Eetcafé Buurman & Buurman

Zaterdag 11:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten,mosselen,boerensnitsel en zalm, voorgerecht kippensoep en garnalen.
Erg goed, tip snitsel opdienen met wat saus.
Na afloop koffie, goede bediening, erg tevreden
Didewo .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten bij het Eetcafe. Van het decor binnen niet veel mee gekregen (vandaar de lage waardering n.v.t. staat er niet bij) omdat we de hele avond op het gezellige terras konden zitten. De bediening was erg vriendelijk. Ze hielden het drukke terras goed in de gaten en kwamen regelmatig informeren of alles naar wens was. In verband met de drukte moesten we wel wat lang op ons eten wachten maar in dit geval maakte dat niet uit. Heerlijk gegeten, eenvoudig maar lekker. Voorgerecht champignons, uien e.d. met toast, hoofdgerecht boerenschnitzel. Goede prijs kwaliteit verhouding voor een gezellige hap.
Edwin-L .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Gisteren op Tweede Kerstdag er gegeten. Gezien de prijs (schappelijk) goede kwaliteit van de maaltijd. Zowel vega (risotto) als ook de spareribs. En ontzettend fijn dat ze ook goed rekening houden met glutenvrij. Niet altijd wordt een glutenvrij alternatief aangeboden voor stokbrood met kruidenboter maar Buurman & Buurman had echt lekker glutenvrij brood. Ook de friet werd apart gebakken. Mijn zoon met een glutenvrij dieet kon volwaardig mee-eten. Dank voor de service!
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Echt eetcafé, niveau stukje vlees met friet en sla. De kaart bevat voor ieder wat wils, maar is eenvoudig (biefstukje, visje, saté, vegetarisch). Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar een simpele basishap (sauzen lijken uit een potje te komen) voor een schappelijke prijs. Interieur is wat rommelig door de vele (extra) stoelen en krukken. Bediening vriendelijk.
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Leuke, bruine kroeg/eetcafé waar je heerlijk kunt eten. We werden leuk en vlot bediend. Er is veel keus. Kortom, prima! Prijs/kwaliteit klopt hier.
Miraden .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
We wilden met een groepje binnen korte tijd snel wat eten. Alles werd snel geserveerd Hamburger XL doet zijn naam eer aan. Erg lekker! Goede service. Leuk tentje!
Miri3 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Erg lekker gegeten bij Buurman & Buurman. Knus ingericht een soort huiskamergevoel. De service is top! Je komt niets tekort. De kaart wordt orgineel gebracht en het eten is lekker hollands, niets bijzonders, maar erg lekker! Gezellige avond gehad voor een leuk prijsje. De prijs/kwaliteit verdiend dan ook zeker een 10.
Beton .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Minpinten: bij binnenkomst vernikkelen bij het jas ophangen in een rommelig klein halletje waarvan de deur open staat (het vroor) in een hoekje met ongebruikte stoelen, asbakken, spaanplaten etc. De kaart op het schoolbord zo vol en klein geschreven dat het echt moeite kost alles te ontcijferen. Ruim een uur (!) moeten wachten op onze hoofgerechten. (De zaak was voor 2/3 leeg, maar we waren met 6, misschien is dat te veel voor deze keuken ). De garnering bij de gerechten bestond uit een fantasieloos hoopje rauwkost en een pannetje (lekkere) frieten. Het eten was verder goed op smaak en goed bereid. Goede wijn en ruime keuze aan bier. De brownie bij het dessert was super. De prijs is goed.
Hari2 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Op maandagmiddag hier geluncht. Wij waren de enige klanten. Wel vriendelijk ontvangen. Beperkte kaart. Partner koos salade pittige kip en ik had een waldkornbol met warm vlees en champignons. Kwaliteit eten was OK. Niet bijzonder, maar wel smakelijk. Prijs normaal.
Prima gelegenheid voor bezoekje aan Wageningen verder.
Natasha V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Gister avond heerlijk gegeten,
Tijden niet zulke lekkere gamba's gegeten!
Met zn 2e mandje brood voorgerecht en hoofdgerecht gegeten.. Helemaal vol kon echt geen toetje meer bij.
