Eetcafé 12 Ambachten

Slotlaan 249 3701 GG Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé 12 Ambachten

De sfeermaker in Zeist is eigenlijk een restaurant maar heeft de naam Eetcafé 12 Ambachten. Hier vind je gezelligheid voor, tijdens en na je maaltijd. Een uitgebreide lunch of diner, maar ook salsaliefhebbers zijn hier aan het juiste adres., het gebeurt hier met grote regelmaat. Houd social media in de gaten voor alle activiteiten, dan mis je ook de verrukkelijke weekaanbiedingen en het DIWODO maandmenu niet.

Meer informatie over restaurant Eetcafé 12 Ambachten

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 10:30 - 00:00

bouter .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gezellig eetcafe met ontspannen sfeer. Jonge maar vriendelijke bediening. Hebben nemen meestal het DiWoDo maandmenu. Afwisselend vlees of vis, met saus en een beetje knapperige groenten. Heerlijke friet erbij. En vooraf brood met kruidenboter. Allemaal prima. Kost €9,50. En een glas water erbij is gewoon gratis. Dan kan je nog eens een hapje buiten de deur eten. Overigens zien de overige gerechten er ook goed uit.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en met mijn maagverkleining kon ik een kindermenu bestellen. Dat is echt top!
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke bediening die met je meedenkt. De plaats naast de rooksalon zorgde wel veel veel nicotinelucht, ieder keer dat de deur werd geopend.
Toos L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De spareribs waren voortreffelijk.
bouter .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Echt een bruin eetcafe. Relaxed. Eten regelmatig het diwodo menu voor 9.95. Vlees of vis, friet en een beetje groente. Meestal prima, maar het gaat ook wel eens helemaal fout. Aangebrand of gedeeltelijk rauw. Dan is het jammer dat het niet altijd correct wordt opgelost door de jonge bediening of kok. Voor ons een reden om hier niet meer heen te gaan.
Fokko P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het was helemaal top en keek op van het menu op woensdag voor 9,50 euro eten van een heerlijke trio van saté. Bediening Prima
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Een gezellig dagje in Zeist, ben hier gaan lunchen. We hebben een fijne lunch gehad, de dames in de bediening waren erg vriendelijk en snel. De broodjes waren ook erg lekker. Kom zeker nog een keer terug als ik weer in Zeist ben!
Fredsmit291@hotmail.com S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
prima restaurant !
we waren al eerder geweest enkele jaren geleden en ook toen was zeer goed.
zeer vriendelijke en vlotte dames en het menu van de week was ook voortreffelijk .
complimenten.
groeten Fred Smit
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten was erg lekker en de bediening erg attent. Het enige onplezierige was, dat er hele kleine vliegjes rond volgen
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heel beperkte kaart. Het eten was goed klaargemaakt maar niet bijzonder. Bij veel restaurants en nu ook hir mis ik een ruime hoeveelheid groenten. Er werd wel aandacht besteed aan dieetwensen. Daarin waren ze zeer voorkomend. Bediening was prettig.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Service en bediening zijn top. Gezellig en kundige bediening. Zalmsalade was TOP. Echt heerlijke zalm. De prijs van 16.75 voor een scholfiletje vonden we in vergelijking met de andere prijzen van de gerechten wat aan de hoge kant. Verder geen enkele klacht echt een aanrader.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Een zeer goed restaurant, Bediening prima, het eten is uitstekened te noemen en dat voor een hele redelijke prijs. Wij bevelen dit restaurant in elk geval zeer aan.

Het enige is dat het interieur wat "bruin"is en wellicht wat oubollig, maar op andere plaatsen in het restuarant was dat al verbeterd merkten we op.
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
We hebben het doen van een boodschap in Zeist gecombineerd met een warme lunch in Eetcafé 12 Ambachten. Wij hebben gekozen voor een lunchmenu, bestaande uit een gebakken scholfilet, frites en wat groente en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Het was zeer smakelijk en met de drie wijntjes moesten wij EUR 30,- betalen. De bediening is zeer vriendelijk en het interieur van het café is praktisch en aangenaam.
carlo1 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Gerechten zijn ruim voldoende. Ik had Kipsateh maar dat viel tegen. Allemaal vet en strengen (zijn dit weer die vreselijke kippendijen?). de groenten erbij waren erg lekker (gado gado).
Collega had hamburger, geen broodje maar 2 sneetjes brood...
vriendelijke service
sonjav .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Goed eten, vriendelijk geprijsd. Gezellige entourage, leuk in hartje Zeist gelegen. Eten is vakkundig en met liefde bereid. De diwodo aanbieding wisselt elke week en is aan te bevelen.
Bedankt voor uw recensie, alleen het diwodo menu is een hele maand maar ons weekmenu veranderd regelmatig.
vriendelijke groet,
Frans en Sophia van Schaik
Eetcafe12ambachten
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Voor het eerst gegeten in dit zeg maar bruine cafe! Het zitten aan het raam was prima echtermermwas een groepje jonge dames die echt aanwezig waren. Dit was jammer. Verder was de bediening wisselend qua vriendelijkheid. Het eten daarentegen was prima. Wij komen wr niet meer terug.
Stoffel B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gelegen in een belangrijke winkelstraat, met toch een geheel eigen gezellige sfeer. Je merkt de liefde voor het vak van de eigenaren en van het personeel. Vakmanschap, ook van de kok. Een echte aanrader.
Hartelijk dank voor uw reactie
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Alles was goed op orde. (Jonge) bediening zou iets proactiever kunnen zijn, bijvoorbeeld door beter te letten op lege glazen.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Interieur is als een bruin cafe, best gezellig. Personeel is vriendelijk en bediening prima. Het eten is een beetje standaard-eetcafemenu, maar goed klaargemaakt. Ik had zelf gebakken lever, die prima was, er zat alleen helemaal geen groente bij. Gelukkig hadden de anderen genoeg om te delen. Wel grote porties, we waren blij dat we geen voorgerecht hadden besteld en we hebben 2 toetjes met z'n vijven gedeeld. Mijn dochter kreeg de rest van haar maaltijd keurig ingepakt mee toen ze daar om vroeg.
jjcpronk .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wat een leuke eetgelegenheid is de 12 Ambachten, hele goede kwaliteit, goede keuze en ontzettend leuk en aardig personeel. We voelden ons er erg thuis.