Ed's Catering

Meer informatie over restaurant Ed's Catering

• Af te huren
Elroy V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Eindelijk een goede indo gevonden in Amsterdam, en ook nog bij mij in de buurt!
Alles goed vers. Ik had de Bami Rames. Met lekkere gemarineerde aubergine en pittige boontjes. Het rundvlees heerlijk van smaak en sappig. Niet gortdroog zoals bij de meeste indo's.
Ook aardig personeel. Zeker een dikke aanrader. Iens topper 2015 als je het mij vraagt.

Verda S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Echt de beste indo in Amsterdam! Ik heb meerdere toko's geprobeerd maar er kan er geen een tippen aan Ed's!

Heerlijk goed gekruid en zeer smaakvol eten. Porties zijn ook ruim voldoende! Goede services. Ik ben blij dat ze om de hoek zitten!!

Decor is wat simpel maar voor een afhaal dikke prima. Als je wilt kan je daar je eten ook nuttigen.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Het eten was heerlijk. Afgelopen week voor de eerste keer hier gehaald. Ik ben zelf half indonesisch en heb in mijn leven bij veel toko's en restaurants gegeten, maar deze mag zeker niet ontbreken in het lijstje van mijn favorieten. De tempeh kering was super en ook de ajam ritja was geweldig!
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Ik kom hier al jaren, al toen Ed zelf nog kookte. Het is gewoon geweldig voor een goede prijs. Mensen zijn heel aardig en alles is lekker.
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Tot mijn grote verdriet stond ik na mijn vakantie voor een dichte deur bij de Ed's, ze zijn heftig aan 't verbouwen en dat schijnt wel tot november te gaan duren, ik hoop echt dat ze sneller opengaan want voor mij is 't 't lekkerste Indonesische eten en heerlijk dichtbij!!!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Hier al een aantal malen geweest: het eten is meer dan goed, de service is heel aardig en de prijzen zijn echt zeer schappelijk. Kortom, een aanrader. Een betere Indonesische Toko zou ik zo snel niet weten. NB: ik heb ooit ergens gelezen dat de Rendang een goede graadmeter is voor een Indonesisch restaurant/toko. Als die goed is, is de rest ook goed. Nou, dat is hier het geval!
Thomas ..
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
We zijn net op de Tilanusstraat komen wonen. Al snel viel ons oog op dit tentje. Het is van buiten allemaal niet heel uitnodigend, maar daarom voor ons een reden om te kijken hoe het eten is. Het eten smaakte goed! Goed warm gemaakt in een magnetron geloof ik, maar beter dan ik met een magnetron voor elkaar krijg. Ik heb namelijk altijd ongelijk warme stukjes (en andere afhaal ook weleens!).
De service krijgt een dikke 9. Omdat wij nog geen lepels in huis hadden (rijst eet je met een lepel en vork) vroeg ik of ik bestek mee kon krijgen. Dat was niet aanwezig, maar we konden wel lepels lenen. Wat een goed vertrouwen!
Ja, sorry voor die 5 voor het decor, maar dat is ook helemaal niet belangrijk met een afhaaltentje.
Prijs/kwaliteit vind ik netjes, maar niet bijzonder goedkoop. Roti haal ik bijvoorbeeld voor een ruime euro goedkoper. Het eten is daarentegen wel érg lekker!