Eetcafé Bar Chalet

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Bar Chalet

Piet D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Hier voor het eerst gegeten met gezin.

Smaak van het eten was goed, wachttijd aan de lange kant.
Een mandje brood kan wellicht de wachttijd gevoelsmatig verkorten ?
Gelukkig werd de salade eerder gebracht en konden wij daarmee alvast beginnen.

Ik had een entrecote besteld, maar kreeg een tournedos (stevige prijs voor de kleine hoeveelheid) op mijn bord. Niet gezegd omdat ik niet langer wilde wachten. De bijbehorende eigengemaakte saus "Chalet" was prima, lijkt op een "stroganoff" saus.
De hoeveelheid warme groenten stelde niet zoveel voor, kan beter.
De handgeschreven rekening was niet juist. Er stonden meer drankjes op dan dat er besteld waren. jammer. Werd op mijn aangegeven aangepast.
Brullendeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
De voorgerechten, Ossehaas carpaccio was zeer koud en overwoekert met rode uien, dat je van de ossehaas niets meer proefde, zo ook voor de zalm carpaccio, was ook heel koud en teveel marinade, dat je de zalm niet proefde.
Op naar het hoofdgerecht, viel helaas ook tegen, de biefstuk was verborgen onder een berg gebakken uien, en de varkenshaas was bedolven onder geweldige hoeveelheid champignonnensaus, ook hier zag je de varknshaas niet meer.
De uien en de sausen waren erg overdadig aanwezig.
Even niet meer
lopez1 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Uitgebreide kaart, heerlijk eten door Veronique gekookt, en grote porties. Dit alles met een lekker biertje of frans wijntje tegen een betaalbare prijs.