Eetcafe Aon 't Bat

Bat 9 6245 BM Eijsden Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe Aon 't Bat

In een sfeervolle ambiance waarin het huiskamergevoel de boventoon voert, kan jong en oud, zowel privé als zakelijk, elke dag van 10.00 tot 00.00 uur terecht voor een heerlijk voordelig driegangen keuzemenu, gerechten à la carte, lunch of gewoon een drankje. Zelfs een heerlijk ontbijt, een high tea of gezellige avond met huisgemaakte tapas behoort tot de vele mogelijkheden, en in samenspraak met jou kan er nog veel meer bedacht worden. Roy en zijn ervaren team verwezenlijken het graag voor u!

Meer informatie over restaurant Eetcafe Aon 't Bat

• Kom je met de auto?
    ROUTE EN BEREIKBAARHEID Let op! Sinds 10-6-2016 is er vergunningsparkeren in de oude kern. Dit betekent dat er van maandag t/m vrijdag en het hele weekend niet geparkeerd mag worden in de diepstraat, spauwenstraat en mariapleintje vanaf 17:00 uur.
  • : Gratis parkeren op 200 meter loopafstand (De vroenhof; plein met 80 parkeerplaatsen)

Maandag t/m Zondag 10:00 - 00:00 uur - keuken van 11:00 - 21:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe Aon 't Bat

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
prima,ondanks superdrukte toch binnen redelijke tijd ons eten.!
Voor 25 euro pp is het gebodene goed.
Marie Louise J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Een keer per maand gaan we naar de Voerstreek en lunchen we hier!
Eten is heerlijk en personeel is super vriendelijk, complimenten!
Miriam C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Met 6 personen verschillende gerechten gegeten op het terras. Een heerlijk plekje. Voor vegetariërs mag er iets meer variatie in keuzes zijn. Verder prima.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, we zijn een paar keer van plek gewisseld omdat het weer een beetje wisselend was mdat was allemaal geen probleem. Het 3 gangen menu’s was heerlijk en de prijs/ kwaliteit verhouding prima !
We hebben veel plezier gehad mede door de bediening die ook nog te vinden waren voor de nodige grapjes.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Prachtige locatie aan de Maas! Eerder hier gegeten en toen vielen de gerechten tegen; we dachten we geven ze nog een kans. Wederom ervaren dat deze keuken ons niet kan bekoren. Het is heeeeel gewoon. Niets bijzonders en al helemaal niet wat we van een Limburgse keuken verwachten, namelijk een verfijnde touch.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Het enige dat ik zou kunnen opmerken is dat er (nog) geen alcoholvrije geschonken wordt....
Verder waren we zéér tevreden!
Germaine B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Eten is geweldig, bediening zeer allert. Zeer positief gestemd over deze locatie. Ligging is perfect zowel zomer als winter. Sfeer erg gezellig.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het was een heerlijk moment in dit restaurant door fijne smaken en persoonlijk bediening.
Bèr B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima service
Maurice C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Vandaag een heerlijke dag gehad Aon't Bat. Mijn 40e verjaardag gevierd met een high tea. Erg lekker en mooi en sjiek opgediend. Voelde me echt jarig met zo lekker eten en prachtige omgeving.
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een echte aanrader, heerlijk eten in een mooi restaurant en zeer vriendelijke bediening...Top!!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk menu, nu met asperges.
Een echte aanrader op een mooie plek.
Noël R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wederom een geslaagd avondje uit, met een heerlijke maaltijd in een fijne ambiance!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
lekkere asperges gegeten op een mooi en leuk terras aan de Maas.Een lekker biertje erbij en advocaat met ijs. Bediening gezellig. In de herhaling een prima plek!
Nicolet D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Gezellig restaurant met prima prijs kwaliteit verhouding . Nagerecht 'ont boat' was geweldig.
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuke bistro, mooie locatie, prijs kwaliteitverhouding prima. Ontzettend leuke en vooral vlotte bediening.
Wij hebben een fijne avond gehad en komen zeker, als wij weer in het Zuiden zijn, terug!
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prachtig terras, lekker eten, goede bediening. De gerechten zijn gewoon lekker en goed, niet heel bijzonder
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Op warmste aprilavond erg druk, bediening bleef attent. Voorgerechten uitstekend ( vis en vleesplank) hoofdgerechten matig, vlees erg doorbakken. Weinig groente.
marion B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
vriendelijk personeel. lekkere gerechten, fijne ambiance, gewoon goed
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Lekker betaalbaar eten en drinken op een mooie plek.