Eet Tapperij Bijsterbosch

Voordelig
Erg kort
Arie J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wanneer het hele terras vol zit en je verwacht dat het eten er pas over een uur is.. Nou foutje, eten binnen halfuur op tafel. Personeel rent voor je en is super vriendelijk. Kinderen hebben genoten van hun kinderprul. Lang niet zo goed en gezellig ergens kunnen eten. Voor alle mensen die dit lezen, is dit echt een aanrader.
Bien S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Van het weekend een buffet gehad bij een 40-jarig huwelijk. Helaas moet ik glutenvrij eten. Ik heb zo'n goede service gehad en zulk lekker eten dat ik er bijna verlegen van werd. Het personeel had echt begrip en verstand van mijn allergie. Alles smaakte heerlijk. Jaren niet zo lekker gegeten.
Bos22 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Wij zijn hier redelijk vaak gekomen met familie. Je ziet zowel dagjesmensen als grote gezelschappen hier komen. Locatie is perfect op de dijk. Goed toeven in zowel zomer (terras) als winter. Plek waar er 'simpele' maaltijden worden geserveerd. Maar wel in een goede ambiance. Typisch cafegevoel.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Tijdens onze route per auto genietend langs de IJssel op de IJsseldijk zagen wij aan de rechterzijde van de weg een restaurant met ruime parkeerplaats.
Daar het tijd was voor een lunch zijn wij gestopt op de parkeerplaats en konden kiezen uit een tafel binnen of op het terras.
Wij hebben gekozen om voor de eerste keer binnen te starten aan het raam om ons een beeld te vormen van het restaurant.
Op ons tafeltje zag ik een onderzetter liggen die mij de eerste gegevens over het restaurant prijsgaf.
Het restaurant heeft de mooie benaming Eet Tapperij Bijsterbosch en gelegen aan de IJsseldijk 85 te Welsum nabij Deventer.
Het restaurant is tijdens het seizoen dagelijks geopend om 11.00 uur en de keuken is open tot 20.00 uur en buiten het seizoen maandag en dinsdag gesloten met uitzondering voor grotere groepen..
Lunchkaart tot 16.30 uur en de Menukaart vanaf 17.00 uur. Je kunt ook reserveren via telefoonnummer 0570-561470.
Lunchkaart ziet er prima uit met een zeer ruime keuze voor een ieders wat wil.
Ik heb gekozen om te gaan genieten van een boerenomelet bestaande uit drie eitjes, roerbakgroente, 2 sneetjes brood en rauwkost en een goed kopje koffie.
Prijstechnisch voldoet het geheel zeker aan de norm en zeer vriendelijk en attent personeel.
Bij onze volgende tocht langs de IJsseldijk maken wij zeker weer een stop.
Simonnn .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Vanavond hier heerlijk gegeten, we hadden een mooi tafeltje bij het raam uitgekozen, het eten was er binnen no-time.

Ik kan iedereen de krottieburger (ofzoiets) aanraden smaakte heerlijk! Het enige minpuntje was dat het voor mijn vrouw iets te veel was!
Halloiedereen .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Mooi groot terras. Heerlijke koffie! En het broodje carpaccio is heerlijk! Tip bestel een cappuccino en je krijgt er zo'n heerlijk borreltje bij met slagroom.