Edison Roadhouse

7,2
Kan beter
Stiny S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het interieur zag er prima uit. Het personeel was vriendelijk en snel. Helaas was het eten ronduit slecht. De "small and tender" was heel erg taai. De saus over de spare ribs te dik en zoet, en had beter als side dish worden geserveerd. De T-bone was erg vet en taai, met 50% eetbaar vlees. De chips en queso koud en bedekt met erg weinig en harde kaas. Echte queso is warm en meer een dip. En tenslotte was de ceasar salad echt smakeloos en gemengd met wat droge stukjes kip. Kortom, jammer want ik had een goede Texas steak in mind. En zonde van het geld (100 euro voor 3 personen). Ik schrijf niet graag een slechte recensie, maar in dit geval vond ik het wel gepast.
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Hier eerder wezen eten waren toen wel tevreden maar na gisteravond zullen we niet snel weer komen. Mijn vader besteld een droge sherry, maar krijgt een medium. Niks gezegd, gewoon opgedronken, kan gebeuren. Na een uur zelf ons voorgerecht nog niet ontvangen te hebben, gevraagd waar het bleef, bestelling vergeten in de computer te zetten! Kan ook gebeuren, het meisje voelde zich er erg rot onder. Voorgerecht waren lekker. Hoofdgerecht een Little tender besteld, ik bestelde hem medium maar hing naar rare, dat op zich niet heel erg maar hij was taai, niet van genoten. Mijn man had een Top round steak xl , medium/ rare besteld en die hing tegen well done aan. Gezegd dat ik het vlees tegen vond vallen zou in de keuken gezegd worden maar hoor je niks meer van. Als compensatie voor het vergeten van onze bestelling zouden we koffie / thee van het huis krijgen. We bestellen een Irisch koffie, een DOM koffie en een thee. Bij het afrekenen was echt alleen de koffie van het huis, het drankje moeten we betalen! Ik maak er een opmerking over en die wordt genegeerd...geen reactie. Die dingen kunnen allemaal gebeuren, maar wat slecht is hoe er mee wordt omgegaan en opgelost om ons toch tevreden te houden. Dat is ze niet gelukt, helaas daardoor voor ons de laatste keer!
George W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Tweede kerstdag gegeten. Was erg druk. Ondanks dat snel bediend met een glimlach. Eten en drinken kwam vlot en was( hoofdgerecht) goed heet, heeft dus niet lang gestaan. Alle gerechten waren erg smakelijk. We hadden een ruime keuze uit het kerstmenu. Tevens was er ook mogelijk van de kaart te bestellen. Vlg mij maak je de keuken hier gillend gek mee. Ik zou het met kerst lekker op een keuzemenu houden. Ik vond er genoeg keus. Aanrader , ook met kerst.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Erg Leuk ingericht. Fijne locatie en goed eten. Goede en grote burgers, coleslaw ook erg lekker. Ook niet duur. Ze hebben ook een kinder speelhoek.
avanvelp1 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
De hamburgers zijn heerlijk, niets op aan te merken. Echter de bediening....die moeten nog heel veel leren.
Erg jammer dat de bediening zo slecht was. En het was echt niet druk!
Hoek H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Een echte Amerikaanse sfeer. De hamburgers waren mega. Voor grote vlees(eters) veel keus en grote porties.
Voor grote groepen een prima restaurant. De bediening was vriendelijk. Als je met z'n tweeën gaat eten zou ik voor een ander restaurant gaan, maar dat is een persoonlijke smaak. Ik ben tevreden en met een volle buik naar huis gegaan.
Sunanda M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wij kozen dit keer voor heg buffet dat je op dinsdag kan kiezen. Er was niet erg veel keus en ook geen groente. Er was 1 salade maar die werd niet bijgevuld. Daarbij was het allemaal niet erg warm....
Je kan voor 15 euro ook maar 1 uurtje eten, wat op zich genoeg is, maar voor lekker uit eten is het toch aan de korte kant. Al met al, redelijk eten.

