Eetcafe Bob

Hoofdstraat 204 7311 Apeldoorn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Eetcafe Bob

Mirije H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Liesbeth Z.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
De sfeer en het eten was lekker. Helaas was de serveerster ons eten vergeten en hebben we 1,5 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Gelukkig werd dit allemaal ruimschoots goedgemaakt en hebben we enorm genoten.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Super lekker gegeten! Bediening was perfect! Komen snel weer langs voor een heerlijk diner.
Gerdien R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We werden gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten! Wij gaan vaker!
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was goed.????
Redmer V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Mooie, drukke avond op het terras, dit had wel tot gevolg dat het wat langer dan normaal duurde voordat je bestelling er was. Ook werd er nog wel eens een drankje vergeten te brengen (ook door de drukte?)
Eten was verder uitstekend!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De bediening was vriendelijk!
We moesten erg lang op ons eten wachten! De soep was lekker, maar kon wel wat warmer geserveerd worden... de vis,, regenboogforel, was echt niét gaar. De zalm was wel lekker.
Patat lekker, couscous bij de forel niet zo'n voor de hand liggende combinatie...Al met al denken wij niet dat we daar nog eens gaan eten....
Bij het afrekenen kregen we het eindbedrag te horen, maar de specificatie was er niet we hadden een AH-bon, tweede gerecht gratis, maar hoe ze dat hebben berekend hebben we in goed vertrouwen maar
aangenomen.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Komen er zeker nog eens terug!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij dit nieuwe eetcafe! Grote porties van goede kwaliteit en mooi opgemaakte gerechten.
De vegetarische burger zouden ze zelf moeten maken dan is het een 10!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
uitstekend eten, fijne bediening, gezellige sfeer
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Voortreffelijke sashimi met mooie plakken zalm en tonijn. Hoofdgerechten tournedos en ribeye, op de green-egg gegrild misten de normale grill-pittigheid en waren wat vlak van smaak, verder OK. Bananasplit was heerlijk en de kaasjes waren goed.
Primitivo als wijn erbij is aanrader.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Erg lekker gegeten, alle gerechten zagen er prachtig uit en smaakten heerlijk. Duidelijk zichtbaar dat er het met veel zorg is bereid. We komen zeker nog eens terug!
A. E. V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ontvangst was zeer plezierig, hoewel we te vroeg waren. We hadden ook niet het gevoel dat we anders benaderd werden omdat we van de restaurantactie gebruik maakten (hebben we weleens anders meegemaakt). Geen speciaal actie-menu; we konden van de kaart kiezen wat we wilden. Ribeye en vangst van de dag waren prima, evenals de voorgerechten (kippensoep, prima van smaak en carpaccio, behoorlijke en smakelijke portie). Enige opmerking die te maken viel gaat over de frites. Ze waren smakelijk, maar wat slap. Vandaar dat bij "kwaliteit van het eten" ik twijfel tussen "goed" en "zeer goed". Wat ons betreft is dit restaurant een echte aanrader!!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijke carpaccio, gamba's, steaks, saté en patat is echt heerlijk vers.
De toetjes waren echt om te smullen, vooral de brownie. Voor de kids lekkere frikadellen en een leuk speelhoekje.
Sfeer lekker relax, flesje wijn betaalbaar en bediening is echt super goed.
Tot de volgende keer Bob!
Bernadeth T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Goede vlotte bediening en dan ook nog lekker eten. Wat wil een mens nog meer. En ook dat wij een beetje haast hadden (trein halen)werden we op onze wenken bediend. Super.
Frits T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Ons voornemen om het dagje Apeldoorn af te sluiten met een etentje bij Eetcafé Bob is bijzonder goed bevallen.
Een vriendelijke en vlotte bediening met verstand van zaken een ruime keuze op de kaart maakte e.e.a. tot een geslaagde afsluiting van ons dagje Apeldoorn.
Ady T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Fantastisch om hier te eten. Gezellig maar vooral prima kwaliteit. Wat BOB aan de hengel heeft hangen was ook deze keer verrassend lekker. Creatieve bereiding. Topkok.
Ineke V.
heerlijk gegeten!
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Goede bediening. Foutje werd snel en zonder problemen opgelost eten was goed
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, leuk geholpen alleen de bediening liep een beetje rommelig.