Meer informatie over restaurant Edelweiss

Zaterdag 09:00 - 18:00
Zondag Gesloten

Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Ontzettend lekker geluncht. Brood met Carpaccio, pesto en een truffelsaus. Erg goed bereid met goede verse produkten. Lekker in het zonnetje gezeten. Wat mij betreft mocht de pesto iets minder aanwezig zijn, maar overall echt goed. Ik vond de mevrouw die mij hielp afrekenen niet zo aardig. Ik gaf een fooitje maar werd niet eens bedankt daarvoor. En eigenlijk ook niet echt aangekeken. 1,50 over 10 euro, dus echt niet te krenterig.. De mevrouw die op het terras hielp was wel heel vriendelijk en netjes.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hier op 28-7-2016 met mijn kleindochter geluncht. Wij waren op terugweg van een ochtendje mobiele telefoons uitzoeken. Op terug weg wilden wij gaan lunchen. Wij liepen door het centrum van Berkel en zagen een erg groot plateau met allerlei gerechten naar een tafel gebracht worden. Wij keken elkaar aan en hup sprongen op het terras. Leuk tafeltje buiten en lekker uit de wind en in de zon. Een plateau van allerlei lunchgerechten ( carpaccio, tonijnsalade, uiensoep, Kaasfondue , tosti in ei gebakken etc en hebben daar erg van genoten. Het was ook niet duur (38,00 ) voor hetgeen wij hebben gegeten en gedronken.
Let op deze brasserie is alleen op de dag tot 18.00 uur open. Fij terras en heel goed en betaalbaar eten.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Hier geluncht en was weer heerlijk. Smaak was goed en voldoende. Vriendelijke hulp. Een nieuwe kaart die voldoende keus biedt. Alleen jammer dat de clubsandwiches er niet meer op staan.
Barbarakun .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Dit is me favoriete lunch plek in Berkel. Lekkere verse broodjes die je nergens zo krijgt als hier. Lieve bediening met leuke kleding (oosterijkse stijl).

Ik heb t liefste t broodje met gegrilde kip en truffelkaas en advocado.
Ik kom snel weer!
JanineMelkers .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Super leuke plek om gezellig te lunchen of aan het einde van de middag te borrelen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en gezellig en er staat altijd een gezellig muziekje op. Als je een keer gaat lunchen moet je zeker de tosti's proberen.. En de carpaccio.. En de proeverij!
BB43 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteren een feestje gehad vanwege ons 30-jarig huwelijk. Alles was top geregeld, echt het geld waard. Vooral de service was excellent. Ook onze gasten waren zeer verrast en vonden het een uitstekende locatie met alles eromheen.

Absoluut een aanrader, vooral als je van de Oostenrijkse keuken en gastvrijheid wilt genieten.
Iloon1980 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Edelweiss ligt midden in berkel en is een gezellige lunchroom. Savonds zijn ze alleen op de vrijdagavond geopend. Op de kaart staat genoeg keuze. Ik heb een tosti edelweiss genomen en mn tafelgenote een flammkuchen. Beide waren echt heerlijk. Bij de tosti zat een beetje salade en een sausje wat lijkt op een pepersaus. Alles op het bord past qua smaak erg bij elkaar. Ook de wijnen zijn lekker. Zeker een aanrader om eens te gaan lunchen!
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Met een vriendin heerlijk geluncht. De kleine jus d'orange is wel een beetje erg klein.
We hadden allebei humus met gegrilde groenten op donker desem. Het brood was vers, de humus lekker en de groenten prima. Het was lekker weer en het terras is gezellig. De bediening is vriendelijk.
Georges P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Een originele brasserie, met een dito sfeervol terras. Uitstekende lunch gerechten, geen voorverpakte salades dus die overal dezelfde smaak benaderen, maar een verse bereiding met kwaliteitsproducten. Een klassiek broodje wordt met vers beleg omgetoverd tot een smaakvolle maaltijd die niet snel gaat vervelen. Er is zelfs een big green egg aanwezig, waarin de kakelverse producten van de plaatselijke poelier worden bereid voor de gasten. Zo ook de kaasfondue, de kaas is afkomstig van de lokale kaas speciaalzaak.
Melroy J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
bijzondere zaak in berkel en rodenrijs. De sfeer die hier hangt is puur Oostenrijk. Het eten is bijzonder goed, en de wijnen zijn we ook zeer over te spreken. een absolute aanrader als je van een goede lunch houd!!! Ook de bediening is keurig en heeft oog voor de gasten, Ook een bijzondere plek als je iets te vieren hebt. Wij komen hier regelmatig terug.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Heerlijk lunchen hier! Niet een plek waar je even naar toe gaat als je niet in de buurt woont. Het winkelcentrum waar deze lunchroom is gevestigd is niet erg gezellig. Het eten is lekker, we hadden de edelweiss tosti, heerlijke verse champignon soep en natuurlijk de apfelstrudel! Bediening is vriendelijk en de zaak gezellig ingericht.
Badwilma .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Elke vrijdag gaan wij hier lunchen. Echt een aanrader vooral de lunchproeverij, maar ook zijn alle broodjes lekker vooral die met tonijnsalade. Ook boterham met geitenkaas is heerlijk. De eigenaar heeft verstand van wijnen. Jammer dat ze in de zomermaanden niet op donderdagavond open zijn. Maar een aanwinst voor Berkel en Rodenrijs.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
De leukste brasserie van Berkel en Rodenrijs en omgeving. Je geniet hier van allerlei leuke, lekkere gerechtjes, heerlijk brood, originele Oostenrijkse Apfelstrudel en heerlijke (Oostenrijkse) wijnen, die je bijna nergens drinkt. Je kunt hier ook lekker fonduen. Gezellig, informeel, grappig gedecoreerd en een fantastisch terras voor de deur. De eigenaar, die in de keuken staat en ook bij de gasten aan tafel verschijnt, is een aimabele gastheer die de sfeer uit zijn geboorteland Oostenrijk in de zaak brengt. Zijn Nederlandse vrouw is de attente sfeermaakster op het zonnige terras.
Aimee.june .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Vandaag heb ik met mijn dochter een overheerlijke lunch genuttigd bij Edelweiss. We zijn hier al vaker geweest en het smaakt altijd zeer goed. Vanmiddag hebben we een zeer perfecte en bijzonder mooi opgediende proeverij van allerlei heerlijkheden genuttigd. Echt er was van alles, zo lekker en bovendien is de bediening zeer vriendelijk en zij houden je ook na het serveren van de bestelling goed in de gaten of je glas nog gevuld kan worden of dat ze je met iets anders nog van dienst kunnen zijn. Kortom dit is echt een uitstekend restaurant waar je zowel binnen als buiten heerlijk kan genieten! Wij zullen hier nog vaak terugkomen! Wendy en Sylvia
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Uitstekend adres voor een lekker broodje, koffie met Apfelstrudel en een glas Heffe Weisbier. De wijn kan ons hier niet bekoren, dan maar een glas verse jus de orange.