Eetbar WILDE ZWIJNEN

Donderdag en Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 15:00

Epucurien1946 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijke avond gehad in de Eetbar van de Wilde Zwijnen. Eten zonder uitzondering van hoge kwaliteit en met een smakelijke presentatie (vooral het bord met de schol is een foto waard). Formule " shared dining" realiseert een proeverij met allure! Bediening erg vriendelijk, ambiance van het restaurant ontspannen en "no nonsense".
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Op een zondagavond kort van tevoren gebeld voor een tafel voor twee. Dat was geen probleem. Het werd een mooie avond. Heerlijke gerechten om te delen. Hier en daar miste ik misschien een beetje peper en een snufje zout, maar dat was het enige. Goede wijn ter begeleiding. Aardige bediening. Een fijn klein zusje voor het restaurant wat mij betreft.
Mapa1214 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
we hebben een gezellige avond gehad met mijn collega's, we hebben de menu van de chef genomen en de wijnen zijn ook erg goed , echt een aanrader .
shrimpie23 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vrijdagavond gebeld of er een plekje was, om half 9 zou deze er zijn. In het restaurant aangekomen was het erg druk, er kwam niemand op ons af en er was ook geen duidelijk aanspreekpunt te vinden. Daarom maar zelf een plekje achter de bar gevonden. We werden niet opgemerkt en moesten zelf na 20 minuten vragen of we wat mochten drinken. Pas na 3 kwartier kwam er een tafel vrij, nadat we er zelf nog een aantal keer om gevraagd hadden. Wanneer we tussendoor nog iets wilden bestellen moest je de bediening echt aan hun schort vasthouden, anders renden ze voorbij. Onvriendelijk was de bediening absoluut niet, maar 3 personen bediening in een volle tent, die ook nog zelf drankjes voor gasten in moeten schenken is echt te weinig!!

Dan het eten, daar komen we uiteindelijk toch voor. Hier was niets op aan te merken, lekkere doperwtkroketjes, witvis, longhaas en lekkere kazen. Wel aan de prijs; voor deze kleine gerechtjes betaalde je toch snel 12 euro per stuk. Wijnen ook lekker. Iets meer variatie op de kaart zou wel leuk zijn. Uiteindelijk wel een aantal gerechtjes niet ontvangen (was de bediening vergeten) maar stonden achteraf wel op de rekening.... Gek dat dat niet vergeten wordt.

Misschien komen we hier nog een keer terug om nog eens wat van de kaart te proeven. Hopelijk is de bediening dan wel allert!

Sammygirl92 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vorige week zondag bij Wilde zwijnen gegeten.
Vriendelijk ontvangst. Bediening aardig, echter vond ik ze niet echt service gericht.
Dan het eten. We hadden een 4 gangen menu, die wij erg eentonig vonden. Vooraf kregen we een stukje witvis met een schuimpje, als tussen ook een stukje witvis alleen dan in deeg oftewel kibbeling met remoulade saus, niet verrassend zowel en erg jammer. Hoofdgerecht was een kogelbiefstuk. Erg weinig we hebben nog het eea bijbesteld. dessert was een choco sorbet met peer, was oke. Ik vond het eten te duur voor wat we kregen. Wijnkaart zag er wel erg goed uit.
Sfeer in de zaak was goed.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ik kwam eigenlijk voor grote zus Wilde Zwijnen, maar deze was geheel gevuld. Het kleine zusje is zeker niet minder, maar anders. De menukaart is gebaseerd op kleinere hapjes, waarvan je er 3 of meer besteld; is grotendeels vegetarisch of vis en heeft een Spaanse ondertoon. Begonnen met een zeer lekkere sherry, aanbevolen door de enthousiaste bardame. Als eerste gerecht aardpeer kroketjes met bacon mayo. Subtiel, licht, lekker en een lekkere frisse sla. Vervolgens schorseneren, gekookt in karnemelk met tijm. Als groenteliefhebber was ik aangenaam verrast. Tenslotte pijlinktvis met paprika. Voor mij de eerste keer pijlinktvis. Goed klaargemaakt, maar ik ben blijkbaar geen liefhebber van pijlinktvis. Het toetje was calvados cake met ingemaakte appel en rode bessen. Aardig, maar niet gedenkwaardig.
Alles weggespoeld met een erg lekkere droge Spaanse wijn.
Ik kom vaker langs.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Concept van kleine gerechtjes is prima en goed uitgebalanceerd. De kabeljauwchips en de aardpeerkroketjes waren zelfs subliem. De rogfilet en de longhaas iets minder.
Het nagerecht, de puddingcake, zou ik in Michelintermen zelfs "een omweg waard" geven!
Bediening is wel vriendelijk, maar iets te opdringerig.
Wat sfeer en inrichting vind ik het hier leuker dan in de "hoofdvestiging", Wilde Zwijnen, één deur verder.

