Eetablissement Liuwherne

Vrouwenpoort 1 8911 DD Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Eetablissement Liuwherne

Leeuwarden op zijn best

Midden in het prachtige park aan de Westerplantage ligt Eetablissement Liuwherne, het is echt een plaatje. ’s Zomers is het terras de plek waar je geniet van het leven om je heen. Ondertussen kies je van de kaart je favoriete gerechten. Behalve een hele voordelige dagschotel serveren ze ook een driegangen keuzemenu. Vis, vlees of een omgevallen bloempot, waaruit de lekkerste groenten tevoorschijn komen. Wil je meer zien van Leeuwarden, informeer dan eens naar het Praamvaart arrangement.

Meer informatie over restaurant Eetablissement Liuwherne

p.kantde .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten met de Albert Heijn actie. Fijn dat we van de gehele kaart konden kiezen. Afgezien van een stukje koude (wel gare) kip in de soep was het eten heerlijk. Vooral de chocolade soufflé als dessert is een aanrader!
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor een zeer schappelijke prijs met de ah-actie gegeten; de voorgerechten waren prima evenals de tong, maar de schol was te zwaar gepaneerd. De desserts resp. aardbei en sorbet waren eveneens goed. De zaak staat op een mooie lokatie aan het water en vlakbij het centrum.
Dirk en Trijntje F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prachtige plek om te eten. Het dinner was heerlijk en personeel erg vriendelijk. Lieuwherne is een aanrader als was het alleen al om de mooie locatie. En het prachtige uitzicht wat je hebt
foeke58 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke en attente bediening! Erg gezellig en ondanks dat het er druk was werden we op onze wenken bediend!
Gusta B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed eten, tegen een redelijke prijs en leuk gelegen aan het water! De bediening was zeer attent en gastvrij. We komen zeker terug als we weer in Leeuwarden liggen.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gezellig, leuk uitzicht en vriendelijke bediening, eten was goed. Bediening werkt hard maar met meer drukte kunnen ze wel een oproepkracht gebruiken
Jacco T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bij binnenkomst Jus d'orange besteld en ik kreeg een sinasappelsap uit pak of fles, maar niet vers geperst, Dit viel tegen. WC's doen aan alsof je in een cafe bent (beetje studentikoos) en de houten vloer is een zeil die een beetje bobbelt. De eerste indruk was erg matig. Wel heel vriendelijk personeel. Maar toen kwam het eten en dit was ondanks de eerste indruk een zeer zeer positieve verassing. Wij hebben heerlijk gegeten..
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de sfeer en ontvangst erg vriendelijk. Helaas bij thuiskomst zagen we dat de rekening niet klopte. Er was een biertje teveel berekend en er stond een rivella op welke wij niet hadden genuttigd. Jammer. Bij de volgende keer toch even meteen de rekening controleren. We zullen hier zeker nog een keer eten.
andrerimmy .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wel vreemd dat je een menu voor €25 kan krijgen maar nu met de AH bonnen ,wordt elk gerecht apart gerekend ,dus duurder uit
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Sfeervol restaurant in ovale vorm op hoogste heuvel van Leeuwarden in prachtig park aan het water. M.n. in trek bij watersportmensen die hun boot hebben aangemeerd. Luxe eetcafé zou goede kwalificatie zijn. Op loopafstand
van stadscentrum met openbaar vervoer voor de deur. Zeker bij mooi weer een echte aanrader.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Uitstekende gastvrouw, maar gerechten waren niet super. Zeker de biefstuk was wat taai, dessert stelde niet veel voor. Gezellige ambiance.
T W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Alle gerechten waren lekker en goed bereid, alleen de kip was niet gaar. Dat heb ik aangegeven maar er werd verder naar ons toe niet op gereageerd, alleen dat ze het door zou geven. Jammer.
Jantsje S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
fijn relaxte sfeer, prima omgeving, 3 gangen : prima! We mochten a la carte eten van de AH -actie. Zeker een plek om terug te komen! Leuke locatie!
B G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een gezellig goed restaurant met een mooi uitzicht op de boten in de Prinsentuin. De soepen waren heerlijk romig,
ruim voldoende, de hoofdmaaltijd ook prima en dermate veel dat een toetje er bijna niet meer bij kan.
Goede kwaliteit, fijne sfeer, leuke bediening!
frank.borgart .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wij hebben met de AH-actie goed gegeten en gezellig, rustig en ontspannen met elkaar kunnen praten.
Gastvrouw was zo vriendelijk dat we na sluitingstijd nog tijd hadden om rustig te vertrekken. Bedankt !
B G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ditmaal waren we er bij daglicht en genoten van de langsvarende boten, leuke bijkomstigheid! We hebben er weer prima gegeten. Kunnen kiezen van de kaart is fijn, geen apart AH menu. Alles zo lekker en zoveel dat we zelfs het toetje erbij hebben gelaten, konden niet meer op. Nog steeds een aanrader!
RobvanDijk5 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk attent personeel.
2e menu ook , in tegenstelling tot sommige andere deelnemers, echt gratis.
roos K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Samen met vriend en kids wezen eten in dit bedrijf. we lagen met de boot vlakbij, wat al ideaal was. Mijn vriend had sparenribs, deze waren heerlijk mals ,en goed van smaak ,Ook mijn kabeljauw was overheerlijk, en rijkelijk geserveerd met groente frietjes en gebakken aardappelen. Een prachtige locatie met een super gastvrije bediening. We werden oprecht met plezier ontvangen, wat ons een zeer welkom gevoel gaf, dit word goed begrepen door het familiebedrijf.