Eet- en pannenkoekboerderij Steenwijk

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
PP66 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Een aanrader! Alhoewel de accomodatie er aan de buitenzijde niet heel uitnodigend uitziet is het van binnen een keurige en gastvrij pannenkoeken restaurant. echt aan te bevelen. Met vier volwassenen uitstekend gegeten. Ruim assortiment zowel zoete als hartige pannenkoeken. Wij hebben in iedergeval hier heerlijk gegeten. En komen vast terug als we weer in de buurt zijn.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Lekker gegeten! We zijn hier vanavond geweest op moederdag. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. Er was vandaag zelfs een man die voor de kinderen figuren maakte van ballonnen. Omdat het moederdag was konden de kinderen ook nog een cadeautje knutselen. Dit alles kostte geen geld extra. Superservice. Erg leuk voor kinderen. Ook leuk is dat er een grote speeltuin naast zit. Ouders kunnen lekker blijven na-tafelen terwijl de kinderen buiten spelen. We komen zeker nog eens terug maar dan voor de pannenkoeken
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Inmiddels is het alweer een behoorlijk aantal maanden een pannenkoekenrestaurant. De bediening is plezier en spontaan. De eigenaar herkent je als je terug komt (na een eerder bezoek) en dat is ook prettig. We komen er dan ook graag.

De pannenkoeken zijn lekker, snel klaar en heet. Je kan muntjes sparen om een kleinigheidje voor je kindje cadeau te krijgen.

Naast het pannenkoekenrestaurant is een leuke speeltuin voor de kinderen en daarnaast zijn er veel dieren. Onze dochter vindt het altijd heel erg leuk.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Inmiddels een nieuwe eigenaar. Nu is het een pannenkoekenrestaurant, maar je kunt ook een behoorlijk aantal andere hoofd- en voorgerechten eten. Het smaakte ons prima. Zeer geschikt om met een gezin heen te gaan. Grote speeltuin en ruime parkeergelegenheid. Daar eten is sparen voor kindercadeautjes. Al met al een kindvriendelijk restaurant. Aanbevolen.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Dit gezellige even buiten de stad gelegen restaurant is een aanwinst voor Steenwijk. Er is een royale parkeerplaats en het restaurant is ruim, licht en toch gezellig. Mooi uitzicht over de maïsvelden. Het eten was prima. Wij hadden o.a. als hoofdgerecht een uitstekende kaasfondue (€ 16,50) en kabeljauw (€ 18,50) op de huid gebakken. Het smaakte allemaal prima. We vonden het jammer dat er geen menu's waren, zoals een driegangenmenu van de markt of een dagschotel. Water alleen per fles of flesje te verkrijgen. We komen er zeker nog eens terug.