eetablissement slootweg

Laan van Nieuw Oost-Indië 46 2593 BV Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant eetablissement slootweg

Erg voordelig
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
ele fijne bediening die wamen met de suggestie van het verrassingsmenu. Het was enorm lekker en zo smaakvol !!
Prima bediening en een geweldige prijs kwaliteit verhouding.
Qua decor vond ik alleen de tafels wat kort op elkaar staan verder een unieke ervaring !
Met een persoonlijk verzoek van ons werd ook prima rekening gehouden.
We gaan zeker terug !
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Buurtrestaurant, ons kent ons-gevoel, gezellig, no nonsense! Ook kleine mogelijkheid om buiten te zitten.
Lekker en voordelig gegeten: 3 gangen met grouponbon: kop champignonsoep, schnitzel, frites, verse groenten, ijs toe.
Minder geschikt voor lang-romantisch avondje uit.
Jugger .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Vandaag voor het eerst hier gegeten met een groupon. Viel zeker niet tegen.
we hadden een schnitzel menu en die was meer dan toereikend en dit zeg ik als grote eter.
de panneerlaag zat iets te los om het vlees maar was verder net zoals het vlees zelf erg lekker.
de inrichting voelt wat oudbollig aan maar is ook gelijk zijn charme.
De 2 broers zijn zeer attent en klantvriendelijk. We hebben nog een groupon en gaan weer snel langs en daarna ook nog wel denk ik.
Egbert B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
ik ben écht zéér tèvréden , Mijn Lieve Moeder en ik hébben hier váák gègéten..., en de laatste tijd neem ik Egbert Beekman , zélf mijn Lieve Moeder méé náár déze Lieve en altijd Hartelijke Broers..,

een Lieve groet van Egbert ;) :) vanuit Mijn Mooi Haagsche ,
Vakantie89 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met een groep van 6 personen. We hadden het verrassings-menu. Het eten was bijzonder en lekker en de wijn smaakte ook goed. We werden op onze wenken bediend, de uitleg van het eten vonden we wel een tikkeltje overdreven. Goede sfeer, fijne ambiance, top!
Annelies1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Gisteren met een grouponbon voor een drie gangen menu hier gegeten.

De inrichting is eenvoudig, netjes en schoon.
Vriendelijk ontvangst,voelden ons meteen thuis. Ondanks dat we 3 kwartier later waren dan gereserveerd werden we niet opgejaagd. Eerst een drankje en toen werd er uitleg over het menu gegeven. Vooraf hebben wij de asperge soep genomen. Deze soep was in 1 woord,heerlijk!!
Het hoofdgerecht : schnitzels. Er kon een keus gemaakt worden tussen kip, varkens en vegetarisch. Ook was er een ruime keuze in de sauzen. Wij hadden 2 maal een kipschnitzel en 1 vegetarisch,ook dit was erg lekker en ruim voldoende. Wat ik zeker een pluspunt vind is dat er met de vegetariër zelfs rekening werd gehouden door de bijgeleverde jus ook vegetarisch te maken,dit maak je niet vaak mee dat er zo goed bij nagedacht wordt!!
Wij hadden krieltjes gekozen en deze waren goed gebakken. De groentes (bloemkool, broccoli en peen) waren goed warm en ook lekker. We hadden alle drie geen plaats meer voor een nagerecht.

De bediening was goed en vriendelijk. De geserveerde wijn was lekker en werd ruim geschonken!

Bij het afrekenen kregen wij een bon voor de volgende keer. Hier gaan wij ook zeker gebruik van maken.

Wat ons ook opviel is de aandacht die iedere klant krijgt. Zo ook een bejaard stel dat in hun jas geholpen werd,naar buiten gebracht en zelfs dat er gewacht werd tot ze in de auto die hen kwam halen konden gaan zitten! Waar maak je dat nog mee?