Wouterschouten .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Was met mijn gezin, m 52 vr 50, zoon 18 dochters 14 en 16. we hebben aardig gegeten. was lekker met kids alles te proeven, sommige gerechten waren top, andere een lachertje en belachelijk duur ( pompoensteak). maar uiteindelijk gezellig gegeten en bediening attent en ok ondanks de grote drukte.

uiteindelijk kwam voor mij de koude douche bij het afrekenen. de rekening werd gepresenteerd (215 euro). Toen ik deze wilde betalen met een credit card werd de rekening terug genomen en kreeg ik een nieuwe rekening gepresenteerd van 219 euro. ( credit card kosten). Wat een krenten. Laat ze het lekker uitvechten met de visa's en mastercards van deze wereld. slecht dat ik als klant daar voor opdraaf. bah

Hanuitoost .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Kon dit maar ons geheime adresje blijven. Allereerst een fantastische crew. Upclose and personal & foodloving. Aandachtige argeloosheid. Plezier. Ik kan hun gezichten schilderen. De sfeer&interieur in de eetbar zijn onnadrukkelijk en ontspannen en, afgezien van het iets te ranke krukje voor mijn Hollandse togus, prima. De gerechtjes gaan over proeven misschien meer dan over eten. Dat proeven is goed. Goed daartoe geportioneerd, en op de bordjes zie je weer die aandachtige argeloosheid terug. Lees deze achten als vette achten met stukjes lardo erop, maar laten we in de Eetbar ook bij ons bezoek niet overweldigen en zwelgen, maar onnadrukkelijk en heel precies proeven.
SybrandK .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Fijne eetbar met uitstekende gerechten. Wij aten vijf voortreffelijke gerechtjes: kroketten, schorseneren, pompoen, inktvis en witlof. Wijn was goed en er was keuze uit drie soorten whisky. Geen plek om naar toe te gaan voor wie grote trek heeft, wel voor wie zin heeft in een fijne avond.
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Twee dagen geleden hier gegeten met een vriend. De bediening is zeer vriendelijk, competent en niet opdringerig. We namen vooraf de goedkoopste rode wijn maar die smaakte goed genoeg. De voorgerechten smaakten ons beiden goed, ik had rode poon, had smaakte goed en het werd ook smaakvol opgediend. Dat gold ook voor ons beider hoofdgerecht, het dagmenu met grietfilet als voornaamste ingrediënt. Griet is alleen lekker als er bestanddelen omheen zijn die goed aansluiten op deze vis en deze waren aanwezig, we vonden het beiden lekker. We dronken er wijn per glas bij, ook dit viel goed uit.
De koffie was prima. Er werd niet geprobeerd om ons meer aan te bieden. De rekening kwam onder de € 100 uit.
Door de vele opgewekte gasten was het geluidsniveau vrij hoog. Reserveren lijkt me verstandig, ook doordeweeks. En als je een erg kreukelende jas hebt kun je hem beter over je stoel hangen dan hem in de "garderobe" laten proppen. Maar dat zijn bijzaken, we komen er graag nog eens terug.
KMJansen .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Al meerdere keren heerlijk(!!) gegeten in het restaurant, maar wat viel dit tegen.
Gereserveerd maar toch zitten aan de bar. De bediening is vriendelijk echter wel 3 keer vragen of we (betaald) water willen (5 euro per fles), water op tap dat wel (?).
