Eet - internetcafé 2005

Denneweg 7F 2514 CB Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eet - internetcafé 2005

Anja D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
gisteren met mezus een hele soto ayam gegeten op t terras van café 2005. Heerlijk en ruime portie, miste alleen de glasnoodles.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wat een verrassing dat je in een eetcafe zo goed Indonesisch kan eten.
Nasi en saté waren echt van een uitzonderlijke kwaliteit.
Voor een snelle hap dus een aanrader van jewelste.
De inrichting doet wat uitgeleefd aan, maar dat is dan ook alles wat we er op aan te merken hebben.
MartinB160 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Na jarenlang alleen maar langsgelopen te zijn, zijn we nu weer eens binnengelopen om te lunchen. De sfeer was als vanouds goed, iedereen kent iedereen, het is een echt buurtcafe. Op de kaart staan alle 2005 klassiekers nog, het broodje pepperoni was weer heerlijk en je kan er de hele middag tegen want het is een enorme hap. De prijzen zijn ook ouderwets, 4 euro voor een lunch, waar vind je dat nog!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Ongelooflijk dat je nog ergens in Den Haag voor minder dan een tientje een goede maaltijd kunt eten. Beperk je wel tot de Indische gerechten (sate, nasi etc.), want die zijn heerlijk; de biefstukken en pasta's maak je zelf lekkerder. Ook goede (en flinke) broodjes voor de lunch en lekkere huiswijn. Echt een gezellig middelpunt van Buurtschap 2005 waar iedereen elkaar kent.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Je wandelt in de stad. Je wordt moe. Je hebt het koud. Je belandt in een café om je met een drankje op te warmen. En wat blijkt... in dat café kun je ook nog eten (met behoorlijke keuze), dat goed smaakt en voor heel leuke prijzen.
Dat vind ik een 10 waard.
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Toevallig beland na een dag winkelen in Den Haag bij dit eetcafé. De kaart ziet er goed uit en biedt een redelijke variatie aan goede maaltijden voor een meer dan redelijke prijs.
Wij wilden alleen wat drinken en een klein hapje. Daarin is het aanbod op bittergarnituur na wat mager. Dan maar een bittergarnituur. En die was zoals hij moet zijn maar niet bijzonder. Een glas witte wijn erbij die gewoon goed smaakte.
Een variatie qua publiek van vriendengroepen, gezinnen tot stelletjes maken het voor iedereen toegankelijk. Zomers kan je aan lange tafels aan de weg buiten zitten en alles wat langskomt op de Denneweg bekijken. Binnen gezellig zoals een eetcafé hoort te zijn.
Bediening vriendelijk.
Rafael2013 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Dit cafe is zoals een eetcafe zou moeten zijn. Niet te groot, in een oud pandje, waar de bar belangrijker is als de maaltijden. Kleine keuken met afhaal voor de insiders en waar de gerechten maximaal 15 Euro zijn. Maaltijden van 10,00 zijn hier heel normaal. De hoofdrichting van de kaart is Indonesich maar er zijn Nederlandse invloeden zoals oa de biefstuk of een maaltijdsalade. Heerlijk met een wijntje een boek lezen, zittend aan een tafeltje op de bank. Heel relaxed allemaal en dan later een Soto Ajam. Maaltijden zijn niet te klein en de bediening is relaxed. Je moet niet naar 2005 gaan als je naar een restaurant wil, daarom is dit ook een eetcafe.
QuintenG .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Als je uit eten gaat heb je natuurlijk altijd een bepaalde verwachting. De verwachting die ik hier van het eten had werden hier dubbel-en-dwars overtroffen! Deze zaak ziet er meer uit als café/kroeg waar een gezellig en ontspannen sfeertje hangt.

We zouden eigenlijk in 2005 alleen een biertje drinken, totdat we zagen dat we hier ook een hapje konden eten. Er is een flinke variatie aan gerechten (Indisch, Biefstuk, Sate, Roerbak, Pasta, Salade) welke allemaal uit een mini-keukentje aan de zijkant van de zaak komen.

De porties van alle gerechten zijn enorm in tegenstelling tot de prijzen. Bij welk restaurant heb je tegenwoordig nog een hoofdgerecht van onder de €10,- ? In deze zaak zijn bijna alle gerechten goedkoper dan €10,-. De lage prijs zegt niets over de kwaliteit want alles wat we er tot nu toe hebben gegeten was erg smaakvol en werd goed warm geserveerd.

Om toch nog een verbeterpunt te noemen, wij vinden banken tegen de muur voor- en achterin de zaak erg hard en niet lekker zitten.

Je gaat hier dus niet heen om een avond lang te tafelen, maar het is wel een hele laagdrempelige, ontspannen zaak waar een goed bord eten, voor een erg scherpe prijs wordt geserveerd.
Greef79 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Heb hier vaak gegeten en gedronken. Meestal vraag ik naar de daghap, wat meestal Indisch is. Eigenlijk altijd waanzinnig lekker en niet duur. In de zomer kan je tevens lekker borrelen aan de altijd leuke denneweg. Dit is niet de tent om uitgebreid een paar uur te dineren. Prijs kwaliteit een 10.