Eet- en Drinkcafé 't Trefpunt

Dorpstraat 16 5862 AE Geijsteren Nederland Kaart

Over het restaurant Eet- en Drinkcafé 't Trefpunt

Het begint al in de ochtend, zon of geen zon...wij openen de deuren voor iedereen om 10.00 uur (openingsdagen).
Voor fietsers en wandelaars een ideaal punt om te pauzeren, je dag te beginnen of af te sluiten.
In een schitterende bosrijke omgeving zoveel te beleven.
Limburgse vlaai eten, lunchen op ons terras of ons café, borrelen met heerlijke bieren op de tap en van de fles.
Dineren met groente uit omgeving en eigen tuin, met een ondergaand zonnetje.
Je moet het gewoon zelf ervaren. Tot snel in 't Trefpunt

Meer informatie over restaurant Eet- en Drinkcafé 't Trefpunt

Dinsdag t/m vrijdag vanaf 11.30
Zaterdag en zondag vanaf 10.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Eet- en Drinkcafé 't Trefpunt

• Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Met 10 personen een 7-gangen amusegerechten gegeten. De heren in de keuken ( Frans en Tim) hadden met grote zorg 7 verschillende gerechten bereid en daarbij ook nog rekening gehouden met Lactose intolerantie bij een persoon en een persoon was vegetariër. Iedereen heeft er van gesmuld.
Dus onze dank aan de Keuken en bediening is groot.
Tot een volgende keer.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
lekker gegeten op een doordeweekse dag in een mooi ingericht restaurant
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Gezellig met kinderen en kleinkinderen gegeten. Aan alles was gedacht dus ook voor de kleinkinderen.
Het smaakte allemaal perfect.
Riet D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Her is bij het trefpunt in Geysteren altijd gezellig en goed eten voor een redelijke prijs
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
De kok heeft goed zijn best gedaan om een lactosevrije heerlijke maaltijd te bereiden! Chapeau!
We werden met een warm welkom ontvangen.
We komen zeker terug!
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gezellig ingericht, prettige bediening, aanrader!
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Samen met mijn familie echt top gegeten!
Alles klopte; het eten, de omgeving, de sfeer, de vriendelijke en attente bediening!
We komen zeker terug, we hebben ervan genoten!
Zelfs aandacht voor de jarige, heel leuk!
riny H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een mooie kaart met voor elk wat wils, heel vriendelijke bediening en lekker eten! De hazenpeper was erg lekker! Aanrader!
Leontine B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben al vaak bij jullie gegeten en altijd zijn wij meer dan tevreden, wij hadden gisteren gereserveerd met 11 personen om zeven uur en wij kregen pas onze eerste gang van het eten om half negen onze kleinkinderen hadden honger en vonden het erg lang duren , wel werd er verschillende keren brood gebracht dat was attent, maar wat ons allemaal opviel was dat mensen die na ons binnen kwamen allemaal eerder het eten kregen. Wij hadden ons keurig aan de keuze gehouden van vier gerechten. Als wij de volgende keer komen met onze grote groep dan willen wij het eten vantevoren bestellen want zo lang wachten was niet sfeer bevordelijk
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Met vrienden lekker gegeten. Kwaliteit prijsverhouding is goed. Hoofdgerechten zagen er prima uit en waren voldoende. al met al adres om terug te komen.
LeukStel W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Nee, dit viel echt tegen. De surprise bleek gewoon de dag soep (totaal geen verassing dus) met karig brood en een zure pruimen tapenade. Andere tafels werden na onze opmerking over de zure tapenade voorzien van brood met een heerlijke kruidenboter. Het hoofdgerecht was "mixed grill", deze was erg flauw en nagenoeg geen smaakverschil tussen de drie soorten vlees. De maaltijd salade van mijn vrouw bestond uit een paar blaadjes sla "uit eigen tuin" zoals dat met een duur woord heet en een karig portie vis. Na dit alles kenbaar gemaakt te hebben presenteerde men de rekening. We zijn gegaan, zonder fooi, maar met een rot gevoel. Wat ons het meeste dwars zit, is dat er geen enkele moeite werd gedaan om deze deceptie te corrigeren of enigszins te verzachten met een kopje koffie van het huis of iets dergelijks. Zeer onprofessioneel. Wees gewaarschuwd.
VeraFreeke .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Al onze voor en goofdgerechten waren heerlijk en mooi opgemaakt. De gastvrouw is op haar best en geeft ook wijnadvies. Zeker een aanrader voor wie in Geijsteren verblijft.
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Lekker gegeten! Het voorgerecht vond ik iets aan de kleine kant gezien de prijs, maar het hoofdgerecht compenseerde dat weer. Vriendelijk en behulpzaam personeel loopt daar rond. De locatie is op een prima plek gelegen: het is er niet toeristisch, alhoewel er wel voldoende mensen gedurende de avond aanschoven. Het is dat ik hier niet in de buurt woon, anders zou ik er nog wel een keer gaan eten en drinken. Kortom: een aanrader om er een keer naartoe te gaan.