Eet- en Biercafe Haagse Bluf

Haagseveer 90 3011 DA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Eet- en Biercafe Haagse Bluf

Haagse gezelligheid in Rotterdam

Haagse Bluf te Rotterdam is gesitueerd op een unieke plek in het centrum van Rotterdam op een rustige lokatie aan het water. Haagse Bluf is groter dan u denkt! Separaat aan het bargedeelte bevindt zich het eetgedeelte aan de waterzijde met een capaciteit voor zo'n 45 personen.

Meer informatie over restaurant Eet- en Biercafe Haagse Bluf

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Niet de eerste keer dat we bij Haagse Bluf kaasfonduen en zal zeker ook niet de laatste keer zijn. Nu nog extra voordelig met AH bonnetje (tot eind v/d maand) zodat het budget, dat hierdoor overblijft, aan een proefplankje- en andere soorten speciaal bier kan worden besteed. Tomatensoepje is goed klaargemaakt en uitstekend begin van het 3-gangen menu. Lekkere kaasfondue met bijv. champignons en tomaatjes, voldoende brood, salade en fruit. Uitstekend geschikt voor vegetariers want meer fondues mogelijk.
Mischa S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goed 'eetcafe eten' en vriendelijke bediening alleen het interieur heeft dringend een opfrisser nodig en jammer dat we de enige gasten waren.
Michèle S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Rumoerig maar gezellig eetcafé met superbediening en leuk apart servies en wel 10 soorten kaasfondue. Kipsate was ook lekker.Echt leuk als je eens wat anders wil!
Schroders .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk met vriendinnen geluncht. Zeer vriendelijke bediening en heerlijke broodjes. Jammer alleen dat de verwarming wat laag stond. Komen hier zeker nog eens terug.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier gegeten met de AH actie.
Het menu was niet erg uitgebreid en vond het 3 gangen menu ad €28,50 aan de hoge kant.
Als ik de 3 gerechten los zou bestellen dan zou ik kwijt zijn €5,25 soep,€13,75 saté. Voor de dame blanche ( 2 bolletjes ijs zou ik dan €9,50 betalen?
Dit lijkt mij aan de prijzige kant.
De saté werd in een pannetje geserveerd, helaas vergat de ober erbij te zeggen dat de pan heet was.Mijn vrouw verbrandde hierdoor een vinger.
Wel excuses gehad,maar daar bleef het bij.
Eten was prima en vriendelijk personeel.
BosBoonstra .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We zijn hier op zaterdagavond geweest met een bon van de AH actie. De zaak zat halfvol. Een beetje onbegrijpelijk dat het niet zo druk was, want we hebben hier heerlijke kaasfondue gegeten. Leuk is dat iedereen persoonlijk zijn favoriete smaak kan kiezen en dan ook een eigen pannetje krijgt. Samen kun je dus van twee soorten proeven. We kregen er verse groenten, fruit en brood bij. De bediening is gezellig, maar soms wel eens erg snel. Over de inrichting kunnen we kort zijn, het past gewoon bij een eetcafe. De man in het gezelschap vond de bieren op de tap heel erg lekker.
Anja I.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg vriendelijke bediening. Vooraf gegeten ceasars salad erg lekker en ruime portie. Hoofdgerecht kaasfondue met sambal en chili was te doen vond t niet zo lekker, bittere smaak. Porties zijn ruim voldoende.
Toetje seizoenstaart chocolade met gluhwein die niet te proeven was.
Niet voor herhaling vatbaar.
Opmerking: stoelen zijn niet voor wat flinkere personen (kuipstoeltjes)
SvdHoek .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Voor een tweede keer heerlijk gegeten! Weer aan de kaasfondue, en net als de laatste keer fantastisch van smaak! Echt een verwennerij. Het personeel is aardig en zorgt goed voor je natje en droogje. Kortom; wij komen zeker weer terug!
IPT .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een leuke plek aan het water én de enige plek in Rotterdam om o.a. ouderwets te genieten van een kaasfondue. Heerlijk!
Bediening was vriendelijk en attent.
Sacha R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het was een erg leuk ingericht restaurant met een fijne en gezellige sfeer. Ook erg aardig personeel en niet onbelangrijk erg lekker eten!
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik snap dat bij acties als deze van AH de kaart niet erg uitgebreid is, maar hier was de kaart wel heel erg beperkt.
Eten was wel goed maar iets meer keuze zou ons wel nog eens terug laten komen.
Jammer dat U alleen met een uitgebreidere keuze van het AH menu nog eens terug zult keren.
