Eetcafe Bommels

Kerkplein 7 1621 CX Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe Bommels

De persoonlijke, ongedwongen sfeer is waar Bommels in uitblinkt. In een schattig hoekpand midden in Hoorn is dit cafe verdeeld over twee verdiepingen en terras. Dit is een echt bruin eetcafé met lampjes uit de jaren vijftig, fotolijstjes aan de muur en zachtgeel verlicht. Elke week op het bord een nieuw menu -de keuken is naast Frans bistro ook op de Aziatische smaken gericht, van uiensoep naar yakitori.

Meer informatie over restaurant Eetcafe Bommels

Maandag en Dinsdag Gesloten.
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 0:00

• Bar , Wi-Fi
Kan beter
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Eten was erg goed, sfeer uitstekend. Bediening prima. Alleen lang moeten wachten tot eten er was, maar eigenaar/bedrijfsleider maakte het goed. Zeker een zaak om naar terug te keren, We hadden een gezellige kerstavond , ook mede dankzij deze eetgelegenheid.
RK2015 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Geweldig gegeten op 3 december. Lekkere saté en friet. We hadden extra gebakken aardappels besteld, dit is ook echt een aanrader. Gepofte aardappel was ook heerlijk. Alleen het schaaltje salade zou ietsje groter mogen. Verder perfect! Goede bediening en vriendelijke eigenaar. Wij komen zelf uit het noorden van het land maar als we weer in Hoorn zijn komen we hier graag nog een keer terug.
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bij binnenkomst bleek onze reservering niet doorgekomen terwijl wij wel een bevestiging via de mail hadden gekregen. Dit werd vlot opgelost. We kregen een tafel voor twee personen in een hoekje vlakbij de keuken. Vlotte en alerte bediening. Naarmate de zaak vol liep, werd het rumoerig en kon je nauwelijks meer lopen tussen tafeltjes. Eten was prima, echter voor vegetariërs zeer weinig keus van de kaart. Bij navraag willen ze e.a graag aanpassen maar het zou toch fijner zijn als je als vegetarier meer keus op de kaart zou hebben. Het is echt niet meer van deze tijd om maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op je kaart te hebben.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Voor mijn verjaardag nam mijn vrouw mij mee naar eetcafe bommels. Top, want ze weet dus wat ik lekker vind. Een combinatie van een lekkere ongedwongen sfeer en uitstekend eten. Inmiddels al vele malen geweest, maar het blijft een traktatie. De ambiance is klein, maar daarom juist knus. Hier kan je tenminste jezelf zijn. Niet opgeprikt en opgedirkt uit eten, maar lekker ongedwongen. Het eten is voortreffelijk. Als voorgerecht had ik het proeverijtje, champignons in kaas, een overheerlijk tomatensoepje, een carpaccio(tje) en een garnalen ( hollands) coktailtje. Mijn vrouw had de trio van vis, paling, zalm en een coktailtje van garnalen. Allebei super. Als hoofdgerecht had ik de surf en turf, die bestond uit een zachte ossenhaas met daarbij 2 heerlijke gamba's. Mijn vrouw de ossehaas medaillons. Ik heb haar niet meer gehoord. Ook heerlijk zacht en echt voortreffelijk bereid. Door de hoeveelheid zagen wij af van een toetje en hebben wij afgesloten met een koffie. Zoals altijd bij Bommels weer super gegeten. Dit zal weer zeker niet de laatste keer zijn. Bediening is altijd vriendelijk en gemeend. Heel intrensiek en niet geleerd. Echt top. Lekker eten en dat voor een redelijke prijs, dat kom je niet vaak meer tegen.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Donderdag 12 februari hebben wij, met zijn tweetjes bij Bommels gegeten. Dit was de tweede keer dat we hier aten, de eerste keer had al niet echt veel indruk gemaakt maar omdat we een cadeaubon hadden gekregen van familie toch nog een herkansing.
Het eten was prima, alleen jammer dat er onder het vis trio een hele schep zure onsmakelijke aardappelsalade werd geserveerd. Het vlees, de ribeye, was prima. Jammer dat er veel saus overheen geserveerd werd. Beter is om de saus apart te serveren. Ook is de prijs, 23 euro, naar onze mening aan de hoge kant voor een eetcafé.
Een gemiste kans is dat er geen water bij de wijn geserveerd werd, alleen te koop was Spa blauw. Dit is geen service! Bij alle andere restaurants in Hoorn is een glas of karaf water bij de wijn geen enkel probleem. Om deze reden heb ik geen nagerecht genomen. De mayonaise smaak van de sla was nog te sterk aanwezig om een zoet nagerecht te nemen. Met water had dit enigszins weggespoeld kunnen worden. Jammer.

De zaak is erg rumoerig, de muziek staat te hard maar dat is misschien wel iets wat te verwachten is bij een eetcafé.

