Eddy Spaghetti

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eddy Spaghetti

Job R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wow! Wat een heerlijke pasta! En fantastische anti pasti vooraf. Neem daarbij een attente bediening en sfeervolle inrichting en de avond kan niet meer stuk. Tip: tagliatelle met rilette van eend is subliem!
joost976 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Uitstekend! Beter dan de concurrent uit de buurt. Goede bediening, prettige atmosfeer geen storende akoestiek Heerlijke pasta met eend gegeten en mooie romige burrata. Aanrader!
myriam R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker eten gezellig mis wel wat groenten in het eten
geur .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
verrassend lekkere pasta's! zeer aardige bediening. Wij waren er op zondag om 18.00 en met kinderen. Het is wel een tijd en plek die uitnodigt om met de kinderen te komen.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat een heerlijke pizza's hebben ze hier toch! Altijd een feestje als de plank verschijnt, mooie combinaties van de lekkerste ingrediënten en goed genieten van een biertje en wijntje. Omdat we buiten zaten kwam de bediening soms wat traag maar dat hinderde eigenlijk niets, fijne avond gehad en altijd voor herhaling vatbaar!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Geweldig en simpel Italiaans eet tentje in oost. No nonsense pasta of pizza. Wat traag in de bediening, leuk met de verschillende gins als specialité
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zo fijn, dit is onze tweede huiskamer geworden, het eten is altijd van hoge kwaliteit, de drankjes ook en de gastvrijheid is hartverwarmend.
Florine H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Erg leuk zaakje, met lekker eten en ruime porties. Veel wijnen per glas, waardoor er voor ieder wat wils is. De bediening is erg lief, maar mag wel een beetje beter opletten. Wij hadden een paar glazen extra wijn kunnen bestellen als ze wat vaker langs waren geweest en we zaten heel erg lang met onze borden voor ons terwijl we uitgegeten waren. Maar nogmaals, ze zijn wel heel vriendelijk en dat maakt een hoop goed.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Leuk tentje, No nonsens en geweldige bediening! Pizza marg met Parma ham heerlijk, Bruschetta heerlijke topping maar broodje te zacht. Pasta van de dag wat dikke spaghetti maar pasta pesto heerlijk
mlens .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk tentje met toppers van personeel! Altijd gezellig en ik kom zo vaak mogelijk terug voor de tiramisu en de bruschetta's.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Gezellige tent met vrolijke bediening, tikkeltje hip. Daardoor denk ik wel wat ongelukkige stoelen.
Pizza formaggi fichi echt te zoet,de pasta was wel wat beter maar niet bijzonder.
De prijzen zijn ook niet heel laag, dus dat compenseert niet.
De wijn is overigens wel ok.
Jammer

Bibbi .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Heerlijk plekje, met name in het hoekje bij het raam is het fijn knus. Beginnen met een van de fijne gin tonics en daarna genieten van het heerlijke eten. Mooie pasta's en pizza's, gemaakt van mooie producten met volle smaken. Tot nu toe altijd een fijne, goede en gezellige avond gehad bij Eddy, dus wij blijven komen, jammer alleen dat ik in west woon...(of komt daar een Eddy 2 een keer?)
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij Eddy Spaghetti. Alles prima. Maar toen we bij thuiskomst nog eens goed op de rekening keken verbaasden wij ons over het feit dat ik mijn extra plakje brood (ook nog eens erg klein van formaat overigens) op de rekening terugvond. Men had het met een toeslag aan onze rekening toegevoegd. Erg flauw. Zeker omdat wij zowel een voor als nagerecht hadden besteld.
Het eten was verder overigens van prima kwaliteit.
anoukf .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Eddy Spaghetti is echt top! Leuke sfeer en super leuk personeel. Focaccia vooraf is heerlijk. Als ik één verbeterpunt mag noemen: de pasta bij de arrabiata is lastig te eten! Pasta was goed al dente en saus lekker, maar de bucatini lastig op je vork/lepel te krijgen en de saus blijft er niet goed aan kleven. Schelpjes, farfalle, ricce, was allemaal beter geweest maar misschien is dat persoonlijk.
Stijn C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De sfeer bij Eddy Spaghetti was erg goed. Superfijne bediening die ongedwongen en gezellig bedienen en die alles onder controle hebben, ook als het druk is. Mijn arrabiata-pasta was erg lekker. De kaart is fijn overzichtelijk en heeft toch genoeg vegetarische keus. Zeer goede avond gehad!
VVW .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Eddy Spaghetti is een typisch tentje waar je heerlijk kunt aanschuiven als je op het laatste moment bedenkt echt niet te willen koken. De knusse inrichting heeft een huiskamer feeling en de bediening maakt dit compleet. Wij namen beide de pasta al ragu di salsiccia (lekker!!) met een paar bruschetta's vooraf.
jessevandiest .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Alleen maar pastas vertelde mn buurman. Was prettig verrast. We namen beide brochettes met paddos en mozzarella! Ik had de pasta met ragout van wild zwijn en m' n tafelgenoot had als hoofd een dubbele portie burratta want dat mocht ook. Met een woord fantastisch allemaal.
Lieve mensen in de bediening en een heerlijke sfeer.
Wij komen zeker terug met of zonder de dames ;)
bedankt
RB01 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Op zoek naar ander restaurant kwamen we langs deze gelegenheid en besloten de stap te nemen.
Bleek leuke, relaxt restaurant te zijn. Grappige ongedwongen bediening. Wel beetje "trendy" zoals het kennelijk tegenwoordig hoort te zijn, maar niet storend.

Voorgerechten waren van prima kwaliteit en porties in overeenstemming met het gevraagde bedrag. Niets mis mee en gewoon doen.

Hoofdgerecht met pasta en gamba's was OK. Gamba's waren waarschijnlijk al een tijdje dood en dat proefde je. Beetje minder gaar had smaak verbeterd.

Salade met parmaham als hoofdgerecht is ook prima te doen. Kreeg er geen tranen van emotie door in mijn ogen.

Koffie was overigens weer van uitstekende kwaliteit. Goede afsluiter.

Kortom: Goed voor een doordeweekse dag. Voor een etentje met je gezin in het weekend zou ik een stapje hoger gaan. Tenzij, je schoonmoeder bij het gezelschap hoort. Dan is het goed genoeg om geen gezeur van haar te krijgen.
osk .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Erg gezellig restaurantje met niet al te complexe maaltijden. Zeer goede prijs\kwaliteit verhouding, zeker voor Amsterdamse begrippen. Nu 2x heerlijk gegeten, prima bediening.
FerryWood .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Echt een superzaak in Amsterdam oost. Goed personeel, attent en aardig. We aten hier met een groep van 5, iedereen was enthousiast. Leuk ingerichte zaak en lekker terras.