Edison Roadhouse

6,7
Lang
Avanvelp1 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
De hamburgers zijn heerlijk, niets op aan te merken. Echter de bediening....die moeten nog heel veel leren.
Erg jammer dat de bediening zo slecht was. En het was echt niet druk!
Hoek H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Een echte Amerikaanse sfeer. De hamburgers waren mega. Voor grote vlees(eters) veel keus en grote porties.
Voor grote groepen een prima restaurant. De bediening was vriendelijk. Als je met z'n tweeën gaat eten zou ik voor een ander restaurant gaan, maar dat is een persoonlijke smaak. Ik ben tevreden en met een volle buik naar huis gegaan.
Sunanda M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wij kozen dit keer voor heg buffet dat je op dinsdag kan kiezen. Er was niet erg veel keus en ook geen groente. Er was 1 salade maar die werd niet bijgevuld. Daarbij was het allemaal niet erg warm....
Je kan voor 15 euro ook maar 1 uurtje eten, wat op zich genoeg is, maar voor lekker uit eten is het toch aan de korte kant. Al met al, redelijk eten.

Wat voor ons echt een groot minpunt was was de service. Het was erg rustig, maar alle medewerkers van de bediening waren gezellig aan het kletsen en aan het lachen. Iedere gast die wou betalen of nog wat te drinken wou moest maar zelf naar voren lopen om te bestellen i.p.v. dat ze naar je toe kwamen. Zo zijn wij maar snel weggegaan. Eens en nooit weer.
Blanchebleu .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Voor de kinderen leek het ons leuk om te gaan eten bij Edison Roadhouse. Dinsdag serveren ze een all american buffet met o.a. spareribs, chickenwings, hamburgers en chickennuggets. Daarbij 2 soorten friet, coleslaw, stukjes maiskolf, een warme saus, ui en spek voor de hamburger en groentes voor bij de hamburger. Verder een zelftap voor ketchup, curry, mayonaise en cocktailsaus van Heinz. Het idee is leuk maar de uitvoering is ronduit slecht. De gerechten waren gewoon koud omdat het personeel niet in de gaten had dat de branders uit waren. De schaal met coleslaw was nagenoeg leeg. Friet koud en taai. De bediening had totaal geen aandacht voor de gasten. Het eerste drankje was er vlot maar daarna was het wachten op aandacht. Zij waren druk bezig met kletsen en lachen met elkaar. Om toch nog een drankje te bestellen dan maar zelf naar de bar lopen. Ik begrijp dat je voor 14,95 geen hoogstandjes hoeft te verwachten maar koud eten en slechte bediening kan gewoon echt niet. Het had ook niets te maken met lekker koken maar frituren en warm houden van voedsel. Wij komen hier nooit weer.
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Vandaag met z'n zessen wezen eten. We kwamen wat later op de avond en maakten gebruik van het buffet. Voldoende keuze, ook voor als je geen varkensvlees eet. Zo hongerig dat we waren vielen we meteen aan en achteraf bleek dat veel van het eten toch al een tijdje had gestaan en koud was geworden. Dit gaven we aan bij de bediening en er werd op bestelling nog wat porties gemaakt van gerechtjes die we wilden hebben. Goede service! De prijskwaliteitverhouding was prima. Dit restaurant is zeer goed als je zin hebt in fastfood maar niet persee naar de mcDonalds o.i.d. wilt. Je eet je buikje rond voor een goede prijs!
DondeEsta .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het concept leek ons erg leuk en mede daarom hebben we het ook geprobeerd.
In ons eindoordeel kan ik erg kort en bondig zijn; de bediening heeft geen kennis van zaken, het eten vonden wij zeer matig en het decor is erg leeg en voelt meer aan als een vreetschuur.
Dit restaurant zullen wij ook niet meer aandoen.
Ajc .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vandaag met 3 pers gegeten Vooraf carpachio. Niets mis mee. Portie knapperige chickenwings. Hot. Niet knapperig en niet hot. Dot deef afbreuk aan de smaak. Portie nachos met kaas en jalapeño. Het volledige bord was de oven in gegaan vv wat geradpte kaas. Geserveerd met een koek/ijsbakje salsa. Net niet zeg maar.
hoofdgerecht:
1x top round steak 200gr. Rare
1x top round steak xl 300 gr medium
1x classic cheese burger. 226 gr