Met wijn en bier erbij voor maar €57,-
Echt een aanrader!!
top top top!!
Hansenco .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Gezellig eetcafé, gemoedelijk sfeer. Heel fijne bediening, ook zeer attent voor kinderen (tafelspelletjes en kleurboeken aanwezig).
Kaart is eenvoudig, verandert weinig. Favoriet zijn broodjes warm vlees en salade met geitenkaas. Voor kindjes aangepaste porties.
Vsser .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Eten was redelijk, salade mag wel wat meer aandacht aan worden besteed om dit smakerlijker te maken, een lekker dressing doet al een heleboel goed, helaas biefstuk redelijk even als de sliptong,, de schnitzel was taai alleen de spareribs waren lekker.
Nee niet voor herhaling vatbaar.
personeel was wel vriendelijk.
Ploert .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Wij eten op een maandag in dit eetcafe en het is er nog best druk voor de eerste dag van de week. Al met al is er dan ook weinig aan te merken, hoewel, het is natuurlijk wel de grauwe middelmaat die hier regeert (een lik verf hier en daar en wat beter schoonmaken zou al veel schelen). De saté als hoofdgerecht smaakt goed, maar er moet wel heel veel satésaus over het vlees heen om te verbloemen dat het is aangebrand. De zalm van mijn tafelgenoot is goed. Ook goeie frites en salade! Het personeel is vriendelijk, maar luistert helaas wel slecht. Als je om een Coca-Cola en een 7-up vraagt en je krijgt zonder iets te zeggen Pepsi en Sourcy dan gaat er toch iets mis.
DM5 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Afgelopen week hier weer eens gegeten. Zoals eerder was de bediening prima, vriendelijk en snel. Het eten was weer prima met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hier ga ik zeker weer eens eten!
E K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Aantal keren dat ik hier gegeten heb is niet meer op 2 handen te tellen, altijd goed, vriendelijk personeel. Kaart verandert niet veel, wel het menu buiten de kaart om, elke keer weer iets anders! Hamburger XXL is een echte aanrader!!
Fannyensander .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
OK restaurant voor een snelle maar goede hap. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Leuke en vlotte bediening. Reserveren wel doen, zit snel vol.
PilotWob .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Vanavond hebben wij heerlijk gegeten bij Buurman en Buurman. Verwacht geen culinaire hoogstandjes als je hier gaat zitten, maar daar betaal je ook niet voor. Het eten is hier niet duur. Op de kaart staan dan ook vooral simpele gerechten als spareribs, schnitzel, saté, hamburger, mixed grill, zalm en sliptong.
Wij hadden als voorgerecht beide een carpaccio. Als hoofdgerecht kozen voor de zalm en de sliptong en hadden daar geen spijt van. We hebben lekker gegeten. Een klein puntje van kritiek: de croutons op de carpaccio waren wat aangebrand. Dit is aan de kok doorgegeven, maar vervolgens zaten er wel weer aangebrande croutons op de salade bij het hoofdgerecht. Dit mocht de pret echter niet drukken, want over-all was het eten gewoon prima.
Het decor is gewoon gezellig.
De bediening is erg vriendelijk, attent en vlot. Misschien soms wel een beetje te vlot, er had wel wat meer tijd tussen de verschillende gangen mogen zitten. De snelheid heeft echter ook wel weer voordelen, zo zou je een hapje eten bij buurman en buurman bijvoorbeeld prima kunnen combineren met een avondje naar de film.
Janvissen L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Voor de tweede keer verukkelijk gegeten, ook de menukaart was bijzonder (Groot). Palm bier op de tap en zeer goede keuken met idem bediening voor echt weinig geld. Super.
Maane089 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Op donderdag 16 augustus 2012 op terras gegeten bij b&b. Ik een biefstuk, mijn vrouw spareribs. Beide gerechten uitmuntend! Kan b&b van harte aanbevelen.
J51 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
erg vriendelijk personeel en een heerlijk terras! wij hebben genoten van een lekkere lunch met verse ingrediënten! let op we komen er weer aan !