Eetcafé Bergkwartier

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17.30 uur

• Af te huren , Bar , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
toosgruters .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima we hebben lekker gegeten.
We hadden een leuke plek en het eten was gewoon lekker.
Mijn lammetje mocht iets roder maar toch erg lekker
riadeknoop .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker buiten gegeten klein terras 4 tafels voor 4 personen .
Rustige straat met paar kleine winkels .
Keuze : kleine kaart maar voor ons prima
Gerechten goed en zorgvuldig bereid
Lekkere huiswijn fles 19.50 €
En goede koffie toe
kuifje2012 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen en bediend. Je had voldoende keuze uit versch gerechten. Wij hadden (waren met zijn vieren) versch gerechten die allemaal lekker waren. Het voorgerecht de carpaccio is een aanrader. Het nagerecht met cheesecake ook! De gerechten werden allen mooi opgediend. We waren met de AH bonnen en hadden zo een drie gangen menu. De porties waren voldoende voor ons, maar wellicht voor een 'goede' eter niet. De toetjes waren echt lekker. Helaas waren de toetjes aan de kleine kant.
John B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fijn klein restaurant met een hele prettige en attente bediening (echt erg goed). Weliswaar een kleine kaart maar de gerechten worden met liefde en aandacht bereid. Kortom, gewoon erg goed!
fred052timmer .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Lekker gegeten , vlotte en attente bediening , rustige sfeer , ook geluidsniveau van de muziek , zodat je elkaar niet moet overschreeuwen om je verstaanbaar te maken.
Voor herhaling vatbaar.
B K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
leuke omgeving
zeer vriendelijk personeel;
heerlijke broodjes vooraf met 2 geweldige tapenades
beperkte kaart, wel met heerlijke gerechten
nagerecht super (panna cotta)
Marcccc F.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vandaag heerlijk gegeten!

De carpaccio was vers gesneden en zag er ook aantrekkelijk uit, geen kant en klare diepvries carpaccio!

De zalm was echt precies goed gegaard, heerlijk zacht en totaal niet droog. Complimenten!
Desserst waren ook goed.
Kortom, prima gegeten!

De jonge dame in de bediening was zeer vriendelijk, kwam professioneel over en legde alles netjes uit.

Bedankt voor de gezelligheid!
h.h.a V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
leuk restaurant lekker eten de bediening is goed het was druk en daarom iets langer wachten en goede prijs..................
Ernest R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Waren hier met een groep van elf personen. Heerlijk gegeten zowel vlees en vis was prima. Mijn varkenshaas was mooi rosé. Mals en sappig. Goede huiswijn. Bediening was vriendelijk. Een rustige ambiance.
Netty K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prijs kwaliteit prima. Heerlijk gegeten. Leuk personeel.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gisteravond gegeten met vier vrienden. Detail: er werd geen brood vooraf aangeboden. Vooral (zalm en carpaccio) was goed, kleine porties.
Hoofdgerecht zalm was OK. Quiche klein maar smaakvol. Lamsbiefstuk een taaie homp vlees (Loetje is net overleden), Franse frietjes matig.
Dit moet echt beter kunnen.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten. Niet overdreven druk wat eigenlijk vreemd is op valentijsdag in dit fijne restaurant. De sfeer is ongedwongen en vriendelijk. We worden vlot en beleefd geholpen.
We hebben voor het broodjes met aioli en tomaten tapenade gekozen en dit was al erg lekker om mee te beginnen. De proeverij als voorgerecht was heerlijk. De zalm is mijn favoriet. Als hoofdgerecht koos mijn man voor de varkenshaas en ik voor de zalmfilet. Beide waren heerlijk mals en precies goed gebakken. Samen met de salade, frites en voortreffelijke mayonaise een prima maaltijd. Portiegrootte is ook precies goed. We hebben alles opgegeten en hadden het gevoel van een goede maaltijd zonder mudvol te zitten. Ook de portiegrootte van de nagerechten is mooi in balans. Alles is geweldig op smaak. Ook de kaart bied voor ieder wat wils zonder dat er overdreven veel op staat. Heel fijn met kiezen. Duidelijk een kok die heel goed weet wat hij (of zij) doet. Ook de prijs is prima in verhouding met wat geboden wordt. Een fijn restaurant waar we zeker weer terug zullen komen. Een absolute aanrader.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gegeten bij eetcafé Bergkwartier. Helaas een dubbel gevoel aan overgehouden. Er werd goed rekening gehouden met het glutenvrije diëet, maar ik vind de prijs/kwaliteitverhouding niet kloppen. Je krijgt als hoofdgerecht een stukje vlees, patatjes en een schaaltje sla. Dat is alles en dat vind ik wel wat karig voor dat geld. Maar het feit dat er goed rekening gehouden werd met het glutenvrije diëet maakt het wel weer een beetje goed.
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ik heb hier samen met mijn vrouw een keer gegeten en vonden het beiden voortreffelijk. Ontvangst, bediening, personeel eten, alles was boven verwachting. Na afloop hebben wij gezegd, wij komen hier zeker nog een keer terug. Dus met vrienden afgesproken om hier een keer te gaan eten en dit was op donderdagavond 20 januari 2017. Ook nu weer openlijke ontvangst en de betreffende dame herkende ons snel weer terug van de vorige keer. Wat mijn reactie was, ik heb het toch gezegd, wij komen zeker nog een keer terug. Ook nu was alles weer tot in de puntjes verzorgd en hebben een zeer geslaagde avond gehad. Complimenten aan al het personeel voor de goede verzorging.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Via AH actie hier gekomen. Prettige ontvangst en goede uitleg over de wijnen. Kaart gaf voldoende, maar niet al te uitgebreide keus. Gerechten waren zeer smakelijk en mooi opgemaakt. Heerlijk gegeten.
Het zitten op de hoge stoelen aan de hoge tafels was minder comfortabel.
Frieda L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Driegangen keuze menu was heel divers. Lekker gegeten in gezellige, moderne omgeving. Broodje vooraf bijgekocht was heerlijk. De gekookte krieltjes waren wat minder. Al met al prima.
Bigot .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de A.H. bon. Alleen vonden we het jammer dat we ons toetje niet konden ruilen voor een kopje koffie.
gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
we hebben allebei zeer heerlijk gegeten en een goede keuze in wijn, en we zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
Het was er gezellig druk.
joopmaria13ls .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voorgerecht carpaccio met kaassnippers, geen pijnboompitten, broodje kruidenboter is surplus.
Hoofdgerecht zalm, met krieltjes, geen salade, smaakt prima, wordt opgediend a la nouvelle cuisine.
Nagerecht kleine stukjes appel met ijs, opgediend in klein bowlglas, ook a la nouvelle cuisine, smaakt prima, maar erg weinig.
Kwaliteit is prima, ontvangst uitstekend, evenals vriendelijkheid.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Attente bediening, verrukkelijke gerechten en dito wijn. Wij hebben genoten van een heerlijk etentje in een verzorgd en gezellig restaurant.