Over het restaurant Eemshotel

Dineren met een prachtig uitzicht

Een mooi uitzicht bij het eten is niet alleen gegarandeerd in het buitenland, maar ook net iets boven Groningen. In het Eemshotel kun je nu genieten van de lekkere gerechten, terwijl je uitkijkt over de Eems Dollard en de zee. Het restaurant maakt uitsluitend gebruik van verse vis en andere producten. Leuk extraatje: het Eemshotel biedt de mogelijkheid om je op te halen en terug te brengen. Dit doen ze gratis als service binnen een straal van 15 km.

Meer informatie over restaurant Eemshotel

- Ontbijt 07:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Eemshotel

Anouk W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
het restaurant heeft een gezellige en warme uitstraling. Het uitzicht op zee is prachtig. De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten was heerlijk. Mijn partner en ik hebben een leuke avond gehad.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heel lekker AH menu gegeten. Gerechten waren heel smaakvol en prima geserveerd met bijbehorende uitleg. Bediening was perfect en ook de sfeer met geweldig uitzicht over het waddengebied bij Delfzijl combineerde goed bij het menu, vis.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten.
Mooie ambiance en een vriendelijke bediening.
Keuken kwalitatief op goed niveau.
We hebben een leuke avond gehad.
Rokus D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Plezierig en lekker gegeten. Het bediend worden door 2 mensen werd echter als onrustig en niet altijd efficiënt ervaren.
Wibbina H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen Zaten gezellig bij het raam en hadden een mooi uitzicht over het water.
Het eten was prima, al vond ik het wel prijzig. De bediening was prima en erg vriendelijk.
Boudewijn S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima gegeten in een mooie ambiance bij helder weer en een mooi uitzicht over zee. Nette bediening . Kortom voor herhaling vatbaar.
E D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben een leuke avond gehad super leuke locatie goede bediening en we hebben heerlijk ge eten.
Zeker voor herhaling .
Leonard P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Maaltijd van goede kwaliteit en zeer smakelijk. Bediening correct maar wel ongedwongen en prettig!
Wij gaan binnenkort weer met een groter gezelschap bij het Eemshotel ons laten verwennen en daarbij genieten van het mooie uitzicht op een uniek natuurgebied met zijn getijden en wisselende aanblik, de Waddenzee die niet ten onrechte op de werelderfgoedlijst staat..
dinellakreleger .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was lekker eten. Het enige puntje van kritiek is de prijs. 2de gratis gaat hier niet op, je betaal 17.50 per persoon, dus de prijs is 35 euro per koppel en geen 17.50 wat wel op de site staat van ah. Dit is bij andere restaurant wel altijd goed gegaan. Maar met 4 personen hebben we toch het gevoel dat we een beetje misleid zijn en dat we 35 euro duurder uit waren dan dat we verwacht hadden.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
2e keer met AH actie geweest. Zeer goed eten en vriendelijk attent personeel. Tafeltje bij het raam met prachtig uitzicht! Een echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten.
Verse broodjes en een amuse vooraf maakt het helemaal af.
En het langzaam donker zien worden met dat uitzicht !
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, prima prijs-kwaliteitsverhouding, de smaakbeleving van de gerechten is erg goed, de moeite waard voor herhaling,
annaheerd .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
wekelijks wisselende AH menu,s, zeer verrassend daar bij vele restaurants hetzelfde AH menu van vorig jaar dit jaar weer gebruikt werd. Kwaliteit van de gerechten ZEER goed.
Tijs D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Uitstekend gegeten met AH Restaurantzegels .
Ze hadden een dinerkaart speciaal voor de AH Zegels.
De keuze mogelijkheid was niet naar onze smaak maar we konden zonder problemen iets anders uitkiezen.
De soep was heerlijk, het hoofdgerecht (varkenshaas) was om te zuigen zo mals dit alles werd geserveerd met diverse groentes en salade.
Het nagerecht (ijs) was om je vingers bij af te likken.
Zeer vriendelijk personeel leuke ambiance, uitstekende kok en vooral een fantastisch uitzicht op de de Dollard.
Echt een aanrader.
JS8557 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een gezellig uitje met de familie. Mooi gedekte tafel. Aardige bediening. Extra broodje met kruidenboter en een extra amuse in de vorm van een heerlijk eitje. Eten was heerlijk. Tongstrelend. Ongevraagd een kan water op tafel. Goede zet. Op de vraag wat extra aardappeltjes, Geen enkel probleem. Dit etentje voelde als een warm bad.
oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij het Eemshotel in Delfzijl. Kregen een tafeltje bij het raam en hierdoor konden wij heerlijk over zee uitkijken. Daar het zeer helder was en de zon scheen konden wij zeer ver kijken en Duitsland zien liggen. Kregen als extra 2 voorgerechten namelijk 2 kleine heerlijke warme bolletjes en een amuse. Als voorgerecht kregen wij een carpaccio van zalm. Was heerlijk. Als hoofdgerecht kozen wij de kalfsoester, was heerlijk mals. Als nagerecht 2 bolletjes ijs met slagroom. Alle gerechten waren mooi opgemaakt.
Marius D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Zeer goede aanbieding, leuke niet dagelijkse locatie.
We zullen deze zeker bekenden van aanraden het restaurant van het Eemshotel te bezoeken.
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ik was eigenlijk van plan niet meer uit eten te gaan met de AH restaurantactie. Nu toch maar gedaan en het was echt fantastisch. Voelde me niet weggezet en het eten was echt voortreffelijk. Leuke amuse, verrukkelijk voorgerecht met gerookte paling en coquille. Smullen! Hoofdgerecht keuze uit vlees of duo van vis. Mijn vis was verrukkelijk. Mijn zoon heeft genoten van het dessert met ijs dat echt naar citroen smaakte. Dit had hij nooit eerder geproefd.
Een echte aanrader!
E B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij hadden wat het vegetarisch menu betrof geen keuze, we kregen de vraag of de kok "wat in elkaar mocht flansen" daar hebben we maar mee ingestemd. Gelukkig smaakte alles prima. Maar dit simpele menu was zeer zeker geen 34,50 waard!! En we hebben achteraf gezien dus ook nog voor 2 personen betaald! Zie hun site: "dinerkeuzemenu voor slechts 17,25 p.p".......daar gaan we dus nooit meer naartoe.
Marleen Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Mijn man lust geen vis, direct aangegeven, krijgen we een voorafje met tonijn. Oplossing: meer spekjes bij de mosterdsoep. (netjes) Entrocote was vol zemels en niet weg te kauwen, de vrouwen hadden kabeljauw, niet veel smaak maar goed weg te krijgen toen de ober daarna kwam en de mannen klaagden over hun vlees (niet opgegeten) bood hij aan bv aardappeltjes te halen, de eerdere aardappeltjes waren slap dus nee bedankt, later kregen we wel een kop koffie na wederom klagen. Voor en gerecht geen keuze zoals er werd gezegd. Vliegen in het restaurant. Bediening aardig. Kosten voor 1 persoon menu eur 34,50 was het niet waard en wij komen niet meer terug.