Ecluse

Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben een 4 gangen menu gegeten met bijpassende wijnen. Het was een feest. Heerlijke en mooie gerechten en geweldige wijnen. Een aanrader voor wie een heerlijke avond uit wil.
Armand62 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Op 26 april 2016 bij Ecluse gegeten, en wel het 4-gangenmenu. Het eten was prima en zeer smaakvol bereid. De gebruikte ingrediënten waren naar onze inschatting niet al te duur (behalve wellicht de zeer goed bereide tonijn). Kortom goed eten voor een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het blijft wel spijtig dat ook dit restaurant geen kraanwater wenst aan te bieden bij het gekozen wijnarrangement. Een gemiste kans....
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
uitstekend gegeten bij Ecluse. Verrassende smaken en alles met zorg geserveerd. Betaalbaar en een aanrader. Het toetje was zeer bijzonder
Marie V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Reeds 2 maal de lunch gekozen, gewoon weg super, eten is zalig , bediening en interieur top.
De afwezigen hebben ongelijk , zaak paar maanden opgestart en behoort tot de top in Sluis.
Anneke-Floor .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We werden uiterst vriendelijk en gastvrij ontvangen door de enthousiaste jonge en vakkundige bediening.
Het eten was heerlijk. Ook met vegetariërs wordt voldoende rekening gehouden, het hoofdgerecht met tofu, ricotta en spinazie was verrukkelijk. Voor de visliefhebbers is er ook een ruime keus, de tonijn met risotto en wortel was voortreffelijk.
Bij het serveren van de smaakvolle amuses werd rekening gehouden met het feit dat wij geen vlees eten.
Wij dronken er een uitstekende Chardonnay bij.
De "verwen"-koffie was een verrassende afsluiting.
We zijn zeer benieuwd naar de nieuwe menukaart die binnenkort verschijnt en zijn vast van plan om snel terug te komen.

Bianca952 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voor het eerst gegeten bij restaurant Ecluse, een heerlijke culinaire ervaring , de eigenaar heeft ons zeer enthousiast en trots zijn prachtige zaak laten zien. Er zijn werkelijk kosten nog moeite gespaard om er iets heel moois van te maken .
Het eten is ook top , na een paar heerlijke amuses kregen wij ons voorgerecht ik had de zacht gegaarde buikspek met gamba's een heerlijke combinatie ook de carpaccio van onze tafelgenoten was voortreffelijk na deze voorgerechten de hoofdgerechten o.a. Mooi op de huid gebakken kabeljouw en een pasta gerecht rijk gevuld met speenvarken en diverse groenten heerlijk van smaak.
Al met al voor ons allemaal een culinaire ervaring die we iedereen kunnen aanraden. Uiterst vriendelijk personeel hebben onze avond tot een feest gemaakt.
Ecluse is echt een aanrader en wij zullen er zeker teruggaan.
HBe .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Overtuigd van de potentie van Ecluse onze verbazing over het ontbreken van een verrassingsmenu op de kaart met de staf besproken. Gerefereerd aan collegae die dat wel hebben de kok uitgedaagd om voor ons een menu te componeren. Dat kon dus! Die uitdaging heeft hij aangenomen en zijn we met vrienden op 4 augustus wederom bij Ecluse gaan eten. Een avondvullend gebeuren waarbij we van diverse heerlijkheden hebben genoten. Om maar iets te noemen: een heerlijk gegratineerde oester. De overheerlijke kreeft met truffel tapenade heb ik in mijn voorgaande recensie al genoemd (zat er dus ook bij:)!). De overige gerechten zal ik niet opsommen maar onze avond ( en die van onze gasten) was geslaagd! Ook het wijnarrangement wat op ons verzoek was samengesteld was oké.
Team ECLUSE wat ons betreft: “Ga zo door!”