Over het restaurant Eemshotel

Dineren met een prachtig uitzicht

Een mooi uitzicht bij het eten is niet alleen gegarandeerd in het buitenland, maar ook net iets boven Groningen. In het Eemshotel kun je nu genieten van de lekkere gerechten, terwijl je uitkijkt over de Eems Dollard en de zee. Het restaurant maakt uitsluitend gebruik van verse vis en andere producten. Leuk extraatje: het Eemshotel biedt de mogelijkheid om je op te halen en terug te brengen. Dit doen ze gratis als service binnen een straal van 15 km.

Meer informatie over restaurant Eemshotel

- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
MariantB .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht op de Eems. We hebben gegeten met de ah-dineractie met keuze 3 gangenmenu. Aspergesoep met zalm (verrukkelijk), entrecote (perfect medium gebakken). Toetje (mandarijnenbavarois) was een uitstekende afsluiter. We komen zeker terug!
Clara W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goede vriendelijke bediening. Heerlijk toetje.
Tip: toegangspas ( trap) egaliseren!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Als je dan toch in Delfzijl bent dan maar hier eten. De locatie die de sfeer van een industriestad aan het water goed weergeeft. Aan de buitenkant wat verouderd maar binnen ziet het er prima uit. Mooi licht door de vele ramen met een uitzicht op het wad. Overzichtelijke kaart met uiteraard veel vis. Lekker gegeten, mooie porties en een zeer attente bediening. Bovendien prettig geprijsd.
Jacob K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Hallo gisteren 8-2. hebben wij Jacob en niesje kol in de Eems hotel
Snert gegeten het was heerlijk goed verzorgt goede bediening
van A tot z goed niet duur voor wat we kregen aan eten wij zijn voldaan weer naar huis gegaan en we gaan er vaker heen voor
Een dag menu bediening en de keuken bedankt voor alles gr j.n.kol
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ronald en Irma

