Eetcafe Aon 't Bat

Meer informatie over restaurant Eetcafe Aon 't Bat

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Schaatser .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Fraai uitzicht over de Maas. Leuke 3 gangen keuzemenu voor 21 euro. Sommige gerechten met bijbetaling.
Mooie zonsondergang op verwarmd terras tegen het eetcafe aan. Vriendelijke snelle bediening.
Lekkere cougettesoep met spekjes. De smakelijke eendenborst was wat dik gesneden. Op friet bakken moet nog wat gestudeerd worden. Niet echt gaar van binnen. Groente zoals vaak in de horeca erg karig. Toch totaalindruk: geweldig.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Je kunt hier heerlijk buiten aan het water zitten op een mooi terras. Lekkere wijn, goede bediening en een erg goede kaart. De salades zijn groot en erg lekker. Ook de carpaccio als voorgerecht is heel goed. Heerlijke desserts. De bediening is altijd vrolijk en attent. Erg snelle bediening, soms iets te snel. Mooie plek dichtbij Maastricht om midden in de natuur te eten of drinken!
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
we zijn hier met een groot gezelschap (70 personen) gaan eten. Ter plekke kon een keuze uit een 3 gangen menu gemaakt worden.... Complimenten dat dit met een dergelijk grote groep mogelijk is!
Eten en service was prima! Zowel voor-, hoofd- als nagerecht prima kwaliteit, gemaakt van verse producten.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met mooi weer is het hier heerlijk vertoeven, zo ook nu weer. Bediening heeft alles onder controle en niemand wordt vergeten. Heerlijk diner voor een zeer betaalbare prijs. Uitzicht op de Maas maakt de beleving compleet. We hebben een top avond gehad. Dank Team Aon 't Bat
Petergemma .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eten bij Aon 't Bat is zeer aan te bevelen. De bediening is attent en erg vriendelijk, het eten is op constant goed niveau en de locatie ligt super gelegen. De prijs/kwaliteit kun je als zeer goed betitelen. Ondanks dat het binnen en buiten zeer druk was verliep ons bezoek met 8 personen zeer vlotjes. Zelfs de borden van het hoofdgerecht waren warm, wat de kwaliteit van het eten ten goede komt. We komen zeker nog vaak terug.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prachtige ligging aan het water, vanaf het buiten terras heb je prachtig uitzicht over de Maas en beetje het gevoel dat je op vakantie bent. Het eten was kwalitatief goed. Lekkere carpaccio en malse biefstuk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding ok
ESrik .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij waren op vakantie vlakbij Eijsden en ik wist dat er een restaurant zat aan het water. Dat bleek dus dit 'eetcafe' te zijn maar gezien de kwaliteit van het eten en de presentatie hiervan vind ik dat geen goede benaming. Het eten was dus zeer goed smakend. Ik had konijn op Limburgse wijze en was aangenaam verrast. Ook het dessert zag er prachtig en creatief uit en smaakte goed.
Helaas vond ik onze ober niet attent. Deze student (neem ik even aan) was vaak met andere dingen bezig dan het inwilligen van ons verzoek/bestelling. We kregen het gevoel dat hij dacht dat hij het overzicht had maar dit was absoluut niet zo. Ook zijn aandacht vragen bleek langer te duren dan nodig zou zijn. Nadat ik om de rekening vroeg schoot hij even naar binnen en stond even later te kletsen waarbij wij het gevoel kregen dat hij ons was vergeten.
De bediening kreeg van mij daarom een 5, het eten en het decor scoorden wel ver in de positieve cijfers.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Toen onze kinderen klein waren en wij in totaal 15 jaar in Maastricht woonden kwamen wij al graag op deze super locatie aan de Maas. Nu in Breda wonend gaan wij toch nog elk jaar een aantal malen naar dit heerlijke Maastricht en de Mergellandroute. Behalve langs ons vroegere huis ook vrijwel steeds ook langs dit heerlijke plekje met nu een superterras boven Maas en met uitzicht op de Belgische overkant, waarheen je een klein voet-/fietsverkeer heen en weer kunt zien varen. Wat je er gebruikt nauwelijks relevant met dit uitzicht en dit was doorgaans koffie, maar nu er een keer geluncht en ook dat voor herhaling vatbaar. Bediening vriendelijke en snel ondanks de enorme drukte op een druilerige maandagmorgen/middag. Wat wil je nog meer .....
Rudolf R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
een locatie om te onthouden. een mooie kaart en een geweldige kwaliteit prijsverhouding. een topper waar ik graag voor om rijd.
uiterst bekwaam en vriendelijk personeel.
Dini P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Op een drukke, zonnige avond toch heerlijk binnen kunnen eten! Bediening is attent, het eten is prima. Zelf gekozen voor de huisgemaakte quiche en helemaal over het hoofd gezien dat deze vegetarisch is (het staat er toch echt bij!!). Maar de quiche was heerlijk, lekker knapperig, goed gekruid. Voor herhaling vatbaar!
Er ging wat mis bij de bestelling van de wijn, maar dit werd keurig opgelost, met excuses voor de vergissing.
Het was de eerste keer dat we bij Aon 't Bat gegeten hebben. We komen zeker terug.
