Eet- en Bierencafé De Beiaard

Kerkplein 3 1621 CX Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eet- en Bierencafé De Beiaard

Roy G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een goed ruim assortiment, medewerkers zijn vriendelijk, zij hebben het altijd heel druk. De daghap was uitverkocht, iets wat je toch genoeg op voorraad moet hebben, maar als goed alternatief de"Beiaardburger".

Hij kent een nieuw broodje, ik vond hem zelf niet echt geweldig aangezien hij wel beter van structuur is geweest. De extra patat (2,25) stelt niet veel voor, was erg weinig.

De Saté is altijd top! en de bieren van het huis zijn magistraal.

Moppie50 D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
op een doordeweekse dag met broertje bij gekletst en kipsaté gegeten bij De Beiaard. Heerlijk relaxt eetcafé. Saté was lekker, de frietjes ook en het bier smaakte ook prima. Aardige mensen en goede sfeer.
Esther I.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Gezellig geborreld en gegeten bij de Beiaard. Zeer positief verrast over de kwaliteit van het eten - entrecote met roquefort saus en varkenshaas met knoflook/tijm waren uitstekend! Goede, vriendelijke service, uitgebreide bierkaart - prima voor een relaxt hapje uit eten! Ook voor kinderen keuzemenu. :o)