Echt Squisito

Noordeinde 111A 2514 GE Den Haag Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Echt Squisito

Maandag t/m zondag geopend van 12.00 - 23.00 uur.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Echt Squisito

Dirk C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
zeer vriendelijke ontvangst en bediening met achteraf een limoncello van het huis en een bloem voor mijn vrouw ! Het voedsel was zeer lekker !
Shang C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Altijd leuk om hier terug te komen en het eten is geweldig! De wijnen zijn ook goed en de gastvrouw wist nog precies wie we waren, tot aan de wijn toe. Geweldige service en locatie!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lekker eten: prima gerechten en prettige bediening, een top-kwaliteit restaurant.
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
We hebben genoten van een verrassingsmenu met verse truffel. Super! Gebruik gemaakt van 20% kortingsdeal. Prijs/kwaliteit meer dan goed.
Hele vriendelijke bediening. Wij komen graag terug als we weer in Den Haag zijn. Zullen restaurant zeker aanbevelen.
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Porties onvoldoende, hadden er meer van verwacht!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het restaurant straalt geen sfeer uit en het eten was beneden maats. Als voorgerecht een vitello tonato, maar enkele drupjes saus. De spaghetti carbonara dreef in de saus. De bediening was erg chaotisch. Geen aanrader wat ons betreft.
Edward B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Vond het gemiddeld, niet een wow effect bij mij. Maar daar is de prijs dan misschien naar.
Dineetjes .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Perfect kitchen!Never had such exquisite italian food before.Very friendly and lovely staff.
Highly recommended restaurant!
Nog nooit zo heerlijk italiaans gegeten,
super aardig en enthousiast personeel.
Absolute aanrader!
Lut T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Mijn verwachtingen waren hoog gezien de positieve reacties op tripadvisor. Dan kan het al eens tegenslagen natuurlijk. De inrichting van het restaurant was zeer eenvoudig en niet mooi. De fles prosecco stond duidelijk al te lang open. De gerechten waren redelijk. Het personeel was bijzonder vriendelijk.
Renee H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en heel vriendelijk bediend. Ik zou zelf de inrichting iets knusser/warmer maken!
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Een tijdje terug aten wij met ons hele team bij Echt Squisito. We hadden een budget en wat superfijn dat er werd meegedacht. Twee heerlijke menu’s zijn samengesteld en na een lekker bubbelwijntje, met op de achtergond een aangenaam spelend jazzcombo, schoven wij aan een lange tafel aan. Het voorgerecht van antipasti hebben we gedeeld, zoveel lekkers! Daarna romige vis,- of pittige bolognese saus. En het hoofdgerecht was ook smullen en wederom keuze uit vis of vlees. Voor wie nog een plekje over had kon nog nagenieten van een verfijnde romige tiramisu of een Italiaanse koffie. Met onze buiken gevuld en sommigen een beetje aangeschoten verlieten we (als laatste) het restaurant! Een zeer geslaagde avond en wij komen terug. Al is het alleen al voor de gezellige apperativo op donderdag.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Een aanwinst voor Den Haag! Een menu dat positief afwijkt van hetgeen je over het algemeen op het menu van veel Italiaanse restaurants aantreft. Daarbij is er ook van alles buiten de kaart mogelijk. Een leuke en bijzondere inrichting ook met hele comfortabele stoelen. De bediening door Barbara en haar ober (wiens naam ik helaas even kwijt ben) was echt top! Uiteindellijk gaat het natuurlijk om het eten en drinken. We begonnen met een jus d'orange en een campari en krijgen daarbij gelijk drie soorten brood met twee soorten olie. Vervolgens een amuse van het huis (een heerlijke Panzanella). Kortom, dat was een prachtig begin! Vervolgens een lekkere tartaar van zalm met avocado creme en zelf had ik gecarameliseerde paddestoelen (lekker en bijzonder). Daarna allebei de Mezze lune gevuld met rode poon. Heerlijk. Goede wijn erbij (naam niet genoteerd....) en koffie met macarons na en vervolgens een heerlijke limoncello van het huis. Alla prossima Barbara!
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Zeer gastvrij, creatief en adviserend op gebied van maaltijdkeuze. Bij de aperativo kregen we een hapje en bij het eerste glaasje wijn brood, olie en grissi: van het huis.
Agnes L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Een heel fijn restaurant. We komen hier graag vanwege de lekkere gerechten en de vriendelijke bediening.
Emanuela R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Echt squisito geeft een tentoonstelling van van smaken en kleuren, alles is vers bereid, elk gerecht is een mix van traditioneel Italiaans eten met een moderne twist. Bediening is vriendelijk en bereid elk gerecht tot in detail uit te leggen. Overal een dikke 8!
Qualiteit hoeft niet te pronken, je proeft het gewoon!
Aaanraders: homemade ravioli en de zwaardvis carpaccio!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekkere combinaties, kraakverse vis en tot tweemaal toe een verrassing van de chef als bonus!
Onneke D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Dit is geen restaurant maar een warm bad!
wij kregen een koninklijke behandeling en het was of alles om ons draaide.
we hebben zalig gegeten en gaan zo snel mogelijk terug.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Verse ingrediënten echt Italiaans. Echt Sequito.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Dit is nu eens een echt goed restaurant, dat met kop en schouders uitsteekt boven de vele Italiaanse restaurants in Den Haag. Een prima avond met uitzonderlijk lekker eten en een vriendelijke bediening, zonder meer top kwaliteit.
widjay B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
voor een specialiteiten restaurant matig. de pasta met zwaardvis ( vis van de dag) was een salsa pomodori met vis cubes in paats van een mooi stukje vis. de lavendal over het gerecht niet vers. een apart smaak, bijzonder. mis net het stukje finess. Zelfde geldt voor de penne met zalm. Dochter had als desert een crost met frambose jam met limoen en witte chocola. De aardige dame vertelde dat het abrikose jam beschikbaar was. dat was ok. Men serveerde toch echter een platte koek met abrikose jam uit een potje niet zelf gemaakt waar het aan limoen en witte chocola ontbrak.
Overal net allemaal niet voor wat we besteld hadden.