Glas champagne

Uitmuntend
9,4
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Ecluse

roger N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
iedereen van het gezelschap uiterst tevreden.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Attente service. Zo heb je dus een zeer plezierige avond
marleenwiltenburg .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
25-02-2017
Met een gezelschap van 5 personen hebben wij op zaterdag 25 februari bij restaurant Ecluse gegeten. Bij binnenkomst werden wij allervriendelijkst ontvangen en werden onze jassen keurig aangenomen. Een prachtig verzorgde tafel met tafellinnen bij het raam werd ons toegewezen. De allereerste indruk voelde goed door de warme en rustige sfeer die het restauant uitstraalt, mooie afrikaans uitziende kunstwerken en donkere kleuren afgewisseld met goud geven het restaurant een moderne uitstraling.
Allereerst werd ons de aperitief kaart gepresenteerd en die is rijk gesorteerd van verschillende cocktails, mooie wijnen tot diverse soorten thee en andere warme dranken. We startten met 2 maal een amuse die beiden zeer mooi en lekker en verrassend waren. Daarna hebben 3 personen het 3 gangenmenu met wijnarrangement gekozen en de andere 2 een voorgerecht en hoofdgerecht van de kaart, ook met wijnarrangement. De gerechten waren allen zeer fijn van smaak en prachtig gepresenteerd, ware kunstwerkjes. De porties zijn ruim voldoende. De bediening was uiterst beleefd en vriendelijk en het verloop van de avond was vlot en professioneel. De prijs/ kwaliteit verhouding is prima. Graag zullen wij hier nog eens terug komen en het zeker aan anderen aanbevelen.
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben een 4 gangen menu gegeten met bijpassende wijnen. Het was een feest. Heerlijke en mooie gerechten en geweldige wijnen. Een aanrader voor wie een heerlijke avond uit wil.
Armand62 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Op 26 april 2016 bij Ecluse gegeten, en wel het 4-gangenmenu. Het eten was prima en zeer smaakvol bereid. De gebruikte ingrediënten waren naar onze inschatting niet al te duur (behalve wellicht de zeer goed bereide tonijn). Kortom goed eten voor een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het blijft wel spijtig dat ook dit restaurant geen kraanwater wenst aan te bieden bij het gekozen wijnarrangement. Een gemiste kans....
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
uitstekend gegeten bij Ecluse. Verrassende smaken en alles met zorg geserveerd. Betaalbaar en een aanrader. Het toetje was zeer bijzonder
Bianca952 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voor het eerst gegeten bij restaurant Ecluse, een heerlijke culinaire ervaring , de eigenaar heeft ons zeer enthousiast en trots zijn prachtige zaak laten zien. Er zijn werkelijk kosten nog moeite gespaard om er iets heel moois van te maken .
Het eten is ook top , na een paar heerlijke amuses kregen wij ons voorgerecht ik had de zacht gegaarde buikspek met gamba's een heerlijke combinatie ook de carpaccio van onze tafelgenoten was voortreffelijk na deze voorgerechten de hoofdgerechten o.a. Mooi op de huid gebakken kabeljouw en een pasta gerecht rijk gevuld met speenvarken en diverse groenten heerlijk van smaak.
Al met al voor ons allemaal een culinaire ervaring die we iedereen kunnen aanraden. Uiterst vriendelijk personeel hebben onze avond tot een feest gemaakt.
Ecluse is echt een aanrader en wij zullen er zeker teruggaan.
HBe .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Overtuigd van de potentie van Ecluse onze verbazing over het ontbreken van een verrassingsmenu op de kaart met de staf besproken. Gerefereerd aan collegae die dat wel hebben de kok uitgedaagd om voor ons een menu te componeren. Dat kon dus! Die uitdaging heeft hij aangenomen en zijn we met vrienden op 4 augustus wederom bij Ecluse gaan eten. Een avondvullend gebeuren waarbij we van diverse heerlijkheden hebben genoten. Om maar iets te noemen: een heerlijk gegratineerde oester. De overheerlijke kreeft met truffel tapenade heb ik in mijn voorgaande recensie al genoemd (zat er dus ook bij:)!). De overige gerechten zal ik niet opsommen maar onze avond ( en die van onze gasten) was geslaagd! Ook het wijnarrangement wat op ons verzoek was samengesteld was oké.
Team ECLUSE wat ons betreft: “Ga zo door!”