Echt Squisito

Noordeinde 111A 2514 GE Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Echt Squisito

Maandag t/m zaterdag geopend van 17.00 - 22.00 uur.
Zondag gesloten.

9,1

Jouw recensie over het restaurant Echt Squisito

Ylva S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Super lekker, echt Italiaans eten!
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk.
Aanrader!!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We werden ontvangen in het Engels, terwijl later bleek dat hier alleen Italianen werken. Verder was de start goed, met een aperitief van het huis, een verrassende kaart en een uitstekende amuse. Voorgerechten (Bonen/mosselen en steak tartare met garnalen) waren goed. Hoofdgerechten (varkenswang, lamsschenkel ipv lamsbout) hadden meer op smaak gemogen, zeker voor dit soort gerechten die uren in de oven garen. We dronken er een uitstekende Sangiovese bij, wel jammer dat een fles water € 6 moet kosten. In dit soort restaurants wil je ook graag pasta proberen, maar als bij het hoofdgerecht ook al aardappels en groenten worden geserveerd, wordt het te veel. Het nagerecht was beneden de maat: een puntje crostata met een paar toefjes crema voor €7. Ook al zat de zaak maar halfvol op zaterdagavond, we moesten lang wachten op het voorgerecht en nog langer op het hoofdgerecht. In potentie een goed restaurant, maar qua organisatie (waarom geen menu met aangepaste porties?) en prijsstelling kan het beter.
Jeanne O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Bij aankomst hadden mijn vriendin en ik aangegeven helaas niet veel tijd te hebben i.v.m. een afspraak, maar (door de taalbarrière) bleek dat niet begrepen te zijn. We hebben dus helaas slechts één gerecht kunnen genieten, na de proeverij die we vooraf kregen. De bediening was verder wel heel attent en informatief - veel verbondenheid met de eigen streek in Italië. Een pasta was goed, maar de andere helaas echt nog iets te hard; door de tijdsdruk hebben we maar niet geklaagd. We zouden nog eens moeten gaan om verder te proeven, want het smaakt wel naar meer.
willem M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Sfeer was uitstekend. Mooie inrichting met stijl. Personeel bijzonder beleefd en erg aardig. Zonder extra kosten als vooraf een klein glaasje Italiaanse wijn, eigen gemaakt brood mandje en een amuse. Eten was om door een ringetje te halen. Prijs valt ten opzichte van deze exquise kwaliteit reuze mee
Celia M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
gelukkig met korting gegeten super service
eten...
super service maar duur voor mijne budget
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Lekkere gerechten. Een aanrader als je in de buurt bent.
anton J.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Leuk en gezellig restaurant. Aardige bediening en goed eten. Voor een woensdag was het rustig. Maar ondanks dat was het eten goed en mijn gezelschap ook.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Aanwinst!
De tafel van Mw Thea K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
zeer sfeervol restaurant, attente bediening. Gerechten zijn zeer smakelijk
Wij raden dit restaurant van harte aan
Fred K.
Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg bij gerechten, heel lekker eten, goede huiswijn, uitgebreide kaart in het hogere assortiment. Gehele kaart, inclusief drinken, op de IENS aanbieding zonder ergens verder om te hoeven vragen. Zeker een keer terug.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zitten er pas enkele maanden. Ontvangst goed, met amuse. Geen bubbels als ontvangstdrankje maar witte wijn in proseccoglas. Alleen hoofgerecht genomen: uitstekende ossenhaas, met gestoomde groente en aardappeltjes. Goede bijpassende wijn. Temperatuur in het restaurant was goed. Toiletten zijn verwarrend: zelfde plaatje voor beide seksen maar met 1 letter verschil. Er stond rommel en een open vuilniszak bij de extra bar bij de toiletten. Achtergrond muziek klonk blikkerig en leek alleen bij de bar aan de voorkant vandaan te komen, alsof er gewoon een radio aan stond. Prik je daar allemaal doorheen dan kan je er een prima avond hebben.
Beata K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super restaurant, heerlijk eten, geweldig personeel. We zijn al voor de tweede keer geweest e gaan binnenkort weer:)
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en top service!
marianneduijnisveld D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij Echt Squisito, we verden verwelkomt met een drankje en amuse en de wijnen en gerechten waren super lekker, vers gemaakte pasta en brood . De bediening reuze vriendelijk en de inrichting sfeervol. Het was een perfecte avond. Van harte aan te bevelen.
Colleen R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Exquisite!
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Wij hebben lekker gegeten.Heel vriendelijke bediening door de eigenaresse.Snelle servering!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
vriendelijke bediening en eten was zeer goed. goede wijn!
Natascha Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig en knus restaurant. Wij komen zeker terug!
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eten perfect! Wel prijzig.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima avond gehad bij Echt Squisito. Bediend door een zeer vriendelijke Italiaanse dame. De kaas en vleeswaren met zelfgemaakte focaccia smaakten heerlijk. Hoofdgerecht ossenhaas, zat veel smaak aan en was echt smullen. Met 50% korting was de rekening eigenlijk gênant laag voor de kwaliteit van de avond.