Wat voor ons echt een groot minpunt was was de service. Het was erg rustig, maar alle medewerkers van de bediening waren gezellig aan het kletsen en aan het lachen. Iedere gast die wou betalen of nog wat te drinken wou moest maar zelf naar voren lopen om te bestellen i.p.v. dat ze naar je toe kwamen. Zo zijn wij maar snel weggegaan. Eens en nooit weer.
Blanchebleu .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Voor de kinderen leek het ons leuk om te gaan eten bij Edison Roadhouse. Dinsdag serveren ze een all american buffet met o.a. spareribs, chickenwings, hamburgers en chickennuggets. Daarbij 2 soorten friet, coleslaw, stukjes maiskolf, een warme saus, ui en spek voor de hamburger en groentes voor bij de hamburger. Verder een zelftap voor ketchup, curry, mayonaise en cocktailsaus van Heinz. Het idee is leuk maar de uitvoering is ronduit slecht. De gerechten waren gewoon koud omdat het personeel niet in de gaten had dat de branders uit waren. De schaal met coleslaw was nagenoeg leeg. Friet koud en taai. De bediening had totaal geen aandacht voor de gasten. Het eerste drankje was er vlot maar daarna was het wachten op aandacht. Zij waren druk bezig met kletsen en lachen met elkaar. Om toch nog een drankje te bestellen dan maar zelf naar de bar lopen. Ik begrijp dat je voor 14,95 geen hoogstandjes hoeft te verwachten maar koud eten en slechte bediening kan gewoon echt niet. Het had ook niets te maken met lekker koken maar frituren en warm houden van voedsel. Wij komen hier nooit weer.
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Vandaag met z'n zessen wezen eten. We kwamen wat later op de avond en maakten gebruik van het buffet. Voldoende keuze, ook voor als je geen varkensvlees eet. Zo hongerig dat we waren vielen we meteen aan en achteraf bleek dat veel van het eten toch al een tijdje had gestaan en koud was geworden. Dit gaven we aan bij de bediening en er werd op bestelling nog wat porties gemaakt van gerechtjes die we wilden hebben. Goede service! De prijskwaliteitverhouding was prima. Dit restaurant is zeer goed als je zin hebt in fastfood maar niet persee naar de mcDonalds o.i.d. wilt. Je eet je buikje rond voor een goede prijs!
DondeEsta .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het concept leek ons erg leuk en mede daarom hebben we het ook geprobeerd.
In ons eindoordeel kan ik erg kort en bondig zijn; de bediening heeft geen kennis van zaken, het eten vonden wij zeer matig en het decor is erg leeg en voelt meer aan als een vreetschuur.
Dit restaurant zullen wij ook niet meer aandoen.
Ajc .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vandaag met 3 pers gegeten Vooraf carpachio. Niets mis mee. Portie knapperige chickenwings. Hot. Niet knapperig en niet hot. Dot deef afbreuk aan de smaak. Portie nachos met kaas en jalapeño. Het volledige bord was de oven in gegaan vv wat geradpte kaas. Geserveerd met een koek/ijsbakje salsa. Net niet zeg maar.
hoofdgerecht:
1x top round steak 200gr. Rare
1x top round steak xl 300 gr medium
1x classic cheese burger. 226 gr

De toproundsteak... Mooi vlees. Lekker klaargemaakt blue cheese saus... Prima
De top round steak xl. Prima. Goed klaar gemaakt. Prima.
De cheeseburger classic. Lekkere volle burger. Niks mis mee

Al met al prima hoofdgerecht... Anders dan het voorgerecht deed beloven.
In jouw achterhoofd de amerikaanse roadhouse... Dan is dit het net niet.
Maar wel een goede poging.