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Typisch eetcafe. What you see is what you get. Beetje druk. tafeltjes dicht op elkaar. Niet geschikt voor een gezellig entre-nous. Wel leuk met de kinderen, ware het niet dat het op drukke avonden wel erg lang wachten is. Kwam ons humeur niet ten goede.
Minder tafeltjes volboeken zou ik dan zeggen.

Het eten was ok. Dat dan weer wel. Niet meer, niet minder.
Witlof .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Al sinds de oprichting van Bommels zijn wij vaste gasten. We vinden het heerlijk om te genieten van de sfeer het eten en de prettige bediening. De constante kwaliteit gedurende deze jaren is voor velen een voorbeeld. In ieder eetcafé verwacht je een gezellige sfeer en Bommels maakt dit zeker waar.
Elisaaaa .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Het decor krijgt een 6 vanwege de beperkte ruimte. Wanneer het druk is zit je werkelijk tafeltje tafeltje. Ik kom regelmatig bij de Bommels mede door de voortreffelijke carpaccio. Het eten over het algemeen is goed. Personeel is direct en vriendelijk.
Dominique1984 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Voor ons was het de derde keer dat we bij Bommels aten gister. Deze keer hebben we uitgebreid gegeten, het proeverijtje vooraf, ossenhaas/lamshaas combi en gevulde varkenshaas als hoofdgerecht en een proeverijtje na. Het nagerecht werd gebracht met een brandend sterretje erin, een simpel maar leuk detail! Het eten is heerlijk, goed bereid, grote porties en hele aardige gezellige bediening. Het enige nadeel wat ik zou kunnen noemen is dat het vrij klein is waardoor je een beetje krap zit, maar door het goede eten en de service vergeet je dat al snel!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Eetcafé in het centrum van Hoorn. Als bruincafé ingericht, maar het kan allemaal wat krap en donker overkomen. Kaart met daarop de gerechten die je in een eetcafé kan verwachten zoals bijvoorbeeld saté en spare ribs. Goed bereid en prima eten. De bediening is aardig, correct en druk.

Voor wie een eetcafé in Hoorn zoekt waar je lekker kunt eten, is Bommels een goed adres.
Aad E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Met onze familie hier gegeten met zijn tienen, gezellig aan een ronde tafel, ter gelegenheid van onze trouwdag, hier eten is top
alles even heerlijk en flinke porties, prima service, kan het aan ieder aanbevelen. 26 okt 2013 waren wij daar.
John-de-smuller .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Nu eens bij eetcafe Bommels binnengestapt dat enigszins verscholen aan het Kerkplein is gevestigd. Klein, maar intiem met zicht op de keuken. Vriendelijke bediening met op het oog niet te ingewikkelde kaart met leuke gerechten van het seizoen. Een paar goede wijnen op de fles en geen keuze voor de huiswijn op glas. Zou iets beter kunnen hoewel die goed maar niet uitzonderlijk is. Keuze valt op wildtrio. Tjonge wat een kwaliteit van bereiding: zowel de hert als de haas supermals met een geweldige portsaus die niet overheersend was. Afsluitend met een Baristawaardige koffie met hartje in het schuim. De verrassing van de dag met een aangename rekening. Ronduit TOP. Eetcafé Plus dus.
deliefstevandewereld .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Tjee wij naar Bommels uitgezocht door de jarige (met 7 personen) en daar was het druk! Van te voren besproken Ik had gevraagd om beneden maar helaas dat was vol dus ik moest de trap op wat erg moeizaam ging en dan moet je ook weer naar beneden maar daar konden ze geen rekening mee houden. Je zal toch in een rolstoel moeten zitten!?!?
En voordat we zaten er was zoveel drukte bij de ingang je stootte bijna het eten van de borden van de mensen die daar zaten te eten.
Onze jassen hebben we maar aan onze stoelen gehangen.
Gelukkig kon de airco uit er was een andere mevrouw die voelde steeds de wind waaien maar volgens 1 serveerster kon dat niet later bleek van wel. Beetje flauw.
Het eten liet erg lang op zich wachten we hebben 2 drankjes als aperitief gedronken wat eigenlijk niet moet. We hadden trek en ons dan met alcohol te vullen dat moet eigenlijk niet.
Tijdens het 3 gangen diner werd ook heel vaak gevraagd of de bier en frisdrinker wat wilde drinken, geen probleem nee zeggen kan altijd, maar voor een watertje tussendoor moesten we 4 euro voor een liter neertellen tja dat vind ik te gek met 2 flessen wijn bier en fris en dan geen kan kraanwater gratis ????
Daar gaan wij dus nooit meer naar toe veel te vol gepropt met mensen en slechte service tijdens het eten.
Fammar .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Eten is hier erg lekker. Dagkaart geeft vaak vis van de dag, die dan ook echt vers is. Verder is de carpaccio een aanrader. Bovendien is je glas nooit leeg en is de bediening altijd attent en vriendelijk. Kids gaan graag mee naar dit restaurant.