Eetcafé Beekveld

Kruisstraat 25 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart
31-736120388

Over restaurant Eetcafé Beekveld

Daghap met speciaalbiertje

Bij Beekveld kun je niet alleen terecht voor een heerlijke daghap, een fijne sfeer en een verrassende smaakbeleving, ook zullen de barrista's in dit eetcafé een overheerlijke kop koffie voor je klaarmaken. Ook zullen diezelfde barrista's hun bierkennis boven tafel halen als zij je aanraden wat de beste match is bij jouw maaltijd. Met veel speciaalbieren op de kaart hebben zij voor ieder wat wils, bij welk gerecht je ook kiest. Zeker het neerploffen op het terras of binnen bij de haard waard!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Beekveld

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:30

Duur
Erg kort
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Daar met z'n tweeen gegeten voor een "simpele" hap op vrijdagavond. Gelukkig nog een tafeltje kunnen bemachtigen. Ik kan kort zijn over Beekveld:
- Prima locatie en prima sfeer.
- Het eten is zeer matig en niet creatief. Een 6- op die avond.
- De bediening is zeer vriendelijk en ontspannen, dus daarom toch een gezellige avond gehad.

Ik denk dat dit meer een café is om wat te drinken en iets kleins te eten dat niet al te ingewikkeld is voor de kok.
De frieten waren slecht (een keer het frituurvet vervangen); de vis was matig en het draadjesvlees was zeer droog (en waarom wordt dat uberhaupt geserveerd als ik ook al het stamppotje heb met rundvlees?). Het dessert was matig; de salade + dressing was overigens zeer lekker (als enige).
De prijzen kunnen gezien het kookniveau echt wel omlaag (of zoek een andere kok).
IJzo .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Beekveld profileert zich met glutenvrij ; leek me fijn om daar dan te gaan eten met een vriend. Jammer: meteen al bij voorgerecht ontbreekt bij de shashimi bij mij glutenvrije sojasaus .....Wordt ook verder niets van gezegd . Bij mijn vraag of dat er niet is gaat de ober dat navragen en komt dan terug met het bericht dat er niet is. Wat een misser ! Heb hem vriendelijk verzocht om toch tenminste een flesje te kopen : tegenwoordig makkelijk verkrijgbaar in toko's en supermarkten!
Annette1988 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Etrn was voortreffelijk. We hadden het koningsdagmenu. Voorgerecht waren garnalen in knoflook olie. Heerlijk, en het brood erbij was vers!
Hoofdgerecht was een biefstuk met huisgemaakte friet en salade. Biefstuk was goed gebakken. Precies hoe ik het wilde.
Friet en salade was wat weinig voor 3 personen, maar smaakte heerlijk.

Service was goed. Vriendelijk personeel.
Hier komen we zeker nog een keer terug.
Jorine.v.boxtel .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
lekker gegeten, op ons gemak zitten natafelen .Was een geslaagde avond.
Voor herhaling vatbaar. De reistafel was erg lekker.
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het is helemaal super dat ze voor mijn dochter alles van de kaart (behalve de soep) ook glutenvrij konden klaarmaken. T was allemaal heerlijk!! Aanrader dus...
Sante69 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Ongedwongen eetcafesfeer, prettige bediening. Eten met name voorgerecht zelf viel tegen. Carpaccio zelf prima maar teveel overheersende dressing/mayonaise & kaas en de rucola was verlept. Kan echt niet voor bijna 11 euro. Hoofdgerecht kabeljauw was goed gebakken maar in geheel beetje vlak gerecht. Patat was zelf gesneden en erg goed!
Tafelgenoot gamba's voor waren goed. Hoofdgerecht reistafel thema Italiaans, bruschetta was prima, pasta en lasagne niet bijzonder. Paprika met gehakt mistte kruising.
Mhurkens2 H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vriendelijke bediening. Voorgerecht (alle drie tonijn) was erg lekker!
Hoofdgerecht kon voor een van ons heel gemakkelijk aangepast worden.
Lekker wijntje, wat we eerst nog even mochten proeven, omdat we graag een fles wilden bestellen. Het hoofdgerecht vonden we alle drie iets minder lekker. Er zou een gambasaus bij zijn, die proefden wij echter niet en er waren geen pijnboompitten bij. (die werden, bij navraag door ons, later wel los nog erbij gezet.
Pescaditos .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Voorgerecht tonijn met sesam echt verrukkelijk!!!
De vegetarische gerechten waren ook heel lekker. (Vriendin)
Vriendelijke bediening en erg attent
Moniquebarten .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren zeer smakelijk en van zeer goede kwaliteit. Verrassende combinaties met vis en groente. De ingrediënten waren supervers, het was heerlijk. Het toetje paste er niet meer in en daarvoor in de plaats hebben we koffie met een borreltje genomen. Dat was geen probleem. Vriendelijke bediening!
Peetjs .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Ambiance is prettig. gerechten aan de kleine kant. Miste groente (warm) bij hoofdgerecht, slechts klein schaaltje sla voor 2 personen. Prijs kwalitietverhouding niet helemaal goed voor een eetcafe, geen 3 gangendiners enzo kortom te duur voor hetgeen je kreeg.
Janwillemnoom .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Gastvrij onthaal. Fijn dat we ondanks de AH-actie van de reguliere kaart gebruik konden maken. Heerlijke gerechtjes, verfijnd, gezellige no-nonsens sfeer.
ArjanR .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Gezellig eetcafe met een ruime keuze aan vlees, vis en vegetarische gerechten. Zeer vriendelijk personeel. De Monchoutaart als dessert is een aanrader!
Ellesvg .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Zelf heb ik de zalmfilet gegeten en was erg lekker. De nagerechten die we hadden, crime blue en peer nagerecht was heerlijk evenals het broodplankje. Decor een 7, omdat het een donkere inrichting had, maar dat hoort wel weer echt bij een eetcafé.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Heerlijk gegeten. Vooraf de vitello tonnato, dan de ribeye met gorgonzola en als toetje de tarte tatin met peer. Het was allemaal erg lekker. Service heel vriendelijk en hulpvaardig. Voor een eetcafe overtreft het absoluut de verwachting!
Sint.jan .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Het was heerlijk eten bij Beeldveld! We gingen via de AH-restaurantactie en konden toch à la carte eten. Alle eten was goed, gezellige sfeer, wel wat geluidsoverlast van andere tafeltjes.
Aan te bevelen!
Boudewijn C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
We hebben goed gegeten. Het was niet verfijnd maar wel goed. De entourage kun je beschrijven met authentiek. Geen overtollige versieringen maar rustig en sober.
De bediening was vriendelijk en accuraat.
Dus: geen highs en ook geen lows.
Hermanpeters .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Prima restaurant met een uitstekende kok, vlotte niet opdringerige bediening en een keurige timing van de menu's. Een aanrader voor iedereen die goed en lekker wil uiteten zonder veel poespas.
Dgehrels .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
We hadden volop keuze van de kaart, de bediening was vriendelijk en attent. We hebben prima gegeten voor een klein prijsje, gaan we vaker doen.
Goghmaassen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Bijzonder vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Mensen waren extra opgeroepen op de dag zelf. Ondanks het op korte termijn inschakelen echt enorm vriendelijk en gastvrij. Ze deden echt dat stapje extra om het de gast naar de zin te maken. Echt aan te bevelen dit restaurant. Als je eenmaal binnen stapt overtreft het al je verwachtingen
Lottee .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Beeldveld heeft een leuke, relaxte sfeer. Ook het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. Ideaal restaurant om een leuke avond te hebben.