Conclusie: Bediening is erg vriendelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Eenvoudig ingericht, maar wel netjes en schoon.
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
schnitzels goed ( is hun ding nu )
van de kaart
lang wachten bij bestellen
oud decor oude keuken , beetje warrig allemaal in de keuken , zou eens een frisse op knap beurt
moeten hebben
je zou het eens kunnen proberen daar
vind wel , voor wat je krijgt zit het aan de prijs
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Als je van schnitzels houdt, zit je hier goed, want op de menukaart staan er een heleboel! Degene die we al hebben geproefd zijn heerlijk en we komen zeker nog regelmatig terug.
Keuze uit kip- of varkensschnitzels en ze zijn alle 2 lekker.
Het restaurant zelf is een beetje (erg) gedateerd, maar de tafels staan gelukkig niet te dicht op elkaar en de bediening is erg aardig!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Ik weet niet of het normale bedienend personeel naar huis was maar de bediening die wij kregen was droevig. Vrijdagmiddag om 17 uur kwamen wij met onze 2 kinderen binnen en konden een tafel uitzoeken. Er was verder slechts 1 tafel bezet. Nadat wij onze bestelling hadden gedaan, gewoon wat broodjes en een salade, vroegen wij na 15 minuten of het nog lang zou duren voordat wij onze broodjes zouden krijgen omdat wij die avond op tijd op een afspraak moesten zijn. Het antwoord van de ober was kort: dan moet je maar eerder komen. De sfeer was gezet, ook wat op tafel kwam was niet precies wat we verwachtten. De ober die aan het begin aangaf dat hij al 20 jaar de zaak heeft, heeft nog veel te leren op het gebied van klantvriendelijkheid.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Gisteren met een grouponbon voor een drie gangen menu hier gegeten.
De inrichting is eenvoudig, netjes en schoon.
Er werd uitleg over het menu gegeven. Vooraf hebben wij de goulash soep genomen. Deze soep was goed gevuld en erg lekker. Het hoofdgerecht : schnitzels. Er kon een keus gemaakt worden tussen kip en varkens. Ook waren er diverse sausjes waaruit gekozen kon worden. De schnitzels waren erg lekker en ook voldoende. Wij hadden frites gekozen en deze waren goed gebakken. De groentes (bloemkool, broccoli en peen) waren goed warm en ook lekker. Nagerecht was ook prima (appeltaart met ijs). Een pluspunt was dat het ijs op de juiste temperatuur werd geserveerd (niet te hard meer was).

De bediening was goed en vriendelijk. Er werd ook steeds netjes gevraagd of de volgende gang geserveerd mocht worden. De geserveerde wijn was lekker en niet duur. Wij kregen voor de wijn een wijnglas en voor het bier een bierglas.

Conclusie: eenvoudig ingericht, maar wel netjes en schoon. Bediening is erg vriendelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Dat het eten er prima is blijkt wel uit de vaste klanten die er aan het eten waren. Wil je een lekker schnitzel eten zonder poespas, dan kan je dit hier goed doen.

Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Met een collega bij eetablissement Slootweg gelunched, het was rustig en vrijwel direct werden ons de lunchkaarten aangeboden en gevraagd wat we wilden drinken.

Mijn Jus d'orange was vers geperst, de lunchkaart heeft een gevarieerd aanbod maar heb het idee dat er sinds mijn vorige bezoek van een jaar geleden geen 'hippe' nieuwe keuzes zijn bijgekomen.

Het broodje 'Bali' (met Fricandeau, pindasaus, gekookt ei, kokos en taugé) was lekker en origineel, niets mis mee!
Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Via groupon hier terecht gekomen en hadden de drie gangen, soep was redelijk, maar zeker niet vers, de schnitsel overtrof echter wel mijn verwachting want die was zeer goed en vergelijkbaar met een schnitsel zoals ze hem in Duitsland of Oostenrijk serveren, de jagersaus echter vond ik niet om over naar huis te schrijven. Het nagerecht ( appeltaart ) kon worden ingepakt voor thuis aangezien ik nog nachtdienst moest draaien en het anders te laat zou worden. De service was uitstekend en ze waren heel vriendelijk, enige minpuntje voor ons was dat we behoorlijk lang op de gangen moesten wachten, dat zou zeker iets sneller mogen en kunnen.
Ook wij kregen nog een waardebon mee waar we zeker gebruik van gaan maken want voor de schnitsels komen we zeer zeker terug.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Hier gisteren met een groupon-bon gegeten. De Beierse aardappelsoep was heerlijk. Heel apart. Schnitzel viel mee, maar zeker niet vies. Groente aangemaakt met een kaassausje. Ook erg lekker. De bediening was top! Heel erg vriendelijk en gastvrij. Bij het afrekenen, kregen wij een kortingsbon mee voor de volgende keer. Zeker weten dat wij daar gebruik van gaan maken!
Chobel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
's Avonds schnitzels (groot, à €13,50) gegeten. De sauzen (knoflook- en peperroomsaus) smaken alsof het uit een pakje komt. Jammer. De krieltjes waren lekker gebakken met uienringen en champignons. Klein bakje groenten met eenvoudige kaassaus erbij.
Het eten in combinatie met het decor had de sfeer van een (bekend) wegrestaurant uit de jaren '80.
Witbier (Hoegaarden) werd geserveerd in een limonadeglas, de bitter lemon in een wijnglaasje.
Service was alert, beleefd en correct. Al met al een eenvoudige eetgelegenheid met een redelijke prijs/kwaliteitverhouding, voor als je niet lang wil tafelen.
PS1955 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Eenvoudige inrichting welke goed schoon gehouden wordt.
Vriendelijk personeel met aandacht voor de klanten.
Wij hebben hier met 4 personen gegeten en wij hadden allemaal een schnitzel menu zowel het voorgerecht als de schnitzels waren zeer goed. Goede kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs.
Gaan er zeker nog een keer naar toe.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Nette lunchzaak. Broodje Bali besteld. Dit was een broodje met fricandeau, ei en satésaus. Lekker broodje. Geen topzaak, maar dat hoeft ook niet. De lunchgerechten zijn niet prijzig en je krijgt waar voor je geld.
EdRo .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Wij herkennen ons totaal niet in de recentie van Haagshappen en waren toch op dezelfde avond bij Slootweg.
De frituurlucht komt ons niet bekend voor.
Het was er druk. Een groupon-actie, die voor max. 5 tafeltjes bezetting zorgde en naar het leek een aantal vaste terugkerende gasten. Zouden die steeds terugkomen voor die frituurlucht?

