een prima gastheer. Een absolute aanrader om naar toe te gaan!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Lijkt op een bruin cafe waar we met z'n vijven heerlijk hebben gegeten. Al bij binnenkomst voelden we ons prettig, vriendelijke en warme bediening. Een aanrader, wel een beetje achteraf maar het zoeken waard.
J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Voor het eerst hier en wat een leuk restaurantje. Netjes, gezellig en het eten helemaal prima.
Had de mix gril , voldoende en de spare ribs subliem. Daar mocht wel wat meer van . . . Mijn dochter had de saté en volgens haar ook prima.
Lekkere gebakken aardappelen en friet erbij. Met een salade.
ook het toetje prima in orde.
Komen zeker terug, vriendelijk prijs daar. Top !
Oh ja, muziek helemaal goed . . .