Eetatelier

Het Rond 86 3995 DM Houten Nederland Kaart

Over het restaurant Eetatelier

Dineren met exposities

Restaurant Eetatelier doet zijn naam eer aan. Naast heerlijke gerechten die je hier kunt eten, is dit ook een podium voor ontwerpers om hun werk te exposeren. Werk hier gerust je culturele checklist af, maar vergeet vooral niet gezellig te borrelen met lekkere bieren, goede wijnen en smakelijke hapjes. Met hun motto 'alles duurzaam, biologisch en uit de streek' ga je hier met een volle culturele afvinklijst en een goed gevoel naar huis.

Meer informatie over restaurant Eetatelier

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
renatereyntjes .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Echt voortreffelijk! We maakten gebruik van de Ah restaurantactie en mochten alles van de kaart kiezen voor een vaste prijs van 29,95. Wij kozen fazant en wildsoep als voorgerecht, hertenbiefstuk als hoofdgerecht en een chocoladetaartje als nagerecht. De bediening was heel vriendelijk en zij kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Wij komen zeker nig een keer terug!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel prettig restaurant. In de bediening werken ook mensen met een beperking wat een prettige informele sfeer geeft. Heerlijk gegeten met originele gerechten en heel mooi opgemaakt. Wij waren er met de Albert Heijn actie, mochten kiezen uit de hele kaart. Maar ook zonder die actie zou het restaurant een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding hebben. Wij komen zeker terug.
pfest .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Verrassend goed gegeten in een sympathieke setting! Waren helaas de enige gasten, maar dat lag vast aan de tijd van het jaar: woensdag 4/1.
amkvandijk .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij het Eetatelier. Verrassende voorgerechten. Malse hertenbiefstuk, veel verse groentes.
Gezellige sfeer en natuurlijk een bijzondere en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Rietje D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het eten voortreffelijk. De bediening was heel goed. Wijnglazen zouden iets groter mogen. We gaan ook zeker nog terugkomen.
Amigadelcomer .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben op een vrijdagavond met 6 vrienden hier gegeten. Er was nog een groep aanwezig. De bediening was attent en vroeg of we ook naar de film gingen. Maar nee we hadden de avond gepland om alleen te eten. Dus we konden heerlijk genieten van ons drie gangen diner. We hadden allemaal verschillende dingen, maar alles was lekker.

Het leek ook alsof de bediening niets teveel was.

Het is geen sfeervolle ruimte, daar waren we het over eens. Dat is jammer! Maar het eten is heerlijk en de bediening attent.
marianvangiezen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima eten, mooi geserveerd door vriendelijke medewerkers. Voor herhaling vatbaar.
Per ongeluk werd een glas wijn teveel ingeschonken, maar dit werd -na onze melding - ook niet afgerekend.
yvonne.deijkers .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Goed bereid maar sober eten. Kleine porties, een kommetje sla voor drie personen en als groenten bij de sucade slechts een schijfje pompoen. De wijn is uitstekend en de bediening gastvrij.
rijgmar .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij zijn zeer hartelijk ontvangen, goeie bediening en het eten was heerlijk. Complimenten en voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
We hadden wat haast i.v.m., een theaterbezoek maar daar werd goed rekening mee gehouden.
AZ5 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
rustgever .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Gastvrij onthaal. Goede vriendelijke bediening en het was gezellig en heerlijk gegeten. We komen zeker een keer terug. Ideaal te combineren met een bezoek aan bioscoop en theater.
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima restaurant, ongedwongen sfeer, alsof je met elkaar in een huiskamer zit. Je wordt ook niet weggekeken als je wat langer blijft zitten zonder iets te bestellen.
Lisaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het voorgerecht en nagerecht smaakte heerlijk. Hoofdgerecht was oké, maar niet heel bijzonder. Verder was het fijn dat de gerechten niet te snel na elkaar kwamen. Er ging helaas wel een aantal keer wat mis met het doorgeven van de bestellingen. Al met al hebben we een leuke avond gehad.
Nienke F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg vriendelijk personeel dat gemotiveerd is (zie je niet zoveel meer). We werden enthousiast ontvangen.
Het eten is van goede kwaliteit en smaakvol. We maakten gebruik van het driegangenmenu menu van de AH actie en konden gewoon van de kaart kiezen.
Huiselijke sfeer.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Samen met mijn moeder ben ik hier wezen eten. Het ontvangst was heel vriendelijk. Er werd direct gevraagd of wij na het eten nog ergens heen gingen (en dat klopte). Daar werd subliem rekening mee gehouden. Het was voor ons een heel erg leuke en lekkere ervaring!
joranshampoo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was boven verwachting lekker, leuke en aardige mensen in de bediening, stoeltjes en tafeltjes waren niet echt heel comfortabel
danieljvdberg .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mijn vriendin en ik hebben hier een erg fijne avond gehad. Het eten was heerlijk! Goed dat het eten duurzaam ingekocht is, het vlees biologisch en de vis duurzaam gekweekt of gevangen.