De toproundsteak... Mooi vlees. Lekker klaargemaakt blue cheese saus... Prima
De top round steak xl. Prima. Goed klaar gemaakt. Prima.
De cheeseburger classic. Lekkere volle burger. Niks mis mee

Al met al prima hoofdgerecht... Anders dan het voorgerecht deed beloven.
In jouw achterhoofd de amerikaanse roadhouse... Dan is dit het net niet.
Maar wel een goede poging.

MaJac .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Waren er al vaak langsgereden, nu maar eens gaan eten. Er was geen plek, dus werden even aan de bar gezet. Enige vervelende is dat het leek alsof ze ons vergeten waren, waardoor de barman op enig moment vroeg of er nog steeds geen tafeltje voor ons vrij was, terwijl er al veel vrije (en inmiddels schoongemaakte) tafeltjes waren.
Mandje brood, vooraf coburgerham en carpaccio en beide spareribs (waarvan 1 smoked). De serveerster die we eerst hadden, deed het heel lief. Ze wist nog niet precies hoe of wat, later bleek het haar eerste dag te zijn.
Toen het voorgerecht kwam, was het mandje brood er nog niet. Daar hebben we dus voor bedankt. Carpaccio was lekker, maar de saus erop was erg vet. Ham was ook lekker, zei vriendlief. Spareribs waren op zich lekker, maar 1 stuk sparerib en veel patat. Zou ook een sausje bij de gewone spareribs moeten zitten, maar die zat er niet bij. Knoflooksaus erbij besteld, stond voor 1,50 op de rekening. Dat vond ik flink. Dessert hebben we niet genomen. Kortom: smaak was op zich goed, maar wel betere spareribs gehad. Denk niet dat we hier nog een keer heen gaan.
Barbje .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Het is inmiddels alweer bijna een maand geleden, dat we hebben genoten van het buffet op. Het is niet heel uitgebreid, maar wat er wordt aangeboden is heerlijk en daar gaat het tenslotte om. Vooral de hamburgers waren zalig! Het eten was goed warm en het restaurant ziet er gezellig en Amerikaans uit. Wij komen zeker weer! Alleen laat ik dan toch wat ruimte over om jullie cheesecake te testen ;-)
Dinet N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Heerlijk vers stokbrood met een fijne smeerbare kruidenboter en ook de uienringen met een sausje waren zeer smakelijk, daarna een rib eye en een little tender, perfect bereid en ook de Vlaamse frieten en twisters en de salade en warme groente waren erg lekker. Geen ruimte meer voor een toetje. De bediening is erg vriendelijk en komt vragen of alles naar wens is en dat was het zeker! Ook de toiletten waren keurig schoon en de muziek past bij dit restaurant! Zeker een aanbeveling waard want wij hebben het prima naar onze zin gehad! Dus bij deze hartelijk bedankt@
LiesbethApeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Wij waren van plan gebruik te maken van het buffet maar zijn ergens anders gaan eten, want we verwachten bij een hamburgertent geen mayo en coctailsaus uit (calve)flesjes. Vinden we thuis niet lekker en in een restaurant verwacht je toch minstens dat de sausjes zelfgemaakt zijn. We vreesden dat dit iets zou zeggen over de rest van de kwaliteit.
Jammer dat u zich niet hebt laten informeren, er stonden zelf gemaakte sausen naast de mayonaise uit de fles die een heleboel mensen ook erg lekker vinden. En verder vind ik het ongepast om recensies te schrijven terwijl u de kwaliteit van onze gerechten niet eens geprobeerd hebt.

