Eetcafe Bergpolder

340-B Bergselaan 3038 CP Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe Bergpolder

Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Een leuk eetcafe waar je voor een fijne prijs een heel prima saté kan eten. Over de spareribs waren wij iets minder te spreken - daar vonden wij niet zoveel smaak aan. Verder prima biertjes en vriendelijke bediening. De inrichting is typisch voor een sportcafé: pooltafel, dartboards en voetbal op de beeldschermen. Een relaxte plek wel, om een avondje neer te strijken!
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Deze week toevallig binnengelopen omdat wij in de buurt op bezoek waren. Het eetcafé is heel gezellig en de serveerster was heel aardig en vriendelijk. Het eetcafé heeft een accent op sport en daarom heb je heel veel beeldschermen war je bijvoorbeeld voetbal kan volgen, maar er zijn ook 3 biljart tafels en 2 dartborden. Het eten was smaakvol behalve de rundcarpaccio. Een aanrader is de Texels bier van de tap. De porties zijn ruim en de prijzen zijn goedkoop. Alleen duurte het heel lang tot dat wij ons eten kregen, omdat nog twee andere tafels voor ons aan de buurt waren en blijkbaar niet zo veel gasten verwacht waren. Dat werd op het eind door de serveerster ook nog uitgelegd omdat ze er alleen was ingevallen zo dat de andere bediening in de keuken kond werken.
Hanneke1975 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Ik woon hier in de buurt en kom hier regelmatig als ik geen zin heb om te koken. Voor een standaard eet/sportscafé heel erg goed. De sfeer is goed en de bediening is erg ervaren en hartelijk. Ze hebben altijd leuke weekaanbiedingen die goed van kwaliteit zijn en als je klaar bent met eten is er nog genoeg te doen om je de hele avond te vermaken. Heerlijk als je ene kleine woonkamer hebt en er komen vrienden langs!
Sander327 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Al een paar keer gegeten! Lekker eten voor een goede prijs! De kipsate kostte maar 9,95 en was lekker. Vooraf een vers stokbroodje genomen. Een gezellig (eet)cafe met lekkere wijn en goede bediening. Na het eten een potje pool gespeeld, voor mij een leuke combinatie om wat te eten en daarna iets te kunnen doen.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Met vier personen bij Eetcafé Bergpolder gegeten. Een ontspannen sfeer in een bruin café. Aparte rokersruimte binnen. Het eten was goed en smakelijk opgediend. We hebben 3 verschillende gerechten genomen. Zelf de scholfilet, die was lekker klaargemaakt. Ook bij mijn mede tafelgenoten was de spareribs en het vleespannetje smakelijk. De bediening was correct, werd netjes verteld als er iets was dat we bij konden bestellen, hetgeen ook gebeurde met de patat. Een zaak om te onthouden en een keer terug te gaan.
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
We komen al jaren bij Eetcafé Bergpolder. Met een heerlijke super-saté en kippenlevertjes. Ook vallen de spare-ribs in de smaak! De sfeer is zoals een eetcafé hoort te zijn. De patatten zijn vers en lekker gebakken. Ook voor een potje pool, biljart of dart kun je hierheen.