Ecole Amsterdam

7,2
7,2
pharos .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Aangename/vriendelijke bediening, lekker eten.
Kunnen dit restaurant zeker ook bij vrienden aanbevelen en
wij komen graag terug.
lars J.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Op zaterdagavond hier gegeten met zn tweetjes. De inrichting vind ik er leuk uitzien al is het plafond wat overdadig. Bediening was allervriendelijkst en tijdig met serveren/afruimen. Als voorgerecht hadden we de carpaccio en de steak tartaar aangevuld met mandje brood. Carpaccio op smaak en goede temperatuur, Steak tartaar goed van smaak maar misschien ietwat te grof van structuur. Minpunt is het gefrituurde ei. Niet lekker dus gewoon 'normaal' kwarteleitje o.i.d. erop doen!

Hoofdgerecht beide steak met zelfgemaakte dikke friet. Lekker! Pepersaus goed van smaak maar niet 'grof' zoals aangegeven staat op kaart. Toe koffie en Modder. Lekker maar -hoe raad je het- moddervet.

Kortom prima tentje zeker in combinatie met de Ah actie.
rore1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Meteen bij aankomst werden we warm welkom geheten. het was stil en dus plaats genoeg om te zitten. We kregen de keus waar we wilden zitten. Drankjes werden opgenomen en de kaart werd uitgelegd. Erg plezierig dat je zelf een menu kan kiezen. We hoefden niet lang te wachten op het eten, en de smaak en kwaliteit was prima. Ook tussendoor werd steeds gevraagd of alles naar wens was zonder opdringerig te zijn.
Al met al een aanbeveling voor een heerlijke maaltijd in een sfeervol geheel.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mooi restaurant, erg vriendelijke bediening en het het eten is lekker. Wel was de stoofpot koud, dit werd echter netjes opgelost door het personeel. Het was verder prima.
Vera N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ondanks dat het vrij rustig was, vonden wij niet dat dit invloed had op de sfeer. We mochten zelf een leuk plekje uitzoeken en kregen het eten niet heel snel achter elkaar geserveerd. De service was heel goed, zeer vriendelijk personeel en het eten was goed!
Renske W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Carpaccio, krokantje en tartaar waren bijzonder lekker! De risotto en groente taart kunnen wat verbetering gebruiken maar de service was uitstekend en de inrichting is heel gezellig. Bedankt voor een leuke avond!
MartijnTh .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De ontvangst was hartelijk en de nieuwe inrichting (april 2016) strak, modern en ook gezellig. De gerechten komen in een goed tempo. De voorgerechten (steak tartare en vitello tonato) waren prima, alleen iets te koud; die hadden iets eerder uit de koeling gemoeten. De hoofdgerechten (hele dorade en herst stoofpotje) waren vol van smaak en heerlijk. De nagerechten (NYC cheececake met bloedsinaasappel ijs en creme brulee) waren lekker. We hadden een flesje grenache rose erbij; goed van smaak maar een beetje een koppijn-wijn. De prijs kwaliteit verhouding is redelijk; het eten is meer dan prima, maar voor een driegangenmenu zit je al snel op 40 euro. Voor een Frans eetcafe had ik wel een betere wijnkaart verwacht; die was aan de 'goedkope' kant met o.a. een Franse Merlot, een Argentijnse Malbec en een Chileense Cabernet Sauvignon erg voorspelbaar en geen goede wijnen.
stadsmeisje .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was jammer genoeg niet erg druk en daardoor heb je snel het eten op tafel.
De côte de boeuf vonden wij tricky om te bestellen want afgelopen zomer hebben wij een heerlijke côte de boeuf gegeten bij le refuge in Gérardmer. We waren bang dat deze in Ecole zou teleurstellen maar niets was minder waar. Een heerlijk sappige en malse côte de boeuf. We waanden ons weer in la douce France!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ontvangst en bediening was erg goed. Eten was niets mis mee, maar niet bijzonder. Deel van de locatie was afgesloten, gewoon te groot.
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wij hadden gereserveerd voor 6personen 15 november, wij hadden ons hier erg op verheugd. Helaas duurde het niet lang of het leuke eten was al weer verdwenen.
Toen we aankwamen bij het restaurant (na al een aantal keer gebeld te hebben) bleek het gesloten te zijn!
Zonder enig laten weten van gesloten zijn of wat dan ook
Erg onprofessioneel.

