Eetcafé Bergkwartier

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17.30 uur

• Af te huren , Bar , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ik heb hier samen met mijn vrouw een keer gegeten en vonden het beiden voortreffelijk. Ontvangst, bediening, personeel eten, alles was boven verwachting. Na afloop hebben wij gezegd, wij komen hier zeker nog een keer terug. Dus met vrienden afgesproken om hier een keer te gaan eten en dit was op donderdagavond 20 januari 2017. Ook nu weer openlijke ontvangst en de betreffende dame herkende ons snel weer terug van de vorige keer. Wat mijn reactie was, ik heb het toch gezegd, wij komen zeker nog een keer terug. Ook nu was alles weer tot in de puntjes verzorgd en hebben een zeer geslaagde avond gehad. Complimenten aan al het personeel voor de goede verzorging.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Via AH actie hier gekomen. Prettige ontvangst en goede uitleg over de wijnen. Kaart gaf voldoende, maar niet al te uitgebreide keus. Gerechten waren zeer smakelijk en mooi opgemaakt. Heerlijk gegeten.
Het zitten op de hoge stoelen aan de hoge tafels was minder comfortabel.
Frieda L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Driegangen keuze menu was heel divers. Lekker gegeten in gezellige, moderne omgeving. Broodje vooraf bijgekocht was heerlijk. De gekookte krieltjes waren wat minder. Al met al prima.
Bigot .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de A.H. bon. Alleen vonden we het jammer dat we ons toetje niet konden ruilen voor een kopje koffie.
gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
we hebben allebei zeer heerlijk gegeten en een goede keuze in wijn, en we zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
Het was er gezellig druk.
joopmaria13ls .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voorgerecht carpaccio met kaassnippers, geen pijnboompitten, broodje kruidenboter is surplus.
Hoofdgerecht zalm, met krieltjes, geen salade, smaakt prima, wordt opgediend a la nouvelle cuisine.
Nagerecht kleine stukjes appel met ijs, opgediend in klein bowlglas, ook a la nouvelle cuisine, smaakt prima, maar erg weinig.
Kwaliteit is prima, ontvangst uitstekend, evenals vriendelijkheid.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Attente bediening, verrukkelijke gerechten en dito wijn. Wij hebben genoten van een heerlijk etentje in een verzorgd en gezellig restaurant.
sophia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en goede service. Al met al een heerlijke avond gehad. We komen zeker nog een keer terug!
wildehuis .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, porties voor-, en hoofdgerecht keurig, alleen dessert wat aan de kleine kant. Prijs-kwaliteit verhouding helemaal goed en verder een zeer vriendelijke bediening, absoluut een aanrader.
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Dit restaurant is een rustige plek midden in het oude centrum van Deventer. De ontvangst is vriendelijk en gastvrij. Wij namen ieder een drie gangenmenu, dat prima smaakte. Niet te veel, maar zeker niet te weinig en gecombineerd met heerlijke huiswijn. Een no nonsense restaurant, waar je rustig en kwalitatief goed kunt eten.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Vooraf carpaccio prima van smaak en garnering. Ook het voorgerecht brioche was heerlijk. Het hoofgerecht hert/wildzwijn tegen een meerprijs van € 5 was heerlijk mals en goed gebakken. Het hoofdgerecht quiche was ook goed van smaak. Als toetje de chocolademousse met banaancrunche was heerlijk. De 4 kazen tegen een meerprijs van € 3 was heerlijk, maar aan de magere kant. Bediening kwam niet vragen of alles voldoende was. Prima gegeten, maar het is geen restaurant voor de grote eter.
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Op het allerlaatste moment op donderdagmiddag geboekt. Voor ons de eerste keer dat we hier zijn geweezt. Ontvangst prima en eerst even een kopje koffie gedaan. Hierna een lekker glas wijn besteld wat de dame in kwestie goed heedt uitgelegd. Ook aangeboden om een stokbroodje met sausjes vooraf te nemen. Naderhand de kaart bekeken en was zeer uitgebreid voor hetgeen wij gewend zijn. Wij zijn in verschillende andere restaurants geweest met een AH bon. We hebben een 3 gangen menu besteld en alle gerechten zagen er prima uit en zeker ook zeer smakelijk. Wij hebben hier zeker genoten en hebben ze gecompliteerd met het de gezellige ontvangst en het uitstekende eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Weinig groente, geen friet. Voor- en nagerecht waren top! Service kan beter, voelden ons soms bespioneerd door het personeel achter de bar.
ammetje .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Erg geslaagde avond, mooie locatie. Kaart overzichtelijk en niet te groot. Wijnaanbod uitstekend. Waar wij erg blij mee waren was de vriendelijkheid en kundigheid van de serveerster. Dikke pluim!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren verrast door de entourage, het eten en de service. Vaak er langs gelopen en bij het ernaast gelegen Boas gegeten. Deze zaak heeft ons positief verrast. Een driegangenmenu voor € 29,95 is prima voor de geleverde kwaliteit. Een aanrader.
annelique S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Eetcafé Bergkwartier vind ik een hele fijne locatie om gezellig met vriendinnen te eten. Het eten smaakt heerlijk! We hebben voor het 3 gangen diner gekozen en koffie na. Daarna nog een tijdje na gekletst en dit was geen probleem ondanks dat we bijna alleen in het restaurant zaten.
jetduring .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima ontvangst, goed eten, vriendelijk personeel.
Opmerking: 3 gangen keuzemenu € 26.50 gewone prijs
exact gelijke ah 3 gangen keuze menu € 29,50
Vreemd!
Denise L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wat was dit een aangename verrassing ! Wij hadden het AH menu en kozen als voorgerecht de proeverij. Heerlijk en mooi gepresenteerd. Wij kunnen dit iedereen aanraden omdat je zo alle voorgerechten kunt proeven die zonder uitzondering bijzonder smakelijk waren. Als hoofdgerecht hadden wij de varkenshaas met brie, mooi rosé gebakken samen met lekker knapperige groenten en gebakken krieltjes. Als toetje verdienden zowel de chocolademousse als de appel met ijs een dikke tien. Wij dronken een heerlijk volle spaanse wijn die ons was aanbevolen door de vriendelijke en ter zake kundige bediening. Kortom: wij hebben enorm genoten en komen hier zeer zeker terug !
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima gegeten, gezellige ambiance. Wild gerechten zijn erg goed. Zeker een aanrader. Komen hier zeker nog een keer terug.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het was ons eerste bezoek aan Eetcafe; de naam is wat misleidend want de inrichting zegt Restaurant. Een kaart met maar weinig keuze maar dat ervaren wij als positief. Goede wijn en goede keuze uit bier scoren ook goed bij ons. Het wild had iets meer qua smaak wild mogen zijn, maar verder was alles naar wens. De prijzen zijn voor een eetcafe iets aan de hoge kant.