Eet & Café Onder de Pannen

Maarnse Bergweg 1 3941 XR Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Culinaire oog van Doorn

Welkom in Nationaal Park de Utrechtse Heuvelrug, verscholen bij de Zanderij van Maarn ligt deze parel. Hier dompel je je onder in het groen en word je met open armen ontvangen. Voel je meer dan welkom! Geniet van de (h)eerlijke gerechten en een lekker glas wijn. Sfeervol, licht van binnen en een ruim terras buiten. Samen, met vrienden, het gezin of de gehele familie; voorlopig ben jij nog wel even Onder de Pannen!

Meer informatie over restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Belinda D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lenie U.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dat ze gelijk weten wie er binnen komt . En je het gevoel geven dat je gezellig bij ze aan de keuken tafel zit. Ben er met mijn man rond kerst geweest . Dat is ook een mooi moment. Nu met een goede vriendin en het thuis gevoel klopt gewoon
werdmulg .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Afgelopen vrijdagmiddag met zijn tweëen met een AH-kaart een lunch gebruikt in Onder de Pannen.
Het was er zeer rustig, naar even later kwamen er nog een paar mensen binnen.
De lunchkaart vonden wij, zeker voor de prijs, zeer goed. We hebben dan ook heerlijk en rustig gegeten en zijn van plan dat binnenkort nog eens te doen. Ook de bediening was goed.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker gegeten met ah actie. Je kunt van de hele kaart kiezen en dat is vaak niet zo. Erg lekkere trio van wild. Suggestie voor het restaurant, serveer met warme borden, dan wordt het vlees niet zo snel koud. Aparte dame blanche met koek eronder. Voldoende portie grootte. Kortom prima restaurant met erg vriendelijke bediening.
KKHH .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
leuke ontvangst, vriendelijke dame, je voelt je welkom. goede locatie om na een flinke wandeling gezellig te lunchen. drie
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Na een boswandeling hebben we hier geluncht via de AH actie. We konden kiezen uit een speciale lunchkaart. Voor een ieder wat wils. Erg lekker en vriendelijk personeel
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Qua temperatuur in het restaurant mocht het wel iets warmer zijn. Maar zeker de moeite waard om terug te komen in de zomer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben hier de lunch gehad via de AH restaurantactie. We hadden een speciale lunchkaart waar we uit konden kiezen. Was erg gevarieerd en lekker. Voor ieder wat wils. En dat in combinatie met een flinke wandeling. Voor herhaling vatbaar
Illy2015 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mooie locatie aan de rand van het bos, goed eten, lekkere biertjes en prettig personeel! wij komen zeker terug. leuk in combinatie met wandeling in het bos.
Geraldini H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was heel erg goed. De keer hiervoor iets minder , maar heeft het nu weer overtroffen!
Erg gezellig . Volle zaal maar niet lawaaierig.
Phillipvb .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuk restaurant. Beetje afgelegen maar heel gezellig. Eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en behulpzaam. Zonder de AH restaurant actie waren we hier waarschijnlijk nooit terecht gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ietje P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De weg erheen was al een sprookje! Vriendelijk ontvangst, heerlijk gegeten een Herten biefstuk perfect bereid en over heerlijke saus.
Via AH al eens geweest en kom toch weer terug, wij hebben een gezellige avond gehad en met een'Onder de Pannen" gevoel weer weggaan. Top ga zo door kom zeker terug!
Irene O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben hier met de AH actie gegeten. Het was heerlijk. Vriendelijke bediening, keuze uit de hele menukaart. De sfeer was prettig en de bediening hartelijk. Een aanrader om er te gaan eten.
Lenie U.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een uitstekende gelegenheid om lekker te eten. Prima ontvangst en verzorging. Alles was reeds in de kerstsfeer.
De rit door het bos is zeker de moeite waard.
Natascha2702 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben hier voor de tweede keer gegeten (AH restaurantactie) en gaan volgende maand weer terug, het eten is erg lekker en het personeel erg vriendelijk.
Nadisha .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gastvrijheid en service is hier echt ver te zoeken.
Mijn eten was ok, al was de bavette niet medium zosls beloofd maar rauw. De patrijs van vriendin gortdroog. Met kritirk werd niets gegaan.
Ruimte is stil en groots, bijna ongemakkelijk...
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was top.
De verhouding prijs en kwaliteit ligt in balans.
En de entourage is schitterend.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ontdekt door de AH actie en prima bevallen. 2e Kerstdag hebben wij altijd een etentje met de "single" vrijwilligers van Museum Huis Doorn en we hebben hier gelijk gereserveerd, dus het mag duidelijk zijn dat het beviel. Alleen de weg er naar toe mag wat beter worden aangeduid.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was redelijk. Service ver te zoeken. Inrichting is weinig inspirerend. Restaurant gaf aan dat de AH-actie voor een hoop ellende zorgt, misschien beter als ze hier niet meer aan meedoen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten op een onverwachte gezellige plek. voor een leuke prijs , goed gegeten.