Eddy Spaghetti

• Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk! En leuke bediening
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goede restaurant, lekker pasta, serveersters en sfeer, zeker een aanrader!
Thijs J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Lekker gegeten, mooie locatie!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekkere pizza’s. Lijken op flammkuchen. Voorgerechten ook prima. Binnen erg luidruchtig. Terras is fijn. Prijs prima. Jammer dat het weer eigendom is van die 3 uit het oosten. Geen zin om ‘van der Valk’ of 13 in een dozijn complex te sponsoren dus laat maar zitten. Liever een leuke nieuwe ondernemer helpen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
aan een rustig plein in de zon, heel erg lekker eten
Rinke K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
wat een fantastische tent. De bediening is vriendelijk en maken het gezellig. de pasta vongle was perfect al dente en op smaak bereid. En na het eten kan je nog even blijven hangen met 1 van de heerlijke G&T's van de kaart. En sla de scroppino niet over, die moet je proeven! Ik zou hier zonder twijfel zo weer gaan eten!
Stans B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
De stoeltjes en tafeltjes wat klein en tafeltje wiebelig verder heerlijk buiten gegeten.
De bediening was vlot en aardig.
Maurits C.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten. Super pizza en pasta. Lekker casual. De inrichting is niet helemaal mijn smaak. Maar smaken verschillen uiteraard ;)
Theodora V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Super lekker eten! Eddy weet hoe je lekkere pasta’s moet maken ;) service was ook top! Persoonlijk en relaxt. Zeker een aanrader voor iedereen die van lekker eten en een ongedwongen sfeer houdt!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Echt heerlijk gegeten in dit kleine maar gezellige restaurant. Heerlijke pizza's en smaakvolle pasta's. Echt een aanrader.
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Zeer goed Italiaans eten voor een schappelijke prijs. Aardige en attente bediening.
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Super leuk personeel, lekkere pasta’s en prima terras op een leuke locatie. Kortom wij komen weer een x terug
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. We kregen een tafeltje toegewezen, dat eigenlijk veel te vol staat. Daar wordt dan ook nog een fles kraanwater en twee glazen bij gezet. Eenmaal binnen gaat de bediende op de hurken om te vragen wat we willen drinken. Via een goede kennis hebben we ons al laten voorlichten. Het wordt een Bobby dry Gin & FT Indian Tonic. Mijn vrouw kiest voor een zoete rode wijn. Die is er helaas niet evenals een jus d’orange. Ze bestelt dan uiteindelijk voor een perensap, waar schijfjes appel in zitten. Beide drankjes zijn van goede smaak. Voor het hoofdgerecht kies is een Pizza Extravaganza. Mijn vrouw kiest voor de Pizza Marquarita: Beide Pizza's heerlijk van smaak. Overigens moest de tafel worden afgeruimd en kregen diverse attributen van de tafel een plek op de vensterbank. Afsluitend namen we een heerlijke Gelato. Het was vrij rumoerig in het restaurant, waardoor een gesprek nauwelijks tot stand kwam. Echter wel een zaak om naar terug te keren.
Filippa J.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Ook keuze uit glutenvrije pasta. Gezellige sfeer en zelfs op een maandag lekker druk. Absolute aanrader!
MLA E.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Jammer dat de ravioli met pompoen van het menu af is. Maar ook de nieuwe variant met kastanje en paddestoelen is heerlijk.
Friso G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Super eten, vriendelijke service! Ga graag nog eens langs.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Fijne bediening! Eten was prima en stond binnen no time op tafel. Goede wijnen! Voorgerecht sprong er uit. Mooie locatie
hester.vanzuthem .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heel lekker eten, een pizza was een beetje te zout.
Erg rumoerig en harde muziek. Maar verder alles naar wens!
Was met mijn moeder & nichtje.
Lucky Luke .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Met collega's heerlijk gegeten, zoals altijd een zeer gastvrije ontvangst. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kleine goede wijnkaart. Italiaanse rumoerige en vrolijke sfeer in de zaak.
Annet C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heb vaker bij Eddy gegeten en het eten was tot nu toe altijd goed verzorgd. Gisteren duurde het lang tot we het hoofdgerecht kregen, was het eten lauw (want?) bord was niet warm en bediening vrij onpersoonlijk. Het zat helemaal vol en dan kan het daar heel gezelig zijn, maar niet als ook nog de muziek aan staat op de achtergrond, die geen enkele functie meer heeft. Jammer.