De visschotel genomen voor 12 euro, wat een tegenvaller op smaak gebied (droge vis en erg zoute soep) en hoeveelheid (kleine bordje met 2 schaaltjes). we hebben bedankt voor een toetje en zijn elders wat gaan eten. We snappen ook niet hoe de hoge cijfers worden uitgedeeld, dit is helaas een misser, jammer.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Voor een leuke avond moet je bij Eetbar de Wilde Zwijnen zijn! De bediening is heel vriendelijk, het eten is fantastisch en je zit er gezellig en ongedwongen. De porties zijn echt wel aan de kleine kant, voor zo'n prijs zou je wel iets meer verwachten. De smaken zijn heerlijk (visplateau!!) en alles is met veel liefde bereid. Ik heb er nu twee keer gegeten, 1x op een wat rustigere avond en 1x op een drukke avond. Personeel is minder aandachtig op een drukke avond (logisch), maar nog altijd even vriendelijk. Enige vreemde was dat we hadden gereserveerd, maar dat ons toch een plek aan de bar werd toegewezen.
Suusbeau .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wat een culinaire tegenvaller! Nadat we hier met z'n 6-en gegeten hadden, waren we helaas allemaal allesbehalve enthousiast Ongebrijpelijk al die positieve rescencies .. Op de bediening viel niks aan te merken, op de gerechten des te meer. Er werd ons netjes uitgelegd dat het concept bestaat uit kleine gerechtjes / tapas om eventueel te delen. Te weinig variatie en keuze op de kaart, waardoor we soms dubbel of 3 dubbel hetzelfde gerecht moesten bestellen. Als het dan allemaal heerlijk smaakt, is dat geen probleem, maar het was karig en qua smaak werkelijk niks bijzonders. Daarnaast geen bijgerechten op de kaart, gemiste kans! en zelfs het dessert was een domper, chocolademousse in een klein glaasje, deed ons denken aan een ziekenhuis dessert.. Geen aanrader dus, hopelijk maken ze er snel wat beters van, voor degene die alsnog besluiten te gaan, want dit kan echt zo veel beter!
Letty R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
De Eetbar van Wilde Zwijnen is een leuke tegenhanger van het restaurant. We hebben hier op een rustige zondagavond gegeten. Vooral de gegrilde octopus en de longhaas waren toppers. Die prijken dan ook vast op de kaart, waarin verder veel gevarieerd wordt. De bediening was vriendelijk en kon ons van alles vertellen. Lekkere wijnen per glas. De open keuken en de wat jazzy muziek (die helaas wel op een gegeven moment in de herhalingsmodus stond) zorgen voor een hele prettige sfeer. We komen zeker terug!
Horecafreak .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Net als het restaurant klopt het hier ook. Super vriendelijke attente bediening. Alle gerechten die we besteld hadden van de kaart en van de dag specials waren goed van smaak. De octopus met aardappel en chorizo was goddelijk. Paar gerechtjes zoutloos. Wijnkaart heeft een brede keuze aan wijnen per glas.
Zeker een aanrader
Diederik K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Met 9 man 4 gangen menu genomen. Iedereen was tevreden en het restaurant is erg sfeervol. Tweede keer dat ik hier was en wederom geslaagd!
Machiel L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Heerlijk gegeten gister alles is goed op smaak originele combinaties de bediening is kundig en vriendelijk.
Wat leuk is dat je de wijnen per glas fles e n1/2 fles kan bestellen.
We komen terug!
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Na gereserveerd te hebben bij het restaurant toch gekozen voor de eetbar.
Een tapas concept waarbij de porties groter zijn. Met 3 gerechtjes ben je echt gevuld. Omdat je de gerechtjes kunt delen kun je dus van 6 bordjes snoekelen.....
Van alles wat, elk wat wils, maar met name de artisjokkroketjes en de longhaas waren super.....!! En is de chocolademousse al een reden om nog een keer terug te gaan.
Gezellige bediening en strak maar prettig decor.
Aanrader voor een gezellig dinertje!
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Mooi interieur en lekker gegeten. Porties vond ik wel aan de kleine kant in verhouding tot de prijs. Bediening erg vriendelijk!