Eet- en Biercafe Haagse Bluf

Haagseveer 90 3011 DA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Eet- en Biercafe Haagse Bluf

Haagse gezelligheid in Rotterdam

Haagse Bluf te Rotterdam is gesitueerd op een unieke plek in het centrum van Rotterdam op een rustige lokatie aan het water. Haagse Bluf is groter dan u denkt! Separaat aan het bargedeelte bevindt zich het eetgedeelte aan de waterzijde met een capaciteit voor zo'n 45 personen.

Meer informatie over restaurant Eet- en Biercafe Haagse Bluf

• Kom je met de auto?
    Een zijstraat van de Meent ter hoogte van Dudok. Vlakbij her Rotterdams museum, het oude Luxor.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Jacobsplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eet- en Biercafe Haagse Bluf

Geert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Eten was goed! Bediening kon beter.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Super goede kaasfondue! Ontzettend aardige bediening
Cee V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Leuke bediening en in voor een grapje.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuk restaurant met een goede speciaal bier kaart, en een prima kaart.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Geen poespas, gewoon lekker eten met goede biertjes. Bediening is heel vriendelijk en betrokken.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke kaasfondue gegeten, veel verschillende keus. Bediening heel vriendelijk en attent. Veel humor ook. Echt een adresje om rustig van heerlijk eten te genieten voor een gunstige prijs. Zeer aan te bevelen.
Annemaaike V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijke kaasfondue en Haagse Bluf, de sfeer is echter dat van een kantine. Goede plek voor lekker betaalbaar eten, niet aan te raden als je een intieme sfeer zoekt.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Voor een derde keer weer ongelofelijk genoten van de kaasfondue! We blijven komen hoor! ;-) Tot een volgende keer weer!
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gezellige avond gehad met een groep vrienden bij Haagse Bluf. Goede bierselectie, waaronder een aantal bijzondere bieren. De Schlenkerla was ik nooit eerder in Nederland tegengekomen, en ook het De Koninck testbrouwsel op de tap was een uitzonderlijk bier. We proefden daarna vijf van de 10 (!) kaasfondue variaties, die allemaal erg lekker op smaak waren. Handig ook dat ze per persoon te bestellen zijn. De Italiaanse (met pesto, mozzarella en basilicum) was favoriet. Lekkere bijgerechten, maar nét niet genoeg. De bijbestelde extra broodjes, rauwkost en friet kwamen wel zeer vlot. Personeel is erg vriendelijk en bepaald niet opdringerig. Inrichting is ietwat sober, al hebben de kleinere tafels een gave touch. Fraai uitzicht over het water. De aanwezige spelletjes zorgden voor goed vermaak na het eten terwijl we nog meer biertjes van de kaart konden proberen. Al met al een aanrader als je geen zin hebt in high dining maar wel in low-key gezelligheid en goed eten, in het bjizonder voor bierliefhebbers.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig , gemoedelijk en niet overdreven grote ruimte, knus. Heerlijk gegeten
cora V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Super gezellige zaak, heerlijke kaasfondu , echt het omlopen waard
eyang .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De ontvangst was prima. We werden ook snel voorzien van drankjes. Ik had gevraagd of de toiletten goed toegankelijk waren omdat ik invalide ben. Dat was het geval. De gerechten waren van goede kwaliteit en zeer redelijk geprijsd. Er waren op het moment dat wij er waren (voor lunch) weinig gasten
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijke kaasfondue en verder rechttoe rechtaan eten. Inrichting gedateerd en wat versleten. Prima vlotte,
vriendelijke bediening.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Kaasfondue is echt een aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met de AH kaart een heerlijke 3 gangen lunch genuttigd. Prima tomatensoep en overheerlijke kaasfondue. Als dessert de chocolade cake met koffie. In één woord GEWELDIG. Hier kom ik zeker terug
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Niet de eerste keer dat we bij Haagse Bluf kaasfonduen en zal zeker ook niet de laatste keer zijn. Nu nog extra voordelig met AH bonnetje (tot eind v/d maand) zodat het budget, dat hierdoor overblijft, aan een proefplankje- en andere soorten speciaal bier kan worden besteed. Tomatensoepje is goed klaargemaakt en uitstekend begin van het 3-gangen menu. Lekkere kaasfondue met bijv. champignons en tomaatjes, voldoende brood, salade en fruit. Uitstekend geschikt voor vegetariers want meer fondues mogelijk.
Mischa S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goed 'eetcafe eten' en vriendelijke bediening alleen het interieur heeft dringend een opfrisser nodig en jammer dat we de enige gasten waren.
Michèle S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Rumoerig maar gezellig eetcafé met superbediening en leuk apart servies en wel 10 soorten kaasfondue. Kipsate was ook lekker.Echt leuk als je eens wat anders wil!
Schroders .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk met vriendinnen geluncht. Zeer vriendelijke bediening en heerlijke broodjes. Jammer alleen dat de verwarming wat laag stond. Komen hier zeker nog eens terug.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier gegeten met de AH actie.
Het menu was niet erg uitgebreid en vond het 3 gangen menu ad €28,50 aan de hoge kant.
Als ik de 3 gerechten los zou bestellen dan zou ik kwijt zijn €5,25 soep,€13,75 saté. Voor de dame blanche ( 2 bolletjes ijs zou ik dan €9,50 betalen?
Dit lijkt mij aan de prijzige kant.
De saté werd in een pannetje geserveerd, helaas vergat de ober erbij te zeggen dat de pan heet was.Mijn vrouw verbrandde hierdoor een vinger.
Wel excuses gehad,maar daar bleef het bij.
Eten was prima en vriendelijk personeel.