Over het restaurant Eemshotel

Dineren met een prachtig uitzicht

Een mooi uitzicht bij het eten is niet alleen gegarandeerd in het buitenland, maar ook net iets boven Groningen. In het Eemshotel kun je nu genieten van de lekkere gerechten, terwijl je uitkijkt over de Eems Dollard en de zee. Het restaurant maakt uitsluitend gebruik van verse vis en andere producten. Leuk extraatje: het Eemshotel biedt de mogelijkheid om je op te halen en terug te brengen. Dit doen ze gratis als service binnen een straal van 15 km.

Meer informatie over restaurant Eemshotel

- Ontbijt 07:00 - 10:30

Leonard P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
dinellakreleger .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
2e keer met AH actie geweest. Zeer goed eten en vriendelijk attent personeel. Tafeltje bij het raam met prachtig uitzicht! Een echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten.
Verse broodjes en een amuse vooraf maakt het helemaal af.
En het langzaam donker zien worden met dat uitzicht !
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, prima prijs-kwaliteitsverhouding, de smaakbeleving van de gerechten is erg goed, de moeite waard voor herhaling,
annaheerd .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
wekelijks wisselende AH menu,s, zeer verrassend daar bij vele restaurants hetzelfde AH menu van vorig jaar dit jaar weer gebruikt werd. Kwaliteit van de gerechten ZEER goed.
Tijs D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Uitstekend gegeten met AH Restaurantzegels .
Ze hadden een dinerkaart speciaal voor de AH Zegels.
De keuze mogelijkheid was niet naar onze smaak maar we konden zonder problemen iets anders uitkiezen.
De soep was heerlijk, het hoofdgerecht (varkenshaas) was om te zuigen zo mals dit alles werd geserveerd met diverse groentes en salade.
Het nagerecht (ijs) was om je vingers bij af te likken.
Zeer vriendelijk personeel leuke ambiance, uitstekende kok en vooral een fantastisch uitzicht op de de Dollard.
Echt een aanrader.
JS8557 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een gezellig uitje met de familie. Mooi gedekte tafel. Aardige bediening. Extra broodje met kruidenboter en een extra amuse in de vorm van een heerlijk eitje. Eten was heerlijk. Tongstrelend. Ongevraagd een kan water op tafel. Goede zet. Op de vraag wat extra aardappeltjes, Geen enkel probleem. Dit etentje voelde als een warm bad.
oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij het Eemshotel in Delfzijl. Kregen een tafeltje bij het raam en hierdoor konden wij heerlijk over zee uitkijken. Daar het zeer helder was en de zon scheen konden wij zeer ver kijken en Duitsland zien liggen. Kregen als extra 2 voorgerechten namelijk 2 kleine heerlijke warme bolletjes en een amuse. Als voorgerecht kregen wij een carpaccio van zalm. Was heerlijk. Als hoofdgerecht kozen wij de kalfsoester, was heerlijk mals. Als nagerecht 2 bolletjes ijs met slagroom. Alle gerechten waren mooi opgemaakt.
H H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We werden met onze vrienden perfect ontvangen en naar onze tafel gebracht. Een tafel aan het raam een prachtige zonnige uitzicht over de Eems. Duitsland en de Eemshaven waren goed te zien.
De bediening was zeer correct, reacties op onze vragen werden goed opgepakt en uitgevoerd.
Van het eten hebben allen genoten. Gerekend vanaf de keuken tot aan het serveren aan de tafel kunnen we concluderen dat er vakmensen aan het werk zijn. We hebben genoten van meerder vissoorten, haring (verrassend heerlijk) zalm perfect en de opgediende kabeljauw was ook geweldig lekker.
Al met al een prachtig ambiance en heerlijk eten wat wil je nog meer.
Kok (keuken) en bediening bedankt.
Marius D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Zeer goede aanbieding, leuke niet dagelijkse locatie.
We zullen deze zeker bekenden van aanraden het restaurant van het Eemshotel te bezoeken.
