Eet & Drinkcafe de Herberg

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Eet & Drinkcafe de Herberg

Eric P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Zeer hoed gegeten en de service was uitstekend , mensen die hun vak verstaan top aanrader . Komen zeker terug om er nogmaals te eten .
Johnn B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
hier bourgondisch getafeld met familie van 15 volwassenen en twee kids. Het eten was lekker maar veel te weinig voor ons. Bij bourgondisch tafelen verwacht je gewoon meer dan de 1 a 2 kleine stukjes vlees per persoon. De soep vooraf was heerlijk en de kwaliteit van het vlees ook goed, maar het was gewoon veel te weinig, Zeker voor het geld dat er voor betaald is. Niets werd bijgevuld. Recensiecijfer wordt automatisch uitgerekend op basis van kwaliteit eten en dat was goed, maar voor ons was dit familie etentje echt geen voldoende!
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Echt heerlijk gegeten tijdens een midweekje met vriendinnen op Ameland. Vooral de ossenhaaspuntjes waren heerlijk en komen we zeker nog eens proeven. De bediening was heel vriendelijk en er hing een gezellige, ontspannen sfeer.
Helena G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Omdat we met z'n zessen waren hebben we gereserveerd en kwamen aan dezelfde tafel als afgelopen jaar.Het eten was goed en mooi gelijktijdig uitgeserveerd,netjes, Bediening is vriendelijk maar weet niet dat de andere net geweest is..mooi en gezellig,
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Net gegeten bij de herbergh.
Goed begin maar tussen voor- en hoofdgerecht zat een klein uur. Terwijl om ons heen vlot bediend werd. Toen we vroegen waar het hoofdgerecht bleef werd er arrogant gereageerd; of we haast hadden???
Personeel met die attitude mag wat ons betreft achterwege blijven!
Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima eetcafé, maakt de slogan goed waar: "lekker en betaalbaar" en: "het laatste restaurant voor vertrek". Wij waren net nat geregend en zochten een gezellig plekje in de richting van de boot, dus we hebben bij Jacob geluncht. Goede prijs kwaliteitverhouding, snelle en attente service en lekker buiten gezeten tussen toeristen en de Amelanders. Aanrader: slibtongetjes.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Goede menue, s, prijzen voor Ameland redelijk,vriendelijk bediening, vaak veel gasten.ligt gunstig tov het centrum van Nes,binnen en buitentafels,snelle bediening
fam_siegers .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten. Ongelooflijk vriendelijk personeel ondanks dat het druk was heel hond vriendelijk bij binnenkomst krijgen ze een koekje. Een echte aanrader dus
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten, met ook eens iets anders op de kaart!
Geweldige gamba's en kalfslever!
Gezellige bediening zelfs tijdens spitsdrukte!
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Al eerder een reactie geplaatst maar die is verdwenen vreemd !!
Hebben hier half april gegeten,sfeer prima bediening vriendelijk maar eten zwaar onder de maat
Wij hadden beide de boerenschnitsel, echt niet te eten .
Zeer ,zeer slecht was een sponsig stuk geperst vlees,zonder enige smaak
Wim-Henk .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Agelopen week weer op Ameland geweest en natuurlijk ons favoriete restaurant 3 x bezocht. Altijd weer fijn om hier te komen. Meer dan vriendelijke bediening en bijzonder goed eten en drinken. Volgens mij kan Chef Eddy van een baksteen nog iets lekkers maken. En natuurlijk een méér dan vriendelijke bediening (die er overigens al jaren is).
Tot de volgende keer!!!
JOOP D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke antourage maar wat een houtain personeel.
De lamscotellet taai veel vet en de garanalen niet gaar toen we er iets van zeiden vond de bieding dat vreemd vonden dat raar ze hadden dat zelf s`middags gegeten en toen was het lekker.
We hebben betaald en komen er nooit meer
E H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een warm welkom!! Door hun enthousiasme toch maar verteld dat 1 van ons jarig is. Werd er ijs met vuurwerk bezorgd onder het zingen van het verjaardagslied en iedereen zong mee!! Wat een geweldige bediening en nog heerlijk eten ook, van ons krijgen ze een dikke 10 !!
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wat een leuke, spontane en vlotte bediening!!
Heerlijk gegeten van de spare ribs en kippetjes???? Op mooi opgemaakte borden!
Kwaliteit/ prijs goed!
Alleen kwamen er twee honden binnen die erg stonken.. Hierdoor hebben we helaas het dessert overgeslagen....
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Bij toeval binnen gelopen voor aanvankelijk alleen een glaasje. Toen viel het woord zuurkool en hoewel het eigenlijk niet op de kaart stond als hoofdgerecht kon ik het toch bestellen. Het smaakte prima, en hoewel er blijkbaar een groot gezelschap verwacht werd, was er toch tijd om rustig van de tartufo en een kopje thee te genieten. Hartelijk en gastvrij. Een aanrader.
Doriena D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
De herberg het eerste restaurant wat we tegen kwamen toen we het dorp binnen kwamen. Het zag er erg gezellig uit op het terras dus waren we er snel uit waar we gingen eten. Zo gezegd zo gedaan. We zijn lekker binnen gaan zitten. En daar werden erg vriendelijk ontvangen. We hadden de hond mee en die kreeg direct een koekje en een bak met water. We hebben eerst een drankje gedaan want we waren er een beetje vroeg maar dat mocht de pret niet drukken. Daarna hebben we door gegeven wat we wouden eten we zijn begonnen met een brood plankje. Die werd erg snel gebracht en zag er erg lekker uit en dat smaakte die ook. Daarna hebben mijn man ik en me oudste dochter spare rips bestelt en de jongste dochter een kinder menu. Dat is bij ons zeker in goede handen ontvangen. Ik eet regelmatig spare rips maar ik vind deze tot nu toe wel de lekkerste die ik heb gehad. Daarna hebben wij ik en de kids een lekker ijsje gehad en man lief een lekker cappuccino. We waren hier nog niet eerder geweest maar we gaan zeker hier terug komen als we weer op het mooie ameland komen genieten.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Netjes en verzorgd. Attente en adequate bediening. We hebben een aantal voorgerechten als hoofdgerecht besteld. Was meer dan genoeg en heerlijk qua smaak. We hadden de gamba's, uienringen, calamaris en brood. De kaart is uitgebreid en er staat nog meer lekkers op! Zeker voor herhaling vatbaar als we weer op
Ameland zijn!
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten zowel vis als vlees veel verse groente wordt met het diner geserveerd, vlotte bediening uitzicht op het politiebureau van Ameland.
De prijzen op Ameland zijn 10-20% hoger dan aan de wal,de Herberg is niet gek duur.
DartelBakker .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was heerlijk, het waren zeer royale porties. Er was zeer goede bediening en service. Zeker voor herhaling vatbaar.
Pienproeft .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Superattente en vriendelijke bediening. Heerlijk terras, geen poespas met gashaarden etc. Prima kaart, voor ieder(e) (beurs) wat wils. Lekker gegeten! We voelen ons er echt welkom.