Wij hadden een geitenkaascreme met courgettelinten en aspergeschuim als vooraf, die was fantastisch!
Als hoofd de lamshaas en kipsate. Erg goed. Zelfs de patat die er bij zat was goed bereid, lekker knapperig en we kregen meer dan voldoende eten.
Als achteraf de limoen-chocolade cheesecake en de trio van aardbeien. Ook hartstikke lekker.

De bediening wordt gedeeltelijk uitgevoerd door mensen met een beperking, en mensen die hen begeleiden. Van beiden kregen wij vriendelijke, nette en proffesionele service.

Ik kan dit restaurant zeker aanraden, wij komen in ieder geval terug.

Alles was scherp geprijsd, en vanwege de service verdienden zij een goede fooi!
Aarjanenbee .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eetatelier ligt aan een hypermodern plein. Daar moet je van houden. Beetje kaal is dat plein wel. we zaten op het terras; het was prachtig weer. Grote parasols. Binnen vond ik het ondanks de geëxposeerde kunst een beetje kaal.
De bediening is erg attent. We kregen direct een broodje met kruidenboter. Meerdere keren werd gevraagd of het eten ons smaakte. Dit zonder opdringerig te zijn. We waren hier via de AH restaurantactie. Eetatelier biedt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een werkplek in de keuken of de bediening. Een concept wat ons aanspreekt.
Het eten is in overeenstemming met de Iens waardering €€. Goede prijs/kwaliteit combi. Wij vonden het dessert: aardbei-trio en cheesecake met witte chocolade het lekkerst.
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Gezellig en lekker gegeten! Leuke bediening, hulpgericht. Eten was goed, en genoeg. Prima terras in de zon! Genoten van de avond.
highfive1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren bij het Eetatelier gegeten. Prettige ontvangst. Wij hadden voor de vegetariërs in ons gezelschap gevraagd bij de aanmelding via de mail of de geitenkaascreme (voorafje) ook met een andere kaas kon omdat de dames niet van geitenkaas houden. Heel attent dat ze dit meteen aan het begin ook komen overleggen en een idee klaar hadden. Uiteindelijk kozen de dames dit niet, maar gingen voor de tomatensoep. Gerookte forel als voorafje was erg lekker en mooi opgediend met de oostindische kers. Tomatensoep redelijk pittig. Hoofdgerecht lams medium en lams wel done was lekker. De eetatelierburger viel ook in de smaak, de vegetarische eetatelierburger werd minder goed ontvangen. Dessert met aardbeien trio was erg lekker. Bolletje ijs, bavarois, wat aarbei en chocosaus. Prima combi! Bediening prima, werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Toen het wat frisser werd in het restaurant werden de buitendeuren automatisch dicht gedaan en hoefden wij daar niet om te vragen.
Bij het afrekenen waren er teveel drankjes opgeschreven, maar dat werd onmiddelijk hersteld. Geen probleem. Al met al een fijne avond gehad. Zeker een goed idee om nog eens te komen. Groet Maike p.s. de stoelen zitten lekker, geen harde rand bij je benen.