Echt Squisito

Noordeinde 111A 2514 GE Den Haag Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Echt Squisito

Maandag t/m zondag geopend van 12.00 - 23.00 uur.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Echt Squisito

Carl L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Prima bediening. Met speciale wensen wordt rekening gehouden, interieur zou iets knusser kunnen maar dat is een smaakkwestie.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten was goed.

Toch beviel mij een aantal dingen niet echt, waardoor ik twijfel om nog een keer terug te komen. Goedkoop is dit restaurant zeker niet, dus je mag wel wat verwachten. Als je een glas wijn bestelt, dan kan het gebeuren dat een fles leegraakt. Wat jammer was dat het glas niet werd aangevuld met de inhoud van een nieuwe fles. Zo gebeurde het dat het glas maar voor een deel dezelfde inhoud had als de andere glazen. Achteraf toch iets van moeten zeggen: de wijn is echt niet goedkoop per glas.
Overigens stond op de wijnkaart niet welke soorten wijn per glas gedronken konden worden. Lastig. De menukaart is niet echt duidelijk, zeker als je geen Italiaans beheerst.

Ook was de bediening niet echt op dreef. Meer het verzorgende aspect: wel de jassen ophangen, maar bij weggaan volledig schitteren door afwezigheid. Een rekening presenteren vergezeld met een glaasje limoncello is daarentegen wel leuk(er).
Berthil O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Misschien was het gewoon niet de beste avond, maar de bediening was chaotisch, veel gerechten waren niet verkrijgbaar, we hebben nooit de wijnkaart gekregen, we vroegen uiteindelijk maar om de huiswijn. Toch waren de gerechten die we gegeten hebben van prima kwaliteit, alles vers en erg lekker, goede ingrediënten en mooie porties. De bediening vergat één van onze tafelgenoten wijn in te schenken, de manager reageerde geïrriteerd op een vraag. Maar toch was de avond de moeite waard omdat de kwaliteit en de smaak van de gerechten echt goed was.
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Hele leuke bediening en verrassende gerechten!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Geweldige Italiaanse lunch aan het Noordeinde. We hadden uitzonderlijk weer voor de tijd van het jaar en konden buiten zitten. Eerst verschillende antipasti, heerlijk! Daarna op aanraden van de serveerster ravioli voor mijn vrouw en kalfsoester voor mijzelf. Beide gerechten waren perfect op smaak, zeer delicaat. Wij vierden ons 7-jarig huwelijk en kregen een dessert voor 2 kado. Een vanillesaus met crumble en verse bramen en frambozen. Zeer verfrissend, niet te zwaar. Wij komen zeker terug!
Herald O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten. Personeel doet erg z’n best om het je naar de zin te maken.
Michel Van D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Authentiek. Zeer gastvrij.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Met vrouw en moeder uit eten in deze wat andere Italiaan. Niet alleen anders qua inrichting, maar ook qua menu. Comfortabele stoelen en banken en het eten was weer uitstekend. Van de carpaccio, de rundertartaar en de octopussalade tot de Saltimbocca, de ribeye en het ijs en de profiteroles toe. Een heerlijke Negro Amaro er buj en uitstekende bediening. De dames kregen een roos en een handkus. Dat is voor de dames een prachtige afsluiting. Vooral voor mijn 86 jarige moeder! Barbara en haar team: grazie mille e alla prossima!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten is echt buitengewoon lekker, niet gewoon lekker, maar erg goed. De bediening doet zijn best, maar met twee mensen de hele zaal bedienen kan gewoon niet. De muziek staat veel te hard.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Voor de lunch met kleinkids,geweldig gegeten,salade met tonijn verrukkelijk ,spaghetti met mosselen,proef je dat hier geen blik of doosje aan te pas komt.,ook als je vlees of vis wilt eten ,het is gewoon eerste klas..Dan de wijnen prachtig van smaak.grote waardering voor het personeel,zo gastvrij en vriendelijk.Voor mij blijft Echt Squisito het beste Italiaanse restaurant.Ook heel leuk en lekker de hapjes die je krijgt als je even moet wachten. Als je iets te vieren hebt is voor mij EchtSquisito The Place To Be.
Dirk C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
zeer vriendelijke ontvangst en bediening met achteraf een limoncello van het huis en een bloem voor mijn vrouw ! Het voedsel was zeer lekker !
Shang C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Altijd leuk om hier terug te komen en het eten is geweldig! De wijnen zijn ook goed en de gastvrouw wist nog precies wie we waren, tot aan de wijn toe. Geweldige service en locatie!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lekker eten: prima gerechten en prettige bediening, een top-kwaliteit restaurant.
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
We hebben genoten van een verrassingsmenu met verse truffel. Super! Gebruik gemaakt van 20% kortingsdeal. Prijs/kwaliteit meer dan goed.
Hele vriendelijke bediening. Wij komen graag terug als we weer in Den Haag zijn. Zullen restaurant zeker aanbevelen.
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Porties onvoldoende, hadden er meer van verwacht!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het restaurant straalt geen sfeer uit en het eten was beneden maats. Als voorgerecht een vitello tonato, maar enkele drupjes saus. De spaghetti carbonara dreef in de saus. De bediening was erg chaotisch. Geen aanrader wat ons betreft.
Edward B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Vond het gemiddeld, niet een wow effect bij mij. Maar daar is de prijs dan misschien naar.
Dineetjes .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Perfect kitchen!Never had such exquisite italian food before.Very friendly and lovely staff.
Highly recommended restaurant!
Nog nooit zo heerlijk italiaans gegeten,
super aardig en enthousiast personeel.
Absolute aanrader!
Lut T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Mijn verwachtingen waren hoog gezien de positieve reacties op tripadvisor. Dan kan het al eens tegenslagen natuurlijk. De inrichting van het restaurant was zeer eenvoudig en niet mooi. De fles prosecco stond duidelijk al te lang open. De gerechten waren redelijk. Het personeel was bijzonder vriendelijk.
Renee H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en heel vriendelijk bediend. Ik zou zelf de inrichting iets knusser/warmer maken!