Eetatelier

Het Rond 86 3995 DM Houten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Eetatelier

Dineren met exposities

Restaurant Eetatelier doet zijn naam eer aan. Naast heerlijke gerechten die je hier kunt eten, is dit ook een podium voor ontwerpers om hun werk te exposeren. Werk hier gerust je culturele checklist af, maar vergeet vooral niet gezellig te borrelen met lekkere bieren, goede wijnen en smakelijke hapjes. Met hun motto 'alles duurzaam, biologisch en uit de streek' ga je hier met een volle culturele afvinklijst en een goed gevoel naar huis.

Meer informatie over restaurant Eetatelier

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eetatelier

Petronelle B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Zeer tevreden! Heerlijk gegeten en uitstekende bediening!
Rodyan V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Verrassende en smaakvolle gerechten, qua grootte goede porties. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke en behulpzame bediening die het echt naar je zin wilden maken. Terras in het zonnetje (als die schijnt). Heerlijk gegeten, wij komen er zeker terug.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ik heb hier nu voor de 2e keer gegeten met een vriendin van me. We zijn beiden erg enthousiast over het eten, de bediening en de sfeer. Het is echt een leuke plek om lekker te eten. Top!
De tafel van Ronny N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, mooie en bijzondere smaken geproefd en van de ambiance genoten. De tijd tussen de gerechten door was wel wat lang. Bediening was keurig en correct. We komen zeker nog eens terug!
Elly N.
Ze doen hun uiterste best .
Duurde een beetje lang
Maar toch zeer te vreden
Willemvdv V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vriendelijk bediening.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten (zeebaars). Bediening was zeer vriendelijk.
Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten.
Enige puntje van aandacht: het zitcomfort van de banken langs de wand.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het Eetatelier heeft haar menu zonder enig probleem aangepast naar veganistisch, glutenvrij, lactosevrij en sojavrij. Heerlijke gerechten en een lieve bediening.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Gerechten zien er prachtig uit en smaken verrukkelijk!
Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gezellig buiten gezeten met misschien wat trage bediening, maar wel uiterst correct. Eten was uitzonderlijk goed in vergelijking tot de prijs.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
kwaliteit prijsverhouding is prima
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Leuk restaurant in Houten. Prettige sfeer, goede bediening. Overall een goede ervaring.
Emmy H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk, klein restaurant met echte kunst aan de muur. Bediening innemend. De gerechten puur en mooi geserveerd. De smaak lekker!
ans K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en gelukkig geen muziek/geluidoverlast.
Heerlijk gegeten voor een passende prijs.
Er was voldoende keuze in de menukaart.
Ga zo door !
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een rustige door-de-week-se avond. Vlotte, nette en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten; met mijn "uitdagende" dieet (zoals één van de medewerkers dat noemde) is creatief omgegaan. Kortom, geen enkele reden tot klagen.
M.C. B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We voelden ons prettig bij het ideële doel van dit restaurant. Gezien de inzet van mensen met een beperking is dit gewoon een goede eetgelegenheid. Het is aan te bevelen en goed bereikbaar. Het personeel met een beperking kan spontaan bij je tafel langs komen, maar we hebben dit niet als echt storend ervaren.
eppinga .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuk restaurant voor familie en zakelijk gezelschap. Vriendelijke bediening, alle moeite om het iedreeen naar de zin te maken. Zeer gastvrij en attent. Heerlijke gerechten kleine kaart maar voor iedereen wel iets te vinden.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We troffen het want er was net een nieuwe kaart met weer veel bijzondere en smakelijke gerechten. Vooral de dorade was fantastisch!! Gezellige sfeer, fijne bediening!! Kortom, wij komen zeker nog eens terug!
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben een Super avond gehad.. Eten mooi op de borden geserveerd en het smaakte uitstekend.Personeel heel vriendelijk.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuke plek om te eten, sfeer ongedwongen, leuk contact met de competente bedieners van Reynaerde. Fijn dat zij zo een gewaardeerde en zinvolle werkplek kunnen hebben. Er werd goed meegedacht en rekening gehouden met dieetwensen. Van harte aanbevolen.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vanavond heerlijk gegeten in het Atelier. We konden gewoon kiezen van de kaart! De eendenborst was voortreffelijk. Prettige sfeer. Ook werd vooraf gevraagd of we op tijd weg moesten voor bioscoop of theater. Prettig als daar rekening mee gehouden wordt. En de bediening ook helemaal oké ! Top!