Eetcafé 70

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Robin R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijk eten, echt geweldig. Ook leuk de gerechten van de dag.
Er was helaas een beetje aangeschoten gemeenschap waarvan ze best wel wat van hadden kunnen zeggen. Voorderest was het echt tiptop.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vanavond gezellig samen met mijn kleinzoon hier gegeten. Het eten vond mijn kleinzoon boven verwachting. Voor mij was het ook erg lekker. Jammer dat er zo'n bijzonder luidruchtige familie zat. Dat was een ernstige stoorzender.
Mereleveline .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Super lekker gegeten en dat voor 25 Euro (voor 3 gangen)! Echt een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik zou er wel vaker heen gaan!
Elisaaaa .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Wat een toptent! Me vriend en ik hebben er erg lekker gegeten. De carpaccio, gamba's en biefstuk zijn aanraders. Verder was het personeel vriendelijk en meegaand.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Leuk eetcafé in een dorpje vlakbij Hoorn. Gezellige en correcte bediening. Vooraf carpaccio en tortillachips, hoofdgerecht zalm en biefstuk. Gerechtjes zijn niet heel bijzonder, maar wel erg lekker en goed bereid. Leuke plek voor een gezellig avondje uit. Precies wat een eetcafé moet hebben!
Leon O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Wat een mazzel hebben de inwoners van De Goorn toch ! De aanwezigheid van een echt goed eetcafe met een 3-gangen menu voor 25 euro en daarbij een ruime keuze uit smaakvolle en goed geportioneerde gerechten, betekent voor mij dat je het getroffen hebt. Bediening is vlot en aardig. Decor past in het landschap van West Friesland. Jonge kinderen zijn welkom. Wat wil je nog meer?? Een aanrader.
A T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Een leuk restaurant, modern maar gezellig ingericht met vriendelijke serveersters en kok. Zowel het vlees als vis was van goede kwaliteit en perfect gebakken. We hebben heerlijk gegeten en raden iedereen het warme chocolade taartje als nagerecht aan! Leuk is dat de kok nog even een rondje doet aan het einde van de avond.
MargrietVEP .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Op een fietstocht kwamen we hier langs. Ambiance, smaakvol, eten vers en heerlijk. Prijs kwaliteit voortreffelijk. De bediening was persoonlijk en attent. Een aanrader!