Eet & Café Onder de Pannen

Maarnse Bergweg 1 3941 XR Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Culinaire oog van Doorn

Welkom in Nationaal Park de Utrechtse Heuvelrug, verscholen bij de Zanderij van Maarn ligt deze parel. Hier dompel je je onder in het groen en word je met open armen ontvangen. Voel je meer dan welkom! Geniet van de (h)eerlijke gerechten en een lekker glas wijn. Sfeervol, licht van binnen en een ruim terras buiten. Samen, met vrienden, het gezin of de gehele familie; voorlopig ben jij nog wel even Onder de Pannen!

Meer informatie over restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten, leuke lokatie in het bos, prima avond gehad!
ronald3b .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zaterdagavond heerlijk gegeten bij Eetcafe Onder de Pannen. Zeer gastvrij en kindvriendelijk.
Een mooie en gevarieerde menukaart, voor elk wat wils.
Voor ons een eerste kennismaking, maar vanaf nu zullen we er regelmatig een bezoekje brengen.
kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij kwamen hier niet voor de eerste keer, dat geeft aan dat we het hier heel gezellig en Lekker vinden!
De bediening is ook Super vriendelijk, dat is een Zeker Pluspunt!
Maar het eten ook smaakvol.
Alleen misschien een TIP....Bij het eerste drankje en wachtend op onze Starter is het wel aan te raden om een broodje boter of i.d te serveren.
Wij namen deel aan de A.H actie en er werd ook naar deze actie afgerekend!!!
Hadden eerdere ervaringen in Driebergen, maar daar hielden ze zich niet aan de regels!!
Jullie liggen heel verscholen , midden in het Bos ....Maar Super en een aanrader!!!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijne plek om na een wandeling neer te strijken. Vriendelijke ontvangst en eenvoudig maar lekker eten. Erg prettig dat de tafels niet zo dicht bij elkaar staan in verband met gehoorproblemen.
highfive1 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prettige avond gehad. Wij wilden graag rustig een gesprek kunnen voeren en in rust eten. Dat was allemaal mogelijk, er was geen hectiek. De ambiance is ook rustig aangekleed en het licht prettig. Lactose vrij was geen probleem, dat kon makkelijk aangepast worden. Dessert keuze was dan wel alleen sorbetijs, maar dat beviel goed.
Houtduif was erg smakelijk en niet droog. De zweedse varkensfilet, was prima, maar het Zweedse...ach ja. Dan mogen er misschien nog meer bessen bij. Prima plek om nogmaals te komen.Tip voor het restaurant: misschien een idee om wat meer vegetarisch op de kaart te zetten, dan kunnen wij met een ander gezelschap ook komen. Wel heel fijn zo'n AH actie, dan kom je nog eens ergens midden in het bos.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben super lekker gegeten en top bediening.We komen zeker nog een keer terug.
En waar je goed eet maak je ook reclame bij andere mensen.
werdmulg .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor de derde keer gegeten in Onder de Pannen.
De lunch was precies wat we ervan verwachtten.
Eenvoudig, maar erg lekker en ook nog enige keus.
Daarna nog even een boswandeling gemaakt.
egberdina1 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gerechten gegeten die ik nog niet elders gegevens had. Als hoofdgerecht een Italiaans visschotel me gele rijst. Bijzonder en heerlijk! En als nagerecht een parfait met verse grapefruit en tijm. Heel verrassend en lekker. Een klein minpuntje daarbij was hoogstens de spuitbusslagroom i.p.v. echte slagroom. Dat had hem echt subliem gemaakt. De Vittello Tonnato vooraf was gewoon oké; er had wel wat minder saus op gemogen. De carpacho van mijn buurman daarentegen was erg goed. Verder was het tempo fijn, zodat we rustig van onze gangen konden (na)genieten.
De locatie bereik je via een mooi bospad.
dingena.kortland .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geweldig als altijd. Personeel is snel en erg vriendelijk. Kok weet wat goede smaken zijn. Complimenten ook voor de wijze hoe ze met peuters om gaan en de mogelijkheid tot spelen. Zeer aanbevelenswaardig!
m.hovingj .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke lunch gegeten! Carpaccio is een aanrader.
Ondanks AH aktie toch nog 30 euro kwijt voor de lunch
We komen zeker nog eens terug.
mc.hollander .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Net als eerdere bezoeken super. Erg gastvrij personeel voor wie uitzonderingen geen bezwaar zijn, men denkt met je mee. Kwaliteit / prijsverhouding prima. Inmiddels al weer besproken voor over een paar weken.
L.J. S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten in de gezellige entourage van 'Onder de Pannen'. Alleen jammer dat gasten aan een ander tafeltje elkaar zo nodig rumoerige filmpjes en spelletjes op hun telefoon moesten laten zien, wat wij als storend ervoeren, en het zou fijn zijn geweest als het personeel er wat van had gezegd.

Niettemin, wat mij betreft is dit restaurant toch een aanrader.
de-kleinen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed restaurant met heerlijke keuzes. Gezellige en leuke bediening. Aan te bevelen! Van de hele kaart met de Ah actie gebruik maken.
Celly B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ondanks de drukte werden we rustig bediend met een vriendelijk lach.
wiljansen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Eten goed wachttijd erg lang voor met name kinderen.
Vriendelijk personeel
Bij vertrek buiten mag er wel een lampje meer branden.
(Lamp met sensoren b.v.)
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
prima restaurant, prachtige locatie, goed en zeer vriendelijk personeel, eten was prima. Komen zeer zeker nog een terug!!!
Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We kregen rustig de tijd om een aperitief te drinken. De wachttijd tussen de gerechten was meer dan prima. Wij hadden een blind persoon bij ons. Deze had gevraagd of de spareribs iets kleiner gemaakt konden worden in de keuken. Toen ze werden opgediend, bleek de kok ze geheel ontbot te hebben. Hierdoor kon de betreffende dame lekker eten zonder gedoe. Ondanks een grote groep van 20 personen en een vol restaurant, zag men in de keuken toch kans om dit te doen. Klasse!!!
Koudijs .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Spontane ontvangst, vlotte bediening, lekker smakelijk eten en royale porties.
Wij waren hier voor de 3e keer en 3x een andere gevarieerde kaart!
jandejong1945 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten met een attente bediening. Het was vrij rustig in de vrij grote ruimte die redelijk sfeervol is ingericht.
mc.hollander .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima adres, prijs/kwaliteit eten prima, zeer vriendelijke bediening en korte wachttijden. Enige is temperatuur, niet aangenaam tot koud. Bij weggaan koude voeten en handen, waren blij dat we de kachel aan konden doen in de auto.