RobertVega .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Aon 't Bat noemt zichzelf een eetcafé, maar ik vind het meer een restaurant. Ik heb hier met enkele familieleden gegeten. De bediening was vriendelijk, professioneel en snel. Mijn tafelgenoten waren erg tevreden over de voorgerechten “visplankje trio van vis” en “rundercarpaccio”. Ik had een grote salade Niçoise; dat is een salade “met tonijn, ei, paprika, ansjovis, paprika, uiringen en kappertjes”. Gezien de forse prijs van € 14,25 had die iets royaler mogen zijn. Ik kan ook zeggen dat die ietwat aan de prijzige kant was. De ansjovis vond ik iets te zout. Een pluspunt vond ik dat de salade niet te vet was. Bij het voorgerecht werd wit stokbrood met boter geserveerd. Ik vind volkorenbrood of roggebrood een beter en gezonder alternatief. Iedereen was tevreden over het hoofdgerecht. Het vlees was mals en was naar wens gebakken. De frites waren ook goed gebakken. Als nagerecht had ik crème brûlée. Die vond ik erg goed en die werd geserveerd met een bolletje vanille-ijs met slagroom. Mijn tafelgenoten vonden hun dessert ook erg goed. De rode huiswijn was Italiaanse wijn uit 2013. Die smaakte prima en had een heel zachte afdronk. De witte huiswijn had volgens mij niet veel smaak. Mijn tafelgenoten omschreven de witte huiswijn als “wat slapjes”. Ik had ook nog even de toiletten geïnspecteerd. Die waren uitzonderlijk schoon.
Jojojojojojo .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Op donderdag 22 oktober hier met 3 personen gegeten. Er was beneden geen plaats meer, boven was gelukkig nog een tafeltje vrij. De ruimte is prettig ingericht, goede temperatuur. Er is voldoende ruimte tussen de tafeltjes. Bediening jong, correct en goedgemutst.
Het is 'maar' een eetcafé maar ik heb hier heerlijk gegeten.. Prijs/kwaliteitverhouding prima in orde. Bij de gerechten weer eens voldoende groente geserveerd, iets dat ik niet vaak meer tegenkom. Ook buiten de deur vind ik de schijf van vijf van belang.
Wat ik jammer vond dat was dat frietjes niet zelfgemaakt leken. Als zijn het er maar een paar maar het is zo veel lekkerder en een kleine moeite.
Wanneer ik hier in de buurt ben ga ik zeker nog eens terug.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Al een paar keer gaan eten bij 't Bat en vind het nu wel eens tijd voor een recensie. Al keren, druk of niet druk, heb ik hier lekker kunnen eten. Vandaag zat de hele zaak binnen vol waardoor we lekker op het verwarmde terras hebben moeten, of eigenlijk kúnnen zitten, genietend van het uitzicht en de schemering. Ik heb niks kunnen merken van de drukte. De kwaliteit van het eten was zoals gewoonlijk erg goed, de aandacht van het personeel was optimaal, vriendelijk en niet gejaagd en onder de gasten op het terras was er een vrolijke sfeer.
Wat het eten betreft mogen ze zich, wat mij betreft, restaurant noemen en klinkt eetcafé mij iets te min in de oren voor de kwaliteit die er op tafel word gezet. De prijs/kwaliteitsverhouding is niet helemaal goed naar mijn iedee omdat ze makkelijk hogere prijzen zouden kunnen vragen. Mijn complimenten voor de samenstelling van de kaart maar ook de presentatie en kwaliteit van de gerechten zijn erg goed. Zowel binnen als buiten een geweldige sfeer en mooi uitzicht. 5 km vanaf mijn woning had ik even lekker dat vakantiegevoel. Een beter compliment kan ik niet geven voor het 'decor'. Voor het eten en de service heb ik geen 10 gegeven omdat ik zelf werkzaam ben in de horeca en ik vind dat sterrenzaken het gevoel moeten hebben dat ze het nog kunnen winnen van eetcafé aon 't bat.
Bert1958 L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Wij komen regelmatig in Limburg en eten dan graag een hapje bij Aon 't Bat. Ook deze keer zaten we heerlijk op het terras met uitzicht op de Maas en een langzaam ondergaande zon. We aten beide de sliptongetjes. Die waren goed van smaak, maar waren deels te hard gebakken en wat aan de kleine kant. Jammer, want we weten dat dit restaurant het beter kan. De bediening was prima en de koffie smaakte goed.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Op doorreis van en naar Ardennen strijken we hier de laatste jaren neer voor koffie en vlaai vanwege het terras op superlocatie. We verheugen ons er thuis (Noord Nederland) al op. Vanavond (wederom op doorreis) wilden we graag binnen een hapje eten, we waren vroeg maar er was geen plaats meer zei de bediening. Toen maar op terras blijven zitten waar gelukkig een heater ons een beetje kon verwarmen. Het eten wat we besteld hadden kwam wonderbaarlijk snel alleen wat bleek de biefstukreepjes in de salade waren koud. De ober vroeg af alles naar wens was en toen we aangaven dat het vlees koud was werd het bord direct weggehaald en wederom snel een nieuw bord met warme reepjes gebracht. De kwaliteit van het vlees, de dressing en de slibtongetjes waren van een arme kwaliteit. Zo bestond de dressing uit alleen wat chilisaus wat we thuis ook in de koelkast in een flesje hebben staan, de biefstuk smaakte naar niets, c.q. goedkoop en de slibtongetjes waren vlak van smaak. Zelfs de sla smaakte vlak. Echt zonde...we hadden ons totaal wat anders voorgesteld van de Limburgse keuken en we vinden het onvoorstelbaar dat andere mensen zo positief recenseren. Wij houden van de verfijnde keuken en weten prima een eetcafé van een toprestaurant te onderscheiden alleen deze kwaliteit vonden wij onder de maat van een eetcafé zitten. Het was eigenlijk van de zotte om voor deze waren te betalen maar dat hebben we uiteraard wel gedaan. Helaas een nare eet-ervaring rijker.
Else F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk restaurant op een ontzettend mooie locatie aan het water. Ondanks dat het erg druk was, werden we snel geholpen. De bediening was erg vriendelijk en kundig. Petje af. Het eten was heerlijk en de porties ruim. Hier kom ik heel graag nog eens terug.
GretaR .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. We hadden een tafel binnen gereserveerd ( gaat niet anders), maar het was mooi en warm weer. We vroegen om op het terras te kunnen eten, en ondanks de drukte hebben ze daarvoor gezorgd ! Eerst aperitief binnen en dan naar buiten verhuisd.
Schitterend terras met echt een mooie zonsondergang.
Het 3-gangenmenu is zeer lekker en helemaal niet duur. De rundcarpacio is echt TOP !
Echt een aanrader !

