Eet & Drinkcafe de Herberg

Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Bij toeval binnen gelopen voor aanvankelijk alleen een glaasje. Toen viel het woord zuurkool en hoewel het eigenlijk niet op de kaart stond als hoofdgerecht kon ik het toch bestellen. Het smaakte prima, en hoewel er blijkbaar een groot gezelschap verwacht werd, was er toch tijd om rustig van de tartufo en een kopje thee te genieten. Hartelijk en gastvrij. Een aanrader.
Doriena D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
De herberg het eerste restaurant wat we tegen kwamen toen we het dorp binnen kwamen. Het zag er erg gezellig uit op het terras dus waren we er snel uit waar we gingen eten. Zo gezegd zo gedaan. We zijn lekker binnen gaan zitten. En daar werden erg vriendelijk ontvangen. We hadden de hond mee en die kreeg direct een koekje en een bak met water. We hebben eerst een drankje gedaan want we waren er een beetje vroeg maar dat mocht de pret niet drukken. Daarna hebben we door gegeven wat we wouden eten we zijn begonnen met een brood plankje. Die werd erg snel gebracht en zag er erg lekker uit en dat smaakte die ook. Daarna hebben mijn man ik en me oudste dochter spare rips bestelt en de jongste dochter een kinder menu. Dat is bij ons zeker in goede handen ontvangen. Ik eet regelmatig spare rips maar ik vind deze tot nu toe wel de lekkerste die ik heb gehad. Daarna hebben wij ik en de kids een lekker ijsje gehad en man lief een lekker cappuccino. We waren hier nog niet eerder geweest maar we gaan zeker hier terug komen als we weer op het mooie ameland komen genieten.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Netjes en verzorgd. Attente en adequate bediening. We hebben een aantal voorgerechten als hoofdgerecht besteld. Was meer dan genoeg en heerlijk qua smaak. We hadden de gamba's, uienringen, calamaris en brood. De kaart is uitgebreid en er staat nog meer lekkers op! Zeker voor herhaling vatbaar als we weer op
Ameland zijn!
Avesant .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten zowel vis als vlees veel verse groente wordt met het diner geserveerd, vlotte bediening uitzicht op het politiebureau van Ameland.
De prijzen op Ameland zijn 10-20% hoger dan aan de wal,de Herberg is niet gek duur.
DartelBakker .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was heerlijk, het waren zeer royale porties. Er was zeer goede bediening en service. Zeker voor herhaling vatbaar.
Pienproeft .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Superattente en vriendelijke bediening. Heerlijk terras, geen poespas met gashaarden etc. Prima kaart, voor ieder(e) (beurs) wat wils. Lekker gegeten! We voelen ons er echt welkom.
Kathleen B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ontzettend lekker gegeten hier. De porties waren gigantisch, ik kon geen toetje meer op. Bediening erg vriendelijk en amicaal. Gezellige sfeer en heerlijke zitplaatsen. Enige minpuntje voor mij was dat het eten vrij snel achter elkaar kwam en de keuken vroeg ging ivm weinig gasten.
Wil E.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
De gezelligste huiskamer van Ameland je wordt ontvangen als familie en het eten is heerlijk het is een gezellig adres waar we telkens weer komen. De spare ribs de angus steaks de opmaak van de borden laat het water in je mond lopen en dan zowel binnen als buiten gezellig.
Theo N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Een aanrader als je op Ameland bent. Menu aanpassingen voor een allergie of gewoon omdat je dat lekkerder vindt. Kan allemaal. Horeca zoals het moet zijn met goede keuken, gastvrijheid en echte service
Chantal5604 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk gegeten! Bediening enthousiast; straalt echt plezier uit. Inmiddels drie keer terug geweest tijdens onze week Ameland. Spareribs, sliptong, salade, alles even lekker en goed verzorgd. Ook flexibel met dieetwensen. Mag je niet overslaan als je op Ameland uit eten gaat!
Eetcafé D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Relaxte bediening en in een heerlijk zonnetje genoten van heerlijke gambas en een lekker mango ijsje na. Zeker een aanrader!
Sonja R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
We hebben heerlijk in het zonnetje gezeten en een hapje gegeten. De bediening was prima en de loungebanken heerlijk. Alleen de carpaccio helaas net uit de vriezer. Koud en waterig. Werd ook niks met deze opmerking gedaan.
Hwtez .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
13 en 18mrt bij De Herberg gegeten een prima service zeer vriendelijk personeel. Kalflever zoals mijn moeder die maakte super!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
2 dagen zakelijk op Ameland. Hard werken en s avonds even eten. De Herberg ligt tegenover mijn hotel en ik heb er 2 dagen op rij prima gegeten. No nonsens, prima kwaliteit en een goede prijs. Aanrader dus!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Afgelopen weekend 2x er gegeten. Daantje heeft 2x de runder cappacio gehad. Heerlijk!
Ik zelf heb eerst de spareribs genomen. Om je vingers bij op te eten!
De volgende dag de saté. Lekker mals vlees!
De bediening was super! Erg vriendelijk en enthousiast.
Een echte aanrader als je Ameland bezoekt
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
We zijn hier met z'n tweeen geweest. 1x al la carte de sate van varkenshaas: vlak van smaak, vlees mals, de bijgaande aardappeltjes aangebrand en salade smakeloos. 1x de plate van boeren snitzel: wel aardig maar de patat niet lang genoeg doorgebakken en werd dus snel zacht. Geen feestje dus.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Fantastisch gegeten tijdens 2de Kerstdag met de familie die na afloop het zeer smaakvolle eten en een zeer prettige bediening en gastvrouw een verademing vond. De eerste keer dat we het gevoel hadden geld met de kerst over te houding door de zeer goede prijs/kwaliteit Absolute aanrader voor wie plannen heeft om naar Ameland te gaan
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Witte kazen salade met knoflook brood voor de lunch. Ook hier wil ik inbreken en uitvinden hoe de vinaigrette voor de salade gemaakt wordt. Wat was dit heerlijk.
(Goed om te zien hoe kinderen ge-entertaint en rustig gehouden worden.)
HenkBresser .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We gingen er eigenlijk alleen wat drinken op het terras. Door de vriendelijke bediening en de gevarieerde kaart zijn we er blijven eten. Dat was een goede keuze.
Heerlijk gegeten. Mijn vrouw had slibtong en ik had de kalfslever.
Kortom een aanrader als je op Ameland bent.