Wij hebben hier gedineerd omdat wij met ouders in Delfzijl waren. Wij wilden wel even culineer dineren. Wat een geweldige beleving!
De kaart is zeer divers, met vis vlees en paarden biefstuk op het menu.
Voor paarden liefhebbers misschien niet makkelijk ( maar paarden gaan ook dood) . Heerlijk en zeker zo mals is als rund. Top! Wij hebben een ware smaak sensatie gehad met een amuse en prachtig opgemaakte couverts. Een ster waard! De bediening was pefect! We komen graag terug.
Rosalein V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Onlangs met collega's bij het Eemshotel gegeten. Voor mij was dit de eerste keer uit eten met een lijst voedingsintoleranties. Dit was vooraf bij de reservering bekend gemaakt. Er was een mooi menu samengesteld, maar we konden ook van de kaart kiezen. Lekker eten, geweldig uitzicht, maar iets te lang tafelen. Onze aankomst was om 17.30 en het dessert werd pas om 21.00 geserveerd.blang tafelen is leuk, maar dit duurde veel te lang. Een van ons moest zelfs nog voor het dessert al weg om de oppas af te lossen.
Toch een heerlijke avond gehad en ik heb ondanks mijn allergieën onbezorgd kunnen eten.
loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Namen geen voorgerecht maar alleen een hoofdgerecht. Eenmaal scholfilet en eenmaal kabeljouw. Een prachtige plek om te dineren met een fenomenaal uitzicht op de Eems. Zagen zelfs zeehonden. Jammer dat er veel fout ging : men vergat de bestelling door te geven, vergat brood en boter te serveren. Zagen 5 verschillende mensen aan tafel die stuk voor stuk erg vriendelijk waren maar het werkt wel verwarring in de hand. Het eten was prima, ook de toetjes ( dame blanche en scropino ) waren heerlijk. Erbij een prima Rueda die goed gekoeld was.
Goede kwaliteit tegen een goede prijs.
Wat ik wel jammer vind is dat in een restaurant met zo'n ligging aan zee alleen filet wordt geserveerd ipv ook gewoon hele tong of schol.
Dag mevr, Houtenbos,
Ik vind het jammer te horen dat er veel fout ging in de bediening, dit was waarschijnlijk tijdens Delfsail waar het extreem druk was en er in het begin veel fouten worden gemaakt omdat inval krachten nog ingewerkt moeten worden. Het feit dat wij geen hele vissen serververen is dat we bijna geen hele vis verkopen omdat de meeste gasten liever een filet willen en zeetong serveren we alleen als het voor de gast nog betaalbaar is. Maar op verzoek serveren wij graag hele vissen, als u dat een dag van tevoren meld.
Met vriendelijke groet
Bert en Jannie Boer
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Omdat we gesnackt hebben van een overigens lekkere plank met vissnacks die het Eemshotel op de kaart heeft staan, alleen een hoofdgerecht genomen.
Die dag had men tongschar en aangezien wij van vis houden dit visgerecht genomen. Het was zeer rustig in het restaurant en zo waren wij de enige tafel die bezet was. De vis werd opgediend met een ruime hoeveelheid bearnaise saus van onbekende afkomst. De vis was veel te zout en het garnituur van gebakken aardappeltjes welke zeer vet en niet vers van die dag waren kon ons absoluut niet bekoren. Jammer want wij waren op de goede retenties af gegaan. De bediening was zeer vriendelijk en vlot maar eten bij het Eemshotel doen wij er niet meer.
mvdsteeg .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We hadden geluk: mooie zonsondergang achter de dijk tijdens het diner. We aten er met het gezin met opgroeiende kinderen aan een ronde tafel. Een van de kinderen is al jaren vegetariër: zelden zagen we zo'n mooie en veelzijdige vegetarische kaart. Niet in onze woonplaats Deventer in ieder geval. De kok kwam informeren of het allemaal in orde was: dik in orde. De vis was lekker, de vegetarische gerechten smakelijk en origineel. Delfzijl en het Eemshotel zijn echt de moeite (van het afreizen) waard.
fovie .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We werden super ontvangen, je jas werd aangenomen en voor je opgehangen, daarna werd je naar je tafel begeleid. Mooi gedekt en ruime zitplaatsen. De bediening geeft je echt het gevoel dat je welkom bent en neemt tijd voor je. Het hoofdgerecht was mosterdsoep en die was heerlijk. Daarna had je de keuze uit vlees en vis, het vlees was heerlijk en ook de aardappelen, warme groenten en salade smaakten goed. Het dessert was een torentje van chocolademousse met kletskoppen, dit smaakt goed alleen misten we een beetje fris erbij omdat het een vrij machtig nagerecht is, een beetje vers fris fruit en een toefje slagroom had het volgens ons helemaal afgemaakt. Na het afrekenen hielp men ons weer in onze jas, kortom van het begin tot het einde was je gast. Een echte aanrader, wij gaan zeer zeker nog een keer weer terug.
Kopie1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
30 Januari met vrienden met de AH voucher bij het Eemshotel gegeten en zoals altijd vriendelijk en klantgericht ontvangen. Mosterdsoep als voorgerecht en je kon uit 2 vleesgerechten en 1 visgerecht kiezen en als toetje een chocolade mouse met een kletskop. We mochten van de zaak een hapje van mouse van eend in een bedje van zuurkool en hollandaise saus proeven. Alles bij elkaar heerlijk en genoeg. Top!
Th.ritsema .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij vonden het eten tegen vallen 5 december was het vele malen beter, mijn mosterdsoep smaakt vele malen beter dan die van het hotel de entrecote was te veel door gebakken de vis was wel goed. wij hebben ook vernomen dat er een andere keukenbrigade was dit was dan ook duidelijk te merken heel erg jammer.
reni.beukema .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We heben heerlijk gegeten in het Eemshotel.
Het was er een gezellige drukte, de bediening was zodoende niet optimaal.
Maar het warme brood met boter en de amuse erbij waren erg lekker en heel verrassend. Omdat chocolademousse niet mijn favoriet was kon ik zonder problemen een ander dessert vragen, prima service!
henk.bleker .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten was prima ,leuk opgediend en lekker.
Bediening prima ,4 personen en ook allemaal aan de tafel gehad.
Minpuntje is de lange wachttijden tussen de gerechten je zit er 2 uur.
Glutenvrij eten was goed ,maar met het toetje ging het weer fout ,wij als gast moeten het zelf in de gaten houden.

detta49 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het eten was wederom prima. We eten er niet vaak maar het is elke keer weer een feest om er heen te gaan. Het is beslist een aanrader en we vertellen het ook aan anderen.
wdbr .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Het eten was prima ! Het restaurant heeft een mooie ambiance. De bediening naar wens.
Kortom hier gaan we weer eens heen. Iets wat we al regelmatig doen.
meikina .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Het ontvangst was hartelijk en onze jassen werden aangenomen.
Onze zitplaatsen bij het raam waren comfortabel en een prima uitzicht.
De uitleg over het verloop was zeer goed.Het voorgerecht was goed .
Het voorgerecht ,een uiensoep was heerlijk en zeer aan te bevelen.
Het hoofdgerecht,kabeljauw was overheerlijk en goed geserveerd en volledig.
Het nagerecht was eveneens overheerlijk en heel leuk geserveerd,en als afsluiting de koffie.
aelaanuil .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten was heerlijk. De tafel was sfeervol gedekt met mooi servies en bestek.
De bediening was perfect en we werden heel vriendelijk ontvangen.
Kortom ik kan iedereen een etentje in het Eemshotel aan raden.
mastuut .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas werd het na een uur een stuk drukker waardoor we langer moesten wachten en met de vieze borden zaten ( zeker 30/40min) en zelfs drinken bestellen erg lastig was.
Afgezien daarvan; top!
rietvanderzwan .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
De mosterdsoep en de tournedos waren prima. De amuse was een verrassing, stond nl. niet op het menu maar was wel goed. De bediening was vriendelijk en goed zoals we gewend zijn in het Eemshotel. We gaan er regelmatig een kopje koffie drinken.