Eet & Café Onder de Pannen

Maarnse Bergweg 1 3941 XR Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Culinaire oog van Doorn

Welkom in Nationaal Park de Utrechtse Heuvelrug, verscholen bij de Zanderij van Maarn ligt deze parel. Hier dompel je je onder in het groen en word je met open armen ontvangen. Voel je meer dan welkom! Geniet van de (h)eerlijke gerechten en een lekker glas wijn. Sfeervol, licht van binnen en een ruim terras buiten. Samen, met vrienden, het gezin of de gehele familie; voorlopig ben jij nog wel even Onder de Pannen!

Meer informatie over restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ellie I.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
de voorgerechten zagen er echt niet uit, het vlees van de carpaccio en vitello tonnato lag begraven onder een
berg rauwkost, daardoor geen smaak te proeven
hoofdgerecht was wel lekker, maar de eendeborst werd geserveerd drijvend in een grote plas bloed van het vlees,.
onappetijtelijk en geen enkele plek meer om frites of salade "droog "neer te leggen. we moesten enorm lang
wachten op het dessert, ijs geserveerd in een soort soepbord met vooral veel slagroom en saus en weinig ijs,de
aardbeien moesten voorstellen gemarineerd te zijn in likeur, maar die was waarschijnlijk hard weggelopen, net als wij na afloop. voor de kok nog veel te leren vooral wat betreft de presentatie!!
John H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De bediening was erg vriendelijk, wij hebben hier heerlijk gegeten. Mooie locatie zo midden in het bos. Van ons had de verlichting wel wat minder gemogen.
Phillipvb .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Restaurant ligt mooi in het bos bij een camping. Als je aan komt verwacht je in eerste instantie niet dat je hier zo lekker kunt eten. Buiten de kaart om ook nog hele lekkere gerechten. Goede en vriendelijke bediening.
ericenleanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige locatie, goede sfeer. We vonden de prijs van de desserts aan de hoge kant.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goede en gevarieerde keuken, lekker gegeten. Veel aandacht en zeer attente en vriendelijke bediening, De ruimte is redelijk open.
molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Locatie rustig gelegen in bos. Vriendelijke bediening. Een minpunt was het broodje bij de lunch. Wij en alle andere ouderen - zagen wij om ons heen - hadden moeite het broodje te snijden. Toen een dame er iets van zei, antwoordde de serveerster: u had ook om een steakmes kunnen vragen.....Tip: geef het er gewoon bij.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Mijn lunch was prima, mijn vriendin had iets anders verwacht van de " warme beenham" . Jammer. Het weerhoudt mij er niet van om een volgende keer weer te komen!!
Wouter-Jan .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk restaurant met ah kortings actie er achter gekomen.Goed gevulde borden,leuke bediening en ingericht erg lekker eten
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima carpaccio en warme beenham. Prima service en locatie, wel de tomtom goed instellen op het adres anders wordt het een zoekplaatje. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gaan er zeker nog een keertje lunchen.
lida_olijslagers .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en leuk ingericht, erg vriendelijke bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Gerechten waren lekker bereid, vlees heerlijk medium gebakken. We hebben een gezellige avond gehad.
Voor herhaling vatbaar.
Wij hebben de spaarkaart van AH hier ingeleverd.
Belinda D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wederom erg vriendelijk ontvangen door Leonie. Erg lekker gegeten: kangoeroe en wild van de Veluwe. De keuze uit voorgerecht, hoofdgerecht en dessert is door de diversiteit erg moeilijk. Eigenlijk wil je alles wel proberen! De borden zijn netjes opgemaakt en de smaak van het eten is erg goed. We komen zeker terug!
Lenie U.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dat ze gelijk weten wie er binnen komt . En je het gevoel geven dat je gezellig bij ze aan de keuken tafel zit. Ben er met mijn man rond kerst geweest . Dat is ook een mooi moment. Nu met een goede vriendin en het thuis gevoel klopt gewoon
werdmulg .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Afgelopen vrijdagmiddag met zijn tweëen met een AH-kaart een lunch gebruikt in Onder de Pannen.
Het was er zeer rustig, naar even later kwamen er nog een paar mensen binnen.
De lunchkaart vonden wij, zeker voor de prijs, zeer goed. We hebben dan ook heerlijk en rustig gegeten en zijn van plan dat binnenkort nog eens te doen. Ook de bediening was goed.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker gegeten met ah actie. Je kunt van de hele kaart kiezen en dat is vaak niet zo. Erg lekkere trio van wild. Suggestie voor het restaurant, serveer met warme borden, dan wordt het vlees niet zo snel koud. Aparte dame blanche met koek eronder. Voldoende portie grootte. Kortom prima restaurant met erg vriendelijke bediening.
KKHH .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
leuke ontvangst, vriendelijke dame, je voelt je welkom. goede locatie om na een flinke wandeling gezellig te lunchen. drie
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Na een boswandeling hebben we hier geluncht via de AH actie. We konden kiezen uit een speciale lunchkaart. Voor een ieder wat wils. Erg lekker en vriendelijk personeel
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Qua temperatuur in het restaurant mocht het wel iets warmer zijn. Maar zeker de moeite waard om terug te komen in de zomer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben hier de lunch gehad via de AH restaurantactie. We hadden een speciale lunchkaart waar we uit konden kiezen. Was erg gevarieerd en lekker. Voor ieder wat wils. En dat in combinatie met een flinke wandeling. Voor herhaling vatbaar
Illy2015 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mooie locatie aan de rand van het bos, goed eten, lekkere biertjes en prettig personeel! wij komen zeker terug. leuk in combinatie met wandeling in het bos.
Geraldini H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was heel erg goed. De keer hiervoor iets minder , maar heeft het nu weer overtroffen!
Erg gezellig . Volle zaal maar niet lawaaierig.