Eetatelier

Het Rond 86 3995 DM Houten Nederland Kaart

Over het restaurant Eetatelier

Dineren met exposities

Restaurant Eetatelier doet zijn naam eer aan. Naast heerlijke gerechten die je hier kunt eten, is dit ook een podium voor ontwerpers om hun werk te exposeren. Werk hier gerust je culturele checklist af, maar vergeet vooral niet gezellig te borrelen met lekkere bieren, goede wijnen en smakelijke hapjes. Met hun motto 'alles duurzaam, biologisch en uit de streek' ga je hier met een volle culturele afvinklijst en een goed gevoel naar huis.

Meer informatie over restaurant Eetatelier

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nelly A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Het gerechten waren goed verzorgd en erg lekker. De keuze op de kaart is beperkt, maar ik vind dat eerder een voordeel dan een nadeel.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was perfect, heel goede kok.
Bediening ala het eetatelier. De jongens hadden last van de warmte, het liep dus niet even goed.
Het lange wachten is netjes opgevangen.
ElsKK .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vanavond lekker gegeten bij het Eetatelier. Met ons waren er meer stellen die hun laatste ah-restaurantspaarkaart opmaakten. Maar of je nu de helft of de echte prijs betaalde, er was geen onderscheid. Zelfde gastvrijheid, zelfde menu, zelfde kwaliteit.
Alles was smakelijk, goed klaargemaakt en mooi opgediend door de altijd vriendelijke bediening. Alles biologisch, ook de wijn. Wij hadden een zeer toegankelijke merlot, geen hoogvlieger, maar gewoon fijn.
Slechts een paar opmerkingen.
De menukaart op de site is niet geheel actueel. Ook de kaart in de zaak niet, maar de alternatieven die vooraf werden benoemd deden niet onder voor die op de kaart.
De salade bij het voorgerecht en die bij een hoofdgerecht waren erg koud, De kok houdt kennelijk niet van azijn, want de bietjes bij de overigens heerlijke gerookte forel met grapefruit misten iets. Ze smaakten vlak. Ik zou de biet geroosterd hebben, of met azijn gegaard.
De groene salade bij de biefstuk had allereerst eigenlijk niet gehoeven, want er zat al royaal pompoenpuree en gekaramelliseerde witlof bij. Maar als je het dan toch serveert sla de sla dan droog voor je het aanmaakt en maak een lekkere vinaigrette, met olie én azijn, of zet die twee op tafel. Nu was het een natte smakeloze hap.
Mijn partner had gerookte fazant vooraf en een vegetarische burger met alles er op en er aan. Beide prima naar de zin.
Het alternatieve dessert met kaneelbavarois en een beetje ijs was niet bijzonder, maar als afsluiting na een vorstelijk hoofdgerecht prima.
Ongedwongen relaxte sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Creatieve gerechten, mooi gepresenteerd. De bediening is geweldig. Informele sfeer. We komen zeker terug!
Shila C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Bijzonder gezellig en lekker gegeten bij Eetatelier. Direct bij binnenkomst schoot een vriendelijke heer toe om de jassen aan te nemen en ons naar onze plaats te begeleiden. Hoewel de verwarming niet optimaal fuctioneerde en het buiten koud was (en binnen ook) werden wij verwarmd door het enthousiasme en de verhalen van de medewerkers. De gerechten waren mooi opgemaakt en boven verwachting lekker.
Zeker een aanrader. Iedereen bedankt voor de inzet en het waarmaken van een gezellig avondje uit.
renatereyntjes .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Echt voortreffelijk! We maakten gebruik van de Ah restaurantactie en mochten alles van de kaart kiezen voor een vaste prijs van 29,95. Wij kozen fazant en wildsoep als voorgerecht, hertenbiefstuk als hoofdgerecht en een chocoladetaartje als nagerecht. De bediening was heel vriendelijk en zij kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Wij komen zeker nig een keer terug!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel prettig restaurant. In de bediening werken ook mensen met een beperking wat een prettige informele sfeer geeft. Heerlijk gegeten met originele gerechten en heel mooi opgemaakt. Wij waren er met de Albert Heijn actie, mochten kiezen uit de hele kaart. Maar ook zonder die actie zou het restaurant een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding hebben. Wij komen zeker terug.
pfest .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Verrassend goed gegeten in een sympathieke setting! Waren helaas de enige gasten, maar dat lag vast aan de tijd van het jaar: woensdag 4/1.
amkvandijk .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij het Eetatelier. Verrassende voorgerechten. Malse hertenbiefstuk, veel verse groentes.
Gezellige sfeer en natuurlijk een bijzondere en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Rietje D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het eten voortreffelijk. De bediening was heel goed. Wijnglazen zouden iets groter mogen. We gaan ook zeker nog terugkomen.
Amigadelcomer .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben op een vrijdagavond met 6 vrienden hier gegeten. Er was nog een groep aanwezig. De bediening was attent en vroeg of we ook naar de film gingen. Maar nee we hadden de avond gepland om alleen te eten. Dus we konden heerlijk genieten van ons drie gangen diner. We hadden allemaal verschillende dingen, maar alles was lekker.

Het leek ook alsof de bediening niets teveel was.

Het is geen sfeervolle ruimte, daar waren we het over eens. Dat is jammer! Maar het eten is heerlijk en de bediening attent.
marianvangiezen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima eten, mooi geserveerd door vriendelijke medewerkers. Voor herhaling vatbaar.
Per ongeluk werd een glas wijn teveel ingeschonken, maar dit werd -na onze melding - ook niet afgerekend.
yvonne.deijkers .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Goed bereid maar sober eten. Kleine porties, een kommetje sla voor drie personen en als groenten bij de sucade slechts een schijfje pompoen. De wijn is uitstekend en de bediening gastvrij.
rijgmar R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij zijn zeer hartelijk ontvangen, goeie bediening en het eten was heerlijk. Complimenten en voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
We hadden wat haast i.v.m., een theaterbezoek maar daar werd goed rekening mee gehouden.
AZ5 V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
rustgever .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Gastvrij onthaal. Goede vriendelijke bediening en het was gezellig en heerlijk gegeten. We komen zeker een keer terug. Ideaal te combineren met een bezoek aan bioscoop en theater.
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima restaurant, ongedwongen sfeer, alsof je met elkaar in een huiskamer zit. Je wordt ook niet weggekeken als je wat langer blijft zitten zonder iets te bestellen.
Lisaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het voorgerecht en nagerecht smaakte heerlijk. Hoofdgerecht was oké, maar niet heel bijzonder. Verder was het fijn dat de gerechten niet te snel na elkaar kwamen. Er ging helaas wel een aantal keer wat mis met het doorgeven van de bestellingen. Al met al hebben we een leuke avond gehad.
Nienke F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg vriendelijk personeel dat gemotiveerd is (zie je niet zoveel meer). We werden enthousiast ontvangen.
Het eten is van goede kwaliteit en smaakvol. We maakten gebruik van het driegangenmenu menu van de AH actie en konden gewoon van de kaart kiezen.
Huiselijke sfeer.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Samen met mijn moeder ben ik hier wezen eten. Het ontvangst was heel vriendelijk. Er werd direct gevraagd of wij na het eten nog ergens heen gingen (en dat klopte). Daar werd subliem rekening mee gehouden. Het was voor ons een heel erg leuke en lekkere ervaring!