Eetcafe Bie Jose

Ambyerstraat-Noord 71 6225 EB Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe Bie Jose

Jef1964 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hier gegeten met kerst. Omdat we maar met zijn tweeën waren zaten we meer aan de voorzijde van de zaak. Het eten was gewoon goed te noemen. Ook werd er goed uitgelegd wat er geserveerd werd en hoe de diverse gerechten zouden smaken. Alles was even lekker. Ondanks de drukte ( zaak was helemaal vol ) kwamen de gerechten toch met een goede regelmaat uit de keuken. We komen hier ook vaker in de zomer wanneer je achter in de tuin kunt zitten. Dit is ook zeer aan te raden. Kijk dan vooral ook naar de dagschotel.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Prettig eetcafe in Amby. Uitgebreide kaart met voldoende keus van wel de wat voor de hand liggende gerechten. Meestal zijn de dag of seizoensspecials zeker aan te raden. Beknopte maar zeer goede wijnkaart. Prettige en gezellige ambiance. De uitbouw naar achteren is ook mooi licht. Kan indien het helemaal vol zit wel wat gehorig worden. Prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
vriendelijke bediening, leuk zaakje. wel verwacht dat men zich op deze plek wist te onderscheiden, het ligt niet naast de deur.
vleesgerechten met sinaasappelsaus, het zo genaamde trio tournedoskan echt niet meer. mijn vriendin had de mosselen, wel lekker, en ik de kipsate. te droog, te taai, door de saus nog wel te doen, maar het vlees was echt niet lekker meer.