Reactie van proever:

De medewerkster die bij de ingang stond zei inderdaad dat er zelfgemaakte warme sauzen waren, maar bij een hamburger neem ik liever een koude saus, dus wellicht een idee om zelfgemaakte koude sauzen aan uw buffet toe te voegen. Het ziet er echt heel amateuristisch uit om een fles Remia mayonaise en 2 flesjes Calve saus te zien staan bij een buffet in een restaurant. Geeft geen goeie indruk.
Vanlekkeretennelleke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Echt heerlijk gegeten en vooral als je van een goed klaargemaakt stuk vlees houdt is dit een aanrader. Bovendien een zeer betaalbare, ruime keuze. Hier kun je lekker eten! Ook entourage prima, ruime van opzet en geen last van lawaai. Ga zeker eens terug!
LiFem .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Prachtig restaurant met uitstekende service, heerlijk eten en zeer ruime menukaart! De tomahawk (950gr rib-eye, ~550gr vlees) was zeer goed, en ook behoorlijk goed gebakken; heel weinig op aan te merken. Ook de Ierse rib-eye (350gr, ~275 a 300gr vlees) was heel erg lekker en goed bereid. De toetjes smaakten voortreffelijk, en we werden constant erg snel geholpen en netjes gevraagd of alles naar wens was. Het komt niet vaak voor dat je zulk voortreffelijk eten, met zulke goede service voor een leuke prijs krijgt, absolute aanrader en we komen zeker nog eens terug!
Lonnie94 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Vanavond gegeten bij Edison. Had spareribs met saus van het huis. Heerlijk! Het vlees viel al bijna van het bot op het bord! Super mals en ook zeker op een goede temperatuur. Met een bud erbij was het helemaal compleet:) Het enige wat ik miste was een schaal voor de botjes & iets waar je je vette vingers mee kan afvegen. Servetten zaten er keurig bij maar denk aan citroen doekjes;)

Wat betreft de uitstraling ziet het er echt Amerikaans uit. Hier kom ik zeker vaker!

Laurens
JJ70 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Het eten was goed, zeker in verhouding met de prijs. Er waren weinig mensen, maar toch liet de bediening lang op zich wachten. Er is inderdaad een speelhoek voor kinderen, maar deze stelde niet veel voor en veel dingen waren incompleet/stuk. Het is een supermooi opgeknapt gebouw om een dergelijk restaurant in te huisvesten. Echter, de sfeer ontbrak volledig: muziek die werd gedraaid past absoluut niet bij een roadhouse en alles is te strak gestyled, te netjes. Te weinig passende voorwerpen ook om de sfeer van een roadhouse op te roepen. Als er weinig mensen zijn, is het door de (te) open inrichting van het restaurant ook moeilijk om gezellige hoekjes of sfeer te creëren.
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Hamburgers erg lekker. Goed belegd en vlees erg goed van smaak. Leuke bijgerechten. Wij komen hier vaak, ook omdat het laagdrempelig is voor kinderen.
Alexvr86 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
De naam 'Roadhouse' suggereerd een snelle Amerikaanse hap eten. Behalve de inrichting heeft ons hier niets echt overtuigd. Hoewel de zaak nog geen kwart vol was, hebben we behoorlijk lang moeten wachten op ons eten. De XL burger was echt XL maar het vlees was lauw, droog en smakeloos. De pulled pork burger was bijna koud en het vlees vreeslijk droog. Het leek uit een bevroren staat direkt op de grill te komen. De coolsla was okay maar wel erg zoet en de Edison saus was gewoon niet te eten. De French Fries waren gelukkig goed. Wat is het toch jammer dat het belangrijkste eten van het restaurant, het vlees, niet van een uitstekende kwaliteit is en dat we moeten zeggen: hier komen we niet meer terug. De 33 euro die we hiervoor moesten betalen was niet echt veel maar ik had liever meer betaald en een fantastisch stukje vlees willen krijgen zonder ergernis.
Bernardien R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Voor het eerst gegeten bij Edison Roadhouse bar and grill, zoals op de gevel prijkt. Wij hadden de spareribs, helaas hadden deze geen grill gezien. De bediening was bij ons super. De spareribs waren bij ons niet echt warm. De serveerster stelde gelijk voor om nieuwe te halen en kwam daarna gelijk vragen of de tweede portie wel goed was. Mijn advies ga grillen!!!!
Hallo Bernadien, bedankt voor je recensie, Goed om te lezen dat het decor goed en de bediening zelfs top bevonden zijn. Wat betreft de spareribs, jammer maar goed opgelost. Wij maken onze spareribs zelf, en die worden gekookt in onze eigen marinade anders krijg je niet dat ze lekker zacht en makkelijk van het bot af komen, er steekt dus veel meer werk in als alleen maar grillen.
Ze moeten alleen wel altijd heet uitgeserveerd worden, daar zal ik aan werken.