Het was een (h)eerlijke schnitzel en die kwam zeker niet uit de frituur. Overigens wordt een schnitzel nooit gebakken in een klontje boter... maar goed, wie wil dat weten?
De frites komen natuurlijk wel uit de pan met het hete vet.. en die worden tegelijkertijd opgediend.

Ik deel wel een aantal kritiekpunten, maar die hebben wij ook op dezelfde avond gedeeld met de eigenaar.

Zelden zo'n sympathieke jonge dame in de bediening gezien. Iemand die ontzettend haar best deed om alles zo perfect mogelijk te doen, terwijl dat -de charme van Slootweg- nou net niet hoeft. Tel dat op bij een drukke zaak, veel tafeltjes in een kleine tijdspanne bedienen, de keuken die naast de gasten in het restaurant, ook nog druk is met fatsoenlijke bezorgmaaltijden.
Tja dan kan een succesvolle avond ook wel eens anders aflopen.

Moet je daar een restaurant op afrekenen? Ik vind van niet.
Als het eten goed is, de service in de basis super maar duidelijk op d'r tandvlees loopt, dan stip je dat rustig aan bij het afrekenen. Dat hebben wij gedaan.
Kritiek is opbouwen en niet afbreken.

Een volgende keer gaan wij weer voor de schnitzel en dat zit in de bediening gewoon verbetering. Ze wordt dan ondersteund door de een collega of iemand uit de keuken...
Is dat niet het geval, dan heeft de eigenaar niet goed geluisterd en mogen de kritieken wat steviger worden.

Maar voorlopig een prima schnitzel voor een on-nederlandse prijs!
Er is geen waardering voor prijs/kwaliteit, die had rond de 9+ gelegen

(Jahaaa... mijn vrouw krijgt altijd de grootste en mijn schintzel is steevast te klein... maar dat zeg je alleen maar als hij naar meer smaakt.)

Wij zijn er nog niet uitgegeten.
Haagshappen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Geen kleedjes op de ongedekte tafel e.d.

Bij binnenkomst sloeg de vette lucht en rook gelijk op m'n keel.
Op de vraag aan het bedienende zeer jonge en onervaren meisje (wat wel heel erg haar best deed) of de afzuigkap misschien aan mocht, zou ze dit gaan vragen, maar ze had er volgens haar nog niet eerder klachten over gehad.
Ze gaf wel aan, dat zij zich er zelf al op had ingesteld.
Erg gezond lijkt me dit overigens niet.

Jammer dat ik pas na bijna een uur kon eten, omdat m'n bestelling niet bij de in de zaak staande vitrines was doorgekomen.
Toen ik een enorm gesis van de frituur hoorde, merkte ik dat ze aan m'n schnitzel bezig waren.
De gefrituurde schnitzel was op zich nog wel binnen te houden, maar niet echt lekker.

Gooi toch gewoon een stukje boter op de plaat of in de pan man!

Kortom: "Slager blijf bij je vlees" en doe niet net of je ook een restaurant of broodjeszaak/snackbar kunt runnen/bent.

Het %u201Cnagerecht%u201D heb ik maar overgeslagen, want ik wilde daar zo snel mogelijk wegkomen

Ik denk dat er in de pauze van de kantoren die daar veel in de buurt zijn mensen voedsel komen halen en/of daar opeten, maar je moet er toch niet aan denken, dat als je daar geweest bent, je met de zelfde kleren een vergadering in moet. I
Iedereen zou gelijk weten (ruiken) waar je geweest bent.

Ohh ja: een van achter de vitrine, met zn vinger knippende en fluitende om je personeel te sommeren een tafel af te ruimen of naar hem toe te komen, vind ik ongepast en niet zo leuk om te zien.

Volgens mij is er best nog wel wat van die ruimte op die daar voor prima locatie te maken.
Tip: 20 zitplaatsen van maken, leuke aankleding, keuken achterin met een muur er tussen en gewoon een kok er in zetten met verse ingredi?nten.
Gezien de locatie met veel kantoren in de omgeving is daar een goede boterham uit te halen, waarbij je de prijzen dan ook flink om hoog mag doen.

Bij het verlaten van de zaak was de "baas" overigens wel heel aardig en bedankte ons voor ons bezoekn, maar ik zal daar niet meer komen en heb er spijt van, maar wens andere wel een smakelijk eten toe.

Ach..., misschien had ik eerst ook moeten kijken/me er op in moeten stellen en dan had ik alsnog kunnen beslissen of ik wel of niet zou gaan.