Eetcafe a ge Pannes

Meer informatie over restaurant Eetcafe a ge Pannes

Voordelig
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Na een lange dag wandelen hier aan de doorgaande weg gegeten. Een etablissement dat traditie uitstraalt, bruin café-achtig. Hier prima gegeten. Ik koos voor konijn, juist omdat men dit zelden op de kaart ziet. Het konijn was mooi mals gestoofd en de frieten waren zeer goed en de groenten ook erg goed bereid, niet te zacht, niet te hard: onder meer koolrabi. Waar zie je zoiets? Een welkome afwisseling!
De andere kerel had voor zuurvlees gekozen en was hierover zeer enthousiast. De hoeveelheid was ook goed, ruim bemeten. Fijn, na een hele dag wandelen.
De bierkeuze was ook zeer goed. De prijzen alleszins redelijk en de porties zoals gezegd ruim voldoende.
De bediening: de oude baas kwam wat nors over en leek wat meer aandacht te hebben voor klanten die hij ogenschijnlijk kende. De jongedame maakte dit weer goed door vriendelijk en attent te bedienen.
Al met al prima gegeten: echte streekgerechten, goede groenten, goede porties, goede bieren en milde prijzen.
Pien-Haarlem .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Heerlijk gegeten met mijn man en zoon.
Echt Zuid-Limburgs ongedwongen sfeertje met super lekker vers huisgemaakt eten: wild stoofpot (zwijn/hert), erwtensoep en ossehaaspuntjes met een heerlijk Grottenbiertje. Dit alles tegen een zeer schappelijke prijs. We hebben genoten!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
A ge pannes is een echte Limburgse bruine kroeg waar je ook een hap kan eten. Niet meer en niet minder. Het eten was prima. Ok om heen te gaan als je even snel wat wilt eten en niet zelf wilt koken. Maar verwacht er niet teveel van.
UtrechtseWillem .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Een prima eetcafé met een kleine kaart maar daarop staan gevarieerde gerechten die prima zijn klaargemaakt. En dat voor erg schappelijke prijzen. De uiensoep is formidabel. Ik heb daar regelmatig grote complimenten gehoord. Probeer ook eens het "Pelgrimsplankje" of 't "Spaans teleurke" als hapje bij een lekker speciaalbiertje of wat mij betreft als hoofdgerecht.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Samen met vrienden gegeten bij Henk en Roos. De kaart is niet extreem uitgebreid, maar wel divers (van kleine snacks tot 3-gangen menu). Alles is heerlijk (huisgemaakt) en tegen een schappelijke prijs. Mijn partner en ik kozen voor een wild-stoofpotje (net als mosselen staat dit niet op de kaart en is alleen in bepaalde jaargetijden te krijgen). Samen met de uitgebreide groenten en salade en de frieten smaakte dit voortreffelijk. Vooraf hadden we al soep gegeten, een grote kom heerlijke groentensoep resp. tomatensoep. Super! Een nagerecht is dan niet nodig (buikje vol).
Op zaterdagavond is het cafe meestal rustig. Da's fijn als je lekker wil natafelen. Er zijn ook diverse soorten (speciaal)bier te krijgen, ook op tap, dus we zijn pas laat naar huis gegaan. Een aanrader!
Meggie V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
een super fijne locatie voor fietsers wandelaars en natuurlijk de mensen uit de omgeving.je kunt er voor een eerlijke prijs heel goed eten vooral de soepen en nu de stamppot super lekker .en ja zij maken alles vers.Top Roos en Henk ga zo door.
Meggie en Roel