Eetcafé Anatolisch

31-204538205

Meer informatie over restaurant Eetcafé Anatolisch

Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Neem de grote kapsalon hier, de kleine is te klein. Heel veel lekkere rauwkost op de kapsalon hier. Zo wordt het nog een gezonde maaltijd! Niet zo veel kaas, maar dan wordt ook het niet te zwaar.
Mijn vriendin had de kipstoofschotel. Was ook lekker. Veel groente erin, veel kip, en redelijk bijtvers nog voor een stoofschotel. We hebben de helft als doggy bag meegekregen.
Vlot en vriendelijke eigenaren. Met mooi weer lekker buiten zitten, ander droog en uit de wind in de tent.
Goeie tent om snel en lekker wat te eten.
Fien5 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Je kunt bij Antatolisch Cafe serieus een goede turkse pizza krijgen. Persoonlijk vind ik de turkse pizza met kip durum het beste! Je krijgt een flinke portie en ze vragen netjes wat voor salade je erbij wil. Het personeel is erg snel en attent. Je kunt er even zitten (terras), maar meenemen is ook geen probleem. Prima plek!