Eetcafé Bergkwartier

Koen D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ammetje .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Erg geslaagde avond, mooie locatie. Kaart overzichtelijk en niet te groot. Wijnaanbod uitstekend. Waar wij erg blij mee waren was de vriendelijkheid en kundigheid van de serveerster. Dikke pluim!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren verrast door de entourage, het eten en de service. Vaak er langs gelopen en bij het ernaast gelegen Boas gegeten. Deze zaak heeft ons positief verrast. Een driegangenmenu voor € 29,95 is prima voor de geleverde kwaliteit. Een aanrader.
Annelique S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Eetcafé Bergkwartier vind ik een hele fijne locatie om gezellig met vriendinnen te eten. Het eten smaakt heerlijk! We hebben voor het 3 gangen diner gekozen en koffie na. Daarna nog een tijdje na gekletst en dit was geen probleem ondanks dat we bijna alleen in het restaurant zaten.
Jetduring .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima ontvangst, goed eten, vriendelijk personeel.
Opmerking: 3 gangen keuzemenu € 26.50 gewone prijs
exact gelijke ah 3 gangen keuze menu € 29,50
Vreemd!
Denise L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wat was dit een aangename verrassing ! Wij hadden het AH menu en kozen als voorgerecht de proeverij. Heerlijk en mooi gepresenteerd. Wij kunnen dit iedereen aanraden omdat je zo alle voorgerechten kunt proeven die zonder uitzondering bijzonder smakelijk waren. Als hoofdgerecht hadden wij de varkenshaas met brie, mooi rosé gebakken samen met lekker knapperige groenten en gebakken krieltjes. Als toetje verdienden zowel de chocolademousse als de appel met ijs een dikke tien. Wij dronken een heerlijk volle spaanse wijn die ons was aanbevolen door de vriendelijke en ter zake kundige bediening. Kortom: wij hebben enorm genoten en komen hier zeer zeker terug !
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima gegeten, gezellige ambiance. Wild gerechten zijn erg goed. Zeker een aanrader. Komen hier zeker nog een keer terug.
Gourmet48 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het was ons eerste bezoek aan Eetcafe; de naam is wat misleidend want de inrichting zegt Restaurant. Een kaart met maar weinig keuze maar dat ervaren wij als positief. Goede wijn en goede keuze uit bier scoren ook goed bij ons. Het wild had iets meer qua smaak wild mogen zijn, maar verder was alles naar wens. De prijzen zijn voor een eetcafe iets aan de hoge kant.
Kuifje2012 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ik ging met twee vriendinnen/collega's met de bonnen van de AH. Eetcafé Bergkwartier is een aanrader! Het meisje die serveerde was hartelijk, behulpzaam en gastvrij. Af en toe kwam ze vragen of we het naar ons zin hadden. WE konden kiezen uit een aantal voor-hoofd en nagerechten. Voldoende keus! We hadden alle drie de carpaccio die heerlijk was! Het zag er mooi uit, de Parmezaanse vlokken waren krokant en de dressing fris van smaak. Als keuze voor het hoofdgerecht hadden we alledrie wat anders, alle drie vonden we het lekker. Ik had zelf de zalmfilet met een sausje wat er lekker bij smaakte. Deze zalmfilet lag op een bedje van knapperige (net gaar) groente. Verse groenten! De vegetarische quiche is ook een aanrader, volgens een ander. En ook het varkenshaasje smaakte goed. Als toetje allen de choco mousse, in een mooi glas geserveerd, met bananen crunch en gemberparels. Dit laatste, de gemberparels vond één van ons niet lekker, het was dan ook een bijzondere substantie. Je moet er van houden. Nadat we hadden afgesloten met een bak koffie van vers gemalen bonen konden gingen we weer naar huis. Lekker gegeten! Een aanrader!
Jeffrey_H .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Zeer geslaagde avond gehad met ons gezin. Bediening was erg vriendelijk en deed haar uiterste best voor mijn zoontje van 13 maanden. Er werd zelfs speciaal een maaltijd voor hem bereid. Eten was ook erg lekker. Wij gaan zeker terug!
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Topper! Via AH actie geweest. En we komen terug. Mooi interieur, voor 5 personen was de ronde tafel gereserveerd wat we erg attent vonden. Muziek is "behang" je hoort 't wel, maar eigenlijk ook weer niet, waardoor tafelconversatie op normaal gespreksniveau mogelijk is. De borden zijn met veel aandacht opgemaakt, niet teveel, niet te weinig, porties prettig de gerechten smaakvol en verrassend. Bediening met aandacht, goede kennis van wijnen en (gastheerschap) etiquette. Kortom, benaming eetcafé zet je op het verkeerde been, gastronomie café zou beter zijn!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Een smaak beleving en bijzonder vriendelijke bediening. Een echte aanrader. Probeer ook eens de heerlijke dessertwijn!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op een mooie zomerse avond lekker buiten kunnen zitten op het terras. Eenvoudige kaart voor 3-gangen zomerdeal had veel lekkers om uit te kiezen, klassiekers met een leuke touch. Goede prijs kwaliteit, maar niet heel verfijnd qua smaken. Dessert porties mogen wat mij betreft iets groter (was namelijk erg lekker!) Keurige, vriendelijke bediening.
Alike .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Eten was heerlijk. Proever was erg leuk. Van elk voorgerecht wat. Super!
Aardbeien toetje was verrassend lekker.
Bediening vast vriendelijk.
Jkgermeraad .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Als altijd heerlijk gegeten in een prettige entourage en fijne bediening. Dit restaurant blijft een parel in Deventer. Van harte aanbevolen!
Coree .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een prima restaurant wat ik iedereen kan aanraden. Zeer vriendelijk personeel. Wij vroegen informatie over het eten op de menukaart en de medewerkster was goed op de hoogte hiervan. Heel gezellig kortom een aanrader om naar dit restaurant te gaan.
Allysia M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het was heerlijk, lekker op het terras, goede bediening (soms duurde het iets langer omdat er iemand ingewerkt moest worden, maar dat vonden we niet erg). Absolute aanrader is de proeverij en witte chocolademousse!
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Een kleine, maar duidelijke kaart.
Fijne bediening. Prijskwaliteit fantastisch.

Dat niet meer mensen hier naar toe gaan. Super aanrader.
Geleveld .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Als je gaat voor een ontspannen smul- en bijpraatavondje ga dan naar eetcafé Bergkwartier. Het is alsof de vele op eetbarhoogte geplaatste krukken en tafeltjes extra privacy geven zonder het contact met de op het oog eenvoudige maar daardoor smaakvolle omgeving te verliezen. De klantbenadering valt in dezelfde orde: attent, persoonsgericht en ontspannen. En deskundig zonder opdringerigheid. Wat er letterlijk ter tafel komt verandert subiet het bijpraten in smullen! Leve de kok! De achtergrondmuziekkeuze is fenomenaal: goud van oud in allerlei smaken. Niet boven spraakniveau en dat hoeft ook niet: ook al smak je nog zo luid dan nog swing je mee omdat je de song kent... En zeker na 'de afrekening' rijst de vraag: wat biedt Jonnie Boer meer aan de beleving van een fijne avond?
Addiedemoor .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mooie kaart, prima eten, met goede ingredienten maar het restaurant zelf heeft weinig sfeer: beetje onpersoonlijke bediening en steriel.