Eetcafé Bastion

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
7,1
Jan Christiaan E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zondag met de familie gegeten heel gezellig en onbezorgd
gastheer is vriendelijk en kundig
simpele menu kaart maar voor elk wat wils dagvers en goed geprijsd
Aanrader als je wat wilt eten zonder gedoe

VirginieF .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Hartelijke ontvangst door de gastheer van dit kleine eetcafé in een oud pandje. Er is hier duidelijk gewoekerd met de beschikbare ruimte die op deze koude avond ook moeilijk te verwarmen blijkt. Naast de ingang een bescheiden loungehoekje en verder zo'n zes eettafels. Zeer eenvoudige inrichting.

De kaart biedt de niet vleeseter weinig opties. De vis van de dag is koolvis en omdat deze vissoort mij niet aanspreekt, moet ik uitwijken naar het vegagerecht: twee loempiatjes gevuld met geitenkaas op een bedje van - naar vegetarische begrippen weinig - groenten en wat noodles. Voor een eetcafé toch een zeer behoorlijke hap. De royale entrecote van mijn metgezel was nauwelijks gebakken, zeer rauw van binnen en er moest flink op gekauwd worden. Grote bak frites ernaast. Omdat wij niet veel tijd hadden deelden wij een nagerecht bij de, overigens goede koffie. Vanwege de tijd hebben wij het bij het vooraf bestelde biertje gehouden. Wij vermoeden echter dat de aangeprezen wijnen hier van uitstekende kwaliteit zijn. Wij zijn op al onze wensen keurig bediend.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Gegeten met 2 personen. Rundercarpaccio als voorgerecht. (E 9,50) Mooi vlees met (iets te veel) salade er op en iets te weinig kaas. Behoorlijk portie en goed van smaak. Als hoofdgerecht lamszadel, (18,50) heel mooi gebraden exact goed van garing, voldoende groenten en frites. Een verbeterpunt zou zijn vers gebakken frites in plaats van fabrieksfriet, nauwelijks duurder en meestal veel smakelijker. De Spaanse huiswijnen zowel wit als rood waren goed. maar relatief duur. De sfeer is eenvoudig en passend bij een eetcafé. Het publiek is zeer verschillend, en de bediende speelde daar perfect op in. Er was een gezin met twee draakjes van kinderen die heel goed werden bezig gehouden door de bediende zodat de andere gasten er nauwelijks last van hadden. Er was een ouder echtpaar dat kennelijk vaste klant was en heel joviaal werd bediend, wij ouderen als nieuwe gasten werden keurig en formeel bediend. Kortom een vakman in de bediening. Samenvattend een goede prijs kwaliteitsverhouding en duidelijk een goed eetcafé.
Jan Christiaan E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Het hier gisteren weer gegeten een entrecote 200 gram met witlof en gesmolten kaas
Absoluut top lekker aan de bar gegeten en gezellig bijgepraat .

niks mis mee gewoon een top eetcafe

Mai12345 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Het eten was echt matig (gortdroge hertensucade). Het was koud binnen en de verlichting ongezellig. Bediening en wijn goed!
Maaikevanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Mooi eetcafe midden in vesting van Naarden. We werden warm ontvangen en goed bediend. Het eten had een top kwaliteit/prijsverhoudig en de gastheer had een prettige aanbeveling betreft de wijn. Een fijne en gezellige plek om doordeweeks een hapje te doen en in het weekend te borrelen en daarna te eten. Wij komen zeker terug!
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Gezellig eetcafe!! Top bediening en lekker eten voor een goede prijs!! Zit in de turfpoortstraat ter hoogte van het vestingmuseum, niet echt een a locatie maar zeker het bezoeken waard!
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Toptentje. De eigenaar Rutger is een echte gastheer, die je de hele avond prettig aandacht geeft. De kaart is qua opzet uniek in zijn soort (in Naarden in ieder geval) voorgerechten en hoofdgerechten allemaal dezelfde prijs alleen iets kleiner qua portie. Er zitten verassende gerechten bij. De daghap is prima voor als je het even "gewoon" wilt eten. We hebben nu twee maal een speciale wens ingediend en dat is ook geen bezwaar. De huiswijn kan me goed bekoren en achteraf gewoon lekkere koffie met iets erbij. Kom er nu een aantal keren met m'n salesteam en het is nog nooit tegengevallen. Iedereen keer een gezellige avond.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Verrassend genoten!! We kwamen voor een lekkere "snelle" hap, maar de bediening liet al blijken dat dat niet ten koste gaat van de aandacht die ze aan je besteden. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, vol smaak, op goede temperatuur en geweldig samengesteld. Inmiddels ben ik een vaak geziene gast en blijft het eten elke keer genieten! Gelukkig ook geen nare verassing als de rekening komt; scherpe prijzen voor de kwaliteit die je krijgt. Echt een aanrader!!
Royvoogd .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Een nieuwe formule moet je altijd even aan wennen. En deze formule is voor een eetcafé erg leuk: op de kaart staat een serie van gerechten op 'fingerfood' formaat. Prijs per gerecht is 9,75 euro, wat op zich niet zoveel lijkt, maar de kleine gerechten zijn zó klein, dat je er wel een paar lust. En dan kan het zomaar toch een beetje prijzig worden voor een eetcafé.

Het werd Carpaccio en Ossenhaas. Absoluut smakelijk. Doet een beetje bistro aan, maar dan op voorgerecht niveau. En de ongedwongen bediening is helemaal wat er bij past. Prettige formule.
Carolien Z.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Ik was er tijdens een besloten partij, maar de ervaring was goed. Lekkere hapjes, uitstekende service en goede sfeer. Ik kom hier nog een keer terug van de zomer als het terras open is.
Fred2011 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Gisteren met een grote groep vrienden bij Bastion gegeten. Een vrolijke jongeman die de tent runt. Uitstekende service. Had al een tijdje geen spareribs gegeten, wat was het heerlijk! Huiswijn was erg goed en niet duur. Overigens kregen wij (10 personen) het eten keurig op tijd en allemaal tegelijk. Carpaccio en het toetje waren ook van uitstekende kwaliteit.

Naarden heeft een leuke eettent erbij, kom hier zeker vaker terug.