Eet- en Drinkcafé 't Trefpunt

Dinsdag t/m vrijdag vanaf 11.30
Zaterdag en zondag vanaf 10.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eet- en Drinkcafé 't Trefpunt

• Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een mooie kaart met voor elk wat wils, heel vriendelijke bediening en lekker eten! De hazenpeper was erg lekker! Aanrader!
Leontine B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben al vaak bij jullie gegeten en altijd zijn wij meer dan tevreden, wij hadden gisteren gereserveerd met 11 personen om zeven uur en wij kregen pas onze eerste gang van het eten om half negen onze kleinkinderen hadden honger en vonden het erg lang duren , wel werd er verschillende keren brood gebracht dat was attent, maar wat ons allemaal opviel was dat mensen die na ons binnen kwamen allemaal eerder het eten kregen. Wij hadden ons keurig aan de keuze gehouden van vier gerechten. Als wij de volgende keer komen met onze grote groep dan willen wij het eten vantevoren bestellen want zo lang wachten was niet sfeer bevordelijk
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Met vrienden lekker gegeten. Kwaliteit prijsverhouding is goed. Hoofdgerechten zagen er prima uit en waren voldoende. al met al adres om terug te komen.
LeukStel W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Nee, dit viel echt tegen. De surprise bleek gewoon de dag soep (totaal geen verassing dus) met karig brood en een zure pruimen tapenade. Andere tafels werden na onze opmerking over de zure tapenade voorzien van brood met een heerlijke kruidenboter. Het hoofdgerecht was "mixed grill", deze was erg flauw en nagenoeg geen smaakverschil tussen de drie soorten vlees. De maaltijd salade van mijn vrouw bestond uit een paar blaadjes sla "uit eigen tuin" zoals dat met een duur woord heet en een karig portie vis. Na dit alles kenbaar gemaakt te hebben presenteerde men de rekening. We zijn gegaan, zonder fooi, maar met een rot gevoel. Wat ons het meeste dwars zit, is dat er geen enkele moeite werd gedaan om deze deceptie te corrigeren of enigszins te verzachten met een kopje koffie van het huis of iets dergelijks. Zeer onprofessioneel. Wees gewaarschuwd.
VeraFreeke .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Al onze voor en goofdgerechten waren heerlijk en mooi opgemaakt. De gastvrouw is op haar best en geeft ook wijnadvies. Zeker een aanrader voor wie in Geijsteren verblijft.
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Lekker gegeten! Het voorgerecht vond ik iets aan de kleine kant gezien de prijs, maar het hoofdgerecht compenseerde dat weer. Vriendelijk en behulpzaam personeel loopt daar rond. De locatie is op een prima plek gelegen: het is er niet toeristisch, alhoewel er wel voldoende mensen gedurende de avond aanschoven. Het is dat ik hier niet in de buurt woon, anders zou ik er nog wel een keer gaan eten en drinken. Kortom: een aanrader om er een keer naartoe te gaan.