Reactie van proever:

Waarom geen combinatie van koken en grillen. Zoals ze nu zijn kan ik ze echt niet aanbevelen bij vrienden en kennissen. Ook zal ik voor de spareribs niet meer bij jullie gaan eten. De hamburger nog niet geprobeerd en als ik de recensies lees weet ik niet of ik dat ga doen. Succes met jullie huidige keuken!
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Op 2e kerstdag wezen eten met 4 personen. Gedwongen gebruik gemaakt van het kerstmenu voor 30,= Euro per persoon. Het voorgerecht "carpacio met parmazaanse kaas en balsamico " leek teveel op de groentetuin van mijn grootouders; teveel groen en te weinig carpacio van een matige kwaliteit.
Het tussengerecht; wildboulion en 1 maal de tomatensoep. De wildboullion was lekker en wat je van die soep mag verwachten. De tomatensoep was matig. Het hoofdgerecht; 3x de mixed grill en 1x de gegratineerde zalm. De mixed gril in zijn algemeenheid teleurstellend. De spareribs smakeloos, evenals de kip. De biefstuk was taai en leek te zijn gebakken in combinatie met vis !!?.
De zalmfile met tomaten was gewooon goed!!
Het nagerecht; de cheescake was goed en smaakvol.
Voor 4x een cola + 7 biertjes en 1x jus d'orange waren we 40,= Euro kwijt.

Conclusie: 160,= Euro voor het dinee + drankjes was naar onze beleving een prijs kwaliteitsverhouding die in geen enkele verhouding staat. In combinatie met een rommelige bediening; een teleurstellende ervaring.
Beste klimgeitebreier, allereerst bedankt voor uw reactie. Dit was ons eerste kerstdiner wat door onze keuken met zorg is samengesteld. Wij hebben gelukkig ook heel veel goede reacties ontvangen en het spijt mij dan ook dat het niet helemaal naar uw wens is geweest. Om nog iets over de drankjes te melden, wij schenken standaard 0,3 liter bier en cola, terwijl normaal maar 0,2 of 0,22 geschonken wordt. Met vriendelijke groet, directie Edison Roadhouse.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Van de serveerster begreep ik dat de start van het restaurant nogal heftig was. Te druk en onervaren. Daarom waren er best wat ontevreden klanten. Mijn ervaring met Edison is eigenlijk best wel positief. Goed en betaalbaar eten, prima bediening en een prima locatie. Deze keer de spareribs genomen en m'n tafelgenoot de tenderloin. Simpel eten maar erg goed bereid en daar gaat het om. Geen zachtgekookte ribbetjes waar het vlees van het bot valt, als ik dat wil ga ik wel in de gaarkeuken van het bejaardencentrum eten. Fijne eettent waar je terecht kunt voor goed vlees en prettige bediening...