Eet- en Biercafe Haagse Bluf

Haagseveer 90 3011 DA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Eet- en Biercafe Haagse Bluf

Haagse gezelligheid in Rotterdam

Haagse Bluf te Rotterdam is gesitueerd op een unieke plek in het centrum van Rotterdam op een rustige lokatie aan het water. Haagse Bluf is groter dan u denkt! Separaat aan het bargedeelte bevindt zich het eetgedeelte aan de waterzijde met een capaciteit voor zo'n 45 personen.

Meer informatie over restaurant Eet- en Biercafe Haagse Bluf

• Kom je met de auto?
    Een zijstraat van de Meent ter hoogte van Dudok
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Jacobsplaats

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Zondag gesloten

IPT .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een leuke plek aan het water én de enige plek in Rotterdam om o.a. ouderwets te genieten van een kaasfondue. Heerlijk!
Bediening was vriendelijk en attent.
Sacha R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het was een erg leuk ingericht restaurant met een fijne en gezellige sfeer. Ook erg aardig personeel en niet onbelangrijk erg lekker eten!
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik snap dat bij acties als deze van AH de kaart niet erg uitgebreid is, maar hier was de kaart wel heel erg beperkt.
Eten was wel goed maar iets meer keuze zou ons wel nog eens terug laten komen.
Jammer dat U alleen met een uitgebreidere keuze van het AH menu nog eens terug zult keren.
Het menu staat ook online, dus U had zich in kunnen lezen.We hopen U terug te zien voor onze uitgebreide kaart!
Dolman .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Leuk, informeel tentje om wat te eten, met kaasfondue als specialiteit. Bediening was erg vriendelijk, niet van de poespas, maar wel aandacht voor de klant. Met AH bon het menu gedaan. Ceasarsalade was prima, fris en vers, heerlijke rooksmaak aan de kipfilet, op leuk 3-hoekig bord. Kaasfondue kwam met brandertje in ouderwets steelpannetje, met op het bord gevarieerde en exotische vruchten, en vers gebakken stokbrood. Die laatste leek niet groot (waarschijnlijk kon je onbeperkt bijbestellen), maar uiteindelijk precies voldoende. De kaasfondue met honing en walnoten was absoluut heerlijk, het brengt je op ideeën om thuis ook wat te experimenteren met toevoegingen. De zelfgemaakte cheesecake was gewoon lekker en vulde de laatste gaatjes.
Geert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De ontvangst was prettig. Het eten was van lage kwaliteit. De ene kaasfondue was teveel aangelengd met witte wijn, hierdoor erg dun. Mijn collega die geen alcohol en vlees eet, kon eigenlijk niets eten en er was geen alternatief. Ook het interieur was teleurstellend, het meubilair past niet bij elkaar en in elke hoek stonden allerlei losse spulletjes. Het personeel deed echt wel hun best, maar een goede kok en een styliste zou geen overbodige luxe zijn.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Eten: wij hebben gisteravond heel goed gegeten bij Haagse Bluf ! Wij hadden allebei de standaard kaasfondue genomen waar heerlijke groenten en fruit en vers gebakken stokbrood bij zat. Echt heerlijke kaasfondue voor ongeveerc€14,50. Voor een €1,00 extra kan je ook kiezen uit veel andere soorten kaasfondue.
Na afloop vers gemaakte cheese- en tiramisu taartje genomen met koffie en thee: ook heerlijk.
Ze hebben ook heerlijke salades zo te zien.
Zeker ook geschikt voor vegetariërs.
Bediening: heel aardig en je kan daar prima rustig eten.
Entourage: prima sfeer (goede verlichting) goede stoelen en je kijkt op het water.
Ligging: ze bestaan al 16 jaar. Het ligt net achter het nieuwe stadhuis - Het Timmerhuis. Heel centraal eigenlijk, alleen net buiten de looprichting.
Echt een aanrader.
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gister met de AH bon op zak gaan kijken. Locatie is geweldig, middenin het centrum van Rotterdam. Leuk terras ook. Bij binnenkomst komt er een frituurwal je tegemoet, de zaak is viezig, en van smaak qua inrichting kan je niet spreken. Ceasar salade, kaasfondue, cheesecake gegeten. Allemaal gewoon net niet. Zijn zelfgemaakt ceasar dressing, fantasieloos afbakbrood bij de fondue, citroensmaak te overheersend bij de taart. De bediening is geweldig. Maar toch zal ik niet meer terugkeren.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met de AH bon een heerlijke lunch gehad. Allebei een heerlijke tomaten/groente soep vooraf. Gewoon kiezen van de kaart en het goedkoopste gerecht gratis. Geen nagerecht genomen. Alleen koffie, waarvan de 2e ook gratis was.
