Eetcafé by J en J

9,2

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé by J en J

Jesper K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
eetcafe J & J is een echte aanrader, vriendelijk personeel, het eten is heerlijk en je word snel geholpen, kortom hou je van een lekker hapje en een drankje ga dan naar eetcafe J&J
Jort D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijk gegeten met goede prijs kwaliteit verhouding, komen zeker nog eens terug! Spareribs een echte aanrader voor de vlees liefhebber.
Sabine J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De plankjes zijn echt een aanrader! Het personeel is vriendelijk en op een fijne manier aanwezig. Behalve bier van de tap hebben ze ook heerlijke speciaal biertjes die het proberen waard zijn!
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
houd je van gezelligheid maar niet te druk icm heerlijk en betaalbaar eten. Dan raad ik en mijn gezin dit restaurant aan. Gisteren gegeten. 1 woord: Fantastisch
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Drie weken geleden bij de J & J geweest. Mijn vrouw had de gamba's op spies besteld ( 6 stuks op spies) en ik het duo van het rund. Het eten was prima, de sfeer en bediening prima.
Afgelopen zaterdag op herhaling. Mijn vrouw had de tonijn en ik het vertrouwde recept: de spare ribs. Ook nu weer heerlijk gegeten. De tonijn was prima. Er had wel wat meer saus bij gemogen. De uitbater gaf aan dat je dat gewoon aan moet geven. Dan wordt dat meteen geregeld.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
eten was erg lekker...
we komen zeker weer een keertje terug.
zeer vriendelijke bediening....
leuke sfeer ... lekker kleinschalig .
sandra K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
heerlijk eten !!! echt een aanrader
en hele goeie klantvriendelijke personeel die altijd even een praatje komt maken. er hangt een gezellige sfeer
we komen zeker weer terug !
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Twee keer geweest, één keer afgehaald, en één keer gegeten. Zowel afhaal als in het restaurant is het eten prima. Ga zeker nog een keer terug !
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Goede service, heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.
Wij gaan hier zeker vaker heen!!!
Arjan Vrieling Winschoten
Eef S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten ..gezellige sfeer en top bediening..ik wil elke dag wel eten bij J&J met als afsluiter de J&J koffie met slagroom ????
AHK .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke zaak, heerlijk eten voor een schappelijke prijs en ontzettend aardige bediening. Wij waren hier voor de eerste maar zeker niet voor de laatste keer!
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wat hebben we ontzettend lekker gegeten. Een fijne sfeer,kortr wachttijden en een goede gastheer. We komen zeker nog een keertje terug!
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij eetcafé by J en J. Had al goede verhalen gehoord, en er was ook niks aan gelogen. Eten, sfeer, bediening etc echt alles was echt top !! Leuk avondje uit, wij komen zeker vaker terug
Larissa N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Echt geweldig lekker gegeten! Binnen is het netjes, mooi en sfeervol en goede service. Daarnaast een super prijs-/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader dus!
P. D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zouden bij Klein Paramaribo eten, maar dat was geheel verlaten. Ik herinnerde mij de Iens top 10 en we besloten hier heen te gaan. Heel mooi eetcafé in het centrum van Assen. Prima ontvangst en super bediening, (Ik werk op een school met horeca opleiding waar we jongeren opleiden voor het beroep. De ober bij J en J is een voorbeeld van hoe het moet. Voorkomend, attent en vooral authentiek. Fijn om te zien.) De saté en de varkenshaas gevuld met zongedroogde tomaatjes waren super. Dit is een echte aanrader en een heel mooi restaurant in Assen. Prijzen zijn alleszins redelijk. Hier kom je vaker.
Arie-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
heerlijk restaurant, sfeervol ingericht, uitmuntende bediening en professioneel personeel. geweldige gevarieerde keuken met voor iedereen wat wils.
Jan Willem W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer gastvrij, gezellige sfeer, warme uitstraling, en een goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs, kortom ervaar het zelf eens.

Fam. Wiessenberg
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke en alerte bediening. Aandacht voor details (leesbrillen ;). Mosterdsoep, mixed grill en de soes met ijs maakten een heerlijk diner. Zeker vaker heen. Keuk adresje. Ik zag dat je ook kunt afhalen. Pronken met andermans kookkunsten; lekker.
Naomi M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik ben hier nu een aantal keer geweest en het bevalt zeer goed. Het personeel geeft mij het idee dat ze me al jaren kennen en dat vind ik fijn. Vriendelijke gezellige jongens! Het eten is heerlijk. De kip is zalig en bijgerechten worden op tijd aangevuld. Leuke sfeer ook!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op zaterdag 29 oktober met een groep lekker wezen eten bij eetcafé by J&J.
Kwaliteit is erg goed en de bediening ook , Lekkere malse biefstuk, de vleesschotel öok een aanrader en wat te denken van de boerensnitzels die bijna niet op het bord pasten.
Super voor elkaar en ga zo door.

Gr Henk Boone.