Eetablissement Liuwherne

Vrouwenpoort 1 8911 DD Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Eetablissement Liuwherne

Leeuwarden op zijn best

Midden in het prachtige park aan de Westerplantage ligt Eetablissement Liuwherne, het is echt een plaatje. ’s Zomers is het terras de plek waar je geniet van het leven om je heen. Ondertussen kies je van de kaart je favoriete gerechten. Behalve een hele voordelige dagschotel serveren ze ook een driegangen keuzemenu. Vis, vlees of een omgevallen bloempot, waaruit de lekkerste groenten tevoorschijn komen. Wil je meer zien van Leeuwarden, informeer dan eens naar het Praamvaart arrangement.

Meer informatie over restaurant Eetablissement Liuwherne

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Eetablissement Liuwherne

Lars_H .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Net het Friese menu gegeten. Mosterdsoep, spies van rund en suikerbroodpudding met ijs toe. De soep was zeer vol en romig, in een stevige portie. Het toetje was heerlijk door de combinatie van warm suikerbrood met ijs. Het hoofdgerecht werd mooi opgediend als hangende spies. Hoewel het vlees lekker rokerig smaakte was het helaas vrijwel meteen koud. Overheersend positief dus en het restaurant zelf ziet er warm en verzorgd uit.
Ankje P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Hebben heerlijk gegeten,en vonden het erg gezellig in Lieuwherne.
alleen jammer dat iens onze reservering niet aan het restaurant heeft doorgegeven,
Gelukkig deed lieuwherne daar niet moeilijk over en konden we zo aanschuiven.
Voortaan maar rechtstreeks reserveren ipv via iens
Van Der Veen V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Perfecte avond gehad eten uit het keuze menu was geweldig perfecte bediening ,kom hier zeker nog een keer eten.wij hebben hier met vier personen gegeten.
Japke K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een prachtige plek in Leeuwarden. Het voorgerecht van gerookte zalm was origineel opgediend. Ook de hoofdschotels, vis en biefstuk waren fraai opgediend. We hebben heerlijk gegeten, ik vond alleen de salade wat erg hard.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
In voor -, hoofd - en nagerechten voldoende keus. Leuke en vlotte bediening. Wij vonden onze gekozen gerechten heerlijk en wij zullen restaurant Liuwherne zeker nog eens bezoeken !
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben lekker gegeten in dit gezellige restaurant. De bediening was vriendelijk en vlot.
Aalzen D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De bediening was uitstekend, de sfeer gezellig, het eten uitstekend.
Enig minpuntje was dat de tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht te lang duurde terwijl
het niet druk in het restaurant was.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een gezellig restaurant met prima eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De bediening is vriendelijk en correct. Bovendien een mooie locatie.
Syt H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
LEKKER GEGETEN, VRIENDELIJK PERSONEEL, Prijs-kwaliteitsverhouding is voor verbetering vatbaar. Wel plezierig dat de AH dineractie toelaat dat er à la carte gegeten kan worden.
p.kantde .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
we hebben alle vier heerlijk gegeten, zijn hier al veel vaker geweest, prettige bediening, en het eten was heerlijk, het was erg gezellig
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten met de Albert Heijn actie. Fijn dat we van de gehele kaart konden kiezen. Afgezien van een stukje koude (wel gare) kip in de soep was het eten heerlijk. Vooral de chocolade soufflé als dessert is een aanrader!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor een zeer schappelijke prijs met de ah-actie gegeten; de voorgerechten waren prima evenals de tong, maar de schol was te zwaar gepaneerd. De desserts resp. aardbei en sorbet waren eveneens goed. De zaak staat op een mooie lokatie aan het water en vlakbij het centrum.
Dirk en Trijntje F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prachtige plek om te eten. Het dinner was heerlijk en personeel erg vriendelijk. Lieuwherne is een aanrader als was het alleen al om de mooie locatie. En het prachtige uitzicht wat je hebt
foeke58 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke en attente bediening! Erg gezellig en ondanks dat het er druk was werden we op onze wenken bediend!
Gusta B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed eten, tegen een redelijke prijs en leuk gelegen aan het water! De bediening was zeer attent en gastvrij. We komen zeker terug als we weer in Leeuwarden liggen.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gezellig, leuk uitzicht en vriendelijke bediening, eten was goed. Bediening werkt hard maar met meer drukte kunnen ze wel een oproepkracht gebruiken
Jacco T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bij binnenkomst Jus d'orange besteld en ik kreeg een sinasappelsap uit pak of fles, maar niet vers geperst, Dit viel tegen. WC's doen aan alsof je in een cafe bent (beetje studentikoos) en de houten vloer is een zeil die een beetje bobbelt. De eerste indruk was erg matig. Wel heel vriendelijk personeel. Maar toen kwam het eten en dit was ondanks de eerste indruk een zeer zeer positieve verassing. Wij hebben heerlijk gegeten..
D Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de sfeer en ontvangst erg vriendelijk. Helaas bij thuiskomst zagen we dat de rekening niet klopte. Er was een biertje teveel berekend en er stond een rivella op welke wij niet hadden genuttigd. Jammer. Bij de volgende keer toch even meteen de rekening controleren. We zullen hier zeker nog een keer eten.
Goedemiddag, wij lezen de recensies bijna nooit, maar toevallig zag ik er vandaag even bij. Het spijt ons dat er waarschijnlijk de consumpties van de tafel naast u bij jullie er op zijn gekomen Dit kan gebeuren en eigenlijk letten we er altijd goed op dat dat niet gebeurd.. Meld het gerust bij een volgend bezoek en wij zullen het bedrag verrekenen hoor.
andrerimmy .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wel vreemd dat je een menu voor €25 kan krijgen maar nu met de AH bonnen ,wordt elk gerecht apart gerekend ,dus duurder uit
Wellicht is aan tafel al aan u uitgelegd dat wij meerdere aanbiedingen hanteren, en ons driegangen menu is voor onze gasten die zonder ah actie binnen komen. U bent hoe dan ook altijd goedkopen uitgeweest met u ah bon. Normaal zou de nota op gemiddeld op 65.00 euro uitkomen, en de meeste ah ,ers halen de 40.00 niet altijd, dus duurder ben je nooit uit. Tevens zijn dit soort opmerkingen( kregen we gelukkig weinig, maar je hebt ze er altijd bij) wel de reden dat wij hebben besloten niet meer deel te nemen aan de ah actie, jammer voor de vele gasten die het wel konden waarderen om een keer voordelig uit eten te kunnen, maar helaas zijn er altijd gasten die er een negatieve wending aan geven, en dat is het ons niet waard .Nogmaals goedkopen en met een fantastische kwaliteit voor een 3 gangen diner ,dan met deze aktie kom je nergens weer tegen.