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ik was eigenlijk van plan niet meer uit eten te gaan met de AH restaurantactie. Nu toch maar gedaan en het was echt fantastisch. Voelde me niet weggezet en het eten was echt voortreffelijk. Leuke amuse, verrukkelijk voorgerecht met gerookte paling en coquille. Smullen! Hoofdgerecht keuze uit vlees of duo van vis. Mijn vis was verrukkelijk. Mijn zoon heeft genoten van het dessert met ijs dat echt naar citroen smaakte. Dit had hij nooit eerder geproefd.
Een echte aanrader!
E B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij hadden wat het vegetarisch menu betrof geen keuze, we kregen de vraag of de kok "wat in elkaar mocht flansen" daar hebben we maar mee ingestemd. Gelukkig smaakte alles prima. Maar dit simpele menu was zeer zeker geen 34,50 waard!! En we hebben achteraf gezien dus ook nog voor 2 personen betaald! Zie hun site: "dinerkeuzemenu voor slechts 17,25 p.p".......daar gaan we dus nooit meer naartoe.
Marleen Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Mijn man lust geen vis, direct aangegeven, krijgen we een voorafje met tonijn. Oplossing: meer spekjes bij de mosterdsoep. (netjes) Entrocote was vol zemels en niet weg te kauwen, de vrouwen hadden kabeljauw, niet veel smaak maar goed weg te krijgen toen de ober daarna kwam en de mannen klaagden over hun vlees (niet opgegeten) bood hij aan bv aardappeltjes te halen, de eerdere aardappeltjes waren slap dus nee bedankt, later kregen we wel een kop koffie na wederom klagen. Voor en gerecht geen keuze zoals er werd gezegd. Vliegen in het restaurant. Bediening aardig. Kosten voor 1 persoon menu eur 34,50 was het niet waard en wij komen niet meer terug.
Henk J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij waren (4 personen) in het restaurant van het Eemshotel en dat is goed bevallen. Wij hadden het zgn AH-menu. Eerst werd een heerlijke amuse geserveerd en daarna de gerechten die op het menu stonden. Het voorgerecht van rauwe ham met watermeloenbolletjes en een lekkere dressing was heerlijk. Het hoofdgerecht was parelhoen (mijn partner vond 'm een beetje droog) en de andere keus was een langzaam gegaarde schelvis filet (erg smakelijk), het toetje had ik aan me voorbij laten gaan, maar de dames namen de bavaroise met een bolletje ijs er naast, maar dat viel beide dames wat tegen. Al met al een prettige avond in een goede atmosfeer en gezellige bediening.
wngdejng .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hebben met vijf vrienden lekker en gezellig gegeten. Alleen de parelhoen was aan de droge kant.
De bediening was attent en vriendelijk.
Dietmar S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ontvangst zeer vriendelijk, bediening zeer vriendelijk , amuse vooraf , en het eten is super, locatie eerste klas!
Zeker een aanrader, komen we beslist weer terug.
tinekebakker1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten
Het eten was lekker bediening was vriendelijk en goed
Je kom proeven dat alles met liefde was voorbereid
Krista V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima restaurant heerlijk gegeten. We hebben hier wel vaker heerlijk gegeten. Nu met de AH-restaurantbon. Op de internetsite staat aangegeven dat er een menu van €17,25 is samengesteld. Hier zijn natuurlijk geen rechten aan te ontlenen. Wij vonden het een wat mager menu, maar is misschien te verwachten met zo'n actie. Alleen met afrekenen was de prijs niet €17,25 pp en dan 2de 3 gangen diner gratis. Maar moesten we €34,50 betalen voor het menu. We vonden de rekening nogal hoog en vroegen hierna, maar het klopte helemaal volgens hun. Op de bon staat letterlijk 2x AH menu totaal €34,50. Ondanks dat we heerlijk hebben gegeten voelen we ons misleid
S. B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goede keuken en prettige bediening! We hebben heerlijk gegeten bij het Eemshotel , we hadden een 3 gangen menu op de kaarten van de Albert-Heijn actie.Een heerlijk menu en prettige en ontspannen etentje. Top.