Als je op de dinsdag gesloten bent normaal ( als dit het geval is?) dan hoor je niet de albertheijn actie open te zetten op deze dag.
Of waf de reden ook zijn mag.

Wij zijn erg teleurgesteld bij dit restaurant erg jammer, want het zag er gezellig en lekker uit.
DCB .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De helft van het restaurant was helaas donker en afgesloten vanwege lekkage. Dit maakte het restaurant minder sfeervol. Het eten was prima, verschilde per gerecht. De hamburger was erg lekker, het stoofvlees was wat flauw.
Bediening was vriendelijk.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het is een groot restaurant waarvan de helft niet gebruikt wordt. Hier is de verlichting niet aan en dat oogt alsof er onvoldoende belangstelling is om hier te eten. De kaart is beperkt, maar de kwaliteit van de gerechten is goed .
Alleen de frites is een keer terug gegooid in het vet, waardoor die niet lekker was. De bediening is aardig en attent.
De inrichting van het restaurant is duidelijk gedateerd. Zo werden restaurants 20 jaar geleden ingericht, het mag verbouwd worden.
smaakje7 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Geen geweldige keuken. De truffelmayo is mayonaise zonder ook maar enige truffelsmaak, en bij de mosselen had je mazzel als er eentje gaar was. Voor de prijs, trouwens heel voordelig, kun je ook lekkerder en beter eten. Overigens was het personeel wel heel vriendelijk en behulpzaam
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Tweede keer dat ik dit restaurant bezocht. Eerste keer was op het terras en waren wij blij verrast. Nu binnen gegeten en hier viel de service een beetje tegen. Het eten is lekker, de prijs is oke en het personeel is vriendelijke. Wij hebben echt ons best moeten doen een ober te vinden om een nieuw drankje te mogen bestellen. Dat vind ik jammer. Steak tartaar is een aanrader!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima restaurant prima bediening en vooral erg lekker gegeten! We vonden alleen dat we lang moesten wachten tussen de gerechten in. Al met al zeker een aanrader!
Johanna Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vriendelijk personeel. Goed eten. Sfeer is goed. Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk tot duur. Met de ah bon is het ideaal. Gezellige avond gehad.
Milla D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Totaal niet wat ik had gehoopt aan te treffen, na leuke recensies te hebben gelezen. Hoewel tent leuk is ingericht was het te leeg en te rustig om gezellig te zijn. Bediening was traag (ook al waren ze met veel). Het hoofdgerecht, een risotto van dagmenu was echt zwaar teleurstellend, waterig en zonder smaak. Mijn vriendin en ik waren allebei van mening dat we dat zelf beter konden maken.

Ook betreft de AH spaaractie was het niet de moeiete waard - 1 gerechtje korting p.p op het drie gangen menu. Dus dat is dan je dessert, en scheelt 5-10 euro...

Wij zijn dus na 2 hoofdgerechtjes opgestapt - geen korting want geen drie gerechetn - maar wel gelukkig een leuker eind van de avond in een ander restaurantje in de pijp.
Diederick S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Leuk restaurant, goeie proks kwaliteit, gewoon van het normale menu kunnen kiezen en goeie service. Aanrader om hier naar toe te gaan
vivianharbers .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede porties. Prima voorgerechten (een aantrekkelijke steak tartaar en gewoon een goede carpaccio). Hoofdgerechten gekozen voor de linguine carbonara en de risotto. Erg van genoten. Nagerechten ook prima. Vriendelijke en goede service.
Patty S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De bediening was erg gezellig en vriendelijk. Met de AH-bon hebben we genoten van drie gangen. Het eten werd geserveerd in normale porties en was allemaal goed op smaak. Vooral de stoof is een aanrader en was zalig. De wijn maakt het diner redelijk prijzig.