Eetcafé Bergkwartier

Meer informatie over restaurant Eetcafé Bergkwartier

Woensdag t/m Zaterdag vanaf 17.30 uur

marion B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vrij beperkte kaart, zalm-voorgerecht was veel te zout, lamsbiefstuk-hoofdgerecht was goed, nauwelijks keuze voor een vegetariër. Menuprijs 29,50 lijkt niet hoog, maar je loop al snel aan tegen bijbetaling bij meerdere gerechten op zo'n beperkte kaart.
hh_vanderbeek .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad in het Bergkwartier.
Eten was prima.
Alleen het limoenijs vond ik niet lekker. Ontzettend zuur met een nasmaak. Verder alle lof voor de kok!
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Op het laatste moment gereserveerd. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en konden een tafel uitzoeken. Even later kwam aan de raamzijde een tafel vrij en konden daar naartoe verhuizen. Het eten was zoals gewoonlijk fantastisch en wij vermaken ons bij Eetcafé Bergkwartier uitstekend. Geen opdringerig gedoe en wij konden rustig en in een kalm tempo onze gerechten nuttigen. Een lekker glas wijn erbij en voor ons is alles dan perfect. Bedankt en komen zeker nog een keer terug. Cor en Paula
H. O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Voldoende keus en bediening was erg goed en vriendelijk. Ons viel de achtergrondmuziek op, goede smaak! Wij hebben een prima avond gehad.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
we hadden via de albert heijnactie gereserveerd. wij verwachtten een eenvoudig menu. maar wij kregen zelfs amuzes tussendoor en het zag er allemaal erg verzorgd uit. bovendien was het eten ook erg lekker! complimenten voor dit restaurant qua locatie en service!
Statlerenwaldorf .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker gegeten, mooie gerechten ! Goede en snelle bediening door aardige mensen. Beperkte kaart, maar dat maakt juist de snelle bediening mogelijk.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met AH bonnen Prijs 3 gangen menu 2 voor 29,50 terwijl voor 3 gangen menu op de buitenwand geadverteerd wordt voor 26,50.
Eten was goed bediening kan veel beter.
De dag ervoor bij Engel en Bengel was 100% beter.
Geen enkele reactie van het personeel. Of er voldoende was of het goed was.
Wij voelden ons niet erg welkom.
bettyv .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hadden meer verwacht van het eten. De service en bediening waren goed, en de sfeer was ook prima. Het voorgerecht , gerookte zalm was niet meer dan stukje gerookte zalm met een toefje dressing, wat fantasieloos, daar kun je meer mee doen! Het hoofdgerecht zelf, quiche ( was eigenlijk fritata) en zalm waren goed. Het nagerecht was slecht. Wat stukje mango met een bolletje limoenijs en een mespuntje mascarpone met kokos erdoorheen. Mijn partner had cheesecake, maar het was een klein stukje muffe cake met ook ijs erbij. Heel weinig, klein en wederom wat fantasieloos. De ingredienten waren wel vers maar volgens ons valt er veel meer van te maken. Het menu, zoals wij het hebben gegeten vonden we ongeveer 14 a 15 euro , maar het was eignelijk 29,95. Omdat het met de ah actie was, is de prijs-kwaliteit verhouding goed, maar anders 2x te duur voor wat het was. Dus alles bij elkaar hadden we er meer van verwacht, was het redelijk maar ook niet meer dan dat.
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Als voorgerecht had ik zalm, zag er mooi uit en was lekker, evenals het hoofdgerecht en dessert. Jammer dat er niet wat warme groenten bij de vis lag.
martinderuijter .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een prima gelegenheid om te gaan eten.
Het was ook niet zo ver lopen van het station.
De bediening was vriendelijk en goed.
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na een mooie fietstocht, i.v.m. Hemelvartsdag hebben wij 's avonds weer gegeten bij Eetcafé Bergkwartier. Wij zijn hier het afgelopen jaar een paar keer geweest, ook onder andere met de AH actie en is zeer goed bevallen. Ook nu waren het weer verrassende keuzemenu's waar je uit kunt kiezen. De bediening is zoals bekend super en zeer gezellig. Over de bereiding van de gerechten niets anders dan lof. Voor ons zeker weer voor herhaling vatbaat en nemen dan zeker onze vrienden weer mee. Bedankt voor de gezellige avond. Cor en Paula
toosgruters .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima we hebben lekker gegeten.
We hadden een leuke plek en het eten was gewoon lekker.
Mijn lammetje mocht iets roder maar toch erg lekker
riadeknoop .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker buiten gegeten klein terras 4 tafels voor 4 personen .
Rustige straat met paar kleine winkels .
Keuze : kleine kaart maar voor ons prima
Gerechten goed en zorgvuldig bereid
Lekkere huiswijn fles 19.50 €
En goede koffie toe
kuifje2012 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen en bediend. Je had voldoende keuze uit versch gerechten. Wij hadden (waren met zijn vieren) versch gerechten die allemaal lekker waren. Het voorgerecht de carpaccio is een aanrader. Het nagerecht met cheesecake ook! De gerechten werden allen mooi opgediend. We waren met de AH bonnen en hadden zo een drie gangen menu. De porties waren voldoende voor ons, maar wellicht voor een 'goede' eter niet. De toetjes waren echt lekker. Helaas waren de toetjes aan de kleine kant.
John B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fijn klein restaurant met een hele prettige en attente bediening (echt erg goed). Weliswaar een kleine kaart maar de gerechten worden met liefde en aandacht bereid. Kortom, gewoon erg goed!
fred052timmer .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Lekker gegeten , vlotte en attente bediening , rustige sfeer , ook geluidsniveau van de muziek , zodat je elkaar niet moet overschreeuwen om je verstaanbaar te maken.
Voor herhaling vatbaar.
B K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
leuke omgeving
zeer vriendelijk personeel;
heerlijke broodjes vooraf met 2 geweldige tapenades
beperkte kaart, wel met heerlijke gerechten
nagerecht super (panna cotta)
Marcccc F.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vandaag heerlijk gegeten!

De carpaccio was vers gesneden en zag er ook aantrekkelijk uit, geen kant en klare diepvries carpaccio!

De zalm was echt precies goed gegaard, heerlijk zacht en totaal niet droog. Complimenten!
Desserst waren ook goed.
Kortom, prima gegeten!

De jonge dame in de bediening was zeer vriendelijk, kwam professioneel over en legde alles netjes uit.

Bedankt voor de gezelligheid!
h.h.a V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
leuk restaurant lekker eten de bediening is goed het was druk en daarom iets langer wachten en goede prijs..................
Ernest R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Waren hier met een groep van elf personen. Heerlijk gegeten zowel vlees en vis was prima. Mijn varkenshaas was mooi rosé. Mals en sappig. Goede huiswijn. Bediening was vriendelijk. Een rustige ambiance.