EDDY'S Restaurant

Stadsplein 18 1181 ZM Amstelveen Nederland Kaart
31-204415244

Over het restaurant EDDY'S Restaurant

Thuis in Amstelveen

Alles klopt aan EDDY’s Restaurant in hartje Amstelveen. Het lunchmenu biedt een uitgebalanceerde selectie van burgers, tosti’s, sandwiches en salades, op de borrelkaart staan precies de goede bites en voor het diner zijn er onder meer steaks en burgers van de grill en maaltijdsalades met landbrood. De sfeer in dit familiebedrijf is warm, waardoor iedereen zich thuis voelt.

Meer informatie over restaurant EDDY'S Restaurant

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant EDDY'S Restaurant

Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima eten zowel voor als hoofdmaaltijd waren goed.
José B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekker gegeten. Een nieuwe ontdekking voor ons. Personeel was vriendelijk en gastvrij We komen zeker nog een keer.
Christina S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Toen we onze volle iens spaarkaarten wilden inleveren,waren ze niet op de hoogte dat ze bij iens hoorden. Dus we hebben gewoon betaald zonder iens kaarten....????. Eten was smaakvol. Bediening prima
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Mooie menukaart met verschillende gerechten en goed geprijsd.
Baerbel S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Weer herrlijk bij EDDY'S gegeten
Janine M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk op het terras gezeten in het zonnetje en het bleef zo lekker qua temperatuur dat we de hele maaltijd buiten hebben gezeten.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijke gegeten, Eddy's favorites, goede vlotte en aardige bediening! Helemaal top! Het is een gezellige sfeer en leuk ingericht. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Kom hier zeker terug!
Dini R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een zeer positieve indruk van ons eerste bezoek aan dit restaurant.
Er werd goed ingespeeld op de wensen (bv. hoeveelheid), bij afrekening bleek de prijs aangepast.
Yvo V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Leuke vriendelijke meiden in de bediening.
Heerlijke Bavette gegeten met gegrilde groente en patatjes.
PeterF48 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een echte man gaat geen enkel cliché uit de weg. Ik ook niet. Dus ga ik ook op Valentijnsdag zonder gene uit eten met mijn lief. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik een beetje laks was met reserveren. Dus toen mijn vrouw en ik werden uitgenodigd om langs te komen bij Eddy’s kwam dat prima uit. Amstelveen bezit een aangenaam centrum waar het heel prettig winkelen is, maar op een incidenteel bezoekje aan all you can eat oriëntaal, waren wij er eigenlijk nooit echt uit eten geweest. Mijn fout.
Het plein waar Eddy’s Restaurant gevestigd is, ziet er erg gezellig uit. Doet me vermoeden dat het hier goed toeven is op een zomerse zaterdagavond. Zelfs in februari is er sprake van een gevuld terras en dan heb ik het niet over de diehard rokers die hun nicotinedwang zelfs bij -3 niet kunnen bedwingen.
Bij Eddy’s zelf was het ook meteen gezellig uit. Veel gevulde 2 persoonstafeltjes maar dat zou natuurlijk te maken kunnen hebben met die Valentijnsdag alsmede het feit dat de avond muzikaal zou worden opgeluisterd door levende muziek.
De prettig gebeeldhouwde serveerster plaatste ons op een knus plekje dicht bij het raam. Alles was al geregeld. Ik mocht een blik op de kaart werpen maar de bestelling was al gedaan. Altijd leuk om verrast te worden toch. Al ras stond er een glaasje prikkelende prosecco voor ons klaar. Niets mis mee, sterker nog de bubbeltjes kickten er meteen lekker in. Het mag dan wel Valentijnsdag zijn, het was ook een gewone werkdinsdag waarop normaal gesproken om 6 uur de piepers al staan te dampen. Dus lieten we toch maar een soepele rode huiswijn en een bier voor meneer aanrukken.
Gelukkig liet de keuken niet al te lang op zich wachten. We werden getrakteerd op het Valentijnsplateau met per persoon 5 verschillende gegrilde spiezen: garnalen, zalm, kalfsgehakt, gemarineerde kip en biefstuk en daarbij een schaaltje gouden frieten, een gevulde salade, mollige mayonaise en ieder een bakje satésaus. De smaak van de garnalen brachten me direct in mediterrane sferen. Alles was met proefbare liefde toebereid. Klein minpuntje dat het mogelijk door de manier van opdienen iets sneller afkoelde dan mij lief was. Misschien dat meer door had moeten eten. De smaak was in ieder geval voortreffelijk. De saus heb ik alleen gebruikt om extra glas te geven aan de friet, echter echt nodig was deze niet.
Ook over het dessert mag naar huis worden geschreven. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om mij te bezondigen aan de gegrilde verse ananas (ja die gril staat er toch) met kokosijs. Geen zonde waarover ik berouw zal betonen. Nergens voor nodig. ananas is heel gezond. Dat weet iedereen. Lost zelfs vetten op dus die heerlijke slagroom hoef ik dus niet te laten staan. Mijn vrouw was ook tevreden over haar cheesecake.
Kopje koffie toe dan maar? Tuurlijk. Dat kan link zijn. Niet de eerste keer dat een gunstige avond wordt geruïneerd door een kopje bruinig cafeïne-afval. Hier in ieder geval niet. De doppio’s waren behoorlijk pittig. Zo vinden wij ze lekker.
Al met al prima zaak voor een ongedwongen dinertje waarbij ik ook mijn complimenten doe wat betreft het vriendelijke en prettig ogende personeel en in dit geval de levende muziek.
Als ik weer eens honger heb in Amstelveen dan weet ik waar ik heen moet. En het is nog tegen een sympathiek prijsje ook.
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Via goede recencies op IENS bij Eddy's restaurant terecht gekomen.
Leuke, niet al te grote zaak. Eenvoudige, maar complete kaart.
De Tournedos was super.
Gezellig restaurant.
Tsja, gewoon leuk en lekker om daar eens te gaan eten.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Uitstekend gegeten en gezellige avond gehad bij Eddy's. Geen ingewikkelde kaart, maar gewoon goed bereide klassiekers. Het zat stampvol (donderdagavond), dus goed dat we gereserveerd hadden.
Het duurde wel een half uur voordat we een drankje konden bestellen, daar zouden ze wat beter op kunnen letten. Maar al met al een zeer positieve ervaring!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met een vriendin hier gegeten voor we naar het theater gingen.
Ik had de tournedos met friet, zij had eddy´s favorite (verschillende spiesjes met vlees/vis) en salade. Alles was goed bereid en smaakte erg lekker. Personeel was erg vriendelijk, maakte een praatje en we werden snel geholpen. De inrichting was sfeervol.
S V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima eten
Esra D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een week geleden hier gegeten met mijn vriend. Gezellige entourage, lekker eten, mooie prijzen en goede service! Dat is nog eens fijn uiteten gaan! Eerste indruk is bindend, omdat ze er nog niet zo lang zitten is het toch altijd maar weer afwachten of een nieuw restaurant aan je verwachtingen voldoet. Het was meer dan dat, we hebben echt genoten! Vooral de Eddy's favourite was erg lekker. Echt een aanrader en we komen zeker terug!
Tamar O.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik ging bij Eddy's met mijn man en 2 kinderen spontaan eten. De service was erg vriendelijk van de eigenaar zelf. Eten was verrassend lekker. De kinderen hebben hun boord leg gegeten (vis sticks en een hamburger). Ik had quinoa salade met kip en avocado en mijn man Eddy's favoriet, was super!! In algemeen een herhaling vatbaar.