Ed_Noips .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Onze eerste kennismaking met de Zuid-Limburgse keuken was gelijk een voltreffer. Mooie "eetcafe" formule. Een aanrader voor degenen die houden van een prachtig locatie en uitzicht met daarbij een ongecompliceerde kaart maar met meer dan voldoende keus. Tweemaal gegeten en steeds verschillende gerechten genomen. Alles was smaakvol en goed bereid. Snelle en vriendelijke bediening. Enthousiaste eigenaar met aandacht voor zijn gasten. Plek om terug te komen!
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Vergeet alles wat je van mooie terassen in mooie binnensteden weet. Een van de mooiste terassen in Zuid Limburg is te vinden in Eijsden. Aan de oevers van de Maas - zonder enige scheepvaart lijkt het midden in een natuurgebied te liggen - ligt eetcafe Aon het Bat.

Een werkelijk zalig terras met altijd een gezellige drukte: dit terras wordt gevonden. Bij de aanlandingsplaats van het voetveer is het genieten van het mooie uitzicht én van de prima kaart.

Want eten kun je goed hier. De kaart biedt een zeer uitgebreide keuze tegen schappelijke prijzen.
Overigens niet alleen in de zomer, maar ook in de winter is het binnen goed toeven.

Wij kozen op een lome zomeravond voor een flesje Cahrdonnay en 2 x mosselen. De mosselen pikant zijn een delicatesse, het kookvocht lijkt wel een Bouillabaise op zich. Heerlijk. Koffie na, met een klein slagroomlikeurtje. En dan nog maar een koffie...

Het publiek is internationaal, veel Walen weten deze plek prima te vinden. Pluim voor het personeel. Ook bij drukte houden ze het hoofd koel, is de bediening heel vriendelijk en de wachttijden heel bescheiden. Overigens is wachten op deze locatie geen straf.

Een echte aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Hier al een aantal malen alleen koffie gedronken bij ons bezoek 2 a 3x per jaar aan Maastricht, maar nu eindelijk een keer kunnen lunchen. Het was een hele mooie zomerse dag met overal volle terrasjes in Eijsden, maar gelukkig hier (ons doel) nog twee tafeltjes vrij. Hier heerlijk geluncht alhoewel ook hier het euvel van een dusdanig opgemaakt lunchgerecht, dat het een hele puzzel was dit op normale wijze te verorberen; daarom slechts een 7 voor het gerecht, maar lekker was het wel. Ook (te)veel overigens. Dit alles echter in een super ambiance met zicht op de door de zon beschenen Maas en het heen en weer varende pontje.