Eetcafé Auwt Aelse

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Ans1968 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gezellig en sfeervol eetcafé met leuke gastheer en gastvrouw. Heerlijk eten met Finse invloeden.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
We komen er graag!
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Goed eetcafe in Elsloo met een erg vriendelijke bediening. Hoewel het erg druk was werd er nog ruimte gemaakt voor ons om hier last minute nog te kunnen eten. Vis was prima. Enige nadeel is een gebrek aan parkeerplekken in de regio.
RobvanB .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Gisteravond gegeten wegens een zakelijk verblijf.

Ik laat me tijdens een zakelijke reis graag verrassen door de lokale horeca en op basis van eerdere recensie hier naar toe gegaan.

Auwt Aelse is een erg leuk opgezet Eetcafe. Goede kaart waarbij de Finse afkomst van de gastvrouw ook duidelijk vermeld wordt. 6 lekkere biertjes van de tap waar ook niet de hoofdprijs voor betaald hoeft te worden.

Ik had de spre ribs al hoofdmenu, voor %u20AC14.50 niet heel duur. Smaak was uitmuntend. Geen extra saus nodig want de marinade was prima. Enige min puntje was dat er maar 1 grote ribs op het bord lag.
Lekker nagerechtje genomen in de vorm van een finse chocolade mousse.
Met een klein voorgerecht en 3 speciale bieren totaal %u20AC31,=
Moderne Muziek op de achtergrond stond lekker aan, niet te hard maar ook zeker niet storend.

Kortom als ik weer in de buurt ben...wil ik best even omrijden om bij dit zaakje lekker te eten.

Echt een aanrader!
HansStassen .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Een verrassende menukaart, met invloeden uit heel Europa. Lekker eten, met zorg en liefde klaar gemaakt. Leuke inrichting, back to the seventies, inclusief muziek uit die tijd. Spontane en leuke bediening. Aanrader met prima prijs-kwaliteit verhouding!
Thei-kt .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Met 2e kerstdag lopend buffet gehad.
Goed verzorgd en lekker.
bediening goed.
bij binnenkomst meteen goed ontvangen.
heeft ook een leuke ruimte voor een kleine groep(wij waren met 21 volwassennen en 2 kinderen
En alles lekker betaalbaar.