Het menu staat ook online, dus U had zich in kunnen lezen.We hopen U terug te zien voor onze uitgebreide kaart!
Dolman .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Leuk, informeel tentje om wat te eten, met kaasfondue als specialiteit. Bediening was erg vriendelijk, niet van de poespas, maar wel aandacht voor de klant. Met AH bon het menu gedaan. Ceasarsalade was prima, fris en vers, heerlijke rooksmaak aan de kipfilet, op leuk 3-hoekig bord. Kaasfondue kwam met brandertje in ouderwets steelpannetje, met op het bord gevarieerde en exotische vruchten, en vers gebakken stokbrood. Die laatste leek niet groot (waarschijnlijk kon je onbeperkt bijbestellen), maar uiteindelijk precies voldoende. De kaasfondue met honing en walnoten was absoluut heerlijk, het brengt je op ideeën om thuis ook wat te experimenteren met toevoegingen. De zelfgemaakte cheesecake was gewoon lekker en vulde de laatste gaatjes.
Geert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De ontvangst was prettig. Het eten was van lage kwaliteit. De ene kaasfondue was teveel aangelengd met witte wijn, hierdoor erg dun. Mijn collega die geen alcohol en vlees eet, kon eigenlijk niets eten en er was geen alternatief. Ook het interieur was teleurstellend, het meubilair past niet bij elkaar en in elke hoek stonden allerlei losse spulletjes. Het personeel deed echt wel hun best, maar een goede kok en een styliste zou geen overbodige luxe zijn.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Eten: wij hebben gisteravond heel goed gegeten bij Haagse Bluf ! Wij hadden allebei de standaard kaasfondue genomen waar heerlijke groenten en fruit en vers gebakken stokbrood bij zat. Echt heerlijke kaasfondue voor ongeveerc€14,50. Voor een €1,00 extra kan je ook kiezen uit veel andere soorten kaasfondue.
Na afloop vers gemaakte cheese- en tiramisu taartje genomen met koffie en thee: ook heerlijk.
Ze hebben ook heerlijke salades zo te zien.
Zeker ook geschikt voor vegetariërs.
Bediening: heel aardig en je kan daar prima rustig eten.
Entourage: prima sfeer (goede verlichting) goede stoelen en je kijkt op het water.
Ligging: ze bestaan al 16 jaar. Het ligt net achter het nieuwe stadhuis - Het Timmerhuis. Heel centraal eigenlijk, alleen net buiten de looprichting.
Echt een aanrader.
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gister met de AH bon op zak gaan kijken. Locatie is geweldig, middenin het centrum van Rotterdam. Leuk terras ook. Bij binnenkomst komt er een frituurwal je tegemoet, de zaak is viezig, en van smaak qua inrichting kan je niet spreken. Ceasar salade, kaasfondue, cheesecake gegeten. Allemaal gewoon net niet. Zijn zelfgemaakt ceasar dressing, fantasieloos afbakbrood bij de fondue, citroensmaak te overheersend bij de taart. De bediening is geweldig. Maar toch zal ik niet meer terugkeren.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met de AH bon een heerlijke lunch gehad. Allebei een heerlijke tomaten/groente soep vooraf. Gewoon kiezen van de kaart en het goedkoopste gerecht gratis. Geen nagerecht genomen. Alleen koffie, waarvan de 2e ook gratis was.
Bonita H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Tussen het shoppen door ben ik met mijn moeder gaan lunchen bij Haagse Bluf via de AH restaurantactie. Er was een keuzemenu maar je mag ook gewoon van de kaart kiezen en dan krijg je het goedkoopste gerecht gratis. Wij zijn voor het keuzemenu gegaan. Voorgerecht tomatensoep, heerlijk!! Als hoofdgerecht had mijn moeder de saté en ik de burger (saté ipv burger was geen enkel probleem, heel fijn!) Saté was botermals, de saus heerlijk. De burger was écht heel erg goed! Heerlijk donker brood, dikke medium gegrilde burger met een spiegeleitje. Genoten! We hebben daarna één nagerecht gedeeld, het tweede nagerecht hebben we afgezegd want we waren al erg voldaan naar de eerste 2 gangen. De cheesecake was fantastisch. Al met al is het echt lang geleden dat ik zo heerlijk gegeten heb. En dat voor een zeer schappelijke prijs en mooie locatie in Rotterdam. Aanrader!
pah67 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
leuke ontvangst en heerlijk gegeten. Als voorgerecht 1x de tomatensoep en de ceasarsalade, goed. En als hoofgerecht de sate was erg lekker. En de cheesecake als nagerecht top.
Pascalle K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het restaurant heeft heel vriendelijk personeel. Ze hebben een goede selectie van lekkere speciaal bieren. Het eten was helaas niet zo bijzonder.