Eetcafé Boulevard

Burg Baumannln 145-147 3042 AC Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Boulevard

Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De afgelopen weken zijn we hier al drie keer gaan lunchen. Als het zonnetje er een beetje doorheen prikt, zit je heerlijk op het terras van Boulevard! Lekker een beetje mensen kijken terwijl je een biertje drinkt. Perfect!

De menukaart staat gedrukt op een vel dat ook dienst doet als placemat. De porties zijn royaal. Als je bijvoorbeeld saté besteld, krijg je drie stokken met ieder vier stukken vlees + de patat, pindasaus en salade die daar nog bij komen. Je gaat hier niet met honger weg. Daarnaast hebben ze een paar fijne biertjes van de tap namelijk; Jupiler, Hertog Jan en Leffe.

De aankleding springt er niet uit, maar is prima voor een eetcafé als dit. De bediening bestaat uit een aantal horecamensen en wat bijbanende scholieren. Verwacht geen bediening als in een sterrenrestaurant. Ik zou het vergelijken met een strandtent zoals het er hier aan toegaat. Op het moment dat het vol zit moet gewoon alles vlug.

Kortweg vind ik Boulevard een zeer geschikt eetcafé. Geniet op het terras van een uitgebreide lunch als het lekker weer is!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wat een leuk avondje uit had moeten zijn met de familie liep uit op een hoop chagrijn door de onbekwame bediening. Ik adviseer de dame in kwestie te gaan werken als stadswacht of buitengewoon opsporingsambtenaar bij de RET, maar in ieder geval niet in de horeca. Niemand was na het afrekenen ook maar even bereid om een normaal gesprek met mij te voeren. Het toetje hebben we maar laten zitten. Jammer.... Geen Boulevard meer voor ons.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
We hebben in een mooie "ouderwets" eetcafé heerlijk gegeten. Het personeel is erg vriendelijk. We hadden een tournedos en asperges met ossehaaspuntjes. Prima.
Barbarakun .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Hier zitten we heel graag. Vooral de kipsate is heel erg lekker en niet duur! Er staat lang zon op het terras en het bier staat altijd koud.

De meisjes van de bediening werken er al jaren en er zijn veel klanten die elkaar ook kennen, de sfeer is dus altijd goed.

Interieur binnen is gezellig donker, type bruine kroeg.
We gaan snel weer lekker buiten zitten!
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Leuk eetcafé, lekkere broodjes, goed belegd, vers en tegen een verrassend lage prijs. Vandaag samen met collega een stokbroodje carpaccio met Parmezaanse kaas gegeten. Goed belegd met een goede salade ernaast. Netjes bedient. Mijn collega had een stokbroodje Filet Americain met ei en ui en wederom een goede salade. Ook hij vond het lekker. Beter zo'n ouderwets eetcafé in tegenstelling tot al die yuppententen uit de binnenstad waar je veel (teveel) betaald voor een "zo-zo" broodje tegenwoordig.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Hier inmiddels alweer vier keer gegeten de afgelopen twee maanden, sinds onze verhuizing naar Overschie. Het is geen fancy restaurant maar een prima eetcafé met prima gerechten. Een voorgerecht slaan we tegenwoordig maar over want het zijn allemaal royale porties. De tournedos was heerlijk mals en de schnitzel speciaal met ui en spekjes is ook echt een aanrader. Kortom, als je even een lekker hapje wilt eten zonder opsmuk, is dit een prima zaak.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Wij komen geregeld eten in Boulevard. Het is gewoon lekker en ze schenken Jupiler van de tap. En de bediening is zeer attent. Als we binnen komen staan er direct twee Jupiler voor onze neus. Zo hoort het.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Boulevard is de plek in Overschie waar je nog even gezellig kunt gaan eten. Heel uitgebreide kaart met heerlijke gerechten. We rijden er speciaal voor naar Overschie. Vlotte bediening met oprechte belangstelling in de gasten. Of je een sate neemt of een uitsmijter zalm...alles is even lekker. En....echte Rotterdamse koffie. Heerlijk.
Gewoon ouderwets gezellig om hier even te gaan eten.
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Een typisch buurt cafe met een lekker en mooi getatpt biertje en een vriendelijke bediening. Het eten is typisch bruin cafe-achtig met o.a. sate, spare ribs, een biefstukje, sliptongen en per seizoen wisselende gerechten.
Hier zitten altijd mensen te eten en buiten op het ruime terras te drinken en de atmosfeer is vriendelijk.
Kortom een prima plek voor een erlijke hap eten tegen een redelijke prijs.
Nancy010 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Ik kom hier geregeld, met man, moeder, vrienden of gezellig met de kinderen erbij, zowel voor lunch als diner. Het is een gezellig eetcafé met een leuke en sfeervolle aankleding. Het personeel is altijd vriendelijk en alles is mogelijk. Voor de kinderen zijn er kleurpotloden aanwezig en er is een aankleedkussen in het toilet. Het eten vind ik echt goed, no nonsens, gewoon lekker en ook veel! Er is ruime keuze, echt voor ieder wat wils. Er kunnen ook recepties gehouden worden, wij hebben onze bruiloftsreceptie er lang geleden gevierd en ook dat was perfect geregeld! Je kan zelfs telefonisch eten bestellen en dan op afgesproken tijd afhalen. Ik vind het echt een aanrader!
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Even lunchen met een klant.

Via IENS hier terecht gekomen. Een lokaal cafe, eetcafe in Overschie. De entourage doet het begrip eetcafe volledig tot zijn recht komen. 13 in een dozijn. De bediening is vriendelijk en informeel, passend bij de zaak. De kaart kent een ruim assortiment.

Ik bestel een sate en krijg de keuze van kip of haas! Dat bleek niet uit de kaart. Een sate van de haas wordt geserveerd op een zeer gevuld bord. Met mooie salade, een baal vriend en rijkelijk gevulde stokjes sate, mooi gegril een een saus welke bivakkeert tussen pinda en satesaus. De koffie tenslotte is prima. Vrijdag de 13e valt dus niet tegen, zeker niet in prijs.

Sate vande haas met friet en salade, een uitsmijter, 2x fris en 2x koffie voor 28 euro
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Een no nonsens eetcafé. Op zaterdagavond zat de zaak geheel vol. Voor een keuken altijd lastig om 10 personen op hetzelfde moment van een voor- of hoofgerecht te voorzien, dus vrij lang wachten geblazen. De eenvoudige gerechten waren prima in orde, kip saté, Wiener Schnitzel en gebakken camembert werden geserveerd met rauwkost salade en patat / gebakken aardappels, zonder meer lekker. Op dit adres geen haute cuisine of verassingen, maar eten dat bij veel mensen in de smaak zal vallen.
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Dit is een typisch eet-cafe met een typisch eet-cafe menu.
We hadden de zalm die perfect was gebakken met een zelfgemaakte Hollandaise saus en een overheerlijke varkenssate schotel met gebakken aardappeltjes een mooie groene salade en zelfgemaakte mayonaise.
De uitermate correcte en vriendelijke bediening complementeerde een geslaagd en zeer betaalbaar avondje uit.