Eet & Café Onder de Pannen

Maarnse Bergweg 1 3941 XR Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Culinaire oog van Doorn

Welkom in Nationaal Park de Utrechtse Heuvelrug, verscholen bij de Zanderij van Maarn ligt deze parel. Hier dompel je je onder in het groen en word je met open armen ontvangen. Voel je meer dan welkom! Geniet van de (h)eerlijke gerechten en een lekker glas wijn. Sfeervol, licht van binnen en een ruim terras buiten. Samen, met vrienden, het gezin of de gehele familie; voorlopig ben jij nog wel even Onder de Pannen!

Meer informatie over restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Eet & Café Onder de Pannen

kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was een Reuze Gezellige avond met Lekker eten en een heel Vriendelijke bediening.
Absoluut aan te raden bij Kennissen en Vrienden.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima eten voor een nette prijs. Lamsrib was helaas niet gaar. Damhert was prima! Helaas geen tegemoetkoming. ook niet om gevraagd hoor, maar zou wel attent zijn gewest.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een afknapper. De houding en opmerking van medewerkster was verre van een vriendelijk welkom. Bij de vraag of er Calvados was werd er geantwoord dat er een speciaal biertje onder de tap zat....eeeeh dranken kennis?... Na bijna half uurtje hebben we zelf gevraagd of we de kaart mochten zien. Diezelfde medewerkster zou eens gaan vragen of dat al mogelijk was....??? We vroegen waarom het evt niet mogelijk zou zijn? Om de keuken rust te gunnen was het antwoord. Er was een groot gezelschap en die moesten ook bediend worden. Pardon???? Wederom hebben we op het punt gestaan om op te stappen. Toch het voordeel van de twijfel gegeven en blijven zitten. Het eten was prima in orde en smaakte heerlijk.
Jammer dat we wel een bijsmaak over hebben gehouden van een bepaald persoon.
Voor ons geen tweede keer!!!
Gerlinde V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eten was heerlijk en super bediening!
Restaurant gezellig ingericht. Zeker de moeite om te gaan eten.
En prijs ook netjes.
Hanneleen F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk geluncht goede en vriendelijke ontvangst. Eten was heerlijk leuke locatie op het moment dat wij er waren was het rustig
kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het was een heel lekker eten bij jullie.Een Tip, om bij het eerste drankje toch een knabbeltje te geven.Wij gaan jullie zeker Promoten!!!!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Lekker gegeten. Wij hadden spaarkaarten van de restaurantactie AH. Alles werd goed uitgelegd. Bediening erg spontaan en vriendelijk . Eten was erg lekker en goed bereid. Aanrader om daar een keer te gaan eten om hetzelf te ervaren.
José B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Al vaker gegeten, goede sfeer en zeer vriendelijke bediening.
Altijd aparte gerechten buiten de kaart. Goede kok, kortom heerlijk eten en wij komen graag terug!
Ook goed toeven op het terras na een wandeling met de hond.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij hebben gezellig buiten gezeten en het was een zeer ontspannen sfeer. Het eten was goed en de bediening was uitstekend, erg behulpzaam en vriendelijk. We hebben niet lang hoeven te wachten voor de bestelling opgenomen werd en ook waren de gerechten goed op tijd, we hadden voldoende tijd om te praten en te eten. Wij hadden de dinerkaarten van de AH actie en omdat we ons al heel lang hadden voorgenomen om z'n vieren te gaan eten, wat helaas door ziekte helaas steeds niet lukte, hadden we nu dit geluk wel. Bij het afrekenen bleek dat we de verkeerde kaarten hadden mee genomen maar ik kon de volgende dag mijn goede kaarten inleveren. Ik vond het heel bijzonder en natuurlijk fijn dat ze zo veel vertrouwen in ons hadden dat ze ons dit lieten doe. Heel hartelijk dank daarvoor. Wij komen zeker nog een keer terug.
a.j.wienke .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We gaan hier wel vaker eten. Dit was de eerste keer met AH-bonnen. Geen enkel verschil met normaal zonder bonnen. Je moet het restaurant we even weten te vinden, maar de leukste plekjes liggen wel vaker verscholen.
Aanrader!
Hfk1 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij hebben heerlijk buiten kunnen eten. Eten was prima en de bediening was zeer vriendelijk. Het restaurant ligt mooi in het bos.
carlavanboxtel .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Geweldige keuken en super gegeten, we hebben echt genoten en zijn ook vriendelijk geholpen, heerlijk buiten kunnen zitten, een echte aanrader, we hadden er smiddags ook al geluncht.
lida_olijslagers .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk 3-gangendiner gegeten met de kortingsactie van AH.
Voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht: entrecote en eendenborst, nagerecht :grapefruit parfait.
Gezellig eetcafé midden in het bos!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
prettig om er te zijn, je wordt vriendelijk geholpen en er is een gevarieerde kaart
goede prijs kwaliteit verhouding......
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Geheel volgens verwachting. Vriendelijke ontvangst en voedsel prima in orde voor een redelijke prijs. Concept rond AH actie wordt snel duidelijk gemaakt en is klantvriendelijk geregeld.
S.H. T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was verrukkelijk en sfeer is gezellig..vriendelijke bediening ...mooie omgeving en we zijn nu aan het zoeken voor een plaats op camping
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima gegeten. Op een locatie waar je normaal gesproken niet terecht zou komen. Dit is trouwens positief bedoeld. Het hard werkend personeel deed er van alles aan om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken.
ilona V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het is leuk vertoeven ,eten heerlijk bediening super vriendelijk!we hebben heerlijk buiten kunnen zitten.we komen zeker nog een keer terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gezellig gegeten samen met mijn tante met de AH-actie.
Personeel was bijzonder vriendelijk en eten was heerlijk.
Midden in de bossen, op een rustige plek gelegen.
Wij komen zeker nog eens terug
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vaker wezen eten omdat de kwaliteit goed is. De bediening is altijd zeer vriendelijk. Honden zijn welkom. Gezellig restaurant waar je binnen en buiten kunt eten