Bonita H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Tussen het shoppen door ben ik met mijn moeder gaan lunchen bij Haagse Bluf via de AH restaurantactie. Er was een keuzemenu maar je mag ook gewoon van de kaart kiezen en dan krijg je het goedkoopste gerecht gratis. Wij zijn voor het keuzemenu gegaan. Voorgerecht tomatensoep, heerlijk!! Als hoofdgerecht had mijn moeder de saté en ik de burger (saté ipv burger was geen enkel probleem, heel fijn!) Saté was botermals, de saus heerlijk. De burger was écht heel erg goed! Heerlijk donker brood, dikke medium gegrilde burger met een spiegeleitje. Genoten! We hebben daarna één nagerecht gedeeld, het tweede nagerecht hebben we afgezegd want we waren al erg voldaan naar de eerste 2 gangen. De cheesecake was fantastisch. Al met al is het echt lang geleden dat ik zo heerlijk gegeten heb. En dat voor een zeer schappelijke prijs en mooie locatie in Rotterdam. Aanrader!
Pah67 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
leuke ontvangst en heerlijk gegeten. Als voorgerecht 1x de tomatensoep en de ceasarsalade, goed. En als hoofgerecht de sate was erg lekker. En de cheesecake als nagerecht top.
Pascalle K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het restaurant heeft heel vriendelijk personeel. Ze hebben een goede selectie van lekkere speciaal bieren. Het eten was helaas niet zo bijzonder.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gezellig restaurant met heerlijke kaasfondues en grote selectie lekkere biertjes. Vriendelijke bediening die zelfs ons hondje goed verzorgde met water en een lekker hapje. Dit was de 2de keer (vorige keer buiten, ook heel leuk) en zeker niet de laatste keer!
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Zeker een aanrader ook als lunch gingen erg soepel om met ah menu konden wisselen wat we wilden ik kijk nu al uit naar de zomer op het terras
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gegeten met de AH restaurant actie, ontvangst erg gezellig, super gastvrij, uitmuntende bierkaart.
De diverse kaasfondue's zeker een aanrader was heel erg lekker en goed.
Wij hebben er een top avond gehad en komen er zeker nog eens terug.
Veerle L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was een heel gezellig restaurant, als je binnen loopt dan denk je dat je in een stamkroeg bent gekomen, maar als je dan naar achter loopt kan je gezellig zitten. Het eten was heel lekker, ik kan zeker de kaasfondue met pesto aanraden, maar we moesten wel erg lang wachten. Dat is op zich niet erg als je nergens naar toe moet, want de gerechten vullen goed en dan kan je dus tussen de maaltijden door even rusten, maar als je ergens naar toe moet, dan zou ik denk ik toch een andere plek kiezen, of je moet alleen maar een hoofdgerecht nemen.
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten met mijn dochter, broertje en schoonzusje. De sfeer was gezellig en de bediening zeer vriendelijk.
Sans115 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We zijn hier met de restaurantactie van AH gaan eten. We zaten gelijk aan het water, dat heeft wel iets romantisch. We hebben prima gegeten! Pluspunt is dat ze flexibel met het menu omgaan. Zo had mijn vriend niet zoveel met de twee keuzes van het voorgerecht en mocht hij iets anders uitkiezen. Ook zaten we na de heerlijke kaasfondue zo vol dat koffie en thee ook voldeed als nagerecht. Het allerleukste was de bediening, heel klantgericht maar wel met een leuk Rotterdams dolletje. Daar houden wij van.
Jette R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Deze plek fiets je meestal snel voorbij, maar dan mis je een heel sympathieke bediening, bijzondere varianten kaasfondues & bieren en een heerlijk terras aan het water! Daar moeten we vaker heen...
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hadden een 3 gangen menu. Voorgerecht Caesar salade was simpel maar wel lekker. Als hoofdgerecht hadden wij saté en een stoofschotel. Beide wel ok maar er zat geen smaak aan. De bediening was vriendelijk en t plekje aan het water ook leuk.
Bepjen1946 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Alles was uitstekend en leuk geserveerd. Personeel heel vriendelijk. Enige minpuntje vond ik dat ik ipv nagerecht een kopje koffie had gevraagd en dat dit wel op de rekening stond.