Eetcafé by J en J

9,5

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé by J en J

Peter H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heel erg gezellig en rustig bij kunnen kletsen. Heerlijk eten en een drankje ..We komen zeker terug!
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gezellig vriendelijke bediening eten zeer goed wij zeker terug.Klasse.
Inez K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Zeer vriendelijke bediening, lekker eten en prima plek.
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Top avond gehad! Heerlijk gegeten, met vriendelijke en attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar kortom een goede tent
Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Bediening is top en luchtig, voorgerecht plankje was heerlijk. Al met al een heerlijk diner mogen nuttigen!
Knoop973 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gisteren gezellig onze teamafsluiting gedaan bij Eetcafé by JenJ! Top eten gezellige sfeer en goede bediening! Kortom een geslaagde avond bij een restaurant die bijdraagt aan de gezellige sfeer! Voor herhaling vatbaar!
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Gemoedelijke sfeer en vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader, wij komen hier zeker snel weer een keer terug!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Uitstekend gegeten en een erg gezellige avond gehad. Voorgerecht met verschillende hapjes was erg lekker en leuk om samen te eten. Porties waren ruim en het eten was helemaal niet duur. Het personeel was vriendelijk en vroeg geregeld of alles naar wens was. Een aanrader als je gezellig informeel uit eten wilt gaan in Assen!
Bedankt voor de mooie recensie.. en tot gauw
Arie-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. De carpaccio is zelfs beter dan het origineel van Cipriani. Vriendelijk personeel die weet waar ze het over hebben. Kortom aanrader.
Dank je wel!
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Super bediening met speciaal onthaal.
Heerlijk en betaalbaar eten
Dank je wel!!
Gijs T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
De overige gasten waren erg rumoerig, verder naar wens.
Dank voor je recensie, we zijn inderdaad een klein en dat kan wel eens als rumoerig worden ondervonden. Zeker als het druk is. Ben blij dat het verder allemaal wel naar wens was!
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gastvrij,
Lekker en goed eten ,
In een ongedwongen sfeer ,
We gaan zeker nog een keer heen.
Dank je wel!
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Weer super lekker gegeten! En omdat ik geen lactose kan verdragen, werd alles zo maar aangepast!!
Eén van de weinige gelegenheden waar ik zonder problemen en spanning kan gaan eten!!!
Complimenten!!!!
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Vanavond weer super (laktosevrij) gegeten!! Overal wordt rekening mee gehouden en ik durf hier gewoon zonder problemen te eten!!
Ook de persoonlijke aandacht is TOP!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Vanwege mijn elektrische rolstoel was er geen ruimte toen ik voor eerste keer boekte. Contact met Eetcafé en onderling nieuwe datum gepland. Hele goede ontvangst en begeleiding naar fijne plek, die speciaal voor mij zo was gecreëerd. Zeker een aanrader.
Marlon M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Met enige regelmaat komen wij bij J en J en het bevalt ons iedere keer zeer goed. Het eten is heerlijk en de service is top. Jeroen zorgt er voor dat je je echt welkom voelt.
Dank je wel Marlon voor je recensie. Fijn dat jullie het altijd naar de zin hebben. Groetjes aan Marc!
Danka V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeer gastvrij en niet gemaakt..
heerlijk eten. Hoofdgerecht; Royale porties. Attente en vriendelijke bediening, glas water bij de wijn zonder dat je het moet vragen. Fijne pauze tussen de gerechten. We komen zeker terug. Een aanrader als je lekker rustig wilt zitten. Klein maar zeer fijn!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Ooit hier bij toeval terecht gekomen vanwege de overeenkomst van onze initialen J&J. Sinds dien komen wij hier met enige regelmaat. Van voorgerecht tot nagerecht altijd heerlijk. Service is super. Wij hadden gebeld om te reserveren en helaas bleek er geen tafel meer beschikbaar. 10 minuten later belde men terug, dat er toch nog een tafel beschikbaar was. Waar maak je dit nog mee? Kortom een aanrader.
Gerda250 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
erg goed gegeten met mijn ouders zus en man. we hadden 5 verschillende gerechten en alle waren van zeer hoog niveau. bediening gezellig vriendelijk en geduldig.
wij komen hier zeker terug.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018