Eddy Spaghetti

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eddy Spaghetti

Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Zeer goed Italiaans eten voor een schappelijke prijs. Aardige en attente bediening.
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Super leuk personeel, lekkere pasta’s en prima terras op een leuke locatie. Kortom wij komen weer een x terug
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. We kregen een tafeltje toegewezen, dat eigenlijk veel te vol staat. Daar wordt dan ook nog een fles kraanwater en twee glazen bij gezet. Eenmaal binnen gaat de bediende op de hurken om te vragen wat we willen drinken. Via een goede kennis hebben we ons al laten voorlichten. Het wordt een Bobby dry Gin & FT Indian Tonic. Mijn vrouw kiest voor een zoete rode wijn. Die is er helaas niet evenals een jus d’orange. Ze bestelt dan uiteindelijk voor een perensap, waar schijfjes appel in zitten. Beide drankjes zijn van goede smaak. Voor het hoofdgerecht kies is een Pizza Extravaganza. Mijn vrouw kiest voor de Pizza Marquarita: Beide Pizza's heerlijk van smaak. Overigens moest de tafel worden afgeruimd en kregen diverse attributen van de tafel een plek op de vensterbank. Afsluitend namen we een heerlijke Gelato. Het was vrij rumoerig in het restaurant, waardoor een gesprek nauwelijks tot stand kwam. Echter wel een zaak om naar terug te keren.
Filippa J.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Ook keuze uit glutenvrije pasta. Gezellige sfeer en zelfs op een maandag lekker druk. Absolute aanrader!
MLA E.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Jammer dat de ravioli met pompoen van het menu af is. Maar ook de nieuwe variant met kastanje en paddestoelen is heerlijk.
Friso G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Fijne bediening! Eten was prima en stond binnen no time op tafel. Goede wijnen! Voorgerecht sprong er uit. Mooie locatie
hester.vanzuthem .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heel lekker eten, een pizza was een beetje te zout.
Erg rumoerig en harde muziek. Maar verder alles naar wens!
Was met mijn moeder & nichtje.
Lucky Luke .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Met collega's heerlijk gegeten, zoals altijd een zeer gastvrije ontvangst. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kleine goede wijnkaart. Italiaanse rumoerige en vrolijke sfeer in de zaak.
Annet C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heb vaker bij Eddy gegeten en het eten was tot nu toe altijd goed verzorgd. Gisteren duurde het lang tot we het hoofdgerecht kregen, was het eten lauw (want?) bord was niet warm en bediening vrij onpersoonlijk. Het zat helemaal vol en dan kan het daar heel gezelig zijn, maar niet als ook nog de muziek aan staat op de achtergrond, die geen enkele functie meer heeft. Jammer.
Job R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wow! Wat een heerlijke pasta! En fantastische anti pasti vooraf. Neem daarbij een attente bediening en sfeervolle inrichting en de avond kan niet meer stuk. Tip: tagliatelle met rilette van eend is subliem!
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Uitstekend! Beter dan de concurrent uit de buurt. Goede bediening, prettige atmosfeer geen storende akoestiek Heerlijke pasta met eend gegeten en mooie romige burrata. Aanrader!
myriam R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker eten gezellig mis wel wat groenten in het eten
geur .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
verrassend lekkere pasta's! zeer aardige bediening. Wij waren er op zondag om 18.00 en met kinderen. Het is wel een tijd en plek die uitnodigt om met de kinderen te komen.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat een heerlijke pizza's hebben ze hier toch! Altijd een feestje als de plank verschijnt, mooie combinaties van de lekkerste ingrediënten en goed genieten van een biertje en wijntje. Omdat we buiten zaten kwam de bediening soms wat traag maar dat hinderde eigenlijk niets, fijne avond gehad en altijd voor herhaling vatbaar!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Geweldig en simpel Italiaans eet tentje in oost. No nonsense pasta of pizza. Wat traag in de bediening, leuk met de verschillende gins als specialité
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zo fijn, dit is onze tweede huiskamer geworden, het eten is altijd van hoge kwaliteit, de drankjes ook en de gastvrijheid is hartverwarmend.
Florine H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Erg leuk zaakje, met lekker eten en ruime porties. Veel wijnen per glas, waardoor er voor ieder wat wils is. De bediening is erg lief, maar mag wel een beetje beter opletten. Wij hadden een paar glazen extra wijn kunnen bestellen als ze wat vaker langs waren geweest en we zaten heel erg lang met onze borden voor ons terwijl we uitgegeten waren. Maar nogmaals, ze zijn wel heel vriendelijk en dat maakt een hoop goed.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Leuk tentje, No nonsens en geweldige bediening! Pizza marg met Parma ham heerlijk, Bruschetta heerlijke topping maar broodje te zacht. Pasta van de dag wat dikke spaghetti maar pasta pesto heerlijk
mlens .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk tentje met toppers van personeel! Altijd gezellig en ik kom zo vaak mogelijk terug voor de tiramisu en de bruschetta's.