Eetatelier

Het Rond 86 3995 DM Houten Nederland Kaart

Over het restaurant Eetatelier

Dineren met exposities

Restaurant Eetatelier doet zijn naam eer aan. Naast heerlijke gerechten die je hier kunt eten, is dit ook een podium voor ontwerpers om hun werk te exposeren. Werk hier gerust je culturele checklist af, maar vergeet vooral niet gezellig te borrelen met lekkere bieren, goede wijnen en smakelijke hapjes. Met hun motto 'alles duurzaam, biologisch en uit de streek' ga je hier met een volle culturele afvinklijst en een goed gevoel naar huis.

Meer informatie over restaurant Eetatelier

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eetatelier

Emmy H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk, klein restaurant met echte kunst aan de muur. Bediening innemend. De gerechten puur en mooi geserveerd. De smaak lekker!
ans K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en gelukkig geen muziek/geluidoverlast.
Heerlijk gegeten voor een passende prijs.
Er was voldoende keuze in de menukaart.
Ga zo door !
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een rustige door-de-week-se avond. Vlotte, nette en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten; met mijn "uitdagende" dieet (zoals één van de medewerkers dat noemde) is creatief omgegaan. Kortom, geen enkele reden tot klagen.
M.C. B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We voelden ons prettig bij het ideële doel van dit restaurant. Gezien de inzet van mensen met een beperking is dit gewoon een goede eetgelegenheid. Het is aan te bevelen en goed bereikbaar. Het personeel met een beperking kan spontaan bij je tafel langs komen, maar we hebben dit niet als echt storend ervaren.
eppinga .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuk restaurant voor familie en zakelijk gezelschap. Vriendelijke bediening, alle moeite om het iedreeen naar de zin te maken. Zeer gastvrij en attent. Heerlijke gerechten kleine kaart maar voor iedereen wel iets te vinden.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We troffen het want er was net een nieuwe kaart met weer veel bijzondere en smakelijke gerechten. Vooral de dorade was fantastisch!! Gezellige sfeer, fijne bediening!! Kortom, wij komen zeker nog eens terug!
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben een Super avond gehad.. Eten mooi op de borden geserveerd en het smaakte uitstekend.Personeel heel vriendelijk.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuke plek om te eten, sfeer ongedwongen, leuk contact met de competente bedieners van Reynaerde. Fijn dat zij zo een gewaardeerde en zinvolle werkplek kunnen hebben. Er werd goed meegedacht en rekening gehouden met dieetwensen. Van harte aanbevolen.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vanavond heerlijk gegeten in het Atelier. We konden gewoon kiezen van de kaart! De eendenborst was voortreffelijk. Prettige sfeer. Ook werd vooraf gevraagd of we op tijd weg moesten voor bioscoop of theater. Prettig als daar rekening mee gehouden wordt. En de bediening ook helemaal oké ! Top!
Christa L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben net gegeten bij het eetatelier. De bediening is vriendelijk en aandoenlijk. De leuke relaxte sfeer in het team is te merken. We hadden het enorm naar ons zin. Eten was heerlijk. Met name de desserts.
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima eten met een zeer enthousiaste ober. Straalde blijdschap uit. Heerlijke gezouten tonijn eend en een heerlijk citroentoetje
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Voorgerecht met rundvlees was perfect, voorgerecht partner was veredelde tostie. Stukje rond witbrood met paprika en courgette overbakken met kaas. Erg duur naar verhouding. Viel natuurlijk mee door AHActie.
Hoofdgerecht was kipsate met friet. Prima, niks mis mee. Nagerecht was cheesecake, was gewoon goed, bolletje ijs was erg lekker. Prima adres- niks bijzonders- laagdrempelig
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisterenavond met z'n vieren bij het Eetatelier gegeten. De bediening was heel prettig, alles zag er verzorgd uit en we hebben heel lekker gegeten!
marianvangiezen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ontspannen en gastvrije sfeer met een persoonlijke touch. Heerlijk gegeten! Eigenlijk wilden we allemaal hetzelfde nagerecht, maar er was niet voldoende meer. Het andere nagerecht was echter zeker zo lekker :-).
Nelly A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Het gerechten waren goed verzorgd en erg lekker. De keuze op de kaart is beperkt, maar ik vind dat eerder een voordeel dan een nadeel.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was perfect, heel goede kok.
Bediening ala het eetatelier. De jongens hadden last van de warmte, het liep dus niet even goed.
Het lange wachten is netjes opgevangen.
ElsKK .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vanavond lekker gegeten bij het Eetatelier. Met ons waren er meer stellen die hun laatste ah-restaurantspaarkaart opmaakten. Maar of je nu de helft of de echte prijs betaalde, er was geen onderscheid. Zelfde gastvrijheid, zelfde menu, zelfde kwaliteit.
Alles was smakelijk, goed klaargemaakt en mooi opgediend door de altijd vriendelijke bediening. Alles biologisch, ook de wijn. Wij hadden een zeer toegankelijke merlot, geen hoogvlieger, maar gewoon fijn.
Slechts een paar opmerkingen.
De menukaart op de site is niet geheel actueel. Ook de kaart in de zaak niet, maar de alternatieven die vooraf werden benoemd deden niet onder voor die op de kaart.
De salade bij het voorgerecht en die bij een hoofdgerecht waren erg koud, De kok houdt kennelijk niet van azijn, want de bietjes bij de overigens heerlijke gerookte forel met grapefruit misten iets. Ze smaakten vlak. Ik zou de biet geroosterd hebben, of met azijn gegaard.
De groene salade bij de biefstuk had allereerst eigenlijk niet gehoeven, want er zat al royaal pompoenpuree en gekaramelliseerde witlof bij. Maar als je het dan toch serveert sla de sla dan droog voor je het aanmaakt en maak een lekkere vinaigrette, met olie én azijn, of zet die twee op tafel. Nu was het een natte smakeloze hap.
Mijn partner had gerookte fazant vooraf en een vegetarische burger met alles er op en er aan. Beide prima naar de zin.
Het alternatieve dessert met kaneelbavarois en een beetje ijs was niet bijzonder, maar als afsluiting na een vorstelijk hoofdgerecht prima.
Ongedwongen relaxte sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Creatieve gerechten, mooi gepresenteerd. De bediening is geweldig. Informele sfeer. We komen zeker terug!
Shila C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Bijzonder gezellig en lekker gegeten bij Eetatelier. Direct bij binnenkomst schoot een vriendelijke heer toe om de jassen aan te nemen en ons naar onze plaats te begeleiden. Hoewel de verwarming niet optimaal fuctioneerde en het buiten koud was (en binnen ook) werden wij verwarmd door het enthousiasme en de verhalen van de medewerkers. De gerechten waren mooi opgemaakt en boven verwachting lekker.
Zeker een aanrader. Iedereen bedankt voor de inzet en het waarmaken van een gezellig avondje uit.
renatereyntjes .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Echt voortreffelijk! We maakten gebruik van de Ah restaurantactie en mochten alles van de kaart kiezen voor een vaste prijs van 29,95. Wij kozen fazant en wildsoep als voorgerecht, hertenbiefstuk als hoofdgerecht en een chocoladetaartje als nagerecht. De bediening was heel vriendelijk en zij kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Wij komen zeker nig een keer terug!