MaJac .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Waren er al vaak langsgereden, nu maar eens gaan eten. Er was geen plek, dus werden even aan de bar gezet. Enige vervelende is dat het leek alsof ze ons vergeten waren, waardoor de barman op enig moment vroeg of er nog steeds geen tafeltje voor ons vrij was, terwijl er al veel vrije (en inmiddels schoongemaakte) tafeltjes waren.
Mandje brood, vooraf coburgerham en carpaccio en beide spareribs (waarvan 1 smoked). De serveerster die we eerst hadden, deed het heel lief. Ze wist nog niet precies hoe of wat, later bleek het haar eerste dag te zijn.
Toen het voorgerecht kwam, was het mandje brood er nog niet. Daar hebben we dus voor bedankt. Carpaccio was lekker, maar de saus erop was erg vet. Ham was ook lekker, zei vriendlief. Spareribs waren op zich lekker, maar 1 stuk sparerib en veel patat. Zou ook een sausje bij de gewone spareribs moeten zitten, maar die zat er niet bij. Knoflooksaus erbij besteld, stond voor 1,50 op de rekening. Dat vond ik flink. Dessert hebben we niet genomen. Kortom: smaak was op zich goed, maar wel betere spareribs gehad. Denk niet dat we hier nog een keer heen gaan.
Barbje .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Het is inmiddels alweer bijna een maand geleden, dat we hebben genoten van het buffet op. Het is niet heel uitgebreid, maar wat er wordt aangeboden is heerlijk en daar gaat het tenslotte om. Vooral de hamburgers waren zalig! Het eten was goed warm en het restaurant ziet er gezellig en Amerikaans uit. Wij komen zeker weer! Alleen laat ik dan toch wat ruimte over om jullie cheesecake te testen ;-)
Dinet N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Heerlijk vers stokbrood met een fijne smeerbare kruidenboter en ook de uienringen met een sausje waren zeer smakelijk, daarna een rib eye en een little tender, perfect bereid en ook de Vlaamse frieten en twisters en de salade en warme groente waren erg lekker. Geen ruimte meer voor een toetje. De bediening is erg vriendelijk en komt vragen of alles naar wens is en dat was het zeker! Ook de toiletten waren keurig schoon en de muziek past bij dit restaurant! Zeker een aanbeveling waard want wij hebben het prima naar onze zin gehad! Dus bij deze hartelijk bedankt@
LiesbethApeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Wij waren van plan gebruik te maken van het buffet maar zijn ergens anders gaan eten, want we verwachten bij een hamburgertent geen mayo en coctailsaus uit (calve)flesjes. Vinden we thuis niet lekker en in een restaurant verwacht je toch minstens dat de sausjes zelfgemaakt zijn. We vreesden dat dit iets zou zeggen over de rest van de kwaliteit.
Jammer dat u zich niet hebt laten informeren, er stonden zelf gemaakte sausen naast de mayonaise uit de fles die een heleboel mensen ook erg lekker vinden. En verder vind ik het ongepast om recensies te schrijven terwijl u de kwaliteit van onze gerechten niet eens geprobeerd hebt.

Reactie van proever:

De medewerkster die bij de ingang stond zei inderdaad dat er zelfgemaakte warme sauzen waren, maar bij een hamburger neem ik liever een koude saus, dus wellicht een idee om zelfgemaakte koude sauzen aan uw buffet toe te voegen. Het ziet er echt heel amateuristisch uit om een fles Remia mayonaise en 2 flesjes Calve saus te zien staan bij een buffet in een restaurant. Geeft geen goeie indruk.
vanlekkeretennelleke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Echt heerlijk gegeten en vooral als je van een goed klaargemaakt stuk vlees houdt is dit een aanrader. Bovendien een zeer betaalbare, ruime keuze. Hier kun je lekker eten! Ook entourage prima, ruime van opzet en geen last van lawaai. Ga zeker eens terug!
LiFem .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Prachtig restaurant met uitstekende service, heerlijk eten en zeer ruime menukaart! De tomahawk (950gr rib-eye, ~550gr vlees) was zeer goed, en ook behoorlijk goed gebakken; heel weinig op aan te merken. Ook de Ierse rib-eye (350gr, ~275 a 300gr vlees) was heel erg lekker en goed bereid. De toetjes smaakten voortreffelijk, en we werden constant erg snel geholpen en netjes gevraagd of alles naar wens was. Het komt niet vaak voor dat je zulk voortreffelijk eten, met zulke goede service voor een leuke prijs krijgt, absolute aanrader en we komen zeker nog eens terug!
lonnie94 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Vanavond gegeten bij Edison. Had spareribs met saus van het huis. Heerlijk! Het vlees viel al bijna van het bot op het bord! Super mals en ook zeker op een goede temperatuur. Met een bud erbij was het helemaal compleet:) Het enige wat ik miste was een schaal voor de botjes & iets waar je je vette vingers mee kan afvegen. Servetten zaten er keurig bij maar denk aan citroen doekjes;)

Wat betreft de uitstraling ziet het er echt Amerikaans uit. Hier kom ik zeker vaker!

Laurens
JJ70 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Het eten was goed, zeker in verhouding met de prijs. Er waren weinig mensen, maar toch liet de bediening lang op zich wachten. Er is inderdaad een speelhoek voor kinderen, maar deze stelde niet veel voor en veel dingen waren incompleet/stuk. Het is een supermooi opgeknapt gebouw om een dergelijk restaurant in te huisvesten. Echter, de sfeer ontbrak volledig: muziek die werd gedraaid past absoluut niet bij een roadhouse en alles is te strak gestyled, te netjes. Te weinig passende voorwerpen ook om de sfeer van een roadhouse op te roepen. Als er weinig mensen zijn, is het door de (te) open inrichting van het restaurant ook moeilijk om gezellige hoekjes of sfeer te creëren.
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Hamburgers erg lekker. Goed belegd en vlees erg goed van smaak. Leuke bijgerechten. Wij komen hier vaak, ook omdat het laagdrempelig is voor kinderen.