Echt Squisito

Noordeinde 111A 2514 GE Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Echt Squisito

Maandag t/m zaterdag geopend van 17.00 - 22.00 uur.
Zondag gesloten.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Echt Squisito

Emanuela R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Echt squisito geeft een tentoonstelling van van smaken en kleuren, alles is vers bereid, elk gerecht is een mix van traditioneel Italiaans eten met een moderne twist. Bediening is vriendelijk en bereid elk gerecht tot in detail uit te leggen. Overal een dikke 8!
Qualiteit hoeft niet te pronken, je proeft het gewoon!
Aaanraders: homemade ravioli en de zwaardvis carpaccio!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekkere combinaties, kraakverse vis en tot tweemaal toe een verrassing van de chef als bonus!
Onneke D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Dit is geen restaurant maar een warm bad!
wij kregen een koninklijke behandeling en het was of alles om ons draaide.
we hebben zalig gegeten en gaan zo snel mogelijk terug.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Verse ingrediënten echt Italiaans. Echt Sequito.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Dit is nu eens een echt goed restaurant, dat met kop en schouders uitsteekt boven de vele Italiaanse restaurants in Den Haag. Een prima avond met uitzonderlijk lekker eten en een vriendelijke bediening, zonder meer top kwaliteit.
Widjay B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
voor een specialiteiten restaurant matig. de pasta met zwaardvis ( vis van de dag) was een salsa pomodori met vis cubes in paats van een mooi stukje vis. de lavendal over het gerecht niet vers. een apart smaak, bijzonder. mis net het stukje finess. Zelfde geldt voor de penne met zalm. Dochter had als desert een crost met frambose jam met limoen en witte chocola. De aardige dame vertelde dat het abrikose jam beschikbaar was. dat was ok. Men serveerde toch echter een platte koek met abrikose jam uit een potje niet zelf gemaakt waar het aan limoen en witte chocola ontbrak.
Overal net allemaal niet voor wat we besteld hadden.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Echt zeer gastvrij ontvangen. Hartstikke leuk bediend. Alleen miste ik toch de authentieke Italiaanse smaken. Net te weinig smaak en bijvoorbeeld net iets te
Flauwe tomaten. Smaakte meer naar supermarkt.
Piet T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
beetje kille inrichting maar kwam misschien ook doordat er maar enkele tafels bezet waren.
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Werkelijk fantastische ravioli. Als je je in Italië waant. Overige gerechten ook heerlijk.
Ylva S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Super lekker, echt Italiaans eten!
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk.
Aanrader!!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We werden ontvangen in het Engels, terwijl later bleek dat hier alleen Italianen werken. Verder was de start goed, met een aperitief van het huis, een verrassende kaart en een uitstekende amuse. Voorgerechten (Bonen/mosselen en steak tartare met garnalen) waren goed. Hoofdgerechten (varkenswang, lamsschenkel ipv lamsbout) hadden meer op smaak gemogen, zeker voor dit soort gerechten die uren in de oven garen. We dronken er een uitstekende Sangiovese bij, wel jammer dat een fles water € 6 moet kosten. In dit soort restaurants wil je ook graag pasta proberen, maar als bij het hoofdgerecht ook al aardappels en groenten worden geserveerd, wordt het te veel. Het nagerecht was beneden de maat: een puntje crostata met een paar toefjes crema voor €7. Ook al zat de zaak maar halfvol op zaterdagavond, we moesten lang wachten op het voorgerecht en nog langer op het hoofdgerecht. In potentie een goed restaurant, maar qua organisatie (waarom geen menu met aangepaste porties?) en prijsstelling kan het beter.
Jeanne O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Bij aankomst hadden mijn vriendin en ik aangegeven helaas niet veel tijd te hebben i.v.m. een afspraak, maar (door de taalbarrière) bleek dat niet begrepen te zijn. We hebben dus helaas slechts één gerecht kunnen genieten, na de proeverij die we vooraf kregen. De bediening was verder wel heel attent en informatief - veel verbondenheid met de eigen streek in Italië. Een pasta was goed, maar de andere helaas echt nog iets te hard; door de tijdsdruk hebben we maar niet geklaagd. We zouden nog eens moeten gaan om verder te proeven, want het smaakt wel naar meer.
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Sfeer was uitstekend. Mooie inrichting met stijl. Personeel bijzonder beleefd en erg aardig. Zonder extra kosten als vooraf een klein glaasje Italiaanse wijn, eigen gemaakt brood mandje en een amuse. Eten was om door een ringetje te halen. Prijs valt ten opzichte van deze exquise kwaliteit reuze mee
Celia M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
gelukkig met korting gegeten super service
eten...
super service maar duur voor mijne budget
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Lekkere gerechten. Een aanrader als je in de buurt bent.
anton J.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Leuk en gezellig restaurant. Aardige bediening en goed eten. Voor een woensdag was het rustig. Maar ondanks dat was het eten goed en mijn gezelschap ook.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Aanwinst!
De tafel van Mw Thea K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
zeer sfeervol restaurant, attente bediening. Gerechten zijn zeer smakelijk
Wij raden dit restaurant van harte aan
Fred K.
Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg bij gerechten, heel lekker eten, goede huiswijn, uitgebreide kaart in het hogere assortiment. Gehele kaart, inclusief drinken, op de IENS aanbieding zonder ergens verder om te hoeven vragen. Zeker een keer terug.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zitten er pas enkele maanden. Ontvangst goed, met amuse. Geen bubbels als ontvangstdrankje maar witte wijn in proseccoglas. Alleen hoofgerecht genomen: uitstekende ossenhaas, met gestoomde groente en aardappeltjes. Goede bijpassende wijn. Temperatuur in het restaurant was goed. Toiletten zijn verwarrend: zelfde plaatje voor beide seksen maar met 1 letter verschil. Er stond rommel en een open vuilniszak bij de extra bar bij de toiletten. Achtergrond muziek klonk blikkerig en leek alleen bij de bar aan de voorkant vandaan te komen, alsof er gewoon een radio aan stond. Prik je daar allemaal doorheen dan kan je er een prima avond hebben.