Eet- en Dranklokaal De Kom-Eet

Erg voordelig
Erg kort
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voorafgaand aan ons theaterbezoek wilden we wat eten in de buurt van het theater het Zonnenhuis in Amsterdam Tuindorp. We kwamen bij Kom Eet terecht. Wat een aangename verrassing. We werden zeer hartelijk en spontaan ontvangen. We kozen voor het driegangen theatermenu. Ruim voldoende keuze mogelijkheden echt voor ieder wat wils. De uiterst enthousiaste bediening hield met de snelheid van doorgeven van de gerechten uitstekend rekening met het feit dat we op tijd in het theater moesten zijn. We begonnen met heerlijk warm Turks brood met 2 soorten smeersels, heerlijk!!! Als voorgerecht hadden we een Provençaalse tomatensoep en een herfst salade met geitenkaas en gerookte kip. Smakelijk en flinke porties. Hoofdgerecht sateh met lekkere friet en als nagerecht ijs met knapperige chocolade en warme kersen ( keurig in een apart bakje zodat het ijs niet al gesmolten aan kwam. Tel hierbij op de fantastische bediening ( ze liepen zelfs mee naar buiten in de stromende regen om ons de kortste weg naar het theater te wijzen) en de meer dan uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. We komen hier zeer zeker terug, zelden zo welkom gevoeld in een restaurant. Een absolute aanrader.
Yvette N.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gezellige sfeer en een ontzettend vriendelijke bediening, lekker eten. Je voelt je direct thuis, aanrader. Verrassende plek op zo'n onbekende locatie !
Lobk .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Leuk menu, voor ieder wat wils. Lekker knapperige gevulde kipfilet, heerlijke aardappeltjes. Ik had de slibtongetjes, vers en helemaal niet waterig maar stevig. Mals vlees. Ook goede toetjes, met name de krokante wafel met warme kersen. Keuze uit goede huiswijn. Gezellige sfeer en aardige bediening.