Eet & Café Onder de Pannen

Maarnse Bergweg 1 3941 XR Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Culinaire oog van Doorn

Welkom in Nationaal Park de Utrechtse Heuvelrug, verscholen bij de Zanderij van Maarn ligt deze parel. Hier dompel je je onder in het groen en word je met open armen ontvangen. Voel je meer dan welkom! Geniet van de (h)eerlijke gerechten en een lekker glas wijn. Sfeervol, licht van binnen en een ruim terras buiten. Samen, met vrienden, het gezin of de gehele familie; voorlopig ben jij nog wel even Onder de Pannen!

Meer informatie over restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

mc.hollander .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
aly V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, flexibel en vriendelijk personeel. Complimenten! Niet gemakkelijk te vinden, navigatie stuurt je door de bossen er naartoe, TIP: Vul op navigatie niet Doorn in, maar na straatnaam: Maarn.
ilona V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
heerlijk gegeten bediening zeer vriendelijk mooie omgeving, als het mooi weer is kun je lekker buiten zitten bosrijk
2 gangen lunch .wijn smaakte ook goed ,gezellige middag!
M R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk bij Onder de Pannen gegeten. De locatie is een bosrijke omgeving, met vriendelijke, attente bediening en smakelijk eten. Alles wordt creatief opgediend en het eten is goed en vers.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij hebben met z'n alle heerlijk gegeten. Er was keus genoeg.
In tijden zulke lekkere spareribs op, viel keurig van het bot af en de restjes waren zo van het bot te zuigen.
mirandavanvalkengoed70 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Geboekt via de AH restaurant actie. We hadden gewoon keuze uit de hele menukaart. We hebben heerlijk gegeten. Leuke vlotte bediening.
devandertang .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Tweede bezoek in het kader van de AH Restaurantactie. Geen standaard 3 gangen menu maar gewoon kiezen uit de kaart. Aandacht voor detail zoals saus in een apart schaaltje. Behoorlijke porties en goed van smaak. Voor herhaling vatbaar.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De reis naar Eet en Café onder de Pannen was al heel bijzonder. We verwachtten niet dat er zo ver af van de gewone wegen een zo leuke plek te vinden was. Een ruim restaurant met leuke menu bordjes op tafel.
Er werd een speciaal keuzemenu in een lijst aangereikt en we hebben lekker gegeten. Van harte dank. Wellicht tot een volgend bezoek.
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
al meerdere keren wezen eten in Onder de Panne en wederom uitstekend gegeten. De bediening is vriendelijk en de kwaliteit van het eten is erg goed.
janlouvet .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Mooie locatie midden in de bossen, een overzichtelijke menukaart voor iedere smaak, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Janis W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten,konden kiezen uit de menu lijst vriendelijk personeel en royale porties.
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie maar zagen geen verschil met de porties van de andere gasten.
Dit was bij andere restaurants wel eens anders,dus onder de Pannen is echt een aanrader.

Fam. Wisse EN Fam. Verweij
JokeKlevant .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We zijn heel hartelijk ontvangen, hebben heerlijk gegeten en zijn prettig verzorgd. We mochten dire gerechten kiezen van de kaart, zonder enige beperking. Waar je bij andere restaurants soms moet bijbetalen, was hier de keuze onbeperkt. Het was allemaal prima. We komen zeker nog eens.
Toos W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We waren met 13 personen,en alles ging even vlot
Ook nog aandacht besteed aan een jarige met het dessert.
a D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
met AH actie met 4 personen daar gegeten....... helaas geen aanrader.
We moesten lang wachten op ons eten, toen wij nog niet klaar waren met ons eten werd de vloer al geveegd. Dit laat je verre van welkom voelen. Vitello tonato ,de tonijn was er overheen gevlogen......Carpaccio bedolven onder sla met zoete saus/dressing.
Wat ons betreft eens, maar nooit weer.
inge.strootman.hoen .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst ondanks dat onze reservering niet was doorgekomen.leuke menukaart en aanpassingen mogelijk. Komen terug.
f.wielaard9 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima locatie , prachtig gelegen in het bos. Vriendelijke ontvangst en goede bediening. Heerlijk eten. Een aanrader!!
We hebben er echt genoten. Komen zeker nog eens terug.
millie.platteeuw .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Erg goed het eten. Heel creatief en aparte gerechten. Wij zijn al een paar keer geweest en elke keer is het net zo goed en wellicht nog beter.
devandertang .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Konden kiezen uit de kaart. Werd goed omgegaan met de knoflook-allergie van een van de gasten. Kortom een geslaagde avond.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De AH actie is een mooie gelegenheid om een restaurant onder de aandacht te brengen. Dan is zowel de kwaliteit van het eten belangrijk als de bediening. De bediening was 'professioneel' vriendelijk, en niet een uitstraling van "hier kom ik nog een keer'. Ook de kwaliteit van het eten (wijze van bereiding) en verse groente/sla onvoldoende.
Jammer! Voor beide kanten.
J V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Bediening was uiterst vriendelijk,maar het eten was niet van een goede kwaliteit,zeker niet in verhouding met de erg hoge prijzen.