Over het restaurant Eemshotel

Dineren met een prachtig uitzicht

Een mooi uitzicht bij het eten is niet alleen gegarandeerd in het buitenland, maar ook net iets boven Groningen. In het Eemshotel kun je nu genieten van de lekkere gerechten, terwijl je uitkijkt over de Eems Dollard en de zee. Het restaurant maakt uitsluitend gebruik van verse vis en andere producten. Leuk extraatje: het Eemshotel biedt de mogelijkheid om je op te halen en terug te brengen. Dit doen ze gratis als service binnen een straal van 15 km.

Meer informatie over restaurant Eemshotel

- Ontbijt 07:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Eemshotel

F.J. D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten, het was SUPER. Bediening ook voortreffelijk, enthousiast en meedenkend.
Het uitzicht is, ook 's avonds, leuk.
Michele M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wij hadden voor het menu gekozen. Alle 5 gangen waren heerlijk en lagen mooi op het bord. De wachttijd tussen de gangen was precies goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Kortom voor ons een perfecte avondje uit in een mooie omgeving.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De bediening was super vriendelijk en het was gezellig ingericht,beetje modern sjiek en oud bij elkaar.Het eten was echt geweldig,een top kok..we hebben dit ook doorgegeven aan de bediening ....echte aanrader,super en netjes opgediend ,alles was vers echt toppie
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel,die uitleg geven en een praatje maken.Ze hebben een topkok in huis..we hebben echt heerlijk gegeten,echt klasse...het is gezellig en mooi ingericht????????
André V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gereserveerd met "Iens-actie" , leuke ontvangst, tafeltje bij het raam met uitzicht op zee, erg goed gegeten...........absolute aanrader !!
Bij opmaken van de rekening keurig de "Iens-körting" in mindering gebracht.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
vriendelijk ontvangst, vlotte bediening en heerlijk gegeten in een prachtige omgeving!
F.J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijke bediening! Meedenkende bediening. Maaltijden werden goed uitgelegd. Kok/eigenaar kwam nog langs of alles naar wens was.
genfveldman .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Alles was goed , hebben met familie een gezellige avond gehad , hebben heerlijk gegeten en gedronken op een mooie locatie boven het zeewater .
Wolter A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Verrassend plezierige locatie met prima gerechten en prettige bediening. Er was binnen de Albert Heijn restaurant actie keuze uit twee mogelijkheden. De speelse borden waren leuk opgemaakt, het eten zag er ook goed uit en de capucino was werkelijk heerlijk warm en smakelijk.
J.E. D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We vondem het prettig om samen bij het Eemshotel te eten. Ook onze kinderen (8 -16) hebben ervan genoten. Zekre voor herhaling vatbaar. (al zijn er natuurlijk meer restaurants die we nog wel eens willen bezoeken met AH restaurantactie)
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vijf minuten voor de reserveringstijd was er geen gedekte tafel beschikbaar. Doorgegeven dat we 1 persoon hadden met een noten allergie. Het voorgerecht van zalm carpaccio bevatte noten ingrediënten waarop een lichte reactie volgde. Toen werd er gezegd dat we dat hadden moeten melden. Deze melding van ons hadden ze over het hoofd gezien. Op de kaart werd een voorgerecht van fazantepatte aangeboden. Dit bleek niet meer voorradig.
De kwaliteit van de gerechten was prima.
Take V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Jammer van de aankomst, de slechte parkeer mogelijkheid. Zeer vriendelijke ontvangst. Eten prima, alleen vond ik
de bijlagen aan de kleine kant. Er werd ook niet gevraagd of we genoeg hadden.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
j.arends.9603bg .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was zeer goed en mooi opgediend het personeel is zeer vriendelijk en de kok komt je vragen hoe het eten was zijn zeer tevreden het vlees was uitstekend.
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Regelmatig gaan we met een groepje vrienden uit eten met de AH zegels. Maar we zijn nog nooit zo teleurgesteld geweest als dit keer. We konden slechts kiezen uit 2 dingen en voor de vegetariërs was er niet eens keus. Surprise van de kok.... De bediening was op zich heel vriendelijk maar de wachttijd voor het voorgerecht was een uur. Het was druk zei de bedienster maar naast ons waren zeker 5 tafels leeg. Het vervelendste was dat de geserveerde eend bijna koud was. Het ging terug naar de keuken en in plaats van dat je dan ook echt warm vlees terug krijgt. Nee, het was lauw. Toch maar opgegeten. Toen de kok langs kwam en vroeg of alles naar wens was heb ik het nog genoemd. Dat is toch opgelost zei hij, ja, was mijn antwoord. U heeft uw best gedaan. Jammer maar een volgende keer kiezen we voor een ander restaurant.
Anouk W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
het restaurant heeft een gezellige en warme uitstraling. Het uitzicht op zee is prachtig. De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten was heerlijk. Mijn partner en ik hebben een leuke avond gehad.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heel lekker AH menu gegeten. Gerechten waren heel smaakvol en prima geserveerd met bijbehorende uitleg. Bediening was perfect en ook de sfeer met geweldig uitzicht over het waddengebied bij Delfzijl combineerde goed bij het menu, vis.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten.
Mooie ambiance en een vriendelijke bediening.
Keuken kwalitatief op goed niveau.
We hebben een leuke avond gehad.
Rokus D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Plezierig en lekker gegeten. Het bediend worden door 2 mensen werd echter als onrustig en niet altijd efficiënt ervaren.
Wibbina H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen Zaten gezellig bij het raam en hadden een mooi uitzicht over het water.
Het eten was prima, al vond ik het wel prijzig. De bediening was prima en erg vriendelijk.