Eet & Café Onder de Pannen

Maarnse Bergweg 1 3941 XR Doorn Nederland Kaart

Over restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Culinaire oog van Doorn

Welkom in Nationaal Park de Utrechtse Heuvelrug, verscholen bij de Zanderij van Maarn ligt deze parel. Hier dompel je je onder in het groen en word je met open armen ontvangen. Voel je meer dan welkom! Geniet van de (h)eerlijke gerechten en een lekker glas wijn. Sfeervol, licht van binnen en een ruim terras buiten. Samen, met vrienden, het gezin of de gehele familie; voorlopig ben jij nog wel even Onder de Pannen!

Meer informatie over restaurant Eet & Café Onder de Pannen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

Voordelig
Nadisha .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gastvrijheid en service is hier echt ver te zoeken.
Mijn eten was ok, al was de bavette niet medium zosls beloofd maar rauw. De patrijs van vriendin gortdroog. Met kritirk werd niets gegaan.
Ruimte is stil en groots, bijna ongemakkelijk...
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was top.
De verhouding prijs en kwaliteit ligt in balans.
En de entourage is schitterend.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ontdekt door de AH actie en prima bevallen. 2e Kerstdag hebben wij altijd een etentje met de "single" vrijwilligers van Museum Huis Doorn en we hebben hier gelijk gereserveerd, dus het mag duidelijk zijn dat het beviel. Alleen de weg er naar toe mag wat beter worden aangeduid.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was redelijk. Service ver te zoeken. Inrichting is weinig inspirerend. Restaurant gaf aan dat de AH-actie voor een hoop ellende zorgt, misschien beter als ze hier niet meer aan meedoen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten op een onverwachte gezellige plek. voor een leuke prijs , goed gegeten.
Jalitha W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant waar we heerlijk hebben zitten eten. De rit naar het restaurant was wel spannend over een donker bospad.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eerlijk gezegd in tijden niet zo heerlijk gegeten!! Zeer smaakvol klaargemaakt en fijne bediening.
Zou er zo deze week weer willen gaan eten.
Het verdient een ode aan de kok.
WendyBR .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij werden zeer goed ontvangen. Gastvrouw wist ons veel te vertellen en gerechten aan te raden. Eten was lekker! Sfeer was zeer goed! Service was top...
Dries K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het was even zoeken maar dan heb je ook wat, we komen zeker nog eens terug. De bediening was heel vriendelijk en voorkomend.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kwaliteit van gerechten OK, klantvriendelijkheid en gastvrijheid zeer teleurstellend en ver onder de maat . Via Iens heb ik AH actie een maand van te voren geboekt, het gebruik van deze AH kortingsbonnen bij binnenkomst gemeld en drie gangen menu besteld. Pas bij dessert wordt ons gemeld dat AH actie niet geldt vanwege verkeerde aanmelding zonder promotionele korting. AH bonnen hebben we achtergelaten en volledige bedrag betaald zonder korting onder zwaar protest vanwege onredelijkheid. Geen stijl en weinig coulante houding, Vanwege klantonvriendelijke behandeling gaan we hier nooit meer eten en bevelen we dit restaurant ook niet meer aan bij vrienden en bekenden. Waarom overigens niet direct bij binnenkomst geled dat AH bonnen niet geldig zijn?
Wijowimail .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was weer zoals altijd en hopen dat dit zo zal blijven in de toekomst.
Waar vindt je een recreatie terrein met zo'n restaurant.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eenvoudig eten, niet bijzonder. We aten lunch met AH actie. Het menu dat wordt aangeboden bestaat echter uit 2 gangen en de 3e moet extra betaald worden. Dat is raar bij actie " 2e 3 gangen menu gratis". En er is bij de lunch te kiezen uit 2 voor- en 2 hoofdgerechten. Echter 2 daarvan zijn vanaf de normale menukaart goedkoper te bestellen dan in het menu. Dat is ronduit erg raar. Al bij een eerder bezoek een opmerking over geplaatst. Nu bij 2e kwer niets veranderd.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteren hier heerlijk gegeten. Vriendelijke en behulpzaam personeel, een goede kaart met mooie gerechten en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Met zijn vieren hebben wij hier heerlijk gegeten.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na een mooie boswandeling hier heerlijk geluncht. Mooie locatie op terrein van camoing (niks kantine achtigs), heerlijke soep, lekkere broodjes, fijne bediening. Wij waren de spaarkaart vergeten maar gelukkig mogen we deze nasturen.
Wel een beetje vreemd dat de lunch dan ook per se uit 3 gangen moest bestaan. Dessert vanaf de dinerkaart is niet echt lekker na soep en brood. Maar hierdoor wel een heerlijke huisgemaakte tiramisu gegeten.
Al met al een aanrader en wij komen hier zeker nog wel een keer terug.
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vriendelijke bediening, eten van prima kwaliteit. Mooie locatie midden in de bossen in de zomer met gezellig terras. Goede parkeergelegenheid en honden zijn welkom.
31731henkfer F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
altijd vriendelijke ontvangst en bediening
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
ik vond het erg goed enkel de inrichting was aan de suffe kant. daar kon zeker wat aan gedaan worden. verder was het eten erg lekker, de bediening okay. we vroegen ons af waarom wij pas om 1930 aan tafel konden terwijl ruim de helft van de tafels onbezet was. verder heel prettige bediening!!
Majopotje .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ontvangen door een vriendelijke vlotte bediening.Heerlijk gegeten..Crème brulé kon mij niet zo bekoren.Verder was het heerlijk.
DonLeone .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Omgeving & Ambiance.
De weg naar het restaurant is al een belevenis op zich. Een smalle weg een heuvel op die eerder doet denken aan Zuid-Limburg dan aan Utrecht. Buiten een ruim terras waar je eerst neerstrijkt voor een drankje. Ruimte voor de kinderen om te spelen en rond te lopen zonder gevaar. Na wat babbelen bespreek je met de medewerkster de mogelijkheden van het menu. We waren hier met de AH-actie. Als enige beperking geldt dat je de koffie na maaltijd niet als “derde gang” mag nemen. Zouden er lieden zijn die op zo’n idee komen? Dat is voor ons net zo bizar als het drankje vooraf als voorgerecht te betitelen. Binnen is het ruim, licht, netjes ingericht, schoon en veel ramen. De plus is de prachtige omgeving. Enig minpuntje is de parkeerplaats die niet exclusief voor het restaurant is waardoor veel plaats ingenomen wordt door allerhande dagjesmensen.

De maaltijd.
Als starter kozen mijn vrouw en ik van een voortreffelijke soep op basis van zalm, opgediend in een pannetje, heel aardig “Pannetje Geluk” genoemd. Onze twee disgenoten gaven de voorkeur aan carpaccio en een salade geitenkaas.
De uitverkoren hoofdgerechten waren: Varkenshaas Medaillons, Zalm en Claresse filet. De laatste een stevige witvis. De verschillende wijnen waren niet uitzonderlijk, wel goede begeleiders van de maaltijd die prettig harmonieerden met de gerechten.
Creme brulee, parfait en sorbet vormden het dessert waarna afgesloten werd met koffie en thee. De gerechten bevielen goed. Het “value for money” gehalte is hoog.

Bediening.
Deze hebben we als heel prettig ervaren. Veel meer een “gewaardeerde gast” dan een “gerespecteerde klant”. De nodige uitleg en veel belangstelling of alles naar wens was. Begeleiding naar onze tafel (van buiten naar binnen) in plaats van de korte mededeling dat we plaats kunnen nemen. Geen enkel moment het gevoel gehad van “opgejaagd worden” of “gepushed worden”. We hebben hier zo’n drieenhalf uur aangenaam doorgebracht.
Gpv703 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij vonden het etentje bij Onder de Pannen zeer geslaagd! Wij zouden iedereen aanraden een keer hier te gaan eten! Wel goed op de kaart kijken waar het is: op het terrein van een camping!!