Eetcafé 73-2

Meer informatie over restaurant Eetcafé 73-2

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Thialda B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Je krijgt hier een goed bord voor een kleine prijs, wat ook nog eens heerlijk smaakt! Leuke bediening die erg zijn best doet.

Helaas was het niet zo druk, ook niet zo gek op een dinsdag, maar een eetcafe als deze verdient zeker meer gasten. Wij komen zeker nog eens terug!
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Hier per toeval beland. De uitstraling (in een hostel, nabij de receptie) laat te wensen over. Gewoon geen restaurant (of eetcafe) sfeer. Buiten zal dit zeker beter zijn.

Onze keuze was beperkt omdat we vlak voor sluitingstijd van de keuken (rond 20.45) binnen kwamen. Wat we nog konden bestellen, was echter dik in orde. Prima nacho's als voorgerecht, flink gevulde borden met satés en schnitzel voor nog geen tien euro. Zeer vriendelijke bediening, zeker naar de standaard die wij in Groningen gewend waren. Al met al positief verrast.
JohanHenk .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Vanavond prima gegeten in 73-2. Erg hartelijke bediening. Een van onze disgenoten had wat hoofdpijn en om een pijnstiller gevraagd, wat geen enkel probleem was. Er kwam ook direct een karaf water op tafel. Na een half uur kwam de bediening bezorgd vragen hoe het ging.

Het eten is prima, niet heel bijzonder, alhoewel de tortillawrap lekker en ruim voldoende was, evenals de indische curry (met erg mals vlees). Er kwamen ook nog patatjes, bonen met mais en een salade bij. Kortom, een uitstekend adres voor de krappe beurs!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Eenvoudig eetcafe. Gezellig en ontspannen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Echter ook niet bijzonder. Akoestiek is matig, waardoor ik aan het einde van de avond 'schor en doof' was. Dus voor als je met z'n tweeën bent, niet voor groepen.
Addis .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Fantastisch gegeten in een laagdrempelige omgeving, lekker losjes, uitstekend eten voor een bijzonder aantrekkelijke prijs. Een aanrader. Ik wist niet dat dit eettafel in het Simplonjongerenhotel zat. Kom hier zeker vaker nu ik dit wel weet..
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Onlangs at ik hier met vrienden op een zaterdagavond. Ik at Mexicaanse wraps met spinazie en room, echt een traktatie!
Bijzonder smakelijk.
We kenden de ober en een kok dus voelden ons meteen thuis.
Deze mensen zijn gemoedelijk, een praatje en een grapje kunnen er altijd af.
Helaas was het die avond wat frisjes dus zaten we binnen. Op zich prima ingericht.
Maar je kunt er geweldig leuk buiten zitten op een met planten gezellig gemaakte binnenplaats.