Eddy Spaghetti

31-203709388

Meer informatie over restaurant Eddy Spaghetti

Mlens .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk tentje met toppers van personeel! Altijd gezellig en ik kom zo vaak mogelijk terug voor de tiramisu en de bruschetta's.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Gezellige tent met vrolijke bediening, tikkeltje hip. Daardoor denk ik wel wat ongelukkige stoelen.
Pizza formaggi fichi echt te zoet,de pasta was wel wat beter maar niet bijzonder.
De prijzen zijn ook niet heel laag, dus dat compenseert niet.
De wijn is overigens wel ok.
Jammer

Bibbi .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Heerlijk plekje, met name in het hoekje bij het raam is het fijn knus. Beginnen met een van de fijne gin tonics en daarna genieten van het heerlijke eten. Mooie pasta's en pizza's, gemaakt van mooie producten met volle smaken. Tot nu toe altijd een fijne, goede en gezellige avond gehad bij Eddy, dus wij blijven komen, jammer alleen dat ik in west woon...(of komt daar een Eddy 2 een keer?)
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij Eddy Spaghetti. Alles prima. Maar toen we bij thuiskomst nog eens goed op de rekening keken verbaasden wij ons over het feit dat ik mijn extra plakje brood (ook nog eens erg klein van formaat overigens) op de rekening terugvond. Men had het met een toeslag aan onze rekening toegevoegd. Erg flauw. Zeker omdat wij zowel een voor als nagerecht hadden besteld.
Het eten was verder overigens van prima kwaliteit.
Anoukf .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Eddy Spaghetti is echt top! Leuke sfeer en super leuk personeel. Focaccia vooraf is heerlijk. Als ik één verbeterpunt mag noemen: de pasta bij de arrabiata is lastig te eten! Pasta was goed al dente en saus lekker, maar de bucatini lastig op je vork/lepel te krijgen en de saus blijft er niet goed aan kleven. Schelpjes, farfalle, ricce, was allemaal beter geweest maar misschien is dat persoonlijk.
Stijn C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De sfeer bij Eddy Spaghetti was erg goed. Superfijne bediening die ongedwongen en gezellig bedienen en die alles onder controle hebben, ook als het druk is. Mijn arrabiata-pasta was erg lekker. De kaart is fijn overzichtelijk en heeft toch genoeg vegetarische keus. Zeer goede avond gehad!
VVW .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Eddy Spaghetti is een typisch tentje waar je heerlijk kunt aanschuiven als je op het laatste moment bedenkt echt niet te willen koken. De knusse inrichting heeft een huiskamer feeling en de bediening maakt dit compleet. Wij namen beide de pasta al ragu di salsiccia (lekker!!) met een paar bruschetta's vooraf.
Jessevandiest .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Alleen maar pastas vertelde mn buurman. Was prettig verrast. We namen beide brochettes met paddos en mozzarella! Ik had de pasta met ragout van wild zwijn en m' n tafelgenoot had als hoofd een dubbele portie burratta want dat mocht ook. Met een woord fantastisch allemaal.
Lieve mensen in de bediening en een heerlijke sfeer.
Wij komen zeker terug met of zonder de dames ;)
bedankt
RB01 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Op zoek naar ander restaurant kwamen we langs deze gelegenheid en besloten de stap te nemen.
Bleek leuke, relaxt restaurant te zijn. Grappige ongedwongen bediening. Wel beetje "trendy" zoals het kennelijk tegenwoordig hoort te zijn, maar niet storend.

Voorgerechten waren van prima kwaliteit en porties in overeenstemming met het gevraagde bedrag. Niets mis mee en gewoon doen.

Hoofdgerecht met pasta en gamba's was OK. Gamba's waren waarschijnlijk al een tijdje dood en dat proefde je. Beetje minder gaar had smaak verbeterd.

Salade met parmaham als hoofdgerecht is ook prima te doen. Kreeg er geen tranen van emotie door in mijn ogen.

Koffie was overigens weer van uitstekende kwaliteit. Goede afsluiter.

Kortom: Goed voor een doordeweekse dag. Voor een etentje met je gezin in het weekend zou ik een stapje hoger gaan. Tenzij, je schoonmoeder bij het gezelschap hoort. Dan is het goed genoeg om geen gezeur van haar te krijgen.
Osk .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Erg gezellig restaurantje met niet al te complexe maaltijden. Zeer goede prijs\kwaliteit verhouding, zeker voor Amsterdamse begrippen. Nu 2x heerlijk gegeten, prima bediening.
FerryWood .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Echt een superzaak in Amsterdam oost. Goed personeel, attent en aardig. We aten hier met een groep van 5, iedereen was enthousiast. Leuk ingerichte zaak en lekker terras.
Bonita V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Dapper om op deze plek in Oost een restaurant te beginnen. Het Krugerplein is, ondanks alle pogingen deze buurt naar een hoger plan te tillen, nog steeds niet 'the place to be'. Dus als daar dan in een hoekje een beschut stukje Italië ontstaat, is dat op zich al een compliment waard. Een frisgroene hippe zaak ook nog, met zowel een grote aanschuiftafel als piepkleine ronde tafeltjes, net groot genoeg voor een etentje met z'n tweetjes. De kaart is zeer compact, met slechts 3 echte voorgerechtjes en 6 verse pastaschotels. Wij delen een burrata vooraf en eten daarna linguine met vongole en 'ravioli di zucca'. Die laatste is bijzonder smaakvol bereid met een vulling van pompoen en bitterkoekjes, en wordt geserveerd met een botersaus, gehakte hazelnootjes, gefrituurde salie en parmiggiano. Heerlijk! De smaak van de linguine valt echter erg tegen: je proeft eigenlijk vooral knoflook. Jammer ook dat de vongole te lang zijn gekookt en daardoor 'mushy' zijn geworden. Nog een minpuntje: beide pasta's worden op niet voorverwarmde borden opgediend en koelen daardoor zeer snel af. Opgeteld bij de karig opgemaakte, maar desalniettemin pittig geprijsde burrata, doet dit maal ons toch vooral verlangen naar de échte cuccina casalinga. Gelukkig zijn er nog de prima Siciliaanse huiswijnen en de vriendelijke bediening die ons eindoordeel enigszins opkrikken.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Sinds de opening loopt het hier storm. Vandaag was het binnen rustig omdat de zon op het terras scheen. Dat was gunstig, omdat je anders wel eens een tijdje moet wachten tot er een tafeltje vrij komt. Ik kon dus een tafeltje uitzoeken en begon met het bestuderen van de ellenlange drankenkaart. De meest exotische gin-tonics en vermouths staan erop. Ik koos een Bombay East G&T met limoen en steranijs garnering. Erg lekker.

Het voorgerecht sloeg ik over en ging gelijk door naar het hoofdgerecht. De bediening raadde me de Gnocchi Quatro Formaggi aan. Die kwam snel en smaakte uitstekend. De gnocchi werd geserveerd met een stuk foccacia om aan het eind de lekkere kaassaus te kunnen oppeppen. Het dessert werd de lemon cheesecake van Betty Blue met een kopje koffie ernaast.

De inrichting is eenvoudig; het enige wat echt opvalt is de enorme drankenkast achter de bar. De bediening is vriendelijk en snel. Een goede aanwinst op het plein!
Marc996 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Gezellig terras in Amsterdam-Oost. Binnen een prachtige bar, open keuken. Kleine tafeltjes. Mooie gerechten, kleine kaart. Ik had de pasta met everzwijn: lekker. Mijn meisje de tortellinie: zalig. Prima fles wijn erbij. Prima prijs. We komen terug!
Rsanders .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Leuk pastatentje in een uithoek van Oost. Lekkere romige burrata, goeie bruschette en de pasta's zijn ook lekker. Grote porties voor een vriendelijke prijs. Bediening is leuk! Terras goed, alleen de locatie wat afgelegen.
MarcoFijnproever .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Heb een genoten van heerlijke pastas,gamba-venkel-vanille en gnocchi met konijn-olijfjes-cherry tomaat. De pasta gamba was prachtig in balans en de gnocchi was heerlijk romig en totaal anders dan wat ik eerder heb gegeten . Ik vind meerdere pastas delen een aanrader en vind de bruschetta die wij hadden ook heerlijk(vitello tonato). Al met al prima service(het was wel best druk) en heerlijk eten (I'LL BE BACK ;)
Silva020 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Gezellig avond gehad in vlotte zaak. Helaas viel eten beetje tegen. pasta met schelpjes smaakte nergens naar. Smaken niet helemaal in balans. Wel erg vriendelijke bediening.
Trak .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Dit is een leuk restaurantje in Oost. Ga er heen met de verwachting van een relaxt avondje, het zijn simpele maar lekkere hoofdgerechten die het waard zijn. Geen voor of na gehad dus daar kan ik niets over zeggen. De pasta met zwijn is tot nu toe mijn favoriet. En daarnaast lekkere gin tonics en leuke bediening. Fijne aanwinst voor de buurt!
Stephan Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Bijzonder restaurant met een concept dat je niet kunt bedenken: 5 x spaghetti (of beter gezegd: pasta, maar dat rijmt niet) en heel veel gin-tonics. Reserveren kan niet, maar het wachten werd ons makkelijk gemaakt door de superaardige bediening en geweldige gin tonics. De pastas zijn groot en smaakvol, maar geen culinair hoogstandje. Al met al een erg plezierige avond gehad zeker gezien het prettige prijsniveau.
Gerbrand B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Hot in Oost maar als je goed wilt eten kan je deze beker beter aan je voorbij laten gaan. Voorgerechtjes: bruschetta (per twee?) en Eddy's plate, het ging maar daarmee had je het ook wel gehad. Teleurstellend waren de hoofdgerechten. Vongole: misverstand. Je zou zeggend dat er niet veel mis kan gaan tussen schelpjes en pasta. Nu weten we beter. Maar dan 'Pasta di tutti mare', de salsa verde leek verrijkt met munt, ronduit een slecht idee. En waarom die fabriekspasta in beide gerechten? Brood, we moesten er om vragen, leek wel zelfgebakken, maar had misschien beter kunnen worden ingekocht. Teleurgesteld dropen we af en lieten de dolce voor wat ze was. Hoeveel beter had dit gekund? Een kleine kaart, simpele gerechten en goede ingrediënten? Met een paar glazen wit tikten we toch 57 euro af, niet de hoofdprijs, maar toch...