Eet en café gewoon anders

Het Rond 42 3995 DK Houten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eet en café gewoon anders

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 04:00
Bloempje H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Leuk eetcafé in houten... zenden vaak voetbal uit en geeft dan een leuke sfeer. Personeel is erg aardig en eigenaresse is ook een leuke meid. Ik had een lekkere saté met garnituur en mijn vriend de burgermeester beide waren van goede kwaliteit. Gratis kraanwater en lekkere wijn bij het eten. Voor niet al te duur maar wel goed eten zit je hier juist
GewoneGenieter .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Low level gezellig eettentje met ruime keuze op de kaart en je krijgt een lekkere hap. Snelle bediening. Aardige mensen.
Jokine .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
De bediening is hier zeer vriendelijk, de sfeer is gezellig. Bij de lunch is het eten net even wat anders opgediend en ook bijzonder lekker. Salades zijn prima, brood is erg lekker. Thee op een dienblaadje, al met al ziet het er zeer verzorgd uit. Er is over nagedacht dat het de naam eer aan doet en dat het net ff een tikkeltje anders is. Ik ben er meerdere keren geweest, en kom vooral terug voor de lunch. Top!
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Mijn stuk mals vlees (spies) was heel goed bereid en Leuk geserveerd.
Lekker betaalbaar. Gezellige inrichting!
Ovandi .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Afgelopen woensdag heerlijk op het terras genoten van dit leuke restaurant. We keken naar iets makkelijks op doorreis naar de bioscoop en hadden geen zin in all you can eat. Het restaurant stond bij ons bekend als stamppotten restaurant maar dat is verleden tijd. Een leuk frisse en uitgebreide kaart waar voor iedereen wel iets lekkers op te vinden is. De bediening is vriendelijk en als het even wat te druk is dan serveert de kok het eten gewoon zelf aan tafel. Zoals wij bij het afscheid aangaven, zien ze ons hier zeker nog wel een keer terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Voorafgaand aan de film met 2 personen gegeten bij Gewoon Anders. Beide hebben we het film-menu genomen. Vooraf een grote kom tomatensoep. Smakelijk. Persoonlijk heb ik liever stokbrood dan geroosterd brood bij de soep maar oke. Hoofdgerecht was sate, naar keuze met gebakken aardappels of frites. Vergezeld van een ruime salade en een bakje majo bij de aardappels. Ik ben een grote eter maar kreeg niet alles op. Lekker en zeker waar voor je geld. Als toetje een kop koffie of thee naar keuze. Prima. De bediening is heel vriendelijk en de keuken kookt ook in een mooi tempo lekker eten. Lekker bier. Zeker een aanrader als je in Houten gezellig naar een eetcafe wil.