Eetcafe Beide Dames

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Voordelig
Pica .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met een groep van 7 gegeten. Leuk om in de serre wat apart te zitten, je voelt je dan niet bezwaard door het praatlawaai wat je als grote groep nu eenmaal voortbrengt. Sinds enkele weken hadden ze een nieuwe kok. Wij zijn lovend over de prima kwaliteit /prijs verhouding. De spareribs en schol met zalm waren puik, de huisgemaakte friet was lekker en wat ook het eetplezier bevordert waren de mooi opgemaakte borden. Zalige toetjes. Goede, goed op onze groep afgestemde bediening. Lekkere wijnen. Alleen de vulling van de groene salade viel wat tegen. Wij komen zeker weer terug.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gewoon leuke tent, simpel, lekker gezellig en prima eten.
Er zijn altijd wel puntjes....maar overall SUPER !! Leuk klein bistro-restaurantje in de woonwijk waar wij al jaren graag komen. We wonen om de hoek.. :-)
Ervaren_eetster .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Jammer maar teleurstellend!
Op weg naar huis zijn we afgelopen zondag met zijn 4 tjes bij Eetcafé Beide Dames gestopt omdat de recensies het eetcafé erg hadden aangeprezen, maar wij hebben helaas zelf niets van die goede ervaringen teruggezien.
Het eetcafé ziet er vanaf de buitenkant uitnodigend uit. Zelf hebben vaker bij andere soortgelijke restaurantjes gegeten in deze buurt en we vonden het leuk om dit eens eens uit te proberen. We wisten dat het een soort bistro was, dus we hadden van te voren geen hele hoge verwachtingen.

Gekozen werd alleen hoofdgerecht 2 x zwaardvis en 2 x pittige spareribs
De zwaardvis was vrij droog en daardoor wat taai.
De spare ribs waren allesbehalve bijzonder (ook al werden ze door het café erg aangeprezen) en de bladspinazie salade had teveel dressing, wat de mix met olijven, uitjes en geitenkaas te niet deed. De "huisgemaakte" frietjes waren te lang gefrituurd waardoor ze te donker en wat smakeloos waren.

Misschien had de kok zijn dag niet, maar het was niet zo druk dus wat meer aandacht had die op zijn minst kunnen geven waardoor de prijs-kwaliteitverhouding echt niet realistisch was.

De bediening was erg aardig, maar toch blijven we bij ons cijfer 5 voor het eten.

Visa cards worden niet geaccepteerd, maar dat is een keuze...(die niet van deze tijd is).

Christian V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Stond al een tijdje op het lijstje; vorige week geweest. Was niks op aan te merken; we hadden niet heel veel tijd dus geen voor- of nagerecht. De hoofdgerechten waren prima: spareribs (die ze zelf roemen op de kaart) én een vegetarisch gerecht (groentestoof); die laatste was op zichzelf in verhouding iets teveel aan de prijs, vonden we. De spareribs zijn inderdaad érg goed, en je krijgt een ruime portie. De service van de dame in kwestie vonden we spontaan en informeel; entourage leuk. We komen er zeker terug.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Weer terug bij Beide Dames. Vorig bezoek zeer geslaagd. Eten dit keer nog steeds prima. Maar helaas de service liet te wensen over. Het begon met dat de bestelde Prosecco er niet meer was; of we het wilden doen met een fles roze Prosecco. Toen we informeerden of er bij de gerechten suggesties waren voor passende wijnen antwoordde de serveerster dat ze pas sinds 2 dagen in dienst was, er een nieuwe kaart was en ze de vorige (oude) kaart nog uit haar hoofd had geleerd. Ze bracht ons de wijnkaart; kennelijk ook geen collega die er meer van wist. Toen de keuze op de Spaanse wijn was gevallen als wijn bij het hoofdgerecht, werd vlak voor het opdienen van dat gerecht verteld dat de Spaanse wijn op was of er niet meer was. Daaraan voorafgaand had men trouwens een voorgerecht vergeten op te dienen. 1 van de 5 moest dus langer wachten op het voorgerecht. We laten het bestellen van een icetea nog maar even buiten beschouwing maar al met al ging er echt te veel mis. Ondanks de vriendelijkheid van het personeel. Daarbij zaten we in een soort aangebouwde serre. Het leek een beetje of we met een andere groep van de rest waren afgezonderd. Helaas een wat teleurstellende avond na onze eerdere positieve ervaring.
Elfr .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Op woensdagavond gegeten bij Eetcafe Beide dames. Gezellige sfeer, goede bezetting. Alle gerechten erg smakelijk en goed verzorgd. Prettige, niet opdringerige bediening. Plezierig geprijsd en goede kwaliteit. Een aanrader en zeker (weer) voor herhaling vatbaar. Je merkt dat men er plezier in heeft om de gasten een fijne avond te bezorgen.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Al jaren zijn wij een vaste gast beide dames. Het is een gezellig restaurant waar je rustig kunt eten, de bediening is nog 'ouderwets' persoonlijk en het eten is altijd vers en lekker. Dit tegen een gunstige prijs kwaliteit verhouding. Kortom een echte aanrader in het Arnhemse
Geurt H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
vanavond met 3 personen gegeten bij de beide dames lekker rustig goede bediening en prima visgerechten en een lekkere peche melba na afloop gelukkig hadden ze een airco je kunt er gezellig zitten. en alles voor een prima prijs.
Alex030 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Vorige week voor het eerst gegeten bij Beide Dames. Ontvangst was erg hartelijk en zonder er zelfs maar om te vragen kwam één van de dames al meteen met een emmertje water voor de bos bloemen die we bij ons hadden. Vervolgens heerlijk gegeten met eenvoudige maar erg smaakvolle gerechten. Kortom, een heerlijke avond gehad. Wij komen terug!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Vandaag spontaan bij Beide dames gegeten. We namen het drie gangen menu, een uitstekende keuze met een goede prijs kwaliteit verhouding. Vooraf had ik champignons dordogne, heerlijk krokant gebakken met een zelf gemaakte knoflook saus. Als hoofdgerecht taco's gevuld met verse groente en mozzarella. En het toetje was subliem een zomerse tiramisu met rabarber. De bediening was vriendelijk en informeel. Volgende keer gaan we voor de dag hap. Zeker een aanrader!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
We hebben één keer eerder gegeten in dit leuke restaurant, even buiten het centrum van de stad. Een mooie locatie, leuk ingericht, fijne muziek, uitstekende bediening, helemaal prima. Vanwege mijn ingewikkelde dieet ga ik eigenlijk nooit meer uit eten, tenzij ik zeker weet dat de kok met mijn eisen rekening kan houden. Hier was dat geen probleem. We bespraken het dieet en er waren slechts weinig aanpassingen nodig om een heerlijke maaltijd te maken. Alles vers gemaakt en lekker simpel... ideaal voor mij en sowieso gewoon hartstikke lekker. We hebben beiden heerlijk gegeten en willen Beide Dames iedereen aanraden.
Telina E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
We hebben lekker en gezellig gegeten, bij de Beide Dames. De varkenshaas was heerlijk zacht, de new yorker cheesecake om te smullen.
Henkenjacqueline .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
We komen net thuis van een avondje eten bij Beide Dames. We hebben allebei de spareribs gegeten, de een pittig en de ander gewoon. Nou geweldig!!!!! Supergoed gaar en heerlijke bijlagen en sausjes erbij. En een voortreffelijke bediening. Een lekker bockbiertje erbij en de avond is compleet voor ons. Hartelijk bedankt vooral vanwege de geweldige kok. We komen vaker!!! Henk en Jacqueline.
Angela69 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Vandaag heerlijk gegeten bij Beide Dames.
Ik koos voor de saté. Dit was de dagschotel. Ik vroeg of ik er frietjes bij mocht i.p.v. de rijst die erbij hoorde. Dit was totaal geen probleem. De bediening was erg vriendelijk.
Het eten was heerlijk en zeker een aanrader.
Ik kom absoluut terug.
Cannondale .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Afgelopen zaterdag, 16 aug, hier met vrienden wezen eten.
Ontvangt prima en de kaart schept verwachtingen.
Voorgerecht voldoende maar een beetje mager.
Hoofdgerecht weinig en in de vis graad. Geen groente, wel 3 bakjes salade maar 1 bakje aardappelen voor 6 personen!! ( met 2 personen krijg je even veel!)
Toetje: onze keuze was op!!! (20:00 uur)
Alternatief genomen, ook bijna op dus kregen zeer weinig!
Klacht wordt weg gelachen en volledig berekend! Kan nog geen koffie vanaf en excuus!
ProveruiArnhem .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Onlangs op een zondag hier gegeten. Het was erg rustig in het restaurant en we mochten een plekje uitkiezen. We zijn gestart met plateau diverse gerechten die met z'n tweeen gedeeld word. Een stukje biefstuk, tonijn, kipsalade en nog wat andere gerechtjes. Deze waren erg smaakvol, alleen een beetje koud. Als hoofdgerecht had ik de mixed grill. Deze viel erg tegen. Het stukje sparerib en kip waren wel ok maar niks bijzonder maar het varkensvlees was erg droog. De bediening deed wat het moest doen ( borden en drankjes uitserveren) maar gaven mij geen moment het idee dat ze zich bekommerde om het feit of wij het naar ons zin hadden. Dit alles voor 90 euro. Vrij aan de prijs vind ik voor een eetcafe.
Tommy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Bijna alle restaurants in Arnhem gehad en deze nog niet. Verrassend goed gegeten en inderdaad de beste spare-ribs van Nederland! Dit is zo een restaurant waar je iets bijzonder lekkers op je bord krijgt en je nog het gevoel hebt dat je uit eten bent! Top dames! wij komen terug...
319 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Net weer een nieuwe kaart . De kok verrast ons met het dagmenu. Forel prachtig geserveerd Deze forel ligt niet treurig op zijn zij, nee..deze staat, parmantig rechtop zijn "gevulde" buik. Omringd met kleurige salade. Het bord oogt niet alleen schiderachtig , de smaak is heel goed en dat voor die prijs!! Heerlijk dit eetcafe in onze wijk, menig restaurant kan niet tippen aan de maaltijden en bediening van de Dames en zeker niet aan hun prijs .Vanavond gaan we er weer eten.
Petan .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Gezellig eetcafe met een superlekkere keuken en zeer vriendelijke bediening! We hebben hier al meerdere keren gegeten, en altijd met een tevreden en voldaan gevoel. Wat ons betreft een aanrader!
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Bij Eetcafe Beide Dames wordt erg goed gekookt. Wij aten o.a. vooraf een heerlijk licht en verrassend gerechtje van pompoen, gekarameliseerd met ansjovis en olijven. Het andere voorgerecht, tempura van gerookte eendenborst, smaakte ook erg goed. Het hoofdgerecht van hazenpeper, kastanjepuree, rode kool en cranberry smaakte zoals een hazenpeper hoort te smaken: top! Het andere hoofdgerecht, konijnenbout met sinaasappelsaus, bestond uit 2 perfect gegaarde boutjes. Sinaasappelsaus was naar onze smaak iets te zoet en overheersend. Bijgerechten bestonden uit gloeiend hete verse frieten, verse groenten en sla. Alles in zeer royale porties. Bediening is vriendelijk, attent en professioneel. Decor is licht en fris maar tikkeltje kitsch. Prijs